Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

pikkumy mä ainakin kannattaisin tota ehotusta.

Vois olla myös hyvä että laittais käyttäjät aikajärjestykseen sen mukaan missä vaiheessa kukin on. Alkukiertolaiset alkuun ja loppukiertolaiset loppuun.. Siitä sit näkis kellä on jännäpäivät tulossa yms. Mut jaksaako kukaan alkaa tekeen tämmöstä muutosta? Mulla olis kyl aikaa, että mä voin vaikka huomenna tehdä jos tää ehotus saa kannatusta.

(.) Mä sain eilen kerrottua yhdelle kaverille, että me yritetään lasta. Otti tosi hyvin. Hänellä itselläänki kuulema vauvakuume, mutta he eivät vielä silti halua yrittää. Ihanaa kun on edes joku läheinen, jolle voi asiasta puhua. Tokihan täälläkin on todella kiva ajatuksia vaihtaa, mutta jotenki mukava livenä jutella jollekki.
 
Juu eli tässä nyt taas nää miun tarkat: KP 31/28 ja jännäpäivähän piti olla se 24.1.2011
Nyt oon huomannut hikoilua, nännit eivät ole enää arat ja päätä on vähän väliä koskenut. Alaselkääkin juilii ja eilen vihloi kylkiä. Miulla on yleensä ollut hyvin säännölliset menkat, mutta nyt ei näytä olevan. Toivotaan parasta, pelätään pahinta :C
 
Heips,

ihan hyvä idea toi pätkiminen listaan, kiitos päivittämisestä. Mut mä en taas yhtään tykkää tosta et toi järjestys muutettiin noin.. Siis ihan enemmistön mukaan voidaan toki tehdä, mut musta toi on vaan tosi epäselvää nyt ku kaikilla on niin eri pituiset kierrot, että ei enää tiedä kuka on jännäilemässä esim. just nyt.

Olisin jo aiemmin muuttanut ton otsakkeen, esim. "loppuvuodesta tai keväästä 2011" ettei tää lista venyis ihan tolkuttomasti, mut ku ei sitä pysty muuttamaan.. Pitänee joskus tehdä ihan uusi ketju, johon jatkaa..

Tänne ei vielä ihmeempiä; edelleen vatsakipua ja vihlontaa välillä, mut paree ootella viikonloppuun ennen ku testaa; jollei menkat ala..
 
Jaksamisia white gold

Varovaiset onnittelut sinulle millimolli. Toivottavasti matkalainen pysyy mukana loppuun saakka.

Tänne ei ole tätiä kuulunut, vaikka edellisen kierron perusteella olisi jo aika ollut. Ennen pillereitä mulla oli lyhyt kierto, joten nyt ihmetyttää todella paljon, kun tätiä ei näy. Väsymystä, turvotusta ja paineen tuntua koko ajan.

Testasin sitten eilen negan. Tuo oli todellinen pettymys ja eilinen ilta menikin itkua vääntäen ja kaikki mahdolliset kauhuskenaariot tuli käytyä läpi... Tais ne jo mennä liiallisuuksiin... "miksi minua ei ole luotu äidiksi", "mikä minussa on vikana", jne jne... Tunteet oli eilen todella pinnassa ja en uskonut, että nega voi satuttaa niin paljon. Ensimmäinen yritys takana ja nyt ärsyttää sitten, kun täti ei ala jo tulla. En halua enää hössöttää, että olisiko sittenkin mahdollista myöhäinen plussa. Positiivista tässä on se, että mies on lohduttanut ja hän on niin optimistinen tulevaisuuden suhteen, että tulee parempi olo.

Usealla teillä on ollut useita yrityskuukausia takana, miten te jaksatte pettymyksen, miten te pääsette siitä yli? Ja miten teidän miehet on reagoineet negaan?
 
Ja jos saan sanoa mielipiteeni listan päivittämiseen (koska en itse osaa ja uskalla ottaa moista vastuuta, ku sekasinhan se menis)... Niin mun mielestä olis paras, jos lista menisi jännänpäivän mukaan. Eli olen ilmeisesti samaa mieltä kuin eltsu81?!

