Etelä-Pohojammaa pinohon järiesty!

minä kans
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja minä kans:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Pitääskö järjestää oikein mammabileet Pohojanmaan kautta :D
Hyvä idea. Oonksmä pohojammaalta kun isän suku on kurikasta, en siis itse sieltä?
Tunnekko ittes puukkojunkkarin-luontooseksi? :D
Jostain poikkipuolista oli kerran menossa kun äitikin totes että, kyllä sulla on niin pohojalainen luonne ku isälläs. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä kans:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja minä kans:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Pitääskö järjestää oikein mammabileet Pohojanmaan kautta :D
Hyvä idea. Oonksmä pohojammaalta kun isän suku on kurikasta, en siis itse sieltä?
Tunnekko ittes puukkojunkkarin-luontooseksi? :D
Jostain poikkipuolista oli kerran menossa kun äitikin totes että, kyllä sulla on niin pohojalainen luonne ku isälläs. =)
No sitte iliman muuta :LOL: tervetulua vaa.


Ja iliman muuta tryskööt piretähän. Puukoot pitää sitte jättää kotia, mutta akkaan syömäveittet saa olla mukana.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ulkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ulkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Teuva kuittaa. Kauhavalla olen opiskellut 2000-20003.
vaikuttavaa. On tultu sitten kunnolla opiskeltua...
Mikä sun ongelma on? Muu kuin se, että et osannut lukia otsikkoa?

Ei mikään, jäi vain hymiöt pois. Sulla lipsahti vaan varmaan nolla liikaa tonne vuosilukuihin? Kunhan sitä itsekseni hekottelin...
Et sitten taida tietää mikä vuosi nyt on ja päätellä itte mikä se oikia vuosi on. :whistle: :hug:
ja missäon huumorintaju?

 
nyt kuittaa pelkkä pohjanmaa.. VAASA!

I know:D olen väärässä pinossa:D Huomenna tosin E-P:lle suunta ja kohti Isoakyröä :heart:


Paitsi jos saivarellaan ja nusastaan pilkkua niin pääosa / koko isokyrö on pelkkää pohjanmaata. Ylistaro on vasta E-P:ta :saint:
 
nykyynen kauhavalaanen
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
nyt kuittaa pelkkä pohjanmaa.. VAASA!

I know:D olen väärässä pinossa:D Huomenna tosin E-P:lle suunta ja kohti Isoakyröä :heart:


Paitsi jos saivarellaan ja nusastaan pilkkua niin pääosa / koko isokyrö on pelkkää pohjanmaata. Ylistaro on vasta E-P:ta :saint:
Ja jos oikeen kunnolla sitä pilikkua viilatahan, nii eihän ylistaroa oo varsinaasesti enää olemaskaan, sehän on seinäjoen kaupunginosa sekin ;)
 

Yhteistyössä