Esikoista yrittämään 2011 vol3

Moi kaikille! Täällä ruskea tuhrutteluvuoto jatkuu edelleen (tulee n. 2-3 tl/pvä). Eilenaamulla Prisman Pregent stick -testi näytti plussaa. Tänään varasin gynen perjantaille, joten sitten selviää lisää. Oireita ei ole kauheasti edelleenkään, vähän on tissit kipeät jne. Aamulämmöt n. 36,9 astetta, mutta eilen nukkumaan mennessä esim. 36,3 astetta. En tiedä että pitäisikö lämpöjen pysyä alkuraskaudesta kokoajan koholla?

Pelkään ettei kaikki ole kohdillaan, mutta viimeistään perjantaina selviää sitten lisää. Minun tuurilla odottelen labratuloksia maanantaille asti...
 
Esikko Toivotaan, että pikkuinen pysyy matkassa ja saat hyviä uutisia perjantaina! Aika useinhan alkuraskauden aikana saattaa olla tuhruttelua ja se ei välttämättä tarkoita mitään huonoa. Jaksamista sulle odotteluun!

Hennu ja puuhis, tsemppiä oviksen bongailuun! :)

lakritsille paljon voimia! :hug:

melassille tsemppiä plussaamiseen! :)

ON: Mä söin viimeisen teron perjantai aamuna ja ajattelin, että menkat olisivat alkaneet muutaman päivän sisässä siitä, mutta eipä ole vielä alkanut… Nyt siis 5 päivää vikasta terosta. Rinnat eivät ole enää olleet kipeät, mutta vatsassa ollut muutaman päivän ajan välillä ”menkat alkaa” fiiliksiä. Voihan se olla, että jos ovis vaikka tosiaan oli silloin 3.-7.11., kun niitä testejä tein, niin sittenhän menkat alkais vasta 21.11.2011..? No yritän tässä nyt odotella ja toivon tosiaan, että menkat alkaisi, koska terojen tarkoitus oli lyhentää kieroa ja näillä näkymin menee taas lähes 40pv:n..
 
Tsemppiä Esikko odotteluun täältäkin!

Ja toivotaan että melassin oireet ennakoi plussaa! :)

Mulle tuli aamulla niin kiire, että en ehtiny (tai vähä ehkä myöskään en halunnu ehtiä) testata, mutta huomenna aamulla varmasti kokeilen. Informoin tänne sitten mikä oli tulos.. Eilen oli iltaa lukuun ottamatta aika normaali olo ja tänään on ollu enemmän menkkamainen fiilis alavatsassa, että en tiiä sitten. : /
 
kiitokset tsempeistä ja kaikile muillekin hyviä kiertoja=) Se tummentuma on mitä on..ennekin niitä saaneena en siitä innostu.. mutta nuo alavatsan vihlaisut ja häpyluun sisäpuolen kutinat alkavat nostaa innostusta.. päätä jomottaa kuin olisin pienessä krapulassa suurimman osan päivästä..ja tämä kylmyys..olen muutenkin kylmäherkkä mutta nyt tuntuu että palelen koko ajan..olishan se ihanaa jo nyt onnistuis..mutta en vielä uskalla antaa mielen vaeltaa liiaksi haaveiden valtakuntaan..kuuntelen vain nyt kehoa..perjantaina katson uudelleen ja tulen kertomaan teille heti miten kävi..

Esikko voimia odotteluun..sitä vain että joka neljäs nainen tuhruttelee alkuraskauden aikana silloin kun menkat pitäisi alkaa joten toivon että kyseessä todellakin valemenkat..varsinkin jos sinulla ei ole kipuja niin se puhuu valemenkkojen puolesta..toivottavasti kaikki on ja pysyy hyvin..
 
Huijui, kuulostaa Melassi lupaavalle!! :) Testailehan vielä myöhemmin uudelleen...

Hennulle ja Puuhikselle ovisplussapuhureita!

Onnittelut Esikolle ja kyl mäkin luulen,että kyseessä on ihan harmiton vuoto. Vissiin ihan yleinen "raskausoire", mutta hyvä että pääset gynelle tarkistuttamaan asian! Tsemppiä jatkoon. :)

Täällä piinaillaan ja kärsitään jostain oireista.. Tänäänkin ollut vihlontaa/kipua alavatsalla, tissikipuilu jatkuu edelleen ja perus väsymys sekä palelu on myös mukana. :) Testailla en aio ennen lauantaita ja toisaalta arkiaamuisin en kyl kerkiäkään. Mutta pessimistinä uskon tädin saapuvan viimeistään viikonloppuna.. saa nähdä miten käy, tietty tässä kerkee miettiä sitä parempaakin vaihtoehtoa.

Vois todeta, että "elämme jänniä aikoja". :D
 
Santski lupaavia oireita sinullakin, olis hienoa saada tänne plussapuhuri oikein kun tässä aletaan testailemaan..itse katson huomneaamulla miten käy..

on: Olen jo herätessäni väsynyt ja tukkoinen, niistäessä tulee verta..ei muuta tällä hetkellä..:)

muoks. kävin taas piinasivuilla (linkki lisätty 13 pv), huomenna pitäsi olla enää vajaa 20 % mahdollisuus väärään negatiiviseen kun kerran dpo 12/13.. elikkäs aika suuri todennäköisyys sille että testi voisi jo näyttää positiivista..tