Esikoista yrittämään 2011

ON: Äh, mun maha on ollut tänään kipee... Vähän semmoista menkkakipuilun tuntuista kipua ja välillä tuntunut vähän siltä kuin suonta vetäis tosta vatsan kohdilta. Selkää on kanssa jomottanut tänään jonkun verran. No hetihän tuli mieleen, että jos tää olis jotain kiinnittymisestä johtuvaa kipua, mutta tuskin... KOSKA tunsin nippailua oikeassa muniksessa viikko sitten perjantai iltpäivänä-illalla ja vasta la illalla heiluteltiin peittoja ja sitä edeltävästä kerrasta tais olla ainakin jo 5pv... Ovistahan en nyt tästä kierrosta tikutellut, mutta oon kyllä aika varma siitä.
No huomenna olen lähdössä juhlimaan ja en nyt oikein tiedä, miten sen juomisen kanssa teen.. Kuitenkin on niiin hiton pieni mahdollisuus, että raskaus alkaisi, että tuntuu sinänsä vähän tyhmältä jättää juomatta, kun kerrankin olen lähdössä ulos. Jos muutaman lasin viiniä juo, niin ei kai siitä näin alussa voisi ihan hirveäti olla haittaa... äh, en tiiä mitä nyt tekisin...

Kiitos kun sain purkautua! :)
 
Huhhui. Pikaista toimintaa (tai no, ennemminkin hätäistä). Jännityksissäni tein "huvikseen" testin ja haalea ohut viiva sieltä tuli (pregcheck). dpo ~7. Typerää, mutta sen riskin tässä nyt otin, että joutuu pettymään. Seuraavan testin kyllä teen ihan oikeeseen aikaan... :p
edit: Ja oireina mainittakoon alavatsan turvottelu ja kova pissitys. Toiveajattelua tai pissiitti. :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Ambrosia85 ja millimolli toivotaan parasta!
tervetuloa uusille mukaan kuumeilemaan, ihan kiva että saadaan uuttakin porukkaa listoille, muuten me pitempään yrittäneet ollaan kohta ihan keskenään tuolla...
ninja09 :hug:
-liv- aika monesti olen itsekin pohtinut tuota juomista, varsinkin silloin alussa, mutta nyt sen ei ole enää niin väliä. Olen päättänyt että juon silloin kun huvittaa ja sen verran kun huvittaa. Sitten lopetan kun joskus saan sen plussan testiin. En halua lopettaa "hauskanpitoa" siihen että yritetään lasta. Muuten vaivun ihan kokonaan masikseen.
Hennu86 tsemppiä siule uuteen kiertoon :) tämä syksy masentaa muutenkin, eniten ärsyttää tämä pimeys.
Mircea kiva kuulla siusta :) Mutta hyvä että siulla on kuitenkin gynen mukaan kaikki kunnossa. Jostain käsittämättömästä syystä sitä plussaa ei vaan kaikille tulekaan heti vaikka kaikki olisikin kunnossa. Sitä on varmaan jotain tehnyt tai jättänyt tekemättä...

Niin, täällä odotellaan ovista, viivat vahvistumaan päin ja tänään oli jo niin tumma, että huomenna varmaan on selvä plussa. Nippailua ja limoja on ollut jo pari päivää. Ja ihanaa kun kierrot on vähän lyhyempiä. Nykyään aika tarkasti 14 pv oviksesta alkaa menkat. Nyt kun sais vielä miehen kotiin iltavuorosta, niin kerkeis jotain hommaillakin. Miula on tuo ovis ja menkkojen alkaminen silleen ihan selkee ja oon miettinytkin että mikä vois olla vikana. Ei tuu muuta mieleen kun et johtimet on tukossa tai sit miehessä on vikaa. Äipällä on ollut johtimet tukossa,mut sen ei pitäs olla perinnöllistä, kait. Miut on ultrattu muutama vuos sitten syystä että oli virtsatietulehduksia aika usein. Sillon siinä raportissa luki että tuolla alhaalla ei oo mitään vikaa. No katsellaan tuoko tämäkään kuukausi tullessaan mitään.
 
