Esikoista yrittämään 2011

Maanantai 4.7.2011

Vauvantekohommissa jo:

nimim..............ikä.............YK.. ...............KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

Santski..............28..........3...............53/31-40...................?
Selia.........25....................................36/27-32.........1.7.
Mehiläinen 83.......27............5..............35/29-47................?
Mesikämmen....20..........2................35/30-32.................1.7
Jo...................30............5(KM yk2)...33/30.....................2.7

Kristiina84........26...........6............ ..28/47....................24.7.
Kirskis............25............5(KM yk3)...27/29.......................7.7
Bubble89.........22.............3......... .....24/27-45..............?

Mircea..............21.........11............. .22/36...................18.-20.7
~Vivianne~........28.........6................18/25-43..................?
millimolli..........25...........11......... ....17/26-30................?
Epa_88.............22............2/4tm1......17/30-33..............18.-21.7

Emby^.............24..........5.............. 17/28......................?
Crystal83.........28...........1................17/28-30.................16.7
pikkumy...........25...........10.............. ..13/28.......................?
-Liv-.............23.............5........... ....13/40-55.................8.-15.8

Juliane.............24...........8............. ..8/~31...............~27.7
sindi^^...........25...........12............8/28-32.....................?
Destello............23..........2............... 4/28-35.......................
Hevostyttö..........25...........1............../28............................?

Manda86..........24...........8... ............5/28...................?.7.
Tuanni............26............3............. 3/26-29...................27.7
Hennu86..........25...........5..............3/27-38..................31.7.
Syksy2010.......30............9....... ......2/31-36............?.8.

Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa
merinorsu
Laurelle
louloudi
Avocado (KM yk9)

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

sansu86..................25............. .....................elokuu 2011
keijutyttö_90.......................... .......................elokuu 2011
Brita...........................30...... .......................syyskuu
tryffeli89.................21........... ........................2011

:heart:plussanneet 2011:heart:

nimim..................ikä...........pl ussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2........... .....3.11...........YK1
köppiäinen........24.............7.3.............. .15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4........... ...13.12.............?
milizza..............25...........25.4......... ......28.12...........YK3
jjuuli................19............11.5 .................?..............YK2
LeenaT.............25...........17.5.......... .....25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5.............. 21.1..............YK1
namppis88........22...........20.5............... 29.1..............YK5
Heddy81.........29.............27.5............ ...2.2................YK1
Line...............30.............18.6...... ........23.2...............YK8
MM-11..........26.............28.6........... ....4.3.................YK6

Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...esalla-2011-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn:
Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Heissan pitkästä aikaa!!

Ja tervetuloa uusille! Mandalle onnittelut rouviintumisesta! :)

Täällä on hämmästelty tätä kierron pituutta, mutta nyt se onneks loppui.. Eli yk 4, 1/31-52 ja jännäpäivä ??
Testejä tein ton kierron aikana kolme kipaletta (siis raskaustestejä) ja mietin jo, että tartteeko gynelle suunnata, mutta onneks täti tuli.. Aion katsella nyt ainakin syksyyn näitä kiertoja ennekuin meen lääkäriin niiden vuoksi. Lueskellu, että puoli vuotta ois ihan normaaliaika hormoniehkäsyn jälkeen, mikä voi mennä enneku hormonit tasottuu ja sitä myöten myös kierto. Eli toivon että elimistö palautuis ihan itestään. :)

Täällä oli tosi paljon juteltu ja en edes yritä ottaa kantaa "vanhoihin" juttuihin. :)
Tavaroista: itse en aio ostella ennen mitään kuin raskaus jo varmalla pohjalla.. Ehkä oon vähän taikauskonen ja toisaalta säilytystilaa ei oikein ole.

Mutta päivittelen tosiaan varmaan harvemmin näin loman aikaan ja toisaalta en jaksa miettiä näitä ihan kokoaikaa. :D Lueskelen kuulumisia kuitenkin viikottain!

Moro! Uusi täällä haluaisi liittyä joukon jatkoksi :) Pillerit jätetty pois ja ensimmäistä yrityskertaa pukkaa. eskapismi on nimeni, ikää 25 vuotta, kp 9/28. Jännäpäivä 25.7...

