M
Mia
Vieras
Niin, ja on lapsia joita pitää muistuttaa jatkuvasti peseytymisestä. Ap:n ex ei ilmeisesti sitä voi tehdä. Siitähän tässä kait oli kyse?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mia:Niin, ja on lapsia joita pitää muistuttaa jatkuvasti peseytymisestä. Ap:n ex ei ilmeisesti sitä voi tehdä. Siitähän tässä kait oli kyse?
Alkuperäinen kirjoittaja keskustelua!:Kerroit tänne pitkät jutut asiasta. Mitäs jos sanoisit nuo samat asiat lapsen isälle. Pyytäisit häntä huolehtimaan lapsen puhtaudesta hieman tarkemmin!
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen41v:Alkuperäinen kirjoittaja keskustelua!:Kerroit tänne pitkät jutut asiasta. Mitäs jos sanoisit nuo samat asiat lapsen isälle. Pyytäisit häntä huolehtimaan lapsen puhtaudesta hieman tarkemmin!
Ei, ei ja vielä kerran ei. Toisen kodin asioihin EI mennä puuttumaan. Ei ollenkaan, eikä varsinkaan näin marginaalisissa asioissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen41v:Ei, ei ja vielä kerran ei. Toisen kodin asioihin EI mennä puuttumaan. Ei ollenkaan, eikä varsinkaan näin marginaalisissa asioissa.
Aha... mun mielestä tuossa on kysymys kasvatuksesta. En varmaan voi ymmärtää, koska itselläni on ns. ydinperhe ja meillä on tapana keskustella lasten kasvatuksesta molempien vanhempien kesken... Sori että edes sanoin...
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen41v:Alkuperäinen kirjoittaja keskustelua!:Kerroit tänne pitkät jutut asiasta. Mitäs jos sanoisit nuo samat asiat lapsen isälle. Pyytäisit häntä huolehtimaan lapsen puhtaudesta hieman tarkemmin!
Ei, ei ja vielä kerran ei. Toisen kodin asioihin EI mennä puuttumaan. Ei ollenkaan, eikä varsinkaan näin marginaalisissa asioissa. Lapsen kehitys ei ole mitenkään ollenkaan vaarassa, jos hänen hygieniatasonsa on muutaman kerran vuodessa erilainen kuin mitä yleensä on. Saattaapi saada jopa lisää vastustuskykyä pöpöjä vastaan...
Paras tapa on opettaa lapsi itse huolehtimaan hygieniastaan. Viimeistään silloin, kun hän muuttaa omilleen, on tuo taito aikas tärkeä.
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen41v:Alkuperäinen kirjoittaja keskustelua!:Kerroit tänne pitkät jutut asiasta. Mitäs jos sanoisit nuo samat asiat lapsen isälle. Pyytäisit häntä huolehtimaan lapsen puhtaudesta hieman tarkemmin!
Ei, ei ja vielä kerran ei. Toisen kodin asioihin EI mennä puuttumaan. Ei ollenkaan, eikä varsinkaan näin marginaalisissa asioissa. Lapsen kehitys ei ole mitenkään ollenkaan vaarassa, jos hänen hygieniatasonsa on muutaman kerran vuodessa erilainen kuin mitä yleensä on. Saattaapi saada jopa lisää vastustuskykyä pöpöjä vastaan...
Paras tapa on opettaa lapsi itse huolehtimaan hygieniastaan. Viimeistään silloin, kun hän muuttaa omilleen, on tuo taito aikas tärkeä.
eli isän kotona eletään sinun sääntöjesi mukaan??
aika itsekästä.
Silloin kun se toinen koti on lapseni toinen koti, niin kyllä. Silloin puututaan asioihin jotka koskevat minun lastani, ja kovalla kädellä |O
Ja hyvä kouluttaa siinä samalla äijää, jolta se hygieniakasvatus on mennyt ohi :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen41v:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen41v:Ei, ei ja vielä kerran ei. Toisen kodin asioihin EI mennä puuttumaan. Ei ollenkaan, eikä varsinkaan näin marginaalisissa asioissa.
Aha... mun mielestä tuossa on kysymys kasvatuksesta. En varmaan voi ymmärtää, koska itselläni on ns. ydinperhe ja meillä on tapana keskustella lasten kasvatuksesta molempien vanhempien kesken... Sori että edes sanoin...
Kasvatuksestahan on toki kysymys, mutta tuskin meistä moni lähtee neuvomaan naapuriaan tämmöisissä kasvatusasioissa. Ydinperheellisen on varmaan vaikea käsittää, että eron jälkeen sen lapsen toisen kodin asiat eivät ole mitenkään omassa hallinnassa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Tuota osaako lapsesi edes itse kuoria perunat tai laittaa kengän nauhat kiinne? Kuullostaa vaan niin uskomattomalta että ei muuten osaa huolehtia jos sinä et vahdi vieressä,
minua myös kiinnostaa tietää onko nyt kyse aiva normaalista terveestä lapsesta vai onko jokin rajoittava tekijä taustalla miksi sinä vahdit![]()