Eskon ja Martinan vauva sitterissä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vai kuvittelenko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vai kuvittelenko

Vieras
http://www.seiska.fi/seiskatv/_a105120/martina+ja+esko+esittelevat+suloisen+victoriatyttarensa++katso/

Keikutellaanko pikkuista sitterissä liian lujaa mielestänne? Minusta näyttää aika rajulta tuo. (minuutin kohdalla)

no mitä jos pidätte huolen omista asioistanne? Ei se vauva näytä ainakaan kovin kärsivän siitä. Eiköhän ne lapsensa osaa kasvattaa ilman teitäkin. Kamala miten ihmiset tarttuu asioihin, jotka eivät ole olennaisia, ja jotka ei edes niille kuulu.

Alkuperäinen kirjoittaja Neiko:
Ja sitä paitsi, varmaankin nyt haetaan hieman samaa juttua kuin ne korvakorut :B

No jep. Ihan ärsyttää ihmiset, jotka ovat niin tietävinään muiden asioista enemmän ku omistaan tai asianomaiset itse. Niinku ap. tässä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei juma ei tuon ikäistä vielä sitteriin laiteta, mistä ne on vauvanhoito-oppinsa saaneet: seiskastako??????????????????

miksi ei vois olla, jos sitteri on tukeva, ja vauva pystyy olla siinä selkä suorassa? tätä ei kukaan oo mulle pystynyt selittämään.

ei juma ei tuon ikäistä vielä sitteriin laiteta, mistä ne on vauvanhoito-oppinsa saaneet: seiskastako??????????????????

No kyllähän tuon ikänen jo voi sitterissä olla. Sun käsityksen mukaanhan lapsi ei sit vissiin sais olla ku sylissä? Vai laittasitko tuon ikäisen lattialle? No entäs sit saako lapsi nukkua sängyssä? Tuo sitterihän oli ihan makuuasennossa.

Mä en näe kyllä mitään pahaa tossa keikuttelussa. Lapselle ei ole siitä mitään fyysistä tai henkistä haittaa :/
Sehän näyttää jopa tykkäävän siitä! Muistan että oma poikani tykkäsi myös vastaavasta kiikuttamisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Neiko:
Ja sitä paitsi, varmaankin nyt haetaan hieman samaa juttua kuin ne korvakorut :B

No jep. Ihan ärsyttää ihmiset, jotka ovat niin tietävinään muiden asioista enemmän ku omistaan tai asianomaiset itse. Niinku ap. tässä.

Saanko kysyä, mitenniin olen tietävinäni heidän asioistaan enemmän kuin omistani? :D Kysyin vain että meneekö teidän mielestänne vauva kauheeta kyytiä tuossa

Yhteistyössä