Neljä vuotta sitten ultrassa havaittiin viitteitä PCOS:stä. Menkat eivät silloin tulleet normaalisti, mutta olinkin juuri sairastanut rajun anoreksian. Toivottavasti käy flaksi, ja kroppa alkaa tällä kertaa toimia normaalisti...:|

Pakko jakaa tää ilo. Ennen oon ollut sillein, että "Ovuloinko ollenkaan, kun ei mitään oireitakaan ole" Mutta nyt voin varmana jo pari kiertoa tän kokeneena sanoa, että pakko olla, että ovuloin. Nännit nimittäin olleet nyt viikonlopun ja tänään tosi arkoina ja olen tarkkaillut nyt, että tää sama juttu on toistunut joka kierrossa! Vau. Olen siis nytkin ovuloinut viikonloppuna!

Lauantaina, että myös tänään ollaan oltu lakanoiden välissä kovasti nyt yrittämässä tärppiä! Pur. Nyt pitäis jaksaa se noin viikko/ puolitoista viikkoa siihen jännäpäivään. En millään jaksaisi odotella. Kohta varmaan alkaa mielikuvitus pyörimään ja oireita satelemaan. Hih.

• Tykkää
Reactions: Hennu86
Manda86 Vielä kerran onnea!! :flower:

Tervetuloa uusille kuumeilijoille!

Mircea Hienoa, että olet bongannut oviksen! :) Toivottavasti tämä olisi juuri se teidän kierto!

Crystal83 Kyllä täällä aika moni testailee jo ennen jännänpäivän saapumista, itsekin kuulun tähän joukkoon. Ei mulla ainakaan hermot kestä "oireita" ja odottamista.

Tavaroista Kovasti tekisi mieli hankkia kaikenlaista ylisöpöä, mutta en uskalla. Taikauskoinen siis minäkin. Ostointoa jaan sukulaislapsille, joille tuleekin osteltua vaatteista leluihin aina sopivan tullessa eteen. Ns. vauvatarvikkeita ei tarvinne (toivottavasti) hirveästi muutenkaan hankkia, kun suvussa moni tavara kulkee lapselta toiselle.

ON Testasin viime perjantaina negan, kun en jaksanut odottaa... Tämä pahoinvointi on todella pitkäkestoista (ei oo ikinä näin pitkään kestänyt missään taudissa) ja outoa ylipäätään, koska hyvin harvoin koen mitään pahoinvointia! Syönnin jälkeen yleensä helpottaa. Mun tuurilla tämä on vaan jotain sekoa mahatautia... Uutta testiä ei ole kaapissa odottamassa. Ehkäpä tässä lähipäivinä voisi tilailla, kun apteekkiin ei tee mieli lähteä. Pelko aina siitä, että joku tuttu (pahin juoruaja) tulee vastaan ja siitäpä se "tieto" muille sit meneekin...

En ole testaillut ovista tai raskaustestejä vielä. Periaatteena pidän sitä, että odotan ainakin sinne oletettujen menkkojen ekaan päivään asti :)

Tänään on muuten nippaillut koko ajan vasemmalta puolelta! Huu! Saas nyt nähä mitä tapahtuu. 12 päivää jännäpäivään! :)

Destello
Mircea 12 päivää! Kamala, ite varmaan jännäisin itteni psykiatriselle tossa tilassa jo, jos kerran jotain nippailujakin on ollut :D Tosin, ite oon ehkä vähä herkkä kuunteleen omia "oireita" mut silti. Voisin haluta sulta vinkkejä et miten saa pidettyä ajatuksensa pois siitä testaamisesta koko ton piinaavan loppukierron, ettei mee testaileen liian aikasin? :D Monikaan ei varmaan malta odotella siihen oletettuun/tietoiseen jännäpäivään asti ilman hermoromahdusta :) Tsemppiä!

Tervetuloa myös uusille jännäilijöille! :wave:

Tavaroista: Itselläni ei ole kuin yksi vastasyntyneelle kelpaava body, ja ruokalappu. En ole ostanut mitään vaikka mieli on joskus tehnyt, koska mielipaha vain kasvaisi tavarat nähdessä, kun tietää että sitä nyyttiä ei ole eikä tietoa siitä, milloin voisi ollakaan.

