Etanavoide, kokemuksia??? Onko auttanut näppyihin kasvoissa? Kuivuuteen? Arpiin jne jne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Eilen kokeilin ja tänään kasvot tuntuvat todella sileiltä ja pehmoisilta, jotenkin tasaisemmilta myön ja siis VAIN KERRAN olen sitä laittanut kun kaverilta sain kokeilla..

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Eilen kokeilin ja tänään kasvot tuntuvat todella sileiltä ja pehmoisilta, jotenkin tasaisemmilta myön ja siis VAIN KERRAN olen sitä laittanut kun kaverilta sain kokeilla..

mitä on etana voide ja mihin se auttaa...

Miettikääpä maksaako se edes paljon! Purkissa on 100 ml, ja normi purkeissa on 50 ml.
Voide on todella riittoisaa ja teho on mahtava! Iho on sileämpi ja hehkeämpi heti!

omasta kokemuksesta suosittelen kaikille, olen luontaistuote kaupassa töissä ja yhtään pahaa sanaa en ole voiteen käyttäjiltä kuullut. Miesystäväni leikkausarpi on nyt 6 kk käytön jälkeen vaalentunut miltei ihonväriseksi ja pienentynyt, itseltäni olen raskausarvet saanut kyljistä ja reisistä huomaamattomiksi, poishan niitä ei saa millään voiteella mutta tällä voiteella ainakin ihonvärisiksi :) kasvoihin jos käyttää niin parin viikon käytön jälkeen kasvot saattavat alkaa kukkimaan, mutta se on merkki siitä että kuona aineet poistuvat, käyttöä ei siis kannata lopettaa sen takia, voide on erittäin riittoisa ja sitä saa myös body lotionina jos kroppaansa haluaa sillä rasvailla, jos kyseessä on pienemmät iho alueet niin suosittelen ihan sitä 100ml purkkia, se on riittoisa eikä sen kanssa kannata lotrata ;)

oikein hyvää voidetta olen käyttänyt itse jo jonkin aikaa ja pidän kovasti... tekee ihosta pehmeämmän! bongasin itse tällaisen vähän aikaa sitten http://www.puhdasta.com/apps/webstore/search?utf8=%E2%9C%93&sort=alpha&query=etanavoide

Tämä on todella hyvä aine, toimii, suosittelen lämpimästi. Mulla on aikuisaknea ja sekaiho, todellinen ongelmaiho. Tämä ei kuivata, tasoittaa ihon väriä ja ihan selvästi vähentää näppylöitä. Olen käyttänyt jo pari vuotta ja kuolisin,jos lopettaisivat tämän tekemisen. Olen kuullut vain hyvää tutuilta, eräs atoopikko käyttää tätä koko ihon hoitoon ja toimii.

Incl-listaa kun lukee, niin eniten tuotteessa on Aloe Veraa ja seuraavaksi tätä etana"ainetta" eli ainakin vaikuttavia ainesosia on asiallisesti, eikä vain ns. väriksi... :)

Hei! Minä tilasin netistä paikasta Kauneusmaailma 50 ml purkki ja todella riittoisaa on ja saa ihon tuntumaan aivan ihanalta. Hinta oli muistaakseni 29.00 € + postikulut päälle.

Hei! Minä tilasin netistä paikasta Kauneusmaailma 50 ml purkki ja todella riittoisaa on ja saa ihon tuntumaan aivan ihanalta. Hinta oli muistaakseni 29.00 € + postikulut päälle.

Hei!
Paljonko edestä tuolta AliExpress nettikaupasta pitää tilata, että toimittavat ilmaiseksi Suomeen ? Ilmeisesti pitää muutakin ostaa kuin esim. yksi purkki tuota voidetta joka maksaa US 1,76 dollaria / kpl. Kiinasta asti ei mahda tulla tuolla hinnalla, kun postikulut on jo enemmän.

Itse olen käyttänyt muutaman vuoden yövoiteena enkä osaa pois vaihtaa. Tekee "vanhenevan",mutta muuten ongelmattoman ihon todella pehmeäksi ja ravitun tuntuiseksi. Kokeilin myös palovammasta syntyneeseen arpeen ja tosiaan vaalensi sen lähes näkymättömiin niin kuin joku muukin aikaisemmin totesi. Yhdestä purkillisesta riittää pariksi-kolmeksi kuukaudeksi ja seurailen sokoksen ja luontaistuoteliikkeiden ilmoittelua, usein niillä tarjouksia (alle 40 € )tuosta voiteesta. Aina, kun tarjouksen nään, ostan varastoon.

Itse olen käyttänyt muutaman vuoden yövoiteena enkä osaa pois vaihtaa. Tekee "vanhenevan",mutta muuten ongelmattoman ihon todella pehmeäksi ja ravitun tuntuiseksi. Kokeilin myös palovammasta syntyneeseen arpeen ja tosiaan vaalensi sen lähes näkymättömiin niin kuin joku muukin aikaisemmin totesi. Yhdestä purkillisesta riittää pariksi-kolmeksi kuukaudeksi ja seurailen sokoksen ja luontaistuoteliikkeiden ilmoittelua, usein niillä tarjouksia (alle 40 € )tuosta voiteesta. Aina, kun tarjouksen nään, ostan varastoon.

Hei, onko voide hyvän tuoksuinen vai onko se hajutonta ja onko tämä samaa voidetta mitä myydään hyvinvoinnin.fi -verkkokaupassa https://www.hyvinvoinnin.fi/baba-de-caracol-etanavoide ?

Vastaavaa saa myös Aliexpress verkkokaupasta, tulee siis Kiinasta. Tilasin ihan pikkuvoiteen.

Free shipping Gold Snail Face Cream Moisturizing Whitening Anti aging Anti wrinkle Day Cream Face Care 30g-in Day Creams & Moisturizers from Beauty & Health on Aliexpress.com | Alibaba Group

Ilmainen toimitus Suomeen. Kaikki tilaamani tuotteet ovat tulleet perille. Yleensä n. pari viikkoa menee ja kannattaa aina katsoa, että on ilmainen toimitus Suomeen, kaikilla ei ole.
Kiitti vinkistä :) Katsoin että tosiaan ilmainen toimitus ja yksi purkki maksaa 2,47 € joten todellakin lähti tilaukseen :)

Yhteistyössä