Esikoista yrittämään 2011

Ihan tämmönen asiasta lentokokeeseen kysymys, millasia unia te olette nähneet vauvoihin liittyen? Kun musta tuntuu että aina kun nään unta vauvoihin liittyen ne on jotenkin negatiivisia. Olen mm. unohtanut vauvan sairaalaan, unohtanut vaihtaa vaipat ja antaa ruokaa vauvalle, siis kaiken kaikkiaan olen ollut todella huono äiti. Just viimeyön unessa lähdin pois kotoa ja jätin vauvan sinne ja sit yht äkkiä muistin vaan että helkkari vauvahan on yksin kotona ja en ole antanut sille ruokaa moneen tuntiin. Noista vaan jää tosi paska fiilis.
 
hei

hennu86 voimia jatkoon ja kunnon tervehtymistä ettei kurkkukipu yllätä uudestaan..

lakritsi ja Liv itsellä nyt kp 48 ja davidit näyttävät vain viivanpaikkatummentumaa.. parempaa onnea teille

Gallup: Lähimmille kerromme kun ensimmäinen kolmannes turvallisesti ohi..muut näkevät masusta jos sattuvat huomaamaan. Riippuu myös miehen kyvystä pysyä hiljaa=) itse olen selllainen jästi etten halua paljon asioistani huudella..mutta jos vaikka joulu sattuis tulemaan sopivasti siihen niin olishan se mukava kertoa samalla..


madde84 Unien kautta yleensä alitajunta koittaa sopeutua tuleviin muutoksiin ja käsitellä hankalia asioita turvallisessa ympäristössä. Unessa voi kokea kaikki kauhut ilman että ne tulevat todellisuudessa eteen..aivot jatkavat hankalien kohteiden prosessointia unessa, koska valveilla ollessa kapasiteettia tarvitaan moneen muuhunkin..paska fiilis voi tosiaan jäädä jos muistaa unesta epämiellyttäviäkohtia, mutta pitää muistaa että unien kautta alitajunta koittaa luoda valmiiksi ratkaisumallit tulevaa varten..tosin jokaisella unella ei ole varsinaista syytä, miksi näet sen tai miksi näet niin ahdistavan unen..
Itse olen nähnyt kanssa täysin sekopäisiä unia, mutta koitan vain unohtaa ne mielestä ja luottaa siihen etten oikeassa elämässä ole niin onneton..
 
Viimeksi muokattu:
Hennu86 Kiitos tuesta!

Madde84 Näin viime yönä unta että aamulla tein raskaustestin, kaksi viivaa ilmesty ja olin ihan sekaisin onnesta! Oikeen aamulla aattelin et varmaan oli enne uni ennenku todellisuus tuli testatessa.:p On se mieli hassu.
 
APUA APUA APUA...en tiedä miten päin olisin. Ensimmäistä kertaa elämässä sain Clear Blue digitalista juuri äsken tuloksen: RASKAANA 2-3 (eli tarkoittaa viikkoja 4-5)...en voi uskoa tätä todeksi...en mitenkään päin 3 vuotta yritystä (toki vuosi taukoa välissä) ja nyt tulos on tässä...en usko...en vain usko...ja nyt pelottaa, ettei ole tarpeeksi tarrasukkia...
Tein testin juuri äsken ja olen töissä...eikä täällä voi kelleen kertoa...enkä muutenkaan uskalla vielä hehkuttaa...nyt vain lunkisti eteenpäin (vaikka kivut jatkuvat alavatsassa samaan tyyliin kauhistuttavina kuin kuukautisten aikana, olen silti onnellinen :D)

ps. niin eikös tuo testi ole jo aika luotettava????!!!!!???? vai pitäisikö vielä tehdä lisää??
 
Onnea Mehiläinen :heart: Ihanaa! Se CB on mielestäni oikein luotettava, varsinkin kun sait jo noin hyvät viikot. Mulla ainakin näytti CB oikein, siis viikot sillä vahvistui ja vastasi ultraa. Nuo kivut alavatsalla on ihan normaaleja, mulla oli myös niitä. Ne on kuin menkkakipuja. Ihan rauhallisesti vaan odottelet, ja piakkoin sit neuvolaan soitto :) Hyvin kaikki menee.

Plussatuulia kaikille ihan hirveesti!