Tuo body ja ruokalappukin on mulla vain sen takia, et äiti osti ne pari vuotta sitten serkun vastasyntyneelle esikoispojalle (väriltään keltainen, eli passaa molemmille sukupuolille, fiksu äiti), mutta ei koskaan saanut annettua "lahjaa" serkulle kun oma kunto alkoi rapistumaan. Löysin tavarat jouluna kun tyhjensin äidin asuntoa, ja ajattelin että pidän vaatteet itselläni koska äitiä ei enää ole, eikä äiti voi koskaan mun tulevaa jälkipolvea nähdä niin haluan ajatella että ne vaatteet on viimeinen lahja äidiltä sille syntymättömälle nyytille, vaikka alkuperäinen tarkoitus olikin toinen. Typerä ajattelutapa, tiedetään.. Joskus sitä vain herkistyy turhan paljon.

Onnea Mandalle rouviintumisesta!

Mä en ole ostanut mitään varsinaista vauvatavaraa, paitsi pari ihanaa Pentikin peltipurkkia. Ne oli joskus yli vuosi sitten ALEssa ja mun oli ne pakko ostaa. Silloin ei kyllä ollut vielä vauvasuunnitelmiakaan. Ois kyllä niiiiiin ihanaa päästä ostelemaan kaikkia suloisia vauvan vaatteita :)

Mulla ois teille myös kysymys: Kuinka aikaisin raskaustestin voi tehdä? Pakkauksissa neuvotaan kyllä odottamaan menkkojen oletettuun alkamispäivään ainakin, mutta onko joku testaillut aiemmin? Meillä on tulossa häät ensi viikonloppuna ja haluaisin tietää voinko ottaa tervetuliasmaljan alkoholillisen version. Oviksen bongasin viime sunnuntaina ja lauantaina ois menossa dpo6.

Ei mun nyt oo mikään pakko sitä alkoholia ottaa, mutta en halua herättää kysymyksiä meidän vauvasuunnitelmista. Ja jotenkin tunnen itseni nyt niin typeräksi: Eihän se nyt oo niin tärkeää ottaa sitä holillista (siis todellakaan en ottaisi yhtään mitään jos olisin raskaana) ja toisaalta taidan nyt vaan rakentaa itselleni niitä pilvilinnoja. Nyt vaan on ollut niin hyvä ja toiveikas mieli.....toivottavasti ei pian pudota korkeelta ja kovaa...:headwall:

Kiitos ja anteeksi vuodatukseni

Destello
Vivianne Muistaakseni luin joskus jostain että n. 6pv irronneen munasolun hedelmöittymisen jälkeen, kun keho alkaa tuottamaan HCG-hormonia. Hormonitaso nousee aina n. 48h välein, ja siitä syystä taidetaankin aina sanoa että pitäisi testailla vasta silloin kun menkat on jääneet pois, ja elimistössä on tarpeeksi hormonia näyttämään positiivista tulosta. Joillakin näkyy hyvinkin aikaisin raskaus haamutesteillä, joillakin taas sitten hyvin myöhään vaikka menkat oliskin jääneet pois.

Ehkä kannattaa kokeilla mahdollisimman herkällä testillä (esim 10miU), ja ihan rauhassa odotella siihen ens viikkoon ennenku lähtee testailemaan, ettei tule sitten ressattua turhaan jos toiveet on korkealla ja testi näyttää negaa liian aikaisin testattuna.

Tämä siis vain mun mielipide, ja hataria muistikuvia aiheesta :) Fiksummat kertokoot enemmän :) Tsemppiä!

Moikka pitkästä aikaa!

Onnea tuoreelle rouvalle, Manda86! :heart:

Avocado, olen todella pahoillani :(

Paljon onnea plussasta MM-11!

Luin nopeasti, niin en aivan kaikkea muista mitä täällä olette jutelleet ja kertoilleet...

Mulla olisi tänään jo kp 9/27-32 ja yk 1, huij :) jännäpäivä 29.7.

