Esikoista yrittämään 2011

Destello
Iltaa pitkästä aikaa kaikille :) Hetki vierähti taas ennenkuin pääsin käymään, kun netti päätti katketa jostain syystä mut nyt sitten sain tapeltua sen takaisin :D (kamala tapaus tällaiselle plussafooruminörtille jolla on facebook-addiktio kaiken lisäksi)

Mircealle kovasti peukkuja pystyyn ja plussapuhureita perään, toivottavasti sieltä nyt ilmestyisi se odotettu plussaus! d :) b

Embylle pahoittelut ja jaksamisia, ikävää tuollainen kun toiset onnistuu ja itse ei, mut kyllä säkin vielä onnistut ihan varmasti, ei saa lannistua! :hug:

Kirskis Sun tilanne kuulostaa kertakaikkisen herkulliselta ja otolliselta, oikein itselläkin vihloo mahanpohjasta kun jännittää sun puolesta niin paljon ja toivoisi, että plussaisit sinäkin :) Toivotaan parasta, plussatuulia sinullekin :heart:

ON: kp 8/28-35 tällä hetkellä ja piinallisen tuskalliset menkat vetelee viimeisiään. Sinänsä oudot menkat kun oireilin niin erilailla kuin koskaan ennen, mut tulipa koettua tuollainenkin. Miehen kanssa suunniteltiin et tilataan ovistestejä ja tikutellaan että ihanteellinen tärppihetki olisi paremmin tiedossa ja mahdollisuudet vois parantua sillä. Joka päivä muutenkin kyllä pupuillaan kun vielä viriilejä ollaan mut kuitenkin :LOL:

Viime viikonlopun ja alkuviikon on ollu kireät välit parisuhteen kannalta, mut nyt stressi helpottanut ja kerrankin elämä maistuu mansikoilta ja energiaa riittäisi vaikka muille jakaa, ja molemmille raskautuminen on lähes päähänpinttymä ja yritys on lähestulkoon raivoisaa :D Se on varmaan tää kesä joka näin sekottaa pään ihan totaalisesti 8)

Mites teidän muiden kulunut ihanan lämmin kesäviikko on sujunut? :)
 
Perjantai 8.7.2011

Vauvantekohommissa jo:

nimim..............ikä.............YK.. ...............KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

Mehiläinen 83.......27............5..............39/29-47................?
Mesikämmen....20..........2................39/30-32.................1.7.
Kristiina84........26...........6............ ..32/47....................24.7.
Bubble89.........22.............3......... .....28/27-45..............?
Mircea..............21.........11............. .26/36...................18.-20.7.

~Vivianne~........28.........6................22/25-43..................?
millimolli..........25...........11......... ....21/26-30................?
Epa_88.............22............2/4tm1......21/30-33..............18.-21.7.
Emby^.............24..........5.............. 21/28......................?
Crystal83.........28...........1.............. .21/28-30.................16.7.

pikkumy...........25...........10.............. ..17/28.......................?
-Liv-.............23.............5........... ....17/40-55.................8.-15.8.
Eskapismi.........25...........1.............. .13/28...............25.7.
Juliane.............24...........8............. ..12/~31...............~27.7.
sindi^^...........25...........12............12/28-32.....................?

Selia...............25............1................12/27-32.........29.7.
Manda86..........24...........8... ............9/28...................?.7.
Destello............23..........2............... 8/28-35.......................
Tuanni............26............3............. 7/26-29...................27.7.
Hennu86..........25...........5..............7/27-28..................31.7.

Syksy2010.......30............9....... ......6/31-36............?.8.
Jo...................30............6(KM yk2)....5/30.....................3.8.
Santski..............28..........4...............4/31-52...................?
Hevostyttö..........25...........1............../28............................?

Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa
merinorsu
Laurelle
louloudi
Avocado (KM yk9)

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

sansu86..................25............. .....................elokuu 2011
keijutyttö_90.......................... .......................elokuu 2011
Brita...........................30...... .......................syyskuu
tryffeli89.................21........... ........................2011


:heart:plussanneet 2011:heart:

nimim..................ikä...........pl ussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2........... .....3.11...........YK1
köppiäinen........24.............7.3.............. .15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4........... ...13.12.............?
milizza..............25...........25.4......... ......28.12...........YK3
jjuuli................19............11.5 .................?..............YK2
LeenaT.............25...........17.5.......... .....25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5.............. 21.1..............YK1
namppis88........22...........20.5............... 29.1..............YK5
Heddy81.........29.............27.5............ ...2.2................YK1
Line...............30.............18.6...... ........23.2...............YK8
MM-11..........26.............28.6........... ....4.3.................YK6
Kirskis...........25.............7.7.................15.3..............YK5

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Jo Se greippimehu kuulema vaikuttaa ovislimoihin. Ilmeisesti ne on helpommin huomattavissa ja joku on myös todennut, että limakalvoista tulee paksummat, jolloin siihen munasolu vois kiinnittyä paremmin. Onko totta vai ei, en tiedä. Talvella, kun kävi eka tärppi, niin sillon tuli kyllä ekaa kertaa juotua greippimehua.

