Esikoista yrittämään 2011 vol3

Tiistai 20.03.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

another..............25............4.............74/28?.............?
pikkumy.............26...........18.............59/28. ..tähdenlennon jälkeen
bonus87.............24............3.............43/35-44.................meni jo

Mirumaru............29..........11.............34/30-35....................?
lenkkari..............27........... 7..............33/32-33.....................?
Hennu86............26...........11..............23/35-37...................-

Crystal83............28............8..............19/27-30...............30.3.
Tupu_................27............8...............13/27-30..................6.4.
melassi..............29...........11..............12/28........................?
Puuhis25............26............8...............10/29-38....................?

Pionia................31............10.............6/27-31...................13.4.
Ambrosia85.........26..........15..............3/26-30.....................?
jenni_noora.........27...........3...............2/28........................?
Pamsku.............21............5..............1/28-52....................?

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

Crystal..............dpo4...................
Hennu...............dpo3-4...............31.3.

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6
Barbababy.....25............17.3...........?............YK8

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286


Taustalla

sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
pamsku :hug: tosi kökköö, ett uus kierto alkoi :(

ambro ootahan vaan, kyllä sä ne clomioireet ehdit saada :D Mä en näistä nauti ainakaa pätkääkää :D :D

another hyvä suunnitelma ton gynen siirron kans! Kokeile, saisitko soittoaikaa sille lääkärille joka noita teroja määräs sen 14pv..?
 
pamskulle voimahalaus! :hug:
kurjaa joutua uuteen kiertoon kun sulla niitä oireitakin oli :(

puuhis ei saa pelotella noilla clomioireilla :D haha
voi kun kuuluisi itse siihen vähemmistöön tosiaan ettei niistä oireita tulis, mutta toimisivat kropassa niinkuin pitääkin!

ni en mie oikein tiiä, en kehtaisi millään soitella sille yksityiselle gynelle tuosta terolut-asiasta.. kun se oli muutenkin semmoinen täräkkä täti että tulisikohan linjoja pitkin jos siltä tarkennuksia kysyisi!

mie alan vähän kallistuu sen puoleen että söisin niitä teroja vain sen 10 päivää (koska toimihan ne niin mulla silloin edelliselläkin kerralla), ja jättäisin ne loput 4 käyttämättä. mutta se on kyllä jännä jos se pienin koko on tuo 14 kpl, ja silti yleensä 10 sitä kierron aikana syödään! kummallista kun ei netistäkään mistään tietoa asiasta löydä :(
 
Kiitos vielä onnitteluista! :)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta Pamsku ja jenni_noora ja Ambrosia! Ja paljon plussatuuli uuteen kiertoon!

bonus, mulla ainakin se tissikipuilu tiesi hyvää. :)

ON (varmaankin viimeinen sellainen täällä): Viiva oli vahvistunut eilen kun testasin ja kävin sitten vielä ostamassa digin (joo, tiedän ihan tyhmää....mut oli pakko :D ) että voin sitten tehdä varmistustestiä ens viikolla tms. En siis usko muuten että homma jatkuu jotenkin.. Ja kun kuulemma sinne neuvolaan ei vielä moneen viikkoon pääse/kannata mennä. Olin soittamassa sinne tänään, mutta oli jotkut ihan ihme soittoajat niin menee huomiselle.

Mä varmaan kohta siirryn tonne toisen listan puolelle, mutta käyn täällä kyllä vilkuilemassa teitä ja onnittelemassa pian, koska tehän muutenkin tuutte ihan hetikohta perässä! Eiks je?! :)

Aurinkoista viikkoa naiset! :) :)
 
Viimeksi muokattu:
barbababy Ihanaa, kyllä jos niitä plussia testiin saa niin jaksaisi varmasti mieluusti uutta testiä testailla vaikka joka päivä ;D hih! digillä on varmasti helpompi seurailla etenemistä. se on jännä kyllä miten toiset niin myöhään sinne neuvolaan vasta pääsee! (tuntuu vain sille että osa pääsee heti ja osa vasta pidemmillä viikoilla)
tervemenoa odottajien puolille, tulehan kuitenkin moikkaamaan meitä muita, vaikka me yritetään kovin perässä sinne odottajiin tulla, taitaa olla aika hidas tää tie sinne vain!
 
