Essie :)

Ei sulla olis kuvaa sun hiuksista niiden klipsien kanssa ja ilman :saint: ?

Niin syyhyttäislähtee ostamaan... Mutta mietin, että peittyykö ne pinnit mun omien hiusten alle siististi. Kun on vaaleeta ja ohutta.
 
Kun sulla on polkkatukka(??) normisti?
On tää vaikeeta :headwall: Kuitenkaan ei olis 70e heittää kankkulan kaivoon. Vaikka aitoa hiusta se on, että voihan siitä leikata osioita ja laittaa vaikka keratiiniliimalla ja kuumaliimapyssyllä jos jaksais. Mulla ei vaan ole kaveria joka osais eikä vessassa nykysin enää peilikaappia, että näkee takahiukset :D
Vaikka alkaahan se koulu kohta ja siellä varmaan joku laittais, mutta tää nyt on taas niin tätä: heti kaikki mulle tänne NYT :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-:
Kun sulla on polkkatukka(??) normisti?
On tää vaikeeta :headwall: Kuitenkaan ei olis 70e heittää kankkulan kaivoon. Vaikka aitoa hiusta se on, että voihan siitä leikata osioita ja laittaa vaikka keratiiniliimalla ja kuumaliimapyssyllä jos jaksais. Mulla ei vaan ole kaveria joka osais eikä vessassa nykysin enää peilikaappia, että näkee takahiukset :D
Vaikka alkaahan se koulu kohta ja siellä varmaan joku laittais, mutta tää nyt on taas niin tätä: heti kaikki mulle tänne NYT :LOL:
No mun blogissa nyt on ainakin jotain kuvia, ei kyl varmaan sellaisia missä mulla olis hiukset auki (tykkään pitää hiuksia kiinni), mut mä tykkään kauheesti eikä kukaan oo vielä koskaan tullut huutamaan et ei toi oo sun omaa tukkaa :D
Helppo ne on laittaa ainakin mun mielestä :)
 
Pitää kerätä perhe autoon ja matkata kohti liikettä. Pitää kokeilla, kun uteliaisuus ei anna periksi. Kohta onneksi saa sen tukkukortin ja ostettua halvalla nauhaa ja laittaa kunnon satsi. Ja kun mä vauhtiin pääsen, on jokaisella palstamammalla tekotugga :D
 
Mona
Essie miten sun blogiin pääsee käsiks? Muakin kiinnistaa ennen ja jälkeen kuvat. Itellä tosi ohut tukka ja oon nyt päättäny kasvattaa ja jos halua fiksun näkösen tästä päästä niin pakko olis laittaa jotain lisäkkeitä... Nyt kyl tukka vasta muutaman sentin korvan alle, joten muutaman kuukauden joudun oottaan et kasvaa vielä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Jumatsuikka, jutellaanks täälä clip on pidennyksistä? Mitä häh? Mä haluun sellaiset mutta kun ne pitää aina tilata jostain hornasta.
Mä tuskailin tota kanssa, mutta löysin netistä liikkeet, joista voi käydä hakemassa(cybershot?) Jos asuu siis pk-seudulla, niin Kampissa ja itiksessä on liikkeet.
En haluu tilata näkemättä, munkin hiustenväri kun on mitä on..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mona:
Essie miten sun blogiin pääsee käsiks? Muakin kiinnistaa ennen ja jälkeen kuvat. Itellä tosi ohut tukka ja oon nyt päättäny kasvattaa ja jos halua fiksun näkösen tästä päästä niin pakko olis laittaa jotain lisäkkeitä... Nyt kyl tukka vasta muutaman sentin korvan alle, joten muutaman kuukauden joudun oottaan et kasvaa vielä...
No mä en kauheen mielelläni sitä täällä kertoisi, fb:ssä näkyy ja Timangi- sen sieltää löytää jos häntä vaan yhtään kiinnostaa :D
 

Yhteistyössä