Etelä, missä ukkostaa :D

h
Länsi-Hki pilvessä taivas ja jyrähti pari kertaa tunti sitten mutta muuten ei mitään toistaiseksi. Toiveet on kyllä korkealla koska sadetutkan mukaan 16 maissa pitäisi hanat aueta

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Joo ne jyrähtelyt mäkin kuulin :D Mut laihaks jäi lopputulos..
Mun mielestä hieman ilma viileni.
No kieltämättä joo, saman huomasin ku pihalla kävin. Se ukkosen jälkeinen raikkaus on vaan jotain niin ihanaa tällasten helteiden jälkeen. Ja laskeutuis nuo siitinpölytki ku satas kunnolla :D

hepukka
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Joo ne jyrähtelyt mäkin kuulin :D Mut laihaks jäi lopputulos..
Mun mielestä hieman ilma viileni.
No kieltämättä joo, saman huomasin ku pihalla kävin. Se ukkosen jälkeinen raikkaus on vaan jotain niin ihanaa tällasten helteiden jälkeen. Ja laskeutuis nuo siitinpölytki ku satas kunnolla :D
Jeps. Kunhan ei itse satu olemaan rankimman kuuron aikana ulkona. Voi nimittäin olo olla turhankin raikas ja märkä:) kun ei siinä ulkovaatteetkaan auta jos oikein paljon vettä tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja hepukka:
Jeps. Kunhan ei itse satu olemaan rankimman kuuron aikana ulkona. Voi nimittäin olo olla turhankin raikas ja märkä:) kun ei siinä ulkovaatteetkaan auta jos oikein paljon vettä tulee.
No näinpä :D Muistan kyllä viime kesältä yhen sellasen oikeen kunnon ukkosen.. Vettä tuli jotain ihan järjetöntä määrää.

Yhteistyössä