ON Meille on tulossa vauva!!! Eilen tein päivällä testin duunin jälkeen ja viivathan sieltä pärähti. Tämä oli joku erityisen herkkä liuskatesti. Aamulla tehtiin vielä herkällä puikkotestillä ja tuli sinnekin viivat! Eniten ehkä ahdistaa, kun viivat ei ollu yhtä vahvat siihen kontrolliviivaan verrattuna... Mutta nin oli viimekin kerralla. Tulen varmaan myöhemmin vielä tekemään tuon Clearbluen viikkotestin, kun sellanen polttelee kaapissa.

Oireina on tällä hetkellä ajoittainen pahoinvointi, jatkuva nälkä, vessassa ravaaminen, arat nännit. Tässä kierrossa en juonu greippimehua tms. Ainoastaan nuo raskausvitamiinit on käytössä, mutta niitäkään en syönyt reiluun viikkoon ennen oletettua ovista. Omalle päälle teki kyllä hyvää, kun oltiin matkoilla, eikä siellä tullut ajateltua vauvajuttuja olleskaan.

Nyt sitten jännitetään, että pysyykö tämä kaveri mukana loppuun asti... Silti on uskomaton ja ihmeellinen fiilis! :heart:

Nyt kaikki mukana odottajiin! Plussatuulia! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Destello
Kirskis Ihan valtavan paljon ONNEA! Mahtavaa että plussasit, ihan uskomattoman hieno uutinen :heart: Valtavasti peukkuja ja halauksia sinne että pikkuinen pysyy mukana alusta loppuun asti :flower: :)

Toivottavasti me muutkin tultais perässä odottajien palstalle pian :)
 
Voi, sydämelliset onnittelut Kirskis :heart: :flower: Kaikkea hyvää teille! Ihana uutinen :)

Olen ollut hieman taka-alalla, kun on jännittänyt tämä oireilu ja testaaminen. Myös tulevan viikonlopun kaverin häät, joissa hyörin kaasona, on riittänyt kyllä ohjelmaksi tälle viikolle. Tänään dpo11 ja testattu nega. Oireet; tissikipu, huono olo ja vatsan nippailut. Vahva ovisplussa saatu tikutettua. Mut kyllä se olis jo jonkun haamun heittänyt näillä päivillä. Voitte varmaan kuvitella miten paljon ottaa päähän tällä hetkellä :'(

Ai niin. Yks päivä tapasin tutun pariskunnan joilla on kaks suloista muksua, ja ne on ilmeisesti aika helposti tulleet. Juteltiin häistä sun muista ja kerroin, että ens kesänä varmaan suunnataan mekin alttarille. Siihen se nainen sitten kovaan ääneen, että alatte vaan sitten heti häiden jälkeen tekemään niitä vauvoja. TEKEMÄÄN. Niinpä.

Ihanan aurinkoista viikonloppua teille kaikille ja toivottavasti paremmalla mielellä kun allekirjoittanut :)
 
Kirskis, PALJON ONNEA!!! :heart: Kyllä sun oireet olikin lupaavat. Voi että, ku oon ilonen sun puolesta :) Tarrasukkia ja superliimaa mukaan pikkuiselle.

Tätäköhän se mun uneni viime yönä tiesi. Näin nimittäin ekaa kertaa unta siitä, että tein positiivisen raskaustestin. Se oli vielä joku todella hassu digitaalinen testi, mikä näytti myös ulkolämpötilat ym. :D No, unesta innostuneena dippasin äsken ovulaatiotestin ja kappas, kiitos PCO:n, näytti melkein tasavahvoja viivoja nyt kp 7. Ja testiviiva ilmesty vielä suht nopeasti. Isännälle laitoinkin viestiä, että hommailut alkaa sitten pikkuhiljaa tästä päivästä lähtien. Ja kun tyhmä olen, dippasin myös r-testin, se oli nega, kuten olettaa saattoi.

