Tuli semmonen olo, että pakko päästä jonnekin juttelemaan mieltä kalvavasta asiasta... tai voisko sanoa, että tuhoaa sisältä päin pikkuhiljaa... Tää topic näytti olevan sellanen johon meikäläinenkin mahtuu. Ikää on siis 25v., 168cm/122kg, bmi n. 43,2 (ei kaikki ole läskiä! on mulla lihaksiakin! >.< ), kuukautiset alkoi käynnistämällä 16vuotiaana, kivuliaat kuukautiset todettu viime joulukuussa satks:n naistentautien polilla ja 90mg Arcoxiaa määrätty vuotojen ajaksi, ultran mukaan kohtu ja munasarjat ok, verikokeiden mukaan kilpirauhaset ok ja munasolu irtoaa, kierto n. 30 päivää ja suht. tarkalleen säännölliset (heittää korkeintaan parilla päivällä suuntaan tai toiseen), n. 6½ vuotta sitten tulin pillereistä huolimatta raskaaksi (silloinkin samassa kokoluokassa kuin nykyisin) ja nappulat lensi kaapin peräseinään heti kun raskautta epäilin. Raskaus todettiin verikokeella koska tikkuun tuli niin hailu viiva, etten osannut sanoa oliko viivaa vai ei. Keskenmeno tuli rv 8+5 lääkärin arvion mukaan. Se oli torstai. Eka neuvola olis ollut seuraavana maanataina. Lapsi täyttäisi 6v. äitienpäiväviikolla. Siis arka paikka joka ikinen toukokuun toinen sunnuntai, pahenee vaan joka vuosi. Noh... sen jälkeen en ole pillereitä syönyt eli nyt yli 6v ilman. Seurustelusuhteita ollut muutama, yksi 2vuotta kestänyt avioliitto ja nyt reilu vuosi yhteiseloa nykyiseni kanssa. Exillä ennestään lapsia ja/tai saaneet lapsia seuraavissa suhteissaan, nykyisellä avomiehelläni on kaksi pientä tyttöä (toinen täyttää toukokuussa vuoden ja toinen täytti tammikuussa vuoden. Vanhemman tytön olemassaolosta mies sai tietää vasta viimevuoden lopulla isyydenselvityspyynnön ja isyystestin kautta, nuoremman tytön äidin kanssa eronneet yhteisestä sopimuksesta jo alkuraskaudesta, jatkuvien riitojen ja yhteensopimattomuuden vuoksi). Vikaa ei siis ole ollut miehissä. Mä vaan en ole km jälkeen tullut raskaaksi. En millään. Avokilleni tämä ei tunnu olevan niin suuri tuska kuin minulle vaikka perheen kanssani haluaakin ja on surullinen puolestani. Hän on jo isä. Minä taas kärvistelen tyhjän sylin kivuissa ja tuskaisessa vauvakuumeessa. Kaverit ympärilläni raskautuvat (jopa ne jotka eivät lasta halua). Tk lääkärillä käyty (sieltä lähete verikokeisiin ja naistentaudeille loppuvuodesta -12) ja uus reissu lekuriin ens torstaina. Tarkoitus olis lähteä hiomaan "sotasuunnitelmaa". Laihdutus on jo käynnissä ja paino pudonnut äärimmäisen hitaasti mutta varmasti (vain -4kg vuoden alusta). Ilmeisesti seuraavaksi Clomifen-kuuri tai joku mitä tohtoritäti keksiikin mulle syöttää tai sitten lähete suoraan satks lapsettomuuspolille (ja sieltä bumerangina kotio laihtumaan, oletan)... en mä tiedä miten tää menee. Ainakaan Porissa... Pakko tässä on jotain yrittää. Luomuna ei onnistu. Joka ikiset menkat hajottaa enemmän ja enemmän. Joka kuukausi pettymys toisensa perään. Facebookin etusivulta joutunut estämään nyt kavereiden julkaisuja. Millon vauvamahaa, millon ultrakuvaa jne. Viimeviikolla yks kaveri julkasi ultrakuvan rvko12+4. Tuli totaalinen murtuminen. Itkin lohduttomasti monta tuntia. Tää kaveri hiukan yli 30, kaks melkein aikuista poikaa ja täti on vieläpä samoissa kokoluokissa kuin minä. Loka-marraskuun taitteessa sanoivat miehensä kanssa harkitsevansa "iltatähteä". Aloin sitten laskeskelemaan viikkoja... J******ta! Joskus joulukuussa samantien tärppi! Oonhan mä tietyllä tasolla onnellinen hänen ja kaikkien odottavien/just lapsen saaneiden kaverieni puolesta, toki. Oma tuska ja kateus vaan ajaa sen tunteen yli... Alan olee jo väsynyt itkemään... Joku ratkaisu pakko saada aikaseks. Mä haluan äidiksi!!! :'(