Etelään 2kk vauvan kanssa - lähtisitkö???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkoon(ko?)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aurinkoon(ko?)

Vieras
Niin, siinähän se kysymys jo otsikossa tulikin.

Tiedän hyvin, ettei mitään estettä periaatteessa ole, mutta haluaisin kuulla mielipiteitä puolesta ja vastaan.

En lähtis, me sitä asiaa mietittii et lähetäänkö helmikuussa, silloin jo melkein 8kuisen kanssa ja ei, en suostu lähtee mihkää kauemmaks ennenku lapsi osaa kävellä jne..Mä en siitä lomasta sais mitää ite irti yöheräilyjen jne kanssa.

En niin pienen kanssa. Voi olla että sen ikäisellä ei ole vielä mitään rytmiä ja etten itse jaksaisi ja nauttisi yhtään. Mut jonkun 5-6kk ikäisen kans voisin jo lähteäkin, ehkä...

Kyllä mä voisin äkkilähdöllä lähteä, jos oma ja vauvan terveys olisi kunnossa. Kovin paljon etukäteen en haluaisi varata matkoja, jos ei sit jaksaisikaan lähteä. Pienen vauvan kanssa on helppo matkustaa, kun ruoka kulkee mukana ja vauva nukkuu paljon päiväunia rattaissa.

Pienen vauvan kanssa on helppo matkustaa, kun ruoka kulkee mukana ja vauva nukkuu paljon päiväunia rattaissa.

Ihannetilanne, mut jos onkin niinkuin meillä, ei nuku kunnolla päikkäreitä, eikä nuku kunnolla yöllä, pullovauva...Ei kuulosta kovin kivalta ja sillä me ei vieläkää haluta lähtee ulkomaille, mutta jos olis sellanen ihannetilanne et kaikki menis niinku elokuvissa, mikäs siinä, lähtisin minäkin.

Ehdottomasti lahtisin. Olin 2 kk vauvan kanssa aurinkolomalla ja nautin todella paljon. Nyt 9 kk vauva on matkustanut jo vaikka missa, taas ensi viikolla lahdetaan 10 paivaksi.

Ihannetilanne, mut jos onkin niinkuin meillä, ei nuku kunnolla päikkäreitä, eikä nuku kunnolla yöllä, pullovauva...Ei kuulosta kovin kivalta ja sillä me ei vieläkää haluta lähtee ulkomaille, mutta jos olis sellanen ihannetilanne et kaikki menis niinku elokuvissa, mikäs siinä, lähtisin minäkin.

Sen takia mä kirjoitinkin, että jos oma ja vauvan terveys olis kunnossa, ja äkkilähdöllä lähtisin.
Jos vauva olis esim. koliikkivauva, niin varmasti jäis multakin matka väliin.

En ihan noin pienen kanssa lähtisi, ehkä puolivuotiaan kanssa kylläkin. Ihan jo senkin takia, että haluaisin että kroppa olisi vähän paremmin palautunut synnytyksestä ;)

Olin viime tammikuun alussa ja maaliskuun lopulla jolloin poika oli ekalla matkalla 2kk ja tokalla matkalla 5kk kun matkustin ilman miestä. Helppoa oli. Vauva nukkui sellaisessa vauvakorissa tokan matkan ja ekan matkan hän nukkui kantoliinassa. Perillä oli ihanaa, hän nautti lämpimästä ilmastosta kuten me muutkin. Seuraavaa matkaa suunnitellessa heti mennään kun talous antaa myöten.

Lähtisin. Me oltiin 3 kk:n kanssa Kreikassa ja oli tosi helppo loma. Kun samainen vauva" oli 1,5 vuotias viime keväänä, niin ei tullut mieleenkään lähteä, en olisi koko ajan jaksanut paimentaa ettei putoa altaaseen. Vauvan kanssa oli niin helppo vain rentoutua :)

Lähtisin! Vauvan kanssa on helppo matkustaa. Ruoka kulkee helposti mukana...;) Vauvakin nauttii lämmöstä ja iloisista ihmisistä lomalla!:heart:

Muoks. Ollaan reissattu lasten kanssa todella paljon esim. Kreikassa, Portugalissa ja manner-Espanjassa sekä Kanarialla jo ihan pikkuvauvana. Nyt lapset jo 3v sekä 7kk ja seuraavaksi suuntaamme Thaimaahan.

Viimeksi muokattu:
Lähtisin. Pikkuvauvan kanssa on mielestäni helpoin matkustaa.

Musta se taas on vaikeinta mahdollista pienen vauvan kanssa. Enkä mä ainakaa siitä lomasta nauttisi kun se olis sitä samaa tissi suussa kykkimistä ja vaipanvaihtoa ja yöheräilyä. Mutta kukin tyylillään. MÄ mieluummin ootan että muksut kasvaa kouluikään (tai niin et nuorin on jo ainaki lähellä kouluikää), sillon matkustamisessa olis jotain järkeäkin.

Yhteistyössä