Tervemenoa Barbababy :wave:. Mehän tullaan rytinällä perässä! Katoitko muuten mikä sun LA on?

Puuhis lämmöt oli 37 tuossa, mut oli se flunssa joka piti ylhäällä. Tänään oli ekaa kertaa normissa =), nyt vaan nokka kohti uuteen kiertoon ja iso kysymyslista gynelle pitää laatia.

Another en mä, mutkun ne muut (siitä digin purusta) ;) Oikeesti, ei olis ikinä tullut pieneen mieleenkään..
Hyvä gynesuunitelma sulla, toivotaan et seuraava mitä tarviit olis neuvola :kiss:.
Jep, sama setti tilattiin. Mulla taasen viikko sitten loppui kalaöljyt ja oli hyvä et löysin tuon setin! Tosin aattelin nappailla vaan 1pvässä, on se parempi ku ei mittää!

Mites Bonuksella menee? Utelias utelias...
Niin ja muut loppukiertolaiset?!?

Te jotka napsitte gelee royalea, ootteko normisti syöneet vitskut kanssa? Ja koko kierron ajan geleä vai alkukierron pelkästään vai miten? Nyt ne tuli mullekkin :).

Onko jollain kokemuksia davidin r-testeistä? Luulin tilanneeni wondfon (?), mut tulikin nuo, toivotaan ettei ihan sekavia ole!
 
pamsku ja jenni_noora Jaksamisia molemmille! Jospa se plussa tulis sitten seuraavassa kierrossa! :hug:

another ja Ambrosia Hienoa että saitte ne clomit. Toivottavasti niiden avulla saatte viimein sen plussan!

ON: Tänään tuli postissa 10 raskaustestiä. :p Ne on jotain halpoja liuskatestejä. Otin nyt vähän enemmän kerralla niin ei tarvii joka kuukausi olla uusia tilaamassa. Vähän on ollut vihlontaa vasemmalla puolella, mut eiköhän se oo keltarauhanen, joka siellä ilmoittelee itsestään. Eihän tässä vaiheessa mitään tuntemuksia vois olla muutenkaan.
 
Ollakko yk 19 vai 20? Sillon kk sitten papan jälkeen heti alko vuoto (ja olo oli ollu et koht on menkat) joka kesti 3pv. nyt sit on oikeesti kp1 mutta mikä yk :D Kierron pituutta ei tartte muuttaa, eiköhän se tuollasena pysy kun tää keho vaan tasaantuu.

Sori en jaksa ny sen kummemmin kommentoida. Vähä muitten juttujen takia raskas pv.
 
crystal kiitos, tulis nyt ees kunnollinen ovisplussa, se ois hyvä lähtökohta ;)
vai uskalsit sie tilata halppistestejä, mie en oo sen jälkeen viittinyt kun näillä palstoilla oon niin paljon huonoa kaikista kuullut..

Pionia
kiitos :kiss: aina saa toivoa!
mulla oli silloin alussa kun ekan kerran eläissäni testejä tuossa ostin davidin o- ja r-testejä muutamia (puikkomallisia) mutta siis kohdallani niistä ei hyötyä ollut kun koko ovista ei tapahtunut, niin oon väärä sanomaan toimiiko ne vai ei.

pikkumy voi miten monta yk:ta :( jospa kohta olisi teidän aikanne!
harmi kuulla että on sinulla ollut niin raskasta! parempia aikoja sinulle, jospa kevät toisi enemmän auringon paistetta sinnekin!