Mutta ehkä mie alitajusesti viime yönä aavistin Kirskisin ihanat uutiset ja samalla sain itelleni potkun alottaa jo nyt ovistestailun. ;) Ja tosiaan, menkat loppuivat jo keskiviikkona, joten tädin vierailu kesti vain 4 päivää.

Kristiina84 :hug: Toisilla dpo 11 ei välttämättä näytä vielä yhtään mitään :) Nämä ovat niin yksilöllisiä juttuja :) Plussatuulia lähettelen sulle edelleen!

Destello Ihmettelinkin jo, että missä sinä oikein olet, kun ei ole näkynyt :D Sullapa menkat on kestän tuskallisen kauan :/ Suosittelen noita ovistestejä, jos niistä ei vaan kehitä itelleen mitään järkyttävää stressiä :)

Täällä on kohta ensimmäinen lomaviikko lusittu ja joka yö olen nukkunut noin 11-12 tunnin yöunet :D Tais loma tulla ihan tarpeeseen. Tänään täytyy alkaa valmistelemaan huomista, kun meille saapuu 8 ihanaa leidiä viettämään iltaa :)
 
Viimeksi muokattu:
Mua alkoi jo heti masentaa, kun menin surffailee sivustoille... Jatkuvat ovisplussat kierron aikana sen kuin vahvistavat sitä, että PCO kiusaa edelleen ja pahasti... Vielä kolme terolut-kuuria pitäisi jaksaa ennen kuin pääsee jatkohoitoon... :'(
 
Onnea Kirskis :)

Mä tääl pähkäilen tätä migreenittömyyttä. Oliko se jo sillon kierron alussa se koko ovis :/ Vai vasta tulossa. Fiilis kyl et ei tästäkään yk:sta taaskaan meille varmaan vauvaa olis tulossa. Pessimismipäivä.
 
Moikka kaikille! Piti tulla vähä tuolta toiselta puolelta huuteleen teille :)

Kirskis oikein paljon onnea!!! :heart: Tavataan maaliskuisissa varmaan :)

Kristiina mulle ei tullut haamun haamuja, vaikka herkimmät testit ja apteekin oma oli käytössä. Vasta sinä päivänä ku menkkojen ois pitäny alkaa tuli cb:n digiin raskaana 1-2 viikkoa. Tai tuon menkkojen alkamispäivä on vähä vaihdellu, mut sillon oli kp30 ja se oli keskimäärin kierron pituus. Dpo:sta ei oo tietoa ku luulin etten ees ovuloinu. Että älä vielä lannistu :)

Plussatuulia kaikille ++++++++ :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Hennu86: No paskimmassa tilanteessa ollaan sit samoihin aikoihin marssimas hoitoihin tai ainakin tutkimuksiin.

Mä kun en luota et tällanen sairastaja saa pakosti niitä hoitoja. :mad: Etenkin kun tuota mun ainoaa pysyvää lääkettä ei voi purkaa pois kokonaan ja sekin on vielä harvinainen erityislupalääke. Tietäs vaan edes et syy on vaikka vaan noissa himputin allergioissa jotka on kiusannu oireillaan eikä siinä et meis on jotain vikaa. Ainakaan reilu vuos sit keväällä ei ollu ultras havaittavis mitään poikkeavaa kun kävin tääl ehkäsyneuvolas kyselemäs mitä ehkäsyratkasuit on jäljellä (kun ei ihan heti ajateltu tuota lasta tehdä kun mun piti opiskella).

Nyt on kai dpo about 8-9 tai sitten dpo -xx. Noin tosta alkukierron omituisesta migreenistä päätellen mikä tuli jokusen päivän menkkojen loppumisen jälkeen. Ja kun mulla ei oo kuin päivä oviksen jälkeen ollu viimesen vuoden nuo migreenit. Menkkoja odotellen siis :/ Tai sit on todella tuurilla plussattu. Hah. Tuo eka dpo-lukema vois tosin selittää tätä toivottomuusfiilistä. :headwall:

Jos menis ettimään värillistä tulostuspaperia ja alkais tekee paperisilppua. Korttiaskarteluterapiaa. Toivottavasti kännykäs on akkua ku mp3soitin on ties missä ja miehen pitäs viel pari tuntia nukkua ennen töitä. Onneks huomenaamulla saa nukkua, ei herätä sellanen kaivinkonemeteli ja kuormautojen peruutuspiipitys (räjäytykset tais loppua jo). parvekenäkymää Tähän malliin täälä, somaa. Kissaki vahtii enää vaan kaivinkoneet ja lokit. Ihana putkistosaneerausremppa ku kaivavat vielä koko tienkin auki. (joo, löytyy niistä kansioista muutakin, en jaksanu linkittää hienosti vaan pelkkää kuvaa, laiskotuttaa)
 
Kirskikselle onnittelut! :)

Tämä menee tänään Ruisrokkiin! :) Toivottavasti tulee mahtava ilta.

