HEI KAIKILLE!
Heräsin tänään yhdeltä päivällä. Oli aivan ihanaa nukkua kerrankin niin pitkään. Mies on vanhempiensa luona lasten kanssa. Niin minä sain kuorsata sairaslomallani kerrankin kunnolla
Eilen kävin poistattamassa viimeisen viisaudenhampaan. Nyt on poski turvonnu pahemmin ku Mervi Tapola-Nykäsellä parhaimpina Matti-vuosina
Olen myös nyt kolmena iltana käyttänyt niitä emätinpuikkoja tulehdukseen ja nekin alkaa vaikuttamaan. EI enää vihlo tuolla tai pistele. On jopa vihdoin taas sellainen olo, että sitä seksiäkin voisi harrastaa. ( viime kuut menny vähä hammasta kiristellen ku ollu tosi visto olo tuolla, nyt se paranee JEE)
Laskennallisesti mulla pitis oviksen olla näillä main, mutta en edelleenkään tikuttele tai tunne mitään oireita siitä kuten en moneen kuukauteen ole huomannu mitään. Jos en ees ovuloi, sehän voi olla aivan mahollista. Kuitenkaan en tässä kuussa varmaankaan raskaudu, kun on se emätinpuikkokuuri, ja syön 800 buranaa kuin leipää. Mutta ootelkaapa ens kierrossa ku mie tulen rytinällä takaisin tähän, sitten varmana tärppää!
Suuret onnittelut plussanneille ja tervetuloa uusille!