Muuten hyvä idea, että jaksotettu. Helpompi lukea :)
 
Eltsu on listan aloittanut aikanaan, että ainakin muualla menee listan aloittajan mukaisesti nuo päivitysjärjestykset ja -päätökset ulkonäöstä. Useinhan nuo on käänteisesti, jännääjät alussa, loput listan häntäpäässä. Vaikka meillä näköjään tätä listaa moni muukin päivittää, mutta huomannu että Eltsu silti tekee joka pv yhden tarkistuspäivityksen? Kun välillä ollut tooosi vanha listakin mitä joku vahingossa päivittäny.

Eli ihan vapaasti voit Eltsu seuraavaan päivitykseen muuttaa järjestyksen mieluisammaksi :) Sitten kun tästä tulee joskus vol2 (viimeistään kun sivuja alkaa olla se 100 tsm) niin vaihtaa vaikka sitä pääpäivittäjää joka tuosta ulkonäöstä vuorostaan saa tehdä mieleisensä. Ellei pääpäivittäjä pääse tuonne plussanneisiin jo sitä ennen kuten toivottavaa on :heart:
 
Heips

Listasta olen samoilla linjoilla kuin Eltsu81 ja Kirskis, eli paras on samanlainen kuin ennen vanhaan mutta jaksotettuna. Jossain vaiheessa kannattaa ehkä tehdä Gallup, et ketkä on vielä oikeesti mukana.

Kirskis, ei tätä välillä jaksakaan. Mä sain sekopääkohtauksen sekä ekan että tokan yrityksen jännäpäivänä. Mutta mulla ainakin muuten on nyt kolmanteen yritykseen helpottanut. Enää ei ihan joka sekunti ole päässä vain tämä. Jaksaa tässä jo vähän paremmin laskea päiviä ja odottaa, kuin alussa. Mies on kestänyt mua aika hyvin, välillä jopa lohduttelee. Miehet saattaa tukea, mutta ei ne silti tätä samalla tavalla ymmärrä kuin me.

Mun mies haluais siirtyä TJOT:iin. Ei kuulemma saisi yrittämällä yrittää lasta, vaikka lasta haluaakin. Oli kurja kuulla sen sanovan niin, mutta mä en anna sen estää mua, en :'( Se kai johtu siitä et oli jutellu joittenkin mieskavereiden kanssa. Ei tykkää kun teen ovistestejä, menee kai halut tai jotain. Tein eilen ja tänään negat, huomenna pitäisi kierron ja nippailujen perusteella tulla plussaksi. Toivotaan että se kuitenkin antaa mulle itujaan jos kauniisti pyydän...
 
millimolli kävin papassa marraskuun lopulla ja oli luokka II, terkkari soitti ja sanoi että ei hätää, pitää mennä toukokuussa uudelleen. Kaitpa se ois sanonu, jos sillä ois ollu merkitystä tähän yrityspuuhaan, kun siitä asiasta keskusteltiin paljon. Tiedäppä häntä.

Listan päivittämisestä...miun mielestä sais olla entisellään, kun on tottunut sitä niin alusta alkaen katsomaan. Tietysti jos tuolleen jaksottaa niin on helpompi lukea, kun meitä on jo aika paljon.

Kirskis Alussa oli ehkä vaikeempaa, kun sitä plussaa niin innolla ootti. Nyt kun on useampi kierto takana niin osaa suhtautua siihen että täti tulee ja sitten jos se plussa tuleekin niin sehän on maailman paras juttu. Mie en oikeestaan juttele miehen kanssa asiasta. Mennään päivä kerrallaa ja pupuillaan silloin kun on fiiliksiä. Ei sillä oo mitään hajua kierrosta tai oviksesta. Itse kyllä oon perillä ja yritän johdatella tuonne makkarin puolelle oviksen aikaan tietysti useemmin ;) Miestä nimittäin käy stressaamaan, jos sitä on "painostamassa". Parempi mennä samalla tavalla kun silloin pillereitä syödessäkin.
Senpä takia tää on miule semmonen turvapaikka, missä voi jakaa fiiliksiä muiden kanssasisarten kanssa :) Ei ne miehet oikein ymmärrä, vaikka kuinka haluisivatkin. Kaveri joskus sano että ihan ne ukot on oma rotunsa ;) Silläkin pääsee pitkälle että miettii kaikki asiat mitkä tällä hetkellä on hyvin ja että kyllä se plussa sieltä joskus tulee. Vaikka tää välillä niin masentavaa onkin.
 
