Espoolaiset, oletteko osallistuneet tällä viikolla Espoo 550v tapahtumiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MrsBird
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MrsBird

Vieras
Moi,

Meidän poppoo jätti tähän viimeiseen päivään osallistumiset ja kävimme ilmaiskäynnillä WeeGee-talossa (muille kuin espoolaisille tiedoksi: siellä on nykytaiteen museo, leikkilinna, kellomuseo, kaupunginmuseo ja yksi muu osa muista maista). Ei ollut tullut käytyä aiemmin kuin kellomuseossa.

Ajelimme myös katsomassa Gallen-Kallelan museon.

Niin siis tällä viikolla on päässyt ilmaiseksi eri museoihin, monenlaisiin tapahtumiin, konsertteihin yms.

Mä kävin pe kattoo Tapiolassa Sturm und Strangia, ihania poikia :heart:

Mun olis tehny mieli käydä siellä Weegeessä, mut viikolla se aukee niin myöhään et ei ehditty sinne. Ja nyt eilen poika sit sai nuhan, joten vkonloppu on mennyt kotona ollessa.

Onko siellä Weegeessä lapsille nähtävää? Meillä poika on 2v, en tiedä jaksaisko se siellä olla jos joskus innostuis lähtee...

No ei siellä hirveästi ole mun mielestä lapsille. Leikkilinnassa eli lelumuseossa on joitakin juttuja joilla saa leikkiä, ja kyllähän niitä leluja, nalleja ja junia jaksaa jonkin aikaa katsella. On myös pieni liukumäki.
Kaupunginmuseossa oli isompia kiinnostavia mm. jalkapuu, johon sai itsensä kiinnittää.. ;).

Kahvila ja aika kallis kauppa on myös.

Tämän viikon oli kaikenlaista. Ainakin Länsiväylässä luki ja sit oli sellainen Espoo550v esite..
On ollut bändejä, tansseja, museot auki ilmaiseksi, yleisöluistelua ilmaiseksi, yms.

Yhteistyössä