esprit farkut kirppikselle vai huutonet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyssäriä pukkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyssäriä pukkaa

Vieras
Paljonko voi lähes käyttämättömistä tai täysin käyttämättömistä esprit farkuista pyytää? Naisten farkut siis kyseessä. Vai kantsisko myydä huutonetissä. Paljon tollasille tulle pk, tietääkö joku?

8,50? postikulut..

Mä olen tässä yrittänyt jo jonkun aikaa myydä likipitäen käyttämättömiä espritin farkkuja huutiksessa, mutta ei ole millään mennyt kaupaksi.. itse maksoin niistä keväällä 79,90 ja nyt hintana taitaa olla 15?.. mutta ei kelpaa.. en kyllä toisaalta edes haluaisi niitä tuohon hintaan myydä.. mutta kai se on kohta taas pakko alentaa hintaa, kun en kaapissakaan viitsisi turhaan säilytellä..

Farkkuja on varmaan hankala isojen postareiden takia huutonetissä myydä, olettaisin. Paljonkohan tollaisille voi laittaa kirppiksellä hintaa. Käyn niin tosi harvoin kirppiksellä enkä koskaan osta mitään niin en hintoja tiedä. Pöydän joka tapauksessa aion varata.

Farkuissa on kans aika tärkeää se miten ne istuu, varsinkin ns. kalliimmat farkut. Itsekään en näkemättä/kokeilematta ostaisi, vaikka Espritin kamppeista tykkäänkin :)

Parisen kymppiä voisin maksaa tavan kirppiksellä.

Yhteistyössä