Hei saanko kysyä mitä se TJOT on??? Anteeksi maalaisuuteni.
Täällä märistään ihan hepakassa, en tiiä. Alkoi tulemaan sitä verta enemmänki, mutta muut oireet on tallela. Olen yrittäny ettiä tietoa kauan näyttää plussa jos tulee ulos. Jotenkin tuntuu niin masentavalta tuntea olonsa läskiksi ja rumaksi ja tyhmäksi ku ei aivot vaan toimi ja on turvoksissa.

Ottaa niin päästä, että ees tein ne typerät positiiviset testit. Sainhan mie viikon elämöidä ja ilakoida asiaa. Nyt nekin haaveet o murskana. Että jippii. Voi olla, että haen huomenna saikkua, on niin huono mieli, että ei paljoa kiinnosta työnteko tai oikein mikään muukaan.

Silti joku pieni toive yrittää tuolla takaraivossa itää. Ahdistaa, että tämä meni näin. Ens kerralla en testaa ollenkaan, sitten ku maha näkyy ni sitten ehkä tiiän asiasta. Menen varmana ens kerralla entistä enemmän sekaisin asiasta, kun nyt näyttää käyvän näin.
 
Minustakin toi vanha lista oli ehkä helpommin luettava.

ON: Kierukka otettiin muutama pvä sitten pois ja nyt sitten ootellaan että mitä tapahtuu kierrolle. Kortsut on käytössä vielä pari kk. Vähän oon yrittäny vihjailla että ei haittais olla ilman mutta mies vielä jarruttelee.

Luulen että täälläkään ei hyvällä katottais ovistestejä, tuntuu että mies on mieluummin onnellisen tietämätön kaikesta ovikseen tms liittyvästä:) Pitää miettiä sitten aikanaan uudestaan jos ei ala plussaa kuulumaan.
 
Täällä oireet loppuivat sunnuntaina kuin seinään ja testi näytti tiistaina negatiivista. Ei siis mitään uutta tällekään rintamalle! Kiitos eltsu81 kysymisestä. :flower: Tilanne vaikuttaisi omaan silmään siellä suunnalla jo oikein kutkuttavalta.. ;)

Vihlonta ja nippailu kestivät tosiaan n.4-5vrk. Nyt välillä juilahtaa, mutta ei ollenkaan niin voimakkaasti kuin vielä viime viikon lopulla. Turvotusta ja (ummetusta) on, mutta nekään nyt eivät varmasti yksistään kerro mitään + negatiivinen testi pudotti maan pinnalle siinä suhteessa, että jos plussa joskus tulee, on se pelkästään iloinen yllätys -ei odotettu sellainen-. :) Kun kierto vain vaihtuisi.. Huomenna kp 59. Meneehän tämä näinkin, mutta ei tällä menolla kyllä näytä hedelmälliseltä raskautumistakaan ajatellen.. :D

Millimolli hengessä mukana! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Kristiina84
Ihanasti oli aikaisemmin sanottu, että miehet on oma rotunsa :D Olen aivan samaa mieltä. Minusta on toki tärkeä puhua vauva-asiat puolisoiden kanssa selväksi, mutta toki nämä ovis- ym. tarkkailut voivat olla myös naisten omia juttuja, sellaisia vähän salaisiakin :) Kaikkea ei tartte miesten ymmärtääkään...

Itse oikeastaan liityinkin (= tunkeuduin) tähän keskusteluun mukaan siksi, etten uskalla/halua hiiskua kenellekään, että meillä on "vauvayritys" alkanut. Jonkin verran on tässä aikaisemmin viimeisen parin vuoden aikana tullut kyselyitä, mutta olen aika ympäripyöreästi vastaillut. Haluaisin kertoa kaikille, mutta nyt en uskalla, koska pelkään niin kovasti jos ei tärppää. En kestä niitä kyselyitä. Tällä hetkellä kukaan ei hirveästi kysele, koska olen aloittanut juuri uuden työn... Harmi, että ihmiset kyselevät joskus hyvinkin suoraan aika henk.koht asioita, koska ne todellakin voivat satutaa sellaisia joille ei vauvaa alakaan heti kuulua. Tästä syystä ite oon yrittänyt oppia olemaan kysymättä yhtään keneltäkään mitään :)

Jaksamista kaikille ja onnea yritykseen!

ps. ymmärrän jos alkuperäiset perustajat/ketjunjäsenet haluatte jossain vaiheessa tiivistää porukkaanne :) Pakko oli vaan päästä "avautumaan" jonnekin tähän pahimpaan kuumeeseen. Kiitos kun olen saanut liittyä seuraanne!
 