~Vivianne~, voihan sitä varmasti testata ja voi olla että testi näyttäskin positiivista, jos on tärpännyt, mutta sitten taas negatiiviseen tulokseen ei kyllä varmaan voi luottaa vielä noin aikasin.

Vauvatavaroista olitte jutelleet... Me ei olla hankittu mitään. Varmaan sitten jos joskus tärppää, niin voi olla että hyvinkin nopeasti tulisi joku vaate ostettua. Tosin munkin tuttavapiiriin on syntynyt ja syntymässä aika paljon lähiaikoina vauvoja, niin sillon on ollut hyvä syy hypistellä kaikenlaisia pikkuvaatteita kaupoissa :)

Testaamisesta oon aatellu, että testaisin vasta sitten kun menkat on päivän myöhässä, eli ehkä joskus kp 34. Mutta saapa nyt nähdä kykeneekö sitä odottamaan sinne asti :)

Mulla on nippaillut alavatsaa eilen ja tänään, ihan kuin olisi ovis tuloillaan! Ostin eilen Clearbluen ovistestin (OMG miten kallis se oli...) ja tein ihan piruuttani yhden testin... tyhjäähän se löi, mikä ei tullut yllätyksenä. Seuraavan testin teen aikaisintaan torstaina. En kyllä tiedä, onko testaamisella tässä tapauksessa mitään merkitystä, kun pupustellaan kuitenkin joka päivä :p Tänään siis kp 10/28.

Stressaa vaan sellainen asia, että mitä uskallan tehdä kuntosalilla? Voiko esimerkiksi powerplaten tai jalkaprässin käyttö vaikuttaa kiinnittymiseen ja sen jälkeiseen tilaan? Tiedän, että niitä ei suositella raskaana oleville, mutta entä jos on vielä siinä välimallin tilassa? Pitäisi ehkä kysyä henkilökunnalta, mutta jotenkin tuntuu nihkeältä...

Tavaroista: Olen todella taikauskoinen ja pessimistinen ihminen, joten en uskalla ostaa mitään ennen kuin ollaan vähän turvallisemmilla vesillä. Joskus teininä olen tosin ostanut ihanan vaaleansinisen villanutun kirpparilta, ja se taitaa olla yhä tallessa vanhempien luona. Se kyllä tulee käyttöön, oli kyseessä sitten kumpi sukupuoli tahansa!

Vivianne, mä testasin ekan kerran just serkun häiden takia dpo5 ja sillo ei näyttäny mitään. Seuraavan testin tein dpo10 ja haamujen esiäiti ilmestyi 10miun testiin. Ja otin siellä häissä kyllä alkoa. Vaavihan vasta kiinnittyy noin 5-7 päivää ovulaatiosta niin älä ole liian huolissasi asiasta.

t. Namppis 10+2

Destello enpä mie kai pystyisikään odottelemaan, mutta kun oon vaan tehnyt nyt sen periaatteen etten mene yksin kauppaan ettei tuu ostettua raskaustestejä :'D Silloin kun mies on mukana niin en viitsi ostaa ja sitten kun oon yksin niin ostan ja teen melkein heti testin vaikka tiiän ettei vielä ois ees mahdollista olla raskaana :'D
Isoin vinkkini tähän housuissa pysymiseen on varmasti se, kun yritän olla ajattelematta asiaa mutta sitten kun alkaa tällein nippaileen (joita vois verrata vähän kiinnitymiskipuihin, koska seksiä meillä oli jo viime perjantaina kun oli mahdollinen ovulaatio et jos ois siitä tärpänny) niin totta kai sitä ajatukset pyörii mielessä.

Nyt muuten tällä hetkellä nippailee molemmilta puolilta o_O

Muoks! Nyt neidot auttakaa! O_O Kävin äsken vessassa ja pyyhkiessä tuli todella vähän verta. Kirkasta verta. Ei ole mitään haavaumia tai mitään. Mitä tää on? Onko muilla ollut oviksen jälkeen? :eek:

Viimeksi muokattu:
Tiistai 5.7.2011

Vauvantekohommissa jo:

nimim..............ikä.............YK.. ...............KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

Mehiläinen 83.......27............5..............36/29-47................?
Mesikämmen....20..........2................36/30-32.................1.7
Jo...................30............5(KM yk2)...34/30.....................2.7
Kristiina84........26...........6............ ..29/47....................24.7.

