Eskon ja Martinan vauva sitterissä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vai kuvittelenko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikkee te jaksattekin arvostella..Meilläkin neiti tykkää kun heilutaan ja täristellään, sillon on hiljaa ja tyytyväinen. Jos se kurjaa olis niin kyllä se lapsi itkulla asiasta ilmottaisi.

Mut hyvä että täällä on täydellisiä mammoja, jotka tietää tasan sen vauhdin ja rytmin millä vauvoja pitää heilutella. Hieno homma teille :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja !:
ja ajatella että Martina kehtas näyttää seksikkäälle ja hyvälle raskaana. Kamalata :'(

On, järkyttävää :'(
Kuten myös se, että se näyttää hyvälle nytkin, kun on pienen vauvan äiti. Miten se kehtaa? :o

Joo ja siis sekin kun ei painoo tullu kahtakymmentä kiloo :o ihan sairasta!!

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja !:
ja ajatella että Martina kehtas näyttää seksikkäälle ja hyvälle raskaana. Kamalata :'(

On, järkyttävää :'(
Kuten myös se, että se näyttää hyvälle nytkin, kun on pienen vauvan äiti. Miten se kehtaa? :o

Niinpä...Täällä lukikin tänään että on ihan liian LAIHA! Miten se kehtaa! Kaikkien pitää painaa vähintään 30kg enemmän kuin ennen raskaaksi tuloa...

Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
:laugh: Pää vaan nytkyy pikkusella tonks tonks. No on ehkä joskus itekkin tullut keikutettua poikaa liian lujaa, mutta ei se nyt tolta oo näyttänyt EIHÄN...

No ei tietenkään oo näyttänyt. Ainoastaan Martinan ja Eskon vauvatekemisissä on tonks tonks -meininkin. Not.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jotkut ne jaksaa arvostella Martinaa ihan kaikessa...

Vaikka sitteri ja vauva olisivat olleet naapurini se olisi silti näyttänyt rajulta liikkeeltä.

Ei juma... D

? Pitäiskö mun sanoa että juu rauhallinen vauhti näytti olevan jos se ei siltä mun sillmiin näytä? En kommentoinut asian hyvää tai huonoa puolta mihinkään suuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
:laugh: Pää vaan nytkyy pikkusella tonks tonks. No on ehkä joskus itekkin tullut keikutettua poikaa liian lujaa, mutta ei se nyt tolta oo näyttänyt EIHÄN...

No ei tietenkään oo näyttänyt. Ainoastaan Martinan ja Eskon vauvatekemisissä on tonks tonks -meininkin. Not.

Pakko oli kattoo tuo uudestaan ja nyt on jo veet silmissä tästä nauramisesta TONKS TONKS :laugh:

ei juma ei tuon ikäistä vielä sitteriin laiteta, mistä ne on vauvanhoito-oppinsa saaneet: seiskastako??????????????????

Ja samaan aikaan toisaalla; palstamammojen piltit kolhivat otsansa/ jättivät sormensa laatikon väliin/ söivät multaa kukkaruukusta/ tippuivat portaista..

Vaikka sitteri ja vauva olisivat olleet naapurini se olisi silti näyttänyt rajulta liikkeeltä.

Ei juma... D

? Pitäiskö mun sanoa että juu rauhallinen vauhti näytti olevan jos se ei siltä mun sillmiin näytä? En kommentoinut asian hyvää tai huonoa puolta mihinkään suuntaan.

Juu en ymmärrä minäkään tätä..Tuo oli lujaa ja kai te kaikki vatkotte lapsianne noin?Verrattavissa kohta ravisteluun jos noin lujaa tarvii nakella sitä sitteriä.

Huvittavinta kaikesta on se, että ei taidettu näyttää, kuka sitä sitteriä heilutti. Veikkaan Seiskan toimittajaa, jotta saatiin taas vähän tonks tonks -kohua aikaiseksi.

Ei juma... D

Ei, ihan saat sanoa mitä tahdot :D

Ootteko niitä koliikkikeinuja nähneet? Mun kaverin vauvalla on sellainen, ja se heiluu kyllä tosi lujaa - ja vauva viihtyy :)

Vauvahan ITKEE jos häntä pelottaa, jos hän ei tykkää...

Yhteistyössä