Kirskis Ensimmäinen nega oli ihan hirveä, olin ehtinyt kehittämään kaikki mahdolliset alkuraskauden oireet itelleni ja olin aivan varma että nyt se tärppäs heti ekalla :D Siitä sitten toipui ja totesi että eikun uutta matoa koukkuun. Heti seuraava kierto venyikin 42 päivää pitkäksi ja siinä sit tuli taas testailtua enemmänkin mut negaa näytti joka kerta. Nyt tilanne rauhoittunu, kyllä niihin negatiivisiin tottuu mut ei se tarkoita ettei sais harmittaa.

Lista saa mun puolesta olla minkälainen vaan kunhan vähän tajuaa ketkä on kelkassa mukana ;)

Tänään 28.päivä... jännittää :D Vähän on kyllä menkkaolo mut en tiiä sit kuitenkaan...
 
Listasta. Itselleni on aika sama, millainen tuo lista on :) eltsu81 saa tietysti itse päättää, mimmoiseksi listaa päivittää. Mitä usempia keittäjä, sitä isompi soppa, vai miten se menikään? :)

Miehistä. Me ollaan isännän kanssa sovittu, että minä en ala mitään oviksia tikuttamaan (ainakaan, että hänelle kertoisin ;)) tai muutenkaan tarkkailemaan oikeaa hetkeä. Tarkoituksena on, että lapsi saa alkunsa, kun hetki on oikea. Itse uskon siihen, että elämässä on jokaiselle asialle tarkoitus ja asiat tapahtuvat, kun niin on tarkoitettu tapahtuvan. Ja uskon, että meillä menis maku koko hommaan, jos alettais ottamaan lisästerssiä oviksista, oikean hetken ajoittamisesta ym.
Mies on raksalla töissä ja tekee pitkää päivää. Monesti myös viikonloput menee kotitilalla auttaessa. En ala vaatimaan, että toinen olisi innokas petipuuhiin 12 tunnin työpäivän jälkeen. Täytyy sanoa, että itsekään ei aina arkisin jaksa innostua, kun ensin hoitanut omat työt + kotihommat + muut menot ja AIKASIN nukkumaan :) Pointtina tässä on se, että miestä ei tosiaan kannata painostaa, jos hän ei itse ole innokas siihen, että emäntä tikuttaa ovikset ym :) Voi nimittäin mennä maku koko hommasta ja alkaa rassaamaan parisuhdetta. Tää on mun mielipide :)

Papasta. Sain eilen IHANIA uutisia :) Papa-testin tulokset tulivat postissa ja ...tättärää... papa-luokka 1, ei soluatypiaa! :) Melkein meinas tippa tulla linssiin, kun 2,5 vuoden piina on ainakin toistaiseksi ohi :)

Ja noin muuten: tätiä odotellaan. Alan jo asennoitumaan, että seuraavat menkat tulevat joskus kesällä...
 
Kirskis jotenkin sitä vaan jaksaa. Itse olen päättänyt lopettaa liian toiveikkaan ajattelun ja aikaisin testaamisen. Mieheni on tietysti ollut pettynyt, mutta jaksaa aina tsempata miuta kun edes sanon että "Miussa on varmaan jotain vikaa, kun en raskaudu kun kaverit raskautuu pienemmästäkin" =) Hitto mie oon tehnyt muuten laskuvirheen eli tuolla pitäisi miun kiertopäivässä olla nyt 32/28. : ) Odottelen varmaan ensi viikon puoleen väliin, jos menkkoja ei kuulu.
 
köppiäinen
Kirskis, sindi^^ ja renesmee olivat ainakin täällä tuskailleet tärppäämättömyyden ja toisaalta miesten suhtautumisen kanssa. Meillä on siis menossa yk 3, ja en vielä onneksi ole tuskastunut yhtään. Totta kai kummatkin menkat ovat olleet epätoivottuja.

