A
a
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja a:tässä meidän eteistä. Vaatteet säilytetään kuvassa olevassa lipastossa ja vaatekomerossa, joka tuolia vastapäätä. Tiukkaa tekee, kun kolme lasta, mutta ei näissä rintamamiestaloissa ole paljon vaihtoehtoja
http://www.aijaa.com/v.php?i=5556732.jpg
ihanamullkin on tuommoinen peili, mutta kehykset on väärän väriset.. pitääkin tuunata. voisitko muuten laittaa muitakin kuvia teiltä? mä olen hiljattain muuttanut ihanaan, mutta rempan tarpeessa olevaan rintamamiestaloon ja kaipaisin vinkkejä. olohuonetta pitäisi ensin alkaa remppaamaan.. mutta myös keittiö ja saunaosasto kaipaa jo panostusta..
Meillä on joka huoneessa (paitsi lasten) valkoiset sävytetyt seinät, valkoiset paneelikatot ja maalarinVALKOISET lautalattiateli monen kauhu
maalatutko siis? oisko sulla antaa jotain sävykarttaa tms (netistä) jonka mukaan ootte sävyjä miettineet? onko teillä ne alkuperäiset paneelikatot vai ootteko laittaneet ne uusiksi? meillä kun ainakin on tuota alkuperäistä laattajuttua katoissa. mä olen haaveillut, että kaivaisin alkuperäiset puulattiat näiden muovimattojen alta ja hioisin ja lakkaisin ne :heart: en vaan tiedä onko liian iso urakka.
Maalaamisessa pienempi työ.