Etäisän tapaamiset lastensa kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jotenki outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jotenki outoa

Vieras
Ihmetyttää kun miehellä on kolme lasta 5v, 9v ja 15v exliitosta.
Nyt tämä 15v ei aina haluaisi tulla käymään isänsä luona ( on omia menoja jo niin paljon ja tämä ihan ymmärrettävää) niin äiti ei laita pienempiäkään silloin kun vanhin ei hlua tulla koska 15v saa jo itse päättää haluaako tavata isäänsä vai ei.
Miten tämä vanhemman päätös vaikuttaa näihin pienempien päätösvaltaan koska ei ole sitä 12v vielä? Lastenvalvoja oli äidin kanssa samoilla linjoilla tässä asiassa vaikka pienemmät lapset haluaisi tulla isäänsä tapaamaan. Ainakin näin puhelimessa sanovat. Isä soittelee lapsilleen useasti.

Onkohan tämä ihan oikein? Vai onko jotain tehtävissä tällaisessa tilanteessa? Välillä vaan hankalaa kun elellisenä päivänä tulee tieto,että lapset ei tule tai sitten tulee. Aina odotetaan siihen viimeiseen päivään tämän vanhemman lapsen päätöstä onko mahdollisesti keskinyt jotain menoa ja haluaako lähteä.

Mikä tossukka (ei pahalla) se sun mies on,että antaa tolleen pomputella!!
Ja tässä ei ole kysymys siitä 15-vuotiaasta vaan siitä äidistä!Oletteko itse ottanut yhteyttä lastenvalvojaan vai ex niin sanoi?

Mies oli yhteyksissä lastenvalvojaan itse. Lapset asuu 200 km päässä ja ei niitä niiin vaan haeta jos ei sitten äiti laita lapsia tulemaan.
Mies on ollut asianajajaan ja poliisiin yhteyksissä myös, mutta ei auta uhkasakot ei mitkään.

Yhteistyössä