Mies tietää liukkauden perusteella, että nyt on parhaat päivät meneillään (kp 14/27-34). Ja se joko käyttää tilaisuutta hyväkseen, kun tietää, että nyt varmaan irtoaa joka kerta, tai sitten se tekee lasta :D Aika hauska homma :) En oo mitään sanonu ovisajoista, mutta se näköjään tarkkailee itse. Toisaalta se on itselle vähän myös semmoinen, että toivottavasti miestä ei ole ollut älyttömän pettynyt, ettei vielä ole tärpännyt. Jos nytkään ei onnistuta, niin varmaan pitää vähän kysellä fiiliksiä. En hirvittävästi ole puhellut vauvakuumeesta, kun ensinnäkään mulla ei se nyt aivan tähtitieteellisissä mitoissa ole ja toisaalta nämä voi olla viimeisiä hetkiä, kun suhteessa on vain me kaksi. Katsotaas kuinka pitkään yritys jatkuu ja kuinka ajatukset muuttuvat. :D

Vaikka varmasti useammalla pidempään yrittävällä toivottomuuteen auttaa vain se lapsi, niin oma ajatukseni on, että muistakaa se mies, ette te ole yksin :) Nauttikaa hänestä!
 
Mesikämmen: En mä nyt sitä niin ottanut, että kukaan nenille hyppisi :) Suuri apuhan siitä vain on kun joku muukin välillä jaksaa päivittää, kun mullakin on usein 13h työpäiviä, niin siinä ei paljon enää koneelle ehdi. Testataan ja kokeillaan millainen lista olisi paras :) Mut ehkä jos ainakin kääntäis tuon listan käänteiseen järjestykseen, että loppupäässä kiertoa olevat olis ekana?

Mitäs mieltä porukka on? Olisko järkeä tai halukkuutta ihmisillä siihen, että olis kiertävä päivittäjäsysteemi? Esim. kuukauden vuorollaan kukin?

Ja minua ei ainakaan haittaa, että porukka on kasvanut. Ihan yhtä tervetulleita on kaikki :) Vaikeampi vain pysyä mukana jutuissa (ja päivityksissä). Siinä mielessä se pienempi alkuporukka oli kiva :)
 
Torstai 27.1.2011

Yrityksen aloittaneet

nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

millimolli......25..........,.....5..... .....................................plussa
AnniMu........20................2....... ...... ...79/32...................11.12
Piilopirtti.......23...............1................59/28................22.-28.12
Tryffe..........29................1................56/35-37................6.-8.1
Plumps!........24...............2...... ...........44/28-29...........11.-12.1
Hennu86......24.............. .1...... .........40/?.............................?
Laku91.........19...............1..................41/?.............................?

hanski1989...21....................... ..........35/?.........................20.1
navi.............26................2.................39/33-39.............21.-27.1
sindi^^........25................6................32/28-32............23.1-27.1
Mircea.........21...............6..................32/28........................24.1
tsude...........20................3................28/25-31..............24.-30.1
Kirskis..........25...............1.................28/26........................25.1
Namppis88..22...............4.................29/28-60..................26.1-

pikkumy.......25................4....... ...... ..25/27-28...... .......29-30.1
eltsu81.........29............ ..2.................26/28-35...............29.-5.2
Tine............25................3..... .... ......24/28-38..............31.-10.2
girl92...........18...............3.................18/26..........................4.2
sakara.........33................2...... ...... ...23/32-36.................6.-9.2
Ambrosia85..25...............3.......... ......18/29-32.....................7.2
Jo...............29................2.................23/37..........................7.2

Avocado.......28...............4..................16/27-30...............7.-10.2
köppiäinen...24................3...... ..........14/27-34................9.-16.2
Jonesy.........29................2.................21/35........................10.2
rallinelli........22...............3.................6/20..........................10.2
Renesmee....29................3.......... .....12/27.........................11.2
Liina87........23.................9..... ....... ...13/29.........................12.2

Line.............29................4.................9/28-34...............15.-21.2
LeenaT........25................3.................7/27-32...............16.-21.2
Mesikämmen.20...............3.................10/30-35..............16.-21.2
Juliane.........24................3..... ....... ....8/~31.......................19.2
Epa_88........22................4....... ..... ...3/30..........................23.2

Kristiina84....26...............1..................tjot..........................?
Karoliina-87..23...............1................. .? ...........................?
SuVa............24..............1...... ...... .....?............................?
rabbid..........26...............1...................?............................?
white gold....24...............1 (KKM 01/11)...?.........................?