Huomenna lähdetään viikoksi reissuun ja palaamme ehkä vasta lauantaina tai sunnuntaina. Hiljaiseloa siis loppu kierto ja ilman tietokonetta! :)
 
Kirskis onnea!!

Menin jo tekemään herkän testin aamuvirtsasta, vaikka on vasta dpo 10 eikä siellä tietenkään mitään näkyny. Jospa nyt vaikka malttais oottaa muutaman päivän ettei turhaan testaile. Tänään kyllä tuli ihan pieni tippa rusehtavaa vuotoa. Kai se vois kiinnittymisvuotoa vielä olla? Tai sit menkat meinaa tulla aiemmin paikalle ja tiputtelu alkaa jo nyt. Joskus mulla tiputteli jopa viikon ennen menkkoja, yleensä 2-3 päivää.
 
Kiitos onnitteluista!!! :heart:

Emby^ Paljon onnea synttäreistä!

Kristiina84 Mähän en ole varma siitä mun oviksen ajankohdasta, mutta limat tuli 18.-19.6 ja ensimmäisen testini tein 1.7. Sillon kai noin 12 päivää limoista ja negaahan se näytti. Toisen testin tein melkein viikko sen ekan jälkeen, jolloin tuli kaksi viivaa. Joillakinhan ne testit näyttää melko aikasessa vaiheessa, mutta mulla ei ainakaan. Toivottavasti pääset tekemään uuden testin, josta tulis kaksi viivaa!
 
Destello
Epalle mukavaa reissua, toivottavasti kelit suosii teitä! :)

Embylle iiiiisot synttärionnittelut :flower: !

Hennu joo, ovistestejä vois tilailla nipun netistä ihan vain siks et näkis et onko se ovulointi ihan oikeaa, vai kuvittelenko vain oireita ja näin ollen sitten pupuillaan väärään aikaan. Musta on kivempi tietää varmasti et miten oma keho toimii, niin tietää sitten tehdä asioitakin sen mukaan :) Enemmän mä ressaan siitä raskaustestistä, se on mun hermoille jo ihan liikaa :D

Minun sievä napani: Jos mulla ei olis ollu noita maailman pisimpiä ja niukimpia menkkoja, niin voisin hyvinkin luulla olevani raskaana. Ihan järjettömät alaselän kivut ja viiltävää kipua lantion ja munasarjojen kohdalla, oksettaa jatkuvasti ja muuta jännää. Tosin todellinen syy pahoinvointiin ja muuhun siihen viittaavaan löytyy tuosta nyt kuudetta päivää jurraavasta migreenistä ja selkäkivut on ollu arkipäivää jo yli vuoden verran. Koitappa tässä nyt sitten yrittää saada aluilleen sitä nyyttiä kun on niin kipeä ettei voi seistä suorassa, ja toisaalta pienikään atleettinen liike saa näkemään tähtiä :D Mutta niin, mitäpä sitä ei tekisi raskauden eteen, kuin antaisi itsestään kaiken. Huomenna viimeistään TK:hon selvittelemään migreenin syytä ellei tänään yllätyksellisesti kaikkoa.
 
:) :heart: Kiitooooss kaikille!

Destello, innnhottava toi migreeni!! Tuleeko sulla se menkkojen aikaan aina vaan pelkästään, vai onko sulla sitä muutenki? ..mullaki on joskus todettu migreeni, mut nyt se on kyl varmaan noista hartioista, ja jos ei syö kunnolla ni tulee päänsärkyä.. ja tosiaan menkkojen aikaan se kiusaa monta päivää.. : /
 
Onneeeee Embylle!! :flower:

Eilen tulivat nännit aroiksi, viime yönä heräsin alavatsakipuihin ja tänäaamuna sitten pärähti smiley Clearbluen ovistestiin! Olin ihan järkyttynyt, kun en oikeasti uskonut ovuloivani :D Pupusteltiin koko aamupäivä ahkerasti ja täytyy huomennakin vielä hommailla. Jännää! Nyt kaikki sormet ja varpaat ristiin, että ahkera työ tuottaisi tulosta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86

Yhteistyössä