Etelänmatkalle lähdössä helmikuussa,mutta minne?

  • Viestiketjun aloittaja kumpi halvemmaksi
  • Ensimmäinen viesti
kumpi halvemmaksi
Meitä on viisi hnekinen perhe 2 aik. + 3 lasta ( 16,17 ja 1v. lapset siis tämän ikäisiä reissusta palatessa ) ja tarkoitusolla2 vkoa.
Tuleeko edullisemmaksi mennä Canarialle vaiko Thaimaaseen?
Hotellihuone pitäisi olla sellainen mihin kaikki mahtuu samaan ja ainakin sen 3 tähteä. Ei All inclusive, mut aamiaisella.
 
kumpi halvemmaksi
Ajattelin tosiaan sitä ku Thaimaahanmaksaamatkaaika paljon verrattuna Canarialle,mut onko s hintataso haimaasa niin paljon alhaisempi,ettämatkasta tulee eullisempi sinne vai meneekö tasoihin vai onko Canaria niin kallis,et on ihan sama vai meneekö jopa kustannukset yli.
 
Veikkaisin, että Thaimaan reissu tulee halvemmaksi kuin Kanarian reissu. Matka voi olla kalliimpi, mutta hintataso on aika kohdillaan Thaimaassa, kun Kanarialla rahaa kuluu tuplasti siihen verrattuna. Itse myös tykkään kovasti Thaimaasta ja sen mukavasta ilmastosta. Pitkähihaisia vaatteita ei tarvii kantaa mukana ja vaikka vettäkin tulisi, on Thaimaassa takuuvarmasti lämmintä.. Thaimaan hotellit on ainakin meidän reissuilla olleet todella hyviä jo 3 tähden hotelleissakin. Kanarialla en sanoisi samaa. Aamupalat Thaimaassa ovat vastanneet meidän hotelleissa lounaan tasoa. Enpä siis itse epäilisi kumpaan lähtisin.. Ja mikäli kaikki menee hyvin ja suunnitelmien mukaan, ollaankin ensi talvena pienen vauvan kanssa 3 viikkoa Thaimaassa :)
 
kumpi halvemmaksi
Veikkaisin, että Thaimaan reissu tulee halvemmaksi kuin Kanarian reissu. Matka voi olla kalliimpi, mutta hintataso on aika kohdillaan Thaimaassa, kun Kanarialla rahaa kuluu tuplasti siihen verrattuna. Itse myös tykkään kovasti Thaimaasta ja sen mukavasta ilmastosta. Pitkähihaisia vaatteita ei tarvii kantaa mukana ja vaikka vettäkin tulisi, on Thaimaassa takuuvarmasti lämmintä.. Thaimaan hotellit on ainakin meidän reissuilla olleet todella hyviä jo 3 tähden hotelleissakin. Kanarialla en sanoisi samaa. Aamupalat Thaimaassa ovat vastanneet meidän hotelleissa lounaan tasoa. Enpä siis itse epäilisi kumpaan lähtisin.. Ja mikäli kaikki menee hyvin ja suunnitelmien mukaan, ollaankin ensi talvena pienen vauvan kanssa 3 viikkoa Thaimaassa :)
Kitti tiedosta. Tämä valaisi paljon sunnitelmiamme.Onkohan 1vkanssa kuinka hankalaa mahdollisesti koneessaniin pitkää lentoa?
 

Yhteistyössä