on: äh, mies sanoi tänään kun pohdin minä päivänä mie terot lopetan (10 kpl vai 14 kpl jälkeen) että "jos sie kalliilla lääkärillä käyt, niin voisit tehdä niinkuin se lääkäri sanoi"! [miehet] eli joo, kai mie sitten syön sen pirun 2 viikkoa noita teroja vaikka se niin hölmölle tuntuukin. mutta toisaalta, hukkaanhan ne 4 kpl menisi jos niitä ei söisi.. ehkä mä jaksan oottaa 4 päivää enemmän niiden kuukautisten alkuun.. ehkä.
 
another: miehet on joo välillä yllättävän yksinkertaisia.
Samaa oma ukko saattaa todeta että jos lääkäri määrää niin eihän sitä sooloilemaan kannata lähteä.. tällöin tuntee aina itsensä vähintäänki hölmöksi kun on valvonut tyyliin öitä ja miettinyt että mitä jos?! :LOL:
Eiköhän ne lääkärit kuitenkin ole (läheskaikki) koulunsa käyneet ja varmasti tietävät paremmin kuin minä itse :)

Mun pitäis varmaan tilailla jotain testejä.. r-testejä ainakin..ovistestejen suhteen en oo vielä ihan selvillä.. tavallaan tekis mieli testata että tuleeko clomeilla ovista vai ei, mutta toisaalta pelkään että juttu menee taas testien kyttäilyks.
vaikiaa :D!
 
ambro oliko sulla koska se folliultra?

another miehet, huoh :D No, vedä se 14pv, onhan se kökköö odotella vielä lisää, mut ehkä se on parempi tehdä niinku lääkäri sanoo? (ainaki miesten mielestä:D )

pikkumy :hug: pitkällä on yk:t :(

crystal ihanaa, ku piakkoin pääset testailemaan ;) yllyttäjä täällä heti heräs :D koskas eka testi? :)

pionia mä otan gelee royalen 1 tbl/pv. Sen lisäksi deetä, foolia ja satunnaisesti omega-3. Niin, ja vehnänalkioöljyä yritän nieleskellä mahd. usein. Se vaan on niin helvetin oksettavaa kittailla jotain öljyä, ettei siitä oikein tahdo tulla mitään :D Davidin ovistesteillä en saanut kunnon tasavahvoja ku joskus kokeilin, vaikka digi hymyili. R-testeistä en muista, oonko kokeillut.

ON ovistesti selvä nega, hyvää lupailis :) Ei ainakaa tunnu pco nyt ryttyilevän mulle lähes tasavahvoilla :) Huomenna pitää lähtee pikku työreissulle, toivottavasti ovistelen vasta vloppuna :)
 
puuhis ultra on ens keskiviikkona (viikonpäästä siis)

ja joo toi vehnäalkioöljy :x yritin yk:t 6 ja 7 sitä ottaa mut hyi h******i että oli pahaa! Jäi aina ihan hirvee maku ja olo suuhun sen jälkeen. Toisaalta - oli hyvä ottaa eka vehnis ja sitte iso lasillinen greippimehua.. jälkimmäisestä ku sentään tykkään :D


puuhikselle plussaa tähän kiertoon!
 
Barbababy täällä ajoittain tissi kipu hellittää ja sitten taas voimistuu : / mutta mulla on joka kierrosta tissi kipuilua ennen menkkoja mutta nyt oli kyllä aivan mahottoman kipiät muutaman päivän, sattu ottaa rintaliivitkin pois :) mutta nyt taas ne ovat miltein normaalit,ei ole kipuilua kuin ehkä hieman..ja todella outoo sillä tissi kipu hellittää yleensä menkkojen toisena päivänä vasta, mutta eipä ole menkat vielä alkaneet :p

pionia eipä mitään mainittavaa.. ainoo että tätiä ei kuulu eikä näy.. ja niin kuin tuossa ylemmässä tekstissä mainitsin niin tissi kipuilua on ja ei ole : / kummalista...