Huomenta

Mie tirpaisen illalla kännin silmään. Täti ei edelleen oo tullu, mutta rfsu:n taikatikku kertoi tänään aamupissasta, että negator. Eli taas tuli aiheutettua paljon melua tyhjästä. Ootellaan että se täti tulee ni pääsee uuteen yrityskierrolleki sitten.
 
Moi! :wave:

Tulin vaan huuteleen tuosta juomisesta ku ootte sitä miettiny, et eihän sillä oo periaatteessa mitään merkitystä vaikka ennen plussausta joiski, ku se alkio on siinä vaiheessa vielä ruskuaispussissa (ja useamman viikon sen jälkeenkin). Mäki kerkesin juhannuksena juoda ku testit näytti negaa ja olin ihan satavarma että paksuna en oo. Mutta hirveetä syyllisyyttähän siitä tietenki tunsi, mut neuvolatäti sano et ei mitään hätää. :)

MM-11 13+6
 
  • Tykkää
Reactions: -Liv-
Mie ainaki otan ny hälläväliä asenteen. Sikamoni tutuista o tullu paksuksi, vaikka olis kuinka epäterveelliset elämäntavat ja vaikka kuinka tenuttais.
Mie en aio enää alkaa oottelemaan jotaki ihmettä mitä ei välttis koskaan tapahu.
Alkais vaa ne menkat ni sais nyt alotettua sen hälläväliä-elon :D

Oliko sulla MM-11 mimmoset kierrot sillo ja mikä kp näytti vielä negaa?
 
Millimolli Mun kierrot heitteli välillä muutamilla päivillä, mut keskimäärin 30-32 oli kierron pituus. Tais olla niin että kp 30 sain CB:n digillä plussan, testailun alotin herkimmillä testeillä varmaan jo kp 26 :D Et ei sinänsä ihme et sillon jussina ei vielä näkynytkään testeissä mitään. Ootko aatellu kokeilla jotain muuta ku rfsu:n testiä? Niissä on muistaakseni herkkyys 50. Mä oon pitäny apteekin omaa testiä parhaana puikkotestinä, ja tuo digi kyllä oli semmonen että ei jättäny mitään arvailujen varaan. Onhan ne tietenki paljo kalliimpia ku liuskatestit. Nimim. itsekkin testailua harrastanut joka kk ennen plussaa ihan himona ja pistänyt rahaa haisemaan niiden takia :D
 
Olen tehny yhen apteekin oman toissapäivänä keskellä päivää. En oikee jaksa enää testata. Mieluummin pettyy ko täti tulee. Jos ei maanantaihin mennessä oo alkanu niin kiikutan labraan suoraan kusinäytteen tai sitte vasta 26.9.2011 teen testin ko miehellä o sillo synttärit. 27.9 ois ollu sen keskenmenneen laskettu aika. Aika perseestä.
 
Perjantai 9.9.2011

Vauvantekohommissa jo:

nimim.........................ikä........YK..............KP........ ...JÄNNÄPV

Annastiina79....31......?..................60/32-48.............?
~Vivianne~.....29......8..................55/25-43.............?
Juliane...........24.......9..................44/32................29.8.
Jo..................30.......7 (KM yk2)....35/33..................7.9.

Ambrosia85....26...... .9...............32/25-32............?
millimolli........25.......13..............30/26-30............?
-Liv-..............23........6...............29/40-55...........?
Mustika.........31.........2...............28/25-28...........?

pikkumy........25........12.............28/28................?
Suppis..........23..........1.............26/28-31............?
Crystal83......28....... ..3.............25/28-30...........13.9.
Lilly............. 24........ .4.............18/30................?

Selia.............25..........3.............16/27-32...........26.9.
sindi^^.........25.........14....... ....14/28-32...........?
Manda86.......24.........10............13/30...............27.9.
anfia........... .23..........1.............10/29-34.............?

Santski..........28.........5..............8/31-60..............?
Destello.........23.........4..............7/30-33...............?
Hennu86...... .25.........6..............6/28-70..............?
Ninja09......... 23........14.............3/28-43...............?

