Estääkö lapsi sua tekemästä jotain?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
"Estääkö" lapset teidän mielestä joitakin asioita? Mitä ette voi tehdä lapsen kanssa?

Mun mielestä voi tehdä kaiken, lapsi ei estä mitään vaan on kiva kun saa näyttää maailmaa yms lapsellekin. Alkoholin käyttö kun ei ole ongelma meillä (niin ei sen takia lasta tarvitse aina hoitoonkaan olla viemässä ). En suoraan sanottuna ymmärrä ihmisiä joita lapsi estää tekemästä jotain, "on niin hankalaa", "ei jaksa" jne.
 
vieras
ei estä mitään! liikutaan lapsen kanssa joka päviä, nukkuu rattaissa ku alkaa väsyttää ja ruokaa otettan mukaan kassiin. baariin ei tietysti voi lasta viedä, silloin kun sinne haluamme miehen kanssa mennä (ehkä parin kuukauden välein) menee lapsi äidilleni hoitoon. muutenkin jos tulee joku meno(kampaaja, lääkäri, etc) hoitaa äitini lasta. mitään ei vielä tähän päivään mennessä ole jäänyt tekemättä sen takia että meillä on lapsi.
 
vieras
No nyt juuri estää lähes kaiken mitä haluaisin tehdä, mutta tämä on vain väliaikaista, kuukauden päästä tilanne on jo eri kun saan tämän viimeisenkin mahasta pois.

Mutta yleisesti ottaen ei lapset meiltä mitään estä.
 
Solina83
Estää ;) Tekemästä mitään rauhassa. Olisi ihana jos välillä saisi siivota rauhassa, olla tietsikalla rauhassa tai ihan mitä vain, tehdä rauhassa.

Mut joo, eiköhän senkin aika ole vielä joskus. Sujuupa nämä hommat lastenkin kanssa.

Mutta jos vakavissaan ollaan. Niin ei estä.
 
vieras
Estää mua nukkumasta pitkään! Monet asiat vie enemmän energiaa, kun pitää ottaa lapsi mukaan. Ennen saattoi vaan lähteä kauppaan, mutta nyt pitää enemmän suunnitella asiaa. Ei paljoa silti...
 
Voi, jos todella haluaa jonkun asian tehdä, niin vauva tai lapsi on harvoin este. Sen sijaan jos joku asia kehtuuttaa, niin vauvaa mainiompaa tekosyytä jättää joku asia väliin ei olekaan.

Itse en varmaan voi mennä yhdellekään mökille noin viiteen vuoteen kun meillä on vauva ;)
 
no estää,en voi nukkua aina ku haluttaa,en voi käydä keikoilla aina ku haluun jne.mut se taas ei meinaa sitä et se mua haittais erityisemmin,voisinhan mä tosiaan ton lapsen viedä hoitoon jos siltä tuntus mut ku en haluu useesti viedä ja oon kyllä sitä mieltä et on se tärkeempi ku huippuhyvät yöunet ja bilettäminen ym.
 
Kyllä on pakko tunnustaa, että estää tekemästä paljonkin. Siivoamiset ja ikkunanpesut sun muut on kaikki pakko tehdä joko silloin kun Dynaaminen Duo nukkuu tai joku katsoo niiden perään. He myös estävät minua istumasta paikoillani kauempaa kuin 2 min kerrallaan silloin kun ovat hereillä. Vilkkaita, kyllä... :snotty:
Mutta rehellisesti sanottuna ei lapset ole estäneet minua tekemästä elämässäni kaikkea mitä olen halunnut. Lensin maailmalla ennen lapsia niin paljon etten mitään sellaista ole kaivannut ja hyvinhän nuo mukana ovat kulkeneet. =)
 
Estää tekemästä vaikka mitä! Mutten silti vaihtaisi :D

En voi nukkua milloin haluan, en voi käydä leffoissa ja teatterissa juuri koskaan, en voi lähteä pitkiksi ajoiksi ulos (vielä, koska imetän eikä huoli pulloa), en voi lähteä ulkomaille villille seikkailumatkalle, en voi käydä töissä, en voi en voi en voi...

:heart: :heart: :heart:
 
tottakai ne estää tekemästä vaikka mitä esim. Kuinka käyt kampaajalla värjäämässä tukan villin 1v:n kanssa tai kuinka otat aurinkoa tai nukut jos lapsi pyörii siinä vieressä...
Mutta eriasia on että mitä haluaa tehdä ja mitä ei...
 

Yhteistyössä