Esittelen teille projektini :D Väriehdotuksia otetaan vastaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras

Tälläinen on työn alla

Mutta mä en oikein osaa päättää, että maalaisinko mä sen uudelleen valkoiseksi, vai jollain muulla värillä.

Ja mun pitäisi vissiin tehdä tuohon uudelleen nuo alkuperäiset koristeetkin, tuossa näkyy ne paikat jossa oli niitä koristeita ollut

Mä en vaan ihan täysin ole varma, että onko siinä ollut sellaisia puolipalloja vai litteitä koristeita :whistle:

Alunperin siinä on ollut kai vaan lakka, mutta en saa sitä niin siistiksi että kannattais vetää uudelleen lakalla. Viimeiset 20-30 vuotta se on ollut valkoinen. Tietysti joku sävytettykin vois olla kiva?

Kommentteja :attn: :attn: Mä meen tällä viikolla maalikauppaan :D

Lakassa on se ongelma, että mun täytyy kitata noiden pöydän päällä olevien lautojen ja keskellä olevan levyn välissä oleva rako. Siinä on suunnilleen 2-4mm rako noin 10 sentin päässä pöydän reunasta.

Mietin kyllä sitäkin, että jos mä siistisin sen raon ja upottaisin siihen jotain värjättyä puuta koristeeksi.

Lapset haluaisi, että maalaisin sen monella eri värillä.

Minä haluaisin jotain hieman maltillisempaa :snotty: Pöytä on mun äidin äidin isän tekemä, eli mun isovaarini. Ikää pöydällä on suunnilleen 80 vuotta :D

uula-varikartta_pakattu.jpg

Mihinkä oot aatellu pöydän laittaa?
Mä laittasin kahvin värisen tai puolukan tai sitten tuon grafiittimaalin, mitkä on tuossa värikartassa...
Nuo pallurat sitten samalla värillä kuin pöytäkin mutta hivenen vaaleammalla tai tummemmalla.

Se on ollut meillä keittiön pöytänä, mutta on kyllä aika epäkäytännöllinen ja vähän turhan pieni meille jo. Ehkä jätän pysyvästi meidän keittiöön sen pöydän, joka meillä oli ennen ruokasalissa= olohuoneen toisessa päädyssä :D , ja laitan tän pöydän sinne olohuoneen nurkkaukseen.

Sitten pitäis löytää jotain kivoja tuoleja, jotka sopis sen malliin.