Facessa liikkuu miehen kuva ja varoitus miten huijaa naisia ja varastaa henkkareita, autoja jne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
yli 13 000 kertaa jaettu tää kuva :D Mahtaa olla yksinäinen tulevaisuus tuolla herralla, siistiä liikkua tuolla kaupungillakin kun noin moni nähnyt hänen kuvansa tuollaisen tekstin kera. Ei varmaan paljon enää nappaa treffipalstoilla tms. Onkohan tuo ihan laillista jakaa jonkun toisen kuvaa?

!!!! SAA JAKAA !!!!.. VAROKAA TÄTÄ MIESTÄ! Huijaa ihmisiä huutonetissä ja tori.fi sivulla, luultavasti muillakin sivustoilla. Myy varastettuja autoja ja jopa uusilta "kavereiltaan" lainattuja autoja väärentämällä luovutuskirjat ja myymällä muuta arvokasta tavaraa mikä ei hänelle kuulu. JOTEN OLE TARKKANA KUN OSTAT AUTOA!!.. Huijaa naisia itselleen deitti,chatti,facebook,kuvake,irc-galleria ym. sivustoilla väittäen olevansa erään artistin keikkabussin kuljettaja.. Ottaa selville naisten (myös miesten) sosiaaliturvatunnukset/varastaa henkkarit tilaa puhelimia/tietokoneita ym. Pilaa siis ihmisten luottotiedot keinolla millä hyvänsä hyötyäkseen itse siitä rahallisesti.
On tosi mukavanoloinen kaveri ja todella hyvä puhumaan ihmiset pyörryksiin koska on narsisti (psykopaatti). Mies liikkuu ympäri suomea (seinäjoki,tampere,oulu,rovaniemi,helsinki,jyväskylä,lahti alueilla). Kymmeniä, lähes satoja ihminen mennyt jo lankaan tämän miehen tempauksista ja on nyt lopun elämää kusessa! Miehellä ei ole kavereita toimii siis yksin!! VAARALLINEN TYYPPI! KATSO TARKKAAN SIIS KENELTÄ OSTAT NETISSÄ TAVARAA TAI KENEN KANSSA TEET AUTOKAUPAT !!!!! (liikenteessä myös vale nimillä) AMMATTILAINEN HOMMASSAAN !! JOS SINÄ JOKU NAINEN TUNNISTAT TÄMÄN MIEHEN JA LUULET SEURUSTELEVASI HÄNEN KANSSAAN NIIN TIEDOKSI, ET OLE AINUT, MIEHELLÄ ON KYMMENIÄ NAISIA !!! OLEN SIIS ITSE YKSI NIISTÄ JOKA MENI TÄMÄN MIEHEN LANKAAN.. mies on todistetusti 20380€ minulle velkaa jos kaikki mitä ei voi todistaa lasketaan niin summa on kaksinkertainen!!! VAROTTAKAA MUITAKIN !!! OIS JO KORKEE AIKA VIHELTÄÄ TÄMÄN MIEHEN PELI POIKKI!!!

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29053715:
mulla tulee aina tuollaisissa mieleen et mitä jos joku katkera ex tai muuten vaan veemäinen ihminen tekee tollasseen vaan kiusallaan?

No tätä just. En mä ainakaan tuota kuvaa ihan heti menis jakamaan, juurikin tuosta syystä.

Miettipäs sinä hiekkapillu hyvä juttu uudestaan? Oletko sä onnessasi kun susta tulen ottamaan kuvan levitän kuvalla facebookissa kuinka sä ryöväät miehiltä rahaa ja levität aidsia ja aivokuolleisuutta pitkin suomea?

Mun kavereista tämän kuvan ovat jakaneet juurikin ne samat moukat, jotka jakavat facessa kaiken muukin hetkeäkään pohtimatta, pitääkö kirjoitus/kuva lainkaan paikkaansa. Voi olla, että tämä kyseinen juttu pitää täysin paikkansa, voi taas olla, että ei. Sosiaalisessa mediassa leviää niiiiin paljon pjaskaa ihmisistä, että ei tosikaan. Nuorten keskuudestahan me jo tiedämme, että some on oiva kiusaamisforuumi ja uhrista voidaan keksiä mitä tahansa. Toisaalta joku ärsyyntynyt ihminen voi hetken tunnekuohuissaan kirjoittaa vaikka mitä ja höystää tekstiänsä myös ihan mutu-tiedolla, vaikka kyseessä ei olisi edes "varsinainen" kiusaaminen. Kyllähän te tiedätte, miten ihmiset avautuvat facessa milloin mistäkin. Tällaiset jutut leviävät, eivätkä katoa netistä koskaan.

itse en jaa kuin poliisin ilmoitukset ja katoamis ilmoitukset.tämäkin voi olla kiusallaan tehty.. koko elämä pilalla.eikös vähä aika sitte ollu juttua jostain jenkistä jonka kuvaa oli levitetty ja väitetty pedofiilinä.. ei oikeesti ollu syyllinen mut ei sitä vielläkään oteta töihin yms. mun mielestä kun tollasta jakaa syyllistyy itsekkin kunnianloukkakseen

itse tiedän vastaavanlaisen tapauksen, mutta enpä ole intoutunut kuvia jakamaan, eikä toistaiseksi muutkaan. on siitä miehestä ja osasta sen rötöksistä kyllä netissä nimeltä kirjoitettu.

Yhteistyössä