oma täällä ei ole juurikaan mitään mainittavaa oireilua paitti tua ajoittainen tissi kipuilu... tuossa kp 39-41 oli ajoittaista ja ehkä aika selviäkin menkkamaisia kipuiluja alamahassa mutta eipä vaan täti tullut kylään.. niin ja en tiedä merkataanko tätä oireeksi mutta pierettää ihan julmetusti :LOL: ja ehkä hieman väsynyt olo on ollut...
olen muuten taas kipeänä..hieman kuumetta ja aivan järisyttävä flunssa ja yskä.. jospa se olisikin raskauden enteilyä... olin meinaan 4vko sitten juuri sairaana..

jotenkin en vaan uskalla mennä hakemaan testiä ja testata kun kuitenkin petyn :ashamed: jospa nyt odotan kuitenkin viikonloppuun vielä ja pidän teitä jännityksessä, sekä itseäni ;)
 
voi bonus :kiss: vai meinasit meitä ja itseäsi jännityksessä pitää vielä noin pitkän ajan! noh, on siulla ainakin teräshermot sitten :D haha..
mutta tottahan se on, mieluummin melkein ottaisi sen menkkavuodon kuin testata sen typerän yhden viivan eli negan. vaikka siihen kuinka osaisi varautuu niin silti se iskee sydämeen aina kuin puukko :( ei siihen totu varmasti koskaan..
oothan vitamiineja syönyt jos noin usein oot kipeänä ollut :O, toivotaan nyt että kipeily tietäisi tässä siun tapauksessa hyvää!

:LOL: ambro joo miehet tosiaan on yksinkertaisii joskus, ja me naiset päinvastoin liiankin mietteliäitä kun saatetaan tosiaan noita unettomii öitä viettää jonkun mietinnän takia!
nooh, jokos niitä clomioireita on ilmentynyt siulle??

puuhis niinpä, luulisi että toi lääkäri voisi olla aito eikä vale, joten ehkä sen resepteihin uskaltaa luottaa. sillä tuli tosin kirjoitusvirhekin tuohon mun reseptilappuun kun clomifenin sijaan lukee clomifem. noh, onneksi apteekista kuitenkin oikeaa tuotetta antoivat :D

ambro suosittelen amazonista.co.uk:sta tilaamista! toimituksessa tais mennä vain viikko vaikka briteistä asti tuli!
ja tottahan tuo on, että ovistesteillä vähän nousee oma stressitaso, mutta toisaalta näkisipä ainakin tapahtuuko sitä ovista clomeilla. itse olen siis samaa asiaa pohtinut, testejäkin ostin jo, mutta lääkäri kun pyysi rentoutumaan ja unohtamaan tikuttelun niin joudun taas asiaa pohtimaan uudelleen. pelkään et ovis menis ilman sitä tikutteluu ohi kun ei me jakseta joka toinen päivä pupuilla!

voi teitä ambro ja puuhis, ei kuulosta todellakaan houkuttelevalle tuo vehnänalkioöljy, jos sitä noin joutuu syömään! varmaan pahempaa sitten kuin tuo maca+kaakao, kun sen sentäs jotenkuten saa nielastua alas maidon joukossa :D

puuhikselle mukavaa työmatkaa huomenna sitten :) ja toivotaan ettei ovis tosiaan ohi menisi sen aikana!

on ja koska olen tämmöinen yliajattelija ja mietiskelijä, niin ehdin jo laskeskella noilla ovislaskureilla, että jos syön teroja vain 10 kpl ja vuoto tulee pari päivää siitä, niin ovisaika osuu keskelle miehen iltavuoroviikkoa, ja jos taasen syön sen 14 kpl niin sitten se ovisajankohta osuu viikonlopulle! jos nää asiat siis menisi niinkuin tahdon, niin se vkl kuulostaisi paremmalle :D
:LOL: joskus niin naurattaa tää oma mietiskely!
 
