[QUOTE="sama";25148166]Eli toisin sanoen puhumme eri asioista. Minä puhun siitä, että kuoritaan rasvaa kropasta ja kehitetään lihasmassaa (eli se, mitä kiinteytymiseksi yleisesti naistenlehdissä sanotaan), sinä näköjään puhut pelkästä laihduttamisesta. Kiinteytyminenhän ei varsinaisesti tarkoita yhtään mitään ja siitä puhuessa kaikki puhuvat yleensä ihan eri asioista.
Fakta nyt kuitenkin on, että aerobic ja vastukseton harjoittelu/pienillä vastuksilla toteutettu aerobiseen yhdistetty harjoittelu kun ei lihasta kehitä, eli ei kiinteytä, se kyllä kuluttaa energiaa eli laihduttaa. Ja kun siitä kiinteytymisestä puhutaan, niin se nimen omaan tarkoittaa lihasmassan kasvatusta ja rasvaprosentin pienentämistä.
Yritä nyt ymmärtää, tai ota ensin selvää, mitä asiat tarkoittavat. Mikäs on muuten sinun määritelmäsi kiinteytymiselle, jos ei rasvan vähentäminen ja lihasmassan lisäys? Liikunta-alan ammattilaisillehan se on juurikin tuo. Oletko siis eri mieltä?[/QUOTE]Minun määritelmäni on rasvan poistuminen kehosta. Minä en ole mitään muuta tässä hakenutkaan.