Espoolaiset!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alumiinikuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Alumiinikuu

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
1 084
0
36
Enpäs ole tällaisia ilmoituksia ennen rustaillut, mutta nyt tuli mieliteko =) Eli uusia ystäviä, ensin sähköpostituttuja ja siitä kenties suureenkin ystävyyteen johtavia, etsiskelen!
Kohta tulee vuosi täyteen espoolaisuutta ja tuttavat on vähissä. En ole mikään "pakko tavata joka päivä" ihminen, mutta silloin tällöin ainakin olisi kiva käydä vaikka kävelyllä tai shoppailemassa. Tai uskaltautua vaikkapa perhekahvilaan, kun talvi pukkaa päälle B)
Itse olen siis 27-vuotias letkeä ja iloluontoinen karjalainen. Lapset poika 7v ja tyttö 1v 4kk. Kolmas lapsi on haaveissa, jollei peräti alulla :heart: . Mies 34v siis kuuluu myös perheeseen.
Perheen lisäksi elämässäni tärkeitä asioita ovat eläimet. Meillä on koira, 2 kissaa ja akvaarioita. Musiikki on toinen intohimoni ja musiikkimakuni joku varmaan nimimerkistä ja sähköpostista voikin arvata :D
Kaikenkaikkiaan olen pienestä onnellinen ja syvällinen, mutta kuitenkin ihan rempseä tapaus, joka voi innostua vaikka keskellä yötä maalaamaan taulua, vaikkei oikein osaa :D
Espoon keskuksen vieressä asumme ja sinä saat asua missä vaan Espoossa! Kirjoittelemisiin!
nuorena_syntynyt@suomi24.fi

:wave:
Täällä yksi espoolainen ilmoittautuu.
Espoon Keskuksen vierestä myöskin.

Olen 26-vuotias ja esikoista odotellaan syntyväksi maaliskuun alussa.
Perheeseemme kuuluu tällä hetkellä minun ja mieheni lisäksi myös koira, pian 7v.
Lenkki- ja juttuseura kelpaisi kyllä mieluusti.

Voisin vaikka heittää meilillä, jos kiinnostaa.. =)

Kirjoita ihmeessä Viivi :) Ja kaikki muutkin enemmän tai vähemmän yksinäiset!!! Tarkennan vielä asuinpaikkaa, eli Samarian tuntumassa asumme. Matka ei tietenkään ole esteenä millekään. Julkiset kulkee ja kävellään paljon =)

Moi!

Täälä on yksi äiti-ihminen ja poika 8kk, joille kelpaa seura kaikissa muodoissa. Asutaan Espoossa Leppävaarassa vielä maaliskuun loppuun asti. Silloin muutamme Järvenperään uuteen kotiin!
Laitakaa postia mamma_kati@hotmail.com tai yvtä.

HUOM!!! Tuo sähköposti ei enää toimikaan vaan on nyt jostakin syystä ihan jumissa, enkä saa viestejä auki. Tänäänkin oli tullut joltakin viesti, joten laitatko YKSITYISVIESTIÄ niin annan sitten toisen osoitteen. :attn:

Yhteistyössä