  • Tykkää
Reactions: puuhis25
Keskiviikko 21.03.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

another..............25............4.............75/28?.............?
bonus87.............24............3.............44/35-44.................meni jo
Mirumaru............29..........11.............35/30-35....................?

lenkkari..............27........... 7..............34/32-33.....................?
Hennu86............26...........11..............24/35-37...................31.3.
Crystal83............28............8..............20/27-30.................30.3.

Tupu_................27............8...............14/27-30..................6.4.
melassi..............29...........11..............13/28........................?
Puuhis25............26............8...............11/29-38....................?

Pionia................31............10.............7/27-31...................13.4.
Ambrosia85.........26..........15..............4/26-30.....................?
jenni_noora.........27...........3...............3/28........................?
Pamsku..............21............5...............2/28-52....................?
pikkumy.............26...........19.............2/28. ..tähdenlennon jälkeen

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

Crystal..............dpo5...................
Hennu...............dpo3-4...............31.3.

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6
Barbababy.....25............17.3...........?............YK8

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286


Taustalla

sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
anohter mahdollisesti oireita bongattu... ainaki ennen ruokailua vasemmalla puolella ilm muniksissa "nyki".. muuta ei sitten oo ollutkaan. kauhulla(jännityksellä) odotan tuleeko mulla munikset tositosikipeiks ja alkaako kuumat aallot vai mitä hittoa :LOL: Toisaalta kaikki noi olis mulle merkkejä siitä että clomit toimisi ainakin jollain tapaa :)

mä vielä pohdin tota testiasiaa... normaalisti meillä on sitä itteensä se 4-6kertaa viikossa joten ei kyllä siitä pitäis kiinni olla...
toisaalta - oishan se kiva tietää ja bongata se ovis, mutta kuinka saan iskostettua omaan (ja miehen) päähän sen että tekisin testejä vaan siksi että haluan tietää että toimiiko clomit mulla?
kun mulla on kuitenkin se kontrolliultra :headwall:
 
Jätin omat dpo-päivät tämän päivän osalta 3/4. En usko, että mentäisiin niin pitkällä kuin 4/5? On tää tarkkaa ;)

puuhis Toivotaan ovista viikonlopulle!! :)

Crystal83 Ei juu vielä pitäisi raskaustestissä näkyä mitään... Ei välttämättä ole edes kiinnittymistä tapahtunut... :) Toivotaan, että jo ensi viikolla jotain näkyisi!! :)

pikkumy Lisäsin sulle vain yhden YK:n lisää... :)

Pahoittelut Pamskulle!! :hug: Olisko siellä jotain kiinnittymisyritystä voinut olla...? Mistä näitä tietää? :(

ON: Jooh. FF antais mulle lämpöjen perusteella dpo:ks 3 ja että ovis olis ollu kp 21 eli sunnuntaina? Tisseissä hieman arkuutta, muttei paljon... Eikä lämmötkään ole mitenkään dramaattisesti nousseet... Siis toisin sanoen, tällä hetkellä tunne, ettei ovista ole tapahtunut. Tai vaikka olis tapahtun, ei tärppiä olis käyny.
 
Joo siis en oo vielä testaillutkaan kun dpo5 vasta menossa. :D Ajattelin et jos tiistaina testaisin, sillon on dpo11 ja vois jotain jo näkyä. Ens viikon perjantaina on se illanvietto, joten ois hyvä jos ennen sitä tietäis mikä on tilanne. Mulla nuo halvat raskaustestit on ainakin toiminu, aina on ollu ihan negatiivisia. Joskus kokeilin Davidin ovistestejä ja niillä en ainakaan selkeää tulosta saanut, mut en muista oliko rakkoajat ok ym. On mulla pari digiraskaustestiä sitten varmistukseen jos on epäselvä tulos. =) Mutta niitä nyt en ekana tuhlaa.