:heart:plussanneet 2011:heart:

nimim..................ikä....... ...plussa............LA...........Monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27.............22.2..............3.11.............YK1
köppiäinen........24.............7.3................15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4...............13.12...........?
milizza..............25............25.4...............28.12...........YK3
jjuuli.................19............11.5 ..............?.................YK2
LeenaT.............25............17.5...............25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5................21.1.............YK1
namppis88........22............20.5................29.1............YK5
Heddy81...........29............27.5................2.2..............YK1
Line..................30...........18.6................23.2.............YK8
MM-11..............26...........28.6................10.3................YK6
Kirskis...............25...........7.7.................15.3..............YK5
Bubble89...........22...........18.7...............?...................YK3
Epa_88..............22...........18.7..............?....................YK2/4tm1
Kristiina84..........27...........10.8..............?....................YK7
Tuanni.............26............23.8................1.5......................YK4
Eskapismi..........25..........1.9................8.5..................YK2

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti se täti ei sieltä nyt tulis. Maanantaihin mennessä sen hormoonin määrän ois pitäny kasvaa reippaasti, et toivottavasti silloin tilanne selviäis. Täältä peukut että tälle kuulle sen plussan saatte, ei varmasti oo mikään helppo kuukausi teille :hug:
 
MM-11 Toivoisimpa tosissani, koska vähä väliä nousee lämpö ja viimesen puolitoista viikkoa olen joka päivä oksentanu about kerran vähäsen. Niin ei kiinnosta, että olis joku mahahaava tai muu tauti joka aiheuttaa tän. .

Yritän tässä tehdä ballerinatossuja virkkaamalla. Äitipuolella o huomenna yllätyssyntttärit ja tulin siihe tulokseen, että sillä o jo kaikkea ja se ei halua mitään. Ni teen sille semmoset. Vaikka tiiän jo valmiiks ettei se niitä arvosta.
 
Mä tuolla toisaalla jo ideoinkin että entäs jos mulla onkin ollu vaan häästressin takia myöhäinen OVIS!? Ja oon tehnyt testit niin herkillä testeillä että siks vaan haamuilen? Luin eilen että herkillä testeillä voi saada plussan sen takia että naisen kropassa pitäis "aina" olla HCG-hormonia jonkin verran?

La-su yönä olin kuitenkin niin vahva viiva ovistestissä ja naama paremmassa kunnossa ku mummon pelargoniat. Etoilu kun vähenty niin alko menkkamaiset jomotukset ja naama tasottunut.

Testin teen ehkä viikonloppuna tai maanantaina.. muuten sitten odottelen sen pariviikkoa.. mihin mulla tässä enää edes kiire olis?

Onhan ihmiset raskautunut vaikka kierto olis pitkä ja epäsäännöllinen :D

(tänään taas tällainen yltiöpositiivinen päivä :D )
 
kp 10/32, jp 2.10 ja yk pyöreet 10 :( ja siihen päälle viel ikääkin tullut vuosi lisää... Täällä suunnalla oltu aika hiljaan palstailun suhteen, tuli tossa lomailtu ja pyörittyä pitkin suomee ja maailmaa kuukauden verran.. enkä mä silti muutenkaan oo ahkerana kirjoitellut, lueskelemassa kyllä käyn lähes päivittäin.. Mut en oikeen tiedä mitä kirjottelis, kun tuntemukset tai niiden puuttuminen on samallaiset kierrosta toiseen ja kiertokin säännöllinen...
Mukavaa syksyä kaikille!! Ihanaa, kun illat pimenee ja saa polttaa kynttilöitä.. Vaikka mä tykkään hirveästi kesästä (lämmintä ja aurinkoa), niin mun sisällä on jossain joku pieni syysihminen. Pimenevät illat, ruska, vesisade, tuuli, villasukat&viltti&sohva... :)
 
