Esikon ja koulukkaan raskautunut äippä

  • Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
ajattelin jo että olet lopullisesti seonnut, kun tuommoisen järkyttävän otsikon olit vääntänyt!
Onkin muuten todella puistattavia sanoja. Mun kuopus on kohta vuosikas ja olen vielä äippälomalla, toinen lapsi on kohta esikoulukas jo :kieh:
 
JONSERED Karhunkantaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:43 Töllin Ruusa kirjoitti:
Kohta on hei kesälaitumien aika.


(mutta siis oliko tossa jutussa jotain merkityksellistä sisältöä?)
Eipä mitään lingvistiikkaa kummempaa ;) Hassuja sanoja oudoissa yhteyksissä... äippä, koulukas... kas kun ei kellokas ja esikko... *hihittelee hysteerisenä*
 
JONSERED Karhunkantaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:46 mollamaija kirjoitti:
ajattelin jo että olet lopullisesti seonnut, kun tuommoisen järkyttävän otsikon olit vääntänyt!
Onkin muuten todella puistattavia sanoja. Mun kuopus on kohta vuosikas ja olen vielä äippälomalla, toinen lapsi on kohta esikoulukas jo :kieh:
Joo. Sekaisin, kuin kaappikello! ;) Esikoulukas oli vielä... tuota... epäsanamaisempi. Tulee mieleen juustomunakas.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:47 JonseredLaLoca kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:43 Töllin Ruusa kirjoitti:
Kohta on hei kesälaitumien aika.


(mutta siis oliko tossa jutussa jotain merkityksellistä sisältöä?)
Eipä mitään lingvistiikkaa kummempaa ;) Hassuja sanoja oudoissa yhteyksissä... äippä, koulukas... kas kun ei kellokas ja esikko... *hihittelee hysteerisenä*
No mä jo ajattelin.

(aivoni taitavat olla nokosilla)

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:46 mollamaija kirjoitti:
ajattelin jo että olet lopullisesti seonnut, kun tuommoisen järkyttävän otsikon olit vääntänyt!
Onkin muuten todella puistattavia sanoja. Mun kuopus on kohta vuosikas ja olen vielä äippälomalla, toinen lapsi on kohta esikoulukas jo :kieh:
no mut toi äippäloma ei oo mitään mamilomaan verrattuna! :eek: :x sellasenki hirvityksen nimittäin kuulin :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:49 JonseredLaLoca kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:46 mollamaija kirjoitti:
ajattelin jo että olet lopullisesti seonnut, kun tuommoisen järkyttävän otsikon olit vääntänyt!
Onkin muuten todella puistattavia sanoja. Mun kuopus on kohta vuosikas ja olen vielä äippälomalla, toinen lapsi on kohta esikoulukas jo :kieh:
Joo. Sekaisin, kuin kaappikello! ;) Esikoulukas oli vielä... tuota... epäsanamaisempi. Tulee mieleen juustomunakas.
:LOL: :LOL: Oletkoo muuten vähän väsynyt?
 
JONSERED Karhunkantaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:53 Liinastina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:49 JonseredLaLoca kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:46 mollamaija kirjoitti:
ajattelin jo että olet lopullisesti seonnut, kun tuommoisen järkyttävän otsikon olit vääntänyt!
Onkin muuten todella puistattavia sanoja. Mun kuopus on kohta vuosikas ja olen vielä äippälomalla, toinen lapsi on kohta esikoulukas jo :kieh:
Joo. Sekaisin, kuin kaappikello! ;) Esikoulukas oli vielä... tuota... epäsanamaisempi. Tulee mieleen juustomunakas.
:LOL: :LOL: Oletkoo muuten vähän väsynyt?
:saint: *pokka pettä ja alkaa taas tirskua*

Viime yö meni lainoppillisia kiemuroita vatvoessa, mutta tänään on hauskaa :D
vesikellokas *reps*
 
JONSERED Karhunkantaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:03 vieras kirjoitti:
mun täytyyki lähteä ostaan mammavaatteita esikon kanssa. meidän massuvaavi ei varmaan mamiloman alkuun asti odotuta, sitte mennänki synnärille ja saadaan marrasmussu....
Aaaargh! :LOL: Vähän sain jo koottua itseäni ja sitten tämä...
Entäpä masukki, jaksaako mami ja papi odottaa, että masulainen pullahtaa ilmoille?
 
JONSERED Karhunkantaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:26 Liinastina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:22 JonseredLaLoca kirjoitti:
Raskauduin vuosikasta tisuttaessani.... :LOL: :kieh: *jokohan voi mennä nukkumaan? :saint: *
Luin ensin, että "raskauduin vuosikausia tissuttaessani "... :LOL:
krääh, mee vaan nukkumaan, kait munkin täytyisi.
Vuosikausia jatkunut tissuttelu on raskauttava seikka monessa mielessä... Pitänee ensin saada lapset nukkumaan, ennen kuin voi itse yrittää. (nukkumista, ei tissuttelua *muoks-muoks*)

Siis mussukat tutimaan, että äippä pääsee aa-aa...<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:28 JonseredLaLoca kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:26 Liinastina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:22 JonseredLaLoca kirjoitti:
Raskauduin vuosikasta tisuttaessani.... :LOL: :kieh: *jokohan voi mennä nukkumaan? :saint: *
Luin ensin, että "raskauduin vuosikausia tissuttaessani "... :LOL:
krääh, mee vaan nukkumaan, kait munkin täytyisi.
Vuosikausia jatkunut tissuttelu on raskauttava seikka monessa mielessä... Pitänee ensin saada lapset nukkumaan, ennen kuin voi itse yrittää.

Siis mussukat tutimaan, että äippä pääsee aa-aa...

Juu kai se pikkukakkonenkin loppuu pian, vai eiks ne peevelit enää heitäkään unihiekkaa..täytynee tehdä ylelle valitus.
 
JONSERED Karhunkantaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:35 Liinastina kirjoitti:
Juu kai se pikkukakkonenkin loppuu pian, vai eiks ne peevelit enää heitäkään unihiekkaa..täytynee tehdä ylelle valitus.
Nykylapsiin ei enää unihiekka pure, pitää olla vähintään Leca-soraa. Nukkumatin työehtoneuvottelujen aikana on turvauduttava ulkomaiseen Mr Sandman- yirttäjään...
 
JONSERED Karhunkantaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:43 Liinastina kirjoitti:
:LOL: :LOL: reps..no näinhän se on..
Tää vähän isompi mussukka lähtee nyt vähän isomman masun kanssa (ilman asukkia)...lukemaan lakia tietenkin. :wave:
Laki on hieno asia! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:55 JonseredLaLoca kirjoitti:
:saint: *pokka pettä ja alkaa taas tirskua*

Viime yö meni lainoppillisia kiemuroita vatvoessa, mutta tänään on hauskaa :D
vesikellokas *reps*
:LOL: Miksei toi tullut mieleen toissa vuonna, kun mulla oli sekä mies että lapset vesirokossa. Olisi ollut paljon hauskempaa sanoa, että sori täytyy lähteä aiemmin töistä, kun kotona odottaa kolme vesikellokasta. :D
 

Yhteistyössä