Hennu Voi harmi jos jäi ovis välistä. : / Itse en ole vielä aamulämpöjen mittailua harrastanut ollenkaan.
 
ambro niinpä, jospa ne oireet tietäisi tosiaan vain hyvää ja että kroppa alkaisi toimia! harmi kun meet pari viikkoo edellä niin ei voida ihan piinailla oireita samaan aikaan :D
mikä kp sulla on sit silloin ultrapäivänä?

crystal kyllä luulisi sen siihen seur perjantaihin mennessä jotain testissä jo näkyvän! kunhan malttaa sinne asti ootella ;)
oispa kyllä varmasti mukava olla lähtemättä juhlimaan jos plussan saisit!
 
Hyvin sä Bonus jaksat olla testaamatta, kun kpt jo noin pitkällä! Jännätään..

Puuhis ja mitä tuo öljy lupaa tehdä? Kuulostaa todella hirveelle! Hyvä että tikut vielä blankoja. Saat vielä megaoviksen paukautettua testiin!

Älä Ambro aloita sitä tikuttelua, jos tuntuu että sulla menee hermo. Teil on kuule petihommat niin mallillaan.. Ja kyllähän sen sitte huomaa tuliko toivottu tulos!

Me Another taidetaan tarvita tikkuja just six ettei mee mahkut ohi.. Koska muuten meillä ainakin menis, ellen todistetusti pysty sanomaat että änyyteenyt ;). Sopii meille paremmin kuin hyvin.

Wau, Pikkumyykin pääsi pois listan kärjestä, jospa tämä olis sitte SE..
Ja Another tippuu kans kohta, tuli mieleen että jos ihan sähköpostilla laittaisit pikaisen kysymyksen noista clomipäivistä sille lekurille. Vastaa sitten kun kerkee!

).( Siis ellen olis tehnyt testiä tuossa, niin nyt ainakin viimeistään. Koko vkon olen saanut ihme hikoilukohtauksia töissä. Oikein kunnon kuumia aaltoja. Ja mä yleensä jäädyn siellä! Ja rättipoikkiväsy, missä ne energiat taas on. Kai se on flunssan jälkimaininkeja sitten, tai kilppari kiukuttelee.. :(
Tilasin raskauskeijusta nuo halpis r-testit ja erittäin herkät testit pitäisi olla, jännä ettei ole siinä maininnut että minkämerkkiset ovat. (davidin) tuliko sulle Crystal sitte mitkä?
 
pionia niinpä, niin menisi meilläkin mahkut ohi jos ei testejä ois. että jospa niitten kanssa ei nyt sitten tulisi stressi päälle, ja jos tulee niin sitten mie lopetan niiden käytön. jotenkin ollut nyt niin rento fiilis (vaikka noita laskujuttuja oonkin tässä mietiskellyt) että tuntuu että kyllä tää tästä paremmaksi muuttuu! on sen muututtava!

hihi,"kohta", se on suhteellinen käsitys pionia! menkkojen alkuun vielä aika että en mie heti tuolta listan ylhäältä tipu: 9 teroa jäljellä ja siitä pari päivää menkkoihin eli ensi kuun puolella sitten menkatkin vasta!
kiitos vinkistä että lähettäisin sähköpostii sille lääkärille. en mie kuitenkaan viitsi, tottelen kerrankin ohjeita noiden terojen ottamisen suhteen ;) silloin parhaalla onnella sattuisi ovisaika just viikonlopulle eikä keskelle viikkoa!

mutta siis minkä testin sie vasta sitten teit? ovis vai r? kun katsoin että jos sulla on vasta kp7 menossa niin eikös se ois aika aikasin jos ois jo ovis? (vai enkö mä vain nyt tajuu.. :D)
 

Yhteistyössä