Kristiina ja Onni 9+3
 
Täällähän olikin ihania uutisia! Onnitelut Mehiläiselle plussasta :flower:

Samalla kertaa myös negapahoittelut Lilly ja Lakritsi, voin uskoa että harmittaa... toivottavasti kohta pääsee sitten uuteen yritykseen.

Hennu: sitten jos plussa tuleekin niin on sitä suurempi yllätys kun sitä ei yhtään odota :) Toivottavasti ei flenssu ylly, ite selvisin tänä syksynä kohtuullisella 3 pv. saikulla.
 
Hei "kotipinolaiset"! :wave:

Tulin tänne hiukan lukemaan teidän kuulumisia. Oikein paljon onnea plussanneet ja tarrasukkia mukaan pienille! Oikein antoisaa ja ihanaa odotusaikaa.

Muille toivottelen voimia yritykseen. Kyllä se plussa meidätkin tavoittaa. :heart:

T. Pinosta poistunut Mesikämmen
 
Mehiläinen83 Onnea ihan hirmusti!! :heart: Kyllä mieki oon ymmärtän, että CB:n digi on luotettava testi :) Nyt vain soittelet neuvolaan :) Kovasti tarrasukkia pikkuiselle!!! Ilmoittele, kun haluat itsesi plussanneisiin :)

Madde84 Ite oon joskus nähny sellasen unen, etten huolehtinu vauvasta : / Kai ne on niitä alitajunnan pelkoja. Meistä kaikista tulee kyllä hyviä äitejä :) Ja kaikki pelot ym. ovat täysin luonnollisia ja mun mielestä viestivät siitä, että tosiaan haluaa sitten yrittää parhaansa!

ON: Täällä eilen kipuili alavatsa illalla, kun nukkumaan piti käydä. Lähinnä kipu nyt keskittyi häpyluun (?) tietämille, ei ollenkaan munasarjoihin tai kohtuun. Varmaan Terolutien vaikutusta. Kuivuutta alkaa olla havaittavissa.
 
Torstai 22.9.2011

Vauvantekohommissa jo:

nimim...............ikä........YK..............KP........ ...JÄNNÄPV

melassi...........28........5.............49/28-32..........?
Ambrosia85.....26...... .9.............45/25-32..........?
-Liv-...............23........6....... .....42/40-55..........?
Mehiläinen 83..28........7.............41/31-48..........?

lakritsi............22..........1............32/30............20.9.
Lilly................24........ .4............31/30.............?
Selia..............25..........3......... ...29/27-32........26.9.
sindi^^..........25.........14....... ....27/28-32.........?

Manda86.......24.........10.............26/30...............27.9.
anfia........... .23..........1.............23/29-34..........24.9.
Juliane..........25.........10.............23/32...............2.10.
Santski.........28..........5..............21/31-60...........?

Destello.........23.........4..............20/30-33............?
Hennu86...... .25.........6..............19/28-70...........3.10.
Madde84........27.........1..............19/26-28...........3.10.
Ninja09......... 22........14.............16/28-43...........3.10.

pikkumy........25.........13.............14/28..................?
~Vivianne~...29.........9...............13/25-54.............?
millimolli.......26.........14.............13/27-30..............?

Mustika.........31.........3..............13/25-28............?
Eris..............25..........2...............9/28.................?
Tupu_..........26..........2...............9/30................14.10.
Crystal83......28....... ..4...............9/28-30..........12.10.

:heart:plussanneet 2011:heart:

nimim..................ikä....... ...plussa............LA...........Monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27.............22.2..............3.11.............YK1
köppiäinen........24.............7.3................15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4...............13.12...........?
milizza..............25............25.4...............28.12...........YK3
jjuuli.................19............11.5 ..............?.................YK2
LeenaT.............25............17.5...............25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5................21.1.............YK1
namppis88........22............20.5................29.1............YK5
Heddy81...........29............27.5................2.2..............YK1
Line..................30...........18.6................23.2.............YK8
MM-11..............26...........28.6................10.3................YK6
Kirskis...............25...........7.7.................15.3..............YK5
Bubble89...........22...........18.7...............?...................YK3
Epa_88..............22...........18.7..............?....................YK2/4tm1
Kristiina84..........27...........10.8..............?....................YK7
Tuanni.............26............23.8..............1.5....................YK4
Eskapismi..........25..........1.9................8.5..................YK2
Suppis...........23...............?.....................?....................YK1