Kirskis............25............5(KM yk3)...28/29.......................7.7
Bubble89.........22.............3......... .....25/27-45..............?
Mircea..............21.........11............. .23/36...................18.-20.7
~Vivianne~........28.........6................19/25-43..................?

millimolli..........25...........11......... ....18/26-30................?
Epa_88.............22............2/4tm1......18/30-33..............18.-21.7
Emby^.............24..........5.............. 18/28......................?
Crystal83.........28...........1................18/28-30.................16.7

pikkumy...........25...........10.............. ..14/28.......................?
-Liv-.............23.............5........... ....14/40-55.................8.-15.8
Juliane.............24...........8............. ..9/~31...............~27.7
sindi^^...........25...........12............9/28-32.....................?

Selia...............25............1................9/27-32.........29.7.
Eskapismi.........25...........1................9/28...............25.7
Manda86..........24...........8... ............6/28...................?.7.
Destello............23..........2............... 5/28-35.......................

Tuanni............26............3............. 4/26-29...................27.7
Hennu86..........25...........5..............4/27-28..................31.7.
Syksy2010.......30............9....... ......3/31-36............?.8.
Santski..............28..........4...............1/31-52...................?
Hevostyttö..........25...........1............../28............................?

Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa
merinorsu
Laurelle
louloudi
Avocado (KM yk9)

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

sansu86..................25............. .....................elokuu 2011
keijutyttö_90.......................... .......................elokuu 2011
Brita...........................30...... .......................syyskuu
tryffeli89.................21........... ........................2011

:heart:plussanneet 2011:heart:

nimim..................ikä...........pl ussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2........... .....3.11...........YK1
köppiäinen........24.............7.3.............. .15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4........... ...13.12.............?
milizza..............25...........25.4......... ......28.12...........YK3
jjuuli................19............11.5 .................?..............YK2
LeenaT.............25...........17.5.......... .....25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5.............. 21.1..............YK1
namppis88........22...........20.5............... 29.1..............YK5
Heddy81.........29.............27.5............ ...2.2................YK1
Line...............30.............18.6...... ........23.2...............YK8
MM-11..........26.............28.6........... ....4.3.................YK6

Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen...esalla-2011-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn:
Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa joukkoon eskapismi :wave: Plussatuulia!

Mandalle Rouvittumis-onnittelut =)

Mircea oliskohan se nyt sitä kiinnittymisvuotoa, jos kerran täsmäis oviksen ajoituksen suhteen? :) Mullahan tuli viime kierrossa ovisplussan jälkeen noin viikon sisällä yhtenä päivänä tiputteluvuotoa. Noh, kaikki täsmäs mahdolliseen raskauteen, mutta en sit tiedä mitä sen mun kohdalla oli, kun raskaudesta ei ollut kyse. Mietin vaan olisko voinut olla joku kiinnittymisyritys... :confused: Kannattaa nyt seurata rauhassa ja testiä vaan kehiin jonkin ajan päästä! Toivotaan, että se olis nyt sitä itseään :)

Omanapa Tissit kipeenä ja ällöttää aina välillä. Eilen hölmö minä tein testin (dpo7?) ja negaahan se. Loppuviikosta uusi testi, koska hyvin varhaistahan tuo nyt oli. Ja taas jännätään ja yritetään pitää jalat maassa :ashamed:

Kristiina84:lle tsemppiä testin tekemiseen loppuviikosta!

Uusille teretulemasta joukkoon! :wave:

Testien tekemisestä. Itse en ole malttanut odottaa siihen asti, kunnes menkkojen pitäisi alkaa tai olisi peräti myöhässä. Liian ajoissa tulee testattua (3-4 päivää ennen), mutta minulla ei ole ollut edes haamuista tietoa.

