Eteläniemen perheen asunto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä sulla Johanna aikalailla kaikki päivitykset tuolla facen profiilissa näkyy.. Ne asetukset saa myös niin että automaattisesti päivitykset näkyy vain kavereille.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27452988:
Sähän kauppasit sitä teidän asuntoa facebookis sivustolla, jossa on varmaan 4000 jäsentä :)

Ööö, siis tota eikö ne asukkaan vuokralla?
Siis Johanna; asutteko vuokralla? Millaiseen asuntoon olette muuttamassa?

[QUOTE="pirkko";27453048]Ööö, siis tota eikö ne asukkaan vuokralla?
Siis Johanna; asutteko vuokralla? Millaiseen asuntoon olette muuttamassa?[/QUOTE]

Kyllä sossu ainakin meille osti oman kämpän kun tulee 9 henkisen uusioperheen asuminen omassa halvemmaksi kuin kunnan riistohintaisissa omakotitaloissa. Kaksi vuotta kun tässä asutaan (vielä 9 kk jäljellä), niin voidaan myydä ilman varainsiirtoveroa ja muuttaa toiselle paikkakunnalle (halvemmat asunnot).

[QUOTE="Johanna";27452952]Ja pointti oli?

Mä en käsitä miten ihmiset kuvittelee, että viis pientä lasta jättäis kirjat sinne hyllyy xD no ehkä mun ei tarvikkaa[/QUOTE]

Ja kaikenmaailman rihkaman jättää? Kyllä kirjaton kirjahylly kertoo aika paljon ihmisistä.

Moikka Johanna!
Taidan ollakotosin samalta seudulta kun missä asut..
En nyt oikeen tiedätosta teidän perheen kuviosta mut vaikutat hauskalta naiselta ja toivon sulle pelkkää hyvää!

Ninuli

Olen rakastunut johannaan. katson ohjelmaa monta kertaa ja aina alasti. Suutelen telkkaria ja näytän siitintä telkkariin kun johanna näkyy. Olen sinkku jos kiinostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Uusioperheen äippä;27453172:
Kyllä sossu ainakin meille osti oman kämpän kun tulee 9 henkisen uusioperheen asuminen omassa halvemmaksi kuin kunnan riistohintaisissa omakotitaloissa. Kaksi vuotta kun tässä asutaan (vielä 9 kk jäljellä), niin voidaan myydä ilman varainsiirtoveroa ja muuttaa toiselle paikkakunnalle (halvemmat asunnot).

Haha, niin varmaan!
Sanokaa nyt ettei tää voi olla totta...??? Vähä alkas pelottaan, että ei kai nyt oikeesti....

[QUOTE="nanna";27452980]Kyllä sulla Johanna aikalailla kaikki päivitykset tuolla facen profiilissa näkyy.. Ne asetukset saa myös niin että automaattisesti päivitykset näkyy vain kavereille.[/QUOTE]

Ai näkyy no kerroppas sitten mitä lukee päivityksissä kesäkuussa? ;)

Kyllä mä olen tarkistanu. Siellä näkyy päivitykset sen jälkeen kun ilmotin avautumisryhmästä julkisesti. Eli meidän mökkireissu jne. Mut ei mitään aiempaa.

Mä oon aina luullut että lapsia tekemällä ei tienaa. Itsellä 2 lasta ja töitä painan niska limassa, eikä siltikään ole varaa lähteä millekään mökki/kylpylälomalle. Silti aina lahjoittanut omastani esim joulupuu-keräykseen, mutta onko niin että nämäkin lahjat menevät eteläniemen kaltaiselle "vähävaraiselle" perheelle?

Yhteistyössä