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Tindetar..................22............ ........ ............tammikuu 2011
Katharsis....................................................tammi-helmikuu 2011
milizza....................25..................................helmikuu 2011
Tupu_.....................25............ ..... ...............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25......... .... ...................alkuvuodesta 2011
sonic......................28................ ..................maalis-huhtikuu 2011
Tuanni....................25.......... .......................huhtikuu 2011
sansu86..................24............. ....... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23........... ...... ...............huhtikuu 2011
Susimieli.................22............ ......... ..........huhti-toukokuu 2011
Syksy2010...............29..................................keväällä 2011
Peepe.....................25............ ..... ...............kesä 2011
Candicen.................20..................................kesä 2011
bellabambini.................................................elokuu 2011
tryffeli89.................21........... .......... ............2011

Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28..........7.9.2010.. .....14.5.2011.........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010... .24.6.2011.. ......yk1
Liisakaisa......27.........7.11.2010.... .17.7.2011 .........yk1
Nannie.........20..........5.12.2010......16.8.2011..........yk3
popsis..........28..........6.12.2010. .....8.8.2011..........yk1
ulleli83.........27..........7.12.2010 .....18.8.2011.. ......yk3
Sassy...........22..........9.12.2010. ....13.8.2011.........yk2
Lunea...........28.........24.12.2010......4.9.2011.......~yk4
jeeni.............24........27.12.2010......26.8.2011........yk1
kais-a...........22.........28.12.2010......6.9.2011..........yk3
Halin.............20.........1.1.2011... ... 11.9.2011. .......yk2
Eireann.........29.........7.1.2011... ....16.9.2011.........yk1

Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1888774-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-talvella-2010-2011-a/
--------------------------------------------------------------------

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Äh, Mesikämmen olikin jo ehtinyt poistaa sen oman versionsa, ni en mä nyt saanut tosta enää yhtä hienoa..Mut onpahan nyt jonkunlainen :) Oikeesti mullekin ihan sama millanen lista on, kunhan saa avautua täällä yrittämisen iloista ja tuskista :heart:

Meillä kanssa ei mies ole yhtään halunnut tietää oviksista ja kierroista mitään, enkä olekaan niistä sitten puhunut. Tosin eilen testasin ihan puhtaan negan, vaikka olikin vasta kp25 ,niin mies sanoi, että ens kierrossa täytyy ottaa tositoimet käyttöön..mitähän nekin on :confused:
Oireet kyllä edelleen jatkuu, vatsakivut on vähentyneet, mutta sellasta pientä kuvotusta on koko ajan ja nännit on aika herkät. Toisaalta taas eilen tuli migreeni, joka tulee aina joka ennen menkkoja tai niiden alkaessa..Että katellaanpa vaan..

Aurinkoista päivää kaikille :)
 
Täällä odotellaan edelleen, ei mitään tuntemuksia tätiin enkä paljon laskis raskautumisenkaan varaan. Hetkellisesti välillä juilii ihan pienen hetken masua mutta eipä oikeestaan mitään muuta ole, tosin tänä aamuna vihlas oikeelta puolelta ku yskin ja eilen vihlas kun aivastin. Toivon vaan, että nyt ei näiden kolmen normaalin kierron jälkeen ala kierto heittelemään. :eek:

Meillä mies on ihan mukana hommassa, eikä sitä haittaa vaikka testaan oivista. Tosin tässä kierrossa sitä vasta ekan kerran testailin ja veinkin jopa sitten testin sen naaman eteen kun antoi plussan, mutta ei se siitä erikoista tuumannut. :D Mennään vähän sillä tjot meiningillä, että ei tämä nyt sellaista yrittämällä yrittämistä olekkaan, mutta kyllä mies silti aina haluaa tietää milloin ovulaatio on. Se on ihana näin loppukierrosta kun odotellaan, että tuleeko menkkoja, kerranki joka päivä kysy, että joko ne alkoi. Sitten päivittelin sille sitä, että tuntuu ettei halua koko lasta, koska kyselee menkkoja niin tämä tuumasi, että eipähän sitten ole niin paha mieli jos ei vielä tärppääkkään. :) :heart:
Ihmee rauhallinen oon ollut tämän viikon, vaikka joka päivä saakin arpoa, että alkaako vaiko ei. Yksi r-testi oottelee kaapissa, mutta ei ole mikään päivä edes poltellut käyttää sitä. :O
 
Miun vauvakuumeilua lisää kovasti se, kun olen päiväkodilla ihan pienten lasten ryhmässä. Ai sitä kaikkea menoa ja melskettä. Nautin kovasti <3 Siinä saa vähän sellaista harjoittelua sitten siihen, kun jonain päivänä se plussa pärähtää ja 9 kk odotuksen jälkeen on oma vauva.
 

Yhteistyössä