Arvatkaapa loppuuko jo kohta huumori perkele. Testi näytti aamulla negaa, mutta menkkoja ei kuulu. Olen yleensä kellontarkka.
Entä jos tämä on nyt se kerta, ko mulla alkaa venymään kierrot?? ja tammikuussa pääsen vasta valittamaan asiasta. JA menee puoli vuotta ylikin hukkaan, aivan hyvää yritysaikaa. EI mulla kestä pää.

p.s en ees uskaltanu alkaa juomaan mitään. Mussutan juustonaksuja, ja sen sijasta, että virtuaalisesti levenis perse ko täällä jauhan asioista, niin se leviää ihan reaaliaikaisesti.. :)
 
Huomenta jälleen kerran Millimollin piinapäiviltä

Erimerkkinen testi, ei ees haamua. Jos oikeen tuijotan näen mihin viivan pitis tulla. No josko tänään pääsis uuteen kiertoon.

päivitys listalle, joka o jääny: eli ikä 26
 
Lauantai 10.9.

Vauvantekohommissa jo:

nimim.........................ikä........YK..............KP........ ...JÄNNÄPV

Annastiina79....31......?..................61/32-48..........?
Jo..................30.......7 (KM yk2)....36/33...............7.9.
Ambrosia85....26...... .9...............33/25-32............?
-Liv-..............23........6...............30/40-55...........?

Mustika.........31.........2...............29/25-28...........?
Suppis..........23..........1..............27/28-31...........?
Tupu_..........26..........1...............27/?..................?
Crystal83......28....... ..3..............26/28-30...........13.9.
Lilly............. 24........ .4.............19/30................?

Selia.............25..........3.............17/27-32...........26.9.
sindi^^.........25.........14....... ....15/28-32...........?
Manda86.......24.........10............14/30...............27.9.
anfia........... .23..........1.............11/29-34.............?

Juliane...........25.......10..............10/32................2.10.
Santski..........28.........5..............9/31-60..............?
Destello.........23.........4..............8/30-33...............?
Hennu86...... .25.........6..............7/28-70..............?

Ninja09......... 23........14.............4/28-43...............?
~Vivianne~.....29......9..................1/25-54.............?
pikkumy........25........13.............1/28................?
millimolli........26.......14..............1/27-30............?

:heart:plussanneet 2011:heart:

nimim..................ikä....... ...plussa............LA...........Monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27.............22.2..............3.11.............YK1
köppiäinen........24.............7.3................15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4...............13.12...........?
milizza..............25............25.4...............28.12...........YK3
jjuuli.................19............11.5 ..............?.................YK2
LeenaT.............25............17.5...............25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5................21.1.............YK1
namppis88........22............20.5................29.1............YK5
Heddy81...........29............27.5................2.2..............YK1
Line..................30...........18.6................23.2.............YK8
MM-11..............26...........28.6................10.3................YK6
Kirskis...............25...........7.7.................15.3..............YK5
Bubble89...........22...........18.7...............?...................YK3
Epa_88..............22...........18.7..............?....................YK2/4tm1
Kristiina84..........27...........10.8..............?....................YK7
Tuanni.............26............23.8................1.5......................YK4
Eskapismi..........25..........1.9................8.5..................YK2

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Heipsan kaikille!

Minäkin voisin liittyä mukaanne tähän mukavaan pinoon :wave: Yritin listaa päivitellä, toivottavasti meni kaikki oikein! Samalla lisäsin itseni mukaan seuraavin tiedoin:
Tupu_..........26..........1...............27/?..................?

Sen verran taustaa itsestäni, että pyörin täällä vähän aikaa jo viime vuoden puolella, mutta lykättiin vielä yritystä pikkasen. Nyt vauva olisi sitten enemmän kuin tervetullut! Tänään testattu nega, joten ei tainnu heti ensimmäisestä ainakaan tärpätä..
 
Jo
Millimolli :(

Crystal - ajattelin ihan samoin mäkin tiistaisen negan jälkeen: sillon oli 32/33 ja näytti negaa, eikä olo millään tavoin kummempi kun tavallisesti. Nyt mennään 36/33, ei kummia oloja. Huomen aamulla testaan :eek:
 

Yhteistyössä