Mircea Voisiko olla kuuluisaa kiinnittymisvuotoa? ;) Hedelmöittynyt munasoluhan kiinnittyy noin dpo 5-7, yksilöllistä tietenkin tämäkin. Mulla tuli pientä tuhruvuotoa toissakierrossa just noin viikko oviksen jälkeen ja kerkesinkin vähä innostumaan (ainoastaan paperissa näkyi ihan vähän punaista), mutta mulla se johtui ilmeisesti ihan teroluteista. Sulla voisi merkata jotain muuta ;) Plussatuulia!

Tulee ehkä taas pidempi kierto. Huoh. Ovista kun ei vielä ainakaan oo näkynyt. Tosin ei pitäs migreeninkään näinollen heti huomenna iskeä.

Eskapismi: mä ainakin treenaisin kuntosalilla ihan normaalisti kunnes tulee se plussa testiin. Koska se vasta alkaa turhauttaa jos on ihan turhaan vuodenkin jättänyt osan treeneistä tekemättä. Ja ymmärtääkseni jotain pystyy kuntosalilla tekemään myös raskautumisen jälkeen, mutta voithan sä kysyä henkilökunnalta oisko niiden parin liikkeen tekemiseen korvaavaa tekniikkaa jos tuntuu nyt pelottavalta ottaa riski. Tai sitten vaan välttelet kierron viimesen viikon noita laitteita, koska se alkio kiinnittyy vasta about vk ennen ku menkkojen pitäs alkaa.

Tuosta vauvatavarasta. En ite oo ollut taikauskonen, vauvakuumeillut vuosia ja joskus oli ihan hyvä keino helpottaa ahdistusta ostamalla vaikka kirpparilta nätti vauvanvaate kuin pussi karkkia. Kissoillanikin on samasta syystä ollut isot pinot leluja (tosin ensimmäisen kissani leluista tälle nykyselleni kelpas vaan osa, joten lelumäärä on vaan kasvanut). Ja jonkun verran oon jotain vaatteita ostanut uutena tyyliin alennuksesta tai jos on ollut muuten pakko saada ihanan kuvan tsm. takia. Nyt osa noista vaatteista on itseasiassa lainassa ystävän pojalla, eli eivät ihan käyttämättömiksi jää jos tässä nyt ei vauvaa meille suotaisi lainkaan. Tullaan kai saamaan joko lainaan tai omaksi/ostetaan muutenkin tältä ystävältä noita vauvatavaroita, jos nyt vaan eka plussaisin, että ihan mukava lainata siihenkin suuntaan :)

En nyt täysin vielä oo luovuttanut, mutta en nyt odota että kovin äkkiä tärppäis. Tuntuu itestä et omat talven rajut allergiaoireet, joille syy oli vaikea löytää, on sekottanu kehoa eikä siksi oo suostunu tähän mennes raskautumaan, tiedä sitten koska olis toivoa. Syksyl nyt ainakin tutkimuksissa pitäs käydä et tietäis ettei kummassakaan oo vikaa jos plussaa ei siihen mennessä näy.

Mircea, toivotaan parasta! :heart:

pikkumy: Asia ratkesikin sillä, että sain laitettua kortin tauolle kokonaan, koska olen muutenkin sairauslomalla. Aion kyllä jatkaa saleilua myöhemmin syksyllä, ja silloin kysyn sitten reippahasti ammattilaisilta neuvoa :) Toivottavasti olisi silloin jo tyyppi masussa kasvamassa...

Testaamisesta: Aloitan aina testien teon liian aikaisin. Siskoni sanoikin, että voisin laittaa Facebookiin harrastukset kohtaan "raskaustestien tekeminen"... Nyt aion (yritän) pidättäytyä mahdollisimman pitkään testaamisesta. Absolutistina ei tarvitse miettiä noita alkoholijuttujakaan :)

ON: APUVA! Tein aamupissasta Clearbluen ovistestin. Tyhjäähän se näytti, mutta liuskassa oli haalea viiva! Eikä edes mikään haamujen haamu! Olin varmaan ~11h pissaamatta, koska nukuin niin pitkään. Tarkoittaiskohan tämä nyt sitä, että ovis lähestyy vaiko...

Yhteistyössä