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Huomenta!
Nyt tulee vaan omaa napaa: Sain elämäni parhaimman synttärilahjan, vihdoinkin se kauan odotettu plussa ilmestyi testiin! :heart: Viiva jonkin verran hailakampi kuin testiviiva, mutta ihan selvästi sen näkee. Soitin äsken ukolle töihin ja sanoin että ne on muuten sit sen varpajaiset mitkä on seuraavaks! Eipä tätä oikein vielä uskalla uskoa todeksi, kun oli jo varautunut siihen että hoitoihin tässä joutuu menemään. Palstailen teidän seurassa vielä hetkisen, ennen kuin uskallan täältä vielä plussanneisiin siirtyä :) Nyt pitää töihin lähteä palloilemaan, voi olla että tämä päivä menee "punaiselle ristille".
 
Vauva-painajaisia on pakko tulla tälle puolelle kertoilemaan. Mulla vauva-unet on alkanu vasta plussan jälkeen. Joka kerta vauva on ollu poika, myös ennen kun tiesin kumpi on tulossa ja epäilin tyttöä. Oon tähän mennessä joutunut hätäsektioon synnyttämään ennenaikaista, unohtanu vauvan pakastimeen, autoon ja parkkipaikalle. Lisäksi pieni on tipahtanut useampaan kertaan sylistä, sängystä ja parvekkeelta. Että kyllä näitä unia riittää :D

Onnea Mehiläinen ja Sindi! :flower: Ihana saada lisää porukkaa tuonne odottajien puolelle. Lopuille hirmuisesti tsemppiä pimeneviin iltoihin. Nyt kynttilät palamaan ja lempi leiskumaan ;)

Namppis 22+0 *Poks poks*
 
Olis kysymys teille! Päätin tossa viime keskenmenneessä, et aloitan terot tässä kierrossa. Mutta koska? Tosiaan ovis luultavasti oli, eli menkkojen pitäis alkaa ihan ajallaan. Mut jotenkin tuntuu et siitä vois olla jotain hyötyä jos raskaus alkais. Tai ei siit ainakaan haittaa pitäis olla. Eli aloitanko ne silleen et kierron pituudeks tulis se 28-30 päivää. Nii ja tosiaan en oo ihan varma oliko se ovis, nimittäin nännit ei oo kipeytyny. Yleensä ne kipeytyy heti oviksen jälkee ja siitä oonki sit tietäny et ovis oli. Olispas sekava selitys :D toivottavsti saitte selvää :p

Onnea kaikille plussanneille :heart: Ihanaa lukea et joitain onnistaa monien yritysten jälkeen :heart:
 
Juu niin mullekkin sillon sanottii. Täytyy sit varmaan alottaa ne. Tavallaan vaan en nyt tarvis niit täs kierros, mut varmuudeks voisin syödä. Jos vaikka alkais kierrot sännöllistymään. :) Onko sulla ollu niistä apua? Onko raskaus alkanu?
 
Heippa!
Sindi sinulle kanssa hirmusesti onnea pitkään odotetusta plussasta! Varmaan uskomaton fiilis. :) Oon tätä pinoa jonkin aikaa seuraillu vaikka en oo itte kauaa mukana ollu, joten tosi onnellinen olen sinun puolesta. Paljon tsemppiä jatkoon!

Ninja09: eikös 27 pv kierto oo ihan normaalin rajoissa? Sehän voi vaihdella monentena päivänä terojen lopettamisesta menkat alkaa, joten sinuna ehkä aloittaisin jo tänään. Käytin ite vähän aikaa Primoluteja kun ei menkat alkanu pillereiden jälkeen ollenkaan, ne on tietääkseni aika vastaavia kuin noi terot, ja mulla tais auttaa kiertojen säännöllistymiseen.
 
Onnea sindi kovasti!!
:heart:

Mulle sais päivitellä:
lakritsi............22..........2............1/30............23.10.

ON: Onpas kovat selkä kivut.. huh huh. Pari päivää pientä alaselkä kipua ollu ja nyt onnistuin sit jotenki, kai töissä, ärsyttää tota selkää, toinen puoli ihan jumis..:rolleyes: Pitäis kai jättää töissä se lasten hypyttäminen vähemmälle:D
 

Yhteistyössä