Etanavoide! Kokemuksia muilta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttuhyppynen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minttuhyppynen

Vieras
Oletteko kokeilleet voidetta? Geeliä vai rasvaa? Ostin viikko sitten sen vahvemman geelin, koska mulla on yksi maksaläiskä vuosi sitten tullu tosi näkyvälle paikalle ja sitten raskausarpia rinnoissa aika paljon, samoin lantiolla.
Olen käyttänyt nyt sen n. viikon, maksaläiskä on alkanut "repeilemään" eli siellä täällä on tullut oma ihon väri takasin ja se maksaläiskäalue tavallaan pienentynyt. Raskausarvista kaks tosi pahaa sellaista sinijuovaista on haalentunut ihan että huomaa selvästi! Jee!

Mistä tätä saa ja minkä hintaista on? Mulla on koko maha ihan rusinan näköinen, ja rinnat kanssa täynnä raskausarpia. Minä itse ja kuulemma mieskin kärsii siitä kun en halua enää riisuutua kenenkään nähden, mutta varaa leikkauksiin ei oikein ole...

Ei mitään hyviä vaikutuksia. Käytöstä ihme näppyjä kasvoihin, voimakkaasti sperman hajuinen :X, tunnistan kyllä hajusta kuka käyttää! Rasva toisten joukossa.

No se geeli tuoksuu minusta kyllä tosi raikkaalta greippi tms. siinä taas joku provoaja. Minä ostin netistä, mulla sama juttu noiden vatsan alueen arpien kanssa, esim. uimarannalle ei ole huvittanut mennä vuosiin, mutta jos noi nyt vielä tosta haalenee niin ostan kyllä jo täksi kesäksi bikinit.

No se geeli tuoksuu minusta kyllä tosi raikkaalta greippi tms. siinä taas joku provoaja. Minä ostin netistä, mulla sama juttu noiden vatsan alueen arpien kanssa, esim. uimarannalle ei ole huvittanut mennä vuosiin, mutta jos noi nyt vielä tosta haalenee niin ostan kyllä jo täksi kesäksi bikinit.

Wau! Pakko kyllä kanssa ostaa ja kokeilla. Kertoisitko vielä hintaluokan suunnilleen? :)

[QUOTE="kiinnostunut";24124177]Wau! Pakko kyllä kanssa ostaa ja kokeilla. Kertoisitko vielä hintaluokan suunnilleen? :)[/QUOTE]
Mä ostin huutiksesta siellä oli 35 euroa purkki. Katsoin nettikaupoista oli n.60e.

Ostin Elicina-merkkistä vahvaa etanavoidetta, siinä lukee että 80% on etanaseerumia, eli paljon enemmän kuin muissa? Ainakin tuntuu miellyttävältä eikä haise millekään. Sitten yksi asia, silmäkulman juonteet ainakin tuntuvat häviävän siis todella nopeasti, huomasin jo muutaman päivän käytöllä että ne oli selvästi paremmat kuin ennen! Voiko tämä olla mahdollista niin nopealla aikataululla. Jos tämä on näin hyvä niin jatkan käyttöä takuulla.

Sopii myös mun ihottumaiselle pintakuivalle sekaiholle, ei oo ihottumaa näkyny enää kun aloitin etanavoidetta käyttämään. Pintakuivuuskin on kadonnut joten samalla mustapäät saaneet kyytiä kun ei oo kuollutta ihoa tukkimassa. Mulla on tuo Baba de Caragolin voide ja seerumi. Ensin käytin seerumia ja vanhaa kosteusvoidettani mutta tuon voiteen käytön oton jälkeen iho vasta lähti paranemaan.

[QUOTE="vieras";24124017]Ei mitään hyviä vaikutuksia. Käytöstä ihme näppyjä kasvoihin, voimakkaasti sperman hajuinen :X, tunnistan kyllä hajusta kuka käyttää! Rasva toisten joukossa.[/QUOTE]

Mies tuli saunaillasta jossa oltiin esitelty etanavoidetta. Henki haisi ihan siemennesteelle ja kun pieraisi niin oikein sperman lemu tärähti ilmaan.

Googlettakaa "ostolakossa etanavoide" sieltä löytyy kosmetiikkabloggarin tekemä hyvä postaus ja linkkejä mistä voi ostaa n. 30 euron hintaan tuota voidetta. En ole itse kokeilult mutta kauheasti kehutaan (huom vain pari on kai hyvää ja tarpeeksi tehokasta, kaikki etanavoiteet ei ole hyviä) ja mieli tekisi joskus kokeilla.

Tilasin juuri sitä mikä on 90% vahvusta. :)
Tuota 35% geeliä olen parin näytepaketin verran käyttänyt eikä muutosta, mutta kokeilua on kolme päivää takana. Joten eipä ihme. :D

[QUOTE="Vieras";28045008]Onko siinä oikeasti jotain etanoista? Millaisista, eikai mistään lehtokotiloista tai muista äklötyksistä? En pystyisi kyllä koskemaankaan...[/QUOTE]

On. Etanan "maitoa".

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;28045014:
Niitä on eri hajuisia. :)

Apteekissa ei ollut. Tunkkainen se haju ja tulee mieleen, että onkohan se raaka-aine ollenkaan puhdasta. :D No, eipä tuo mitenkään kummoista ole, joten ei tarvitse hajustettua ostaa.

Käytin baban n30% vahvuista etanageeliä 2 viikkoa aamuin illoin toiveena saada akne kuriin. Jätin tutun basironin pois, mutta muuten ihonhoito- rutiinit olivat samat. Tulos: syvät aknepaiseet ilmaantuivat leukaan jaa kaikkialle, minne olin voidetta laittanut eniten, nousi outoja kutisevia pikkunäppylöitä. En voi todellakaan suositella kenellekään rasvaisesta ihosta kärsivälle tätä :/ onneksi sattui olemaan lomaa, ettei tarvinnut olla liiemmin ihmisten ilmoilla