?
???
Vieras
Eilen kokeilin ja tänään kasvot tuntuvat todella sileiltä ja pehmoisilta, jotenkin tasaisemmilta myön ja siis VAIN KERRAN olen sitä laittanut kun kaverilta sain kokeilla..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Eilen kokeilin ja tänään kasvot tuntuvat todella sileiltä ja pehmoisilta, jotenkin tasaisemmilta myön ja siis VAIN KERRAN olen sitä laittanut kun kaverilta sain kokeilla..
Itse olen käyttänyt muutaman vuoden yövoiteena enkä osaa pois vaihtaa. Tekee "vanhenevan",mutta muuten ongelmattoman ihon todella pehmeäksi ja ravitun tuntuiseksi. Kokeilin myös palovammasta syntyneeseen arpeen ja tosiaan vaalensi sen lähes näkymättömiin niin kuin joku muukin aikaisemmin totesi. Yhdestä purkillisesta riittää pariksi-kolmeksi kuukaudeksi ja seurailen sokoksen ja luontaistuoteliikkeiden ilmoittelua, usein niillä tarjouksia (alle 40 € )tuosta voiteesta. Aina, kun tarjouksen nään, ostan varastoon.
Kiitti vinkistäVastaavaa saa myös Aliexpress verkkokaupasta, tulee siis Kiinasta. Tilasin ihan pikkuvoiteen.
Free shipping Gold Snail Face Cream Moisturizing Whitening Anti aging Anti wrinkle Day Cream Face Care 30g-in Day Creams & Moisturizers from Beauty & Health on Aliexpress.com | Alibaba Group
Ilmainen toimitus Suomeen. Kaikki tilaamani tuotteet ovat tulleet perille. Yleensä n. pari viikkoa menee ja kannattaa aina katsoa, että on ilmainen toimitus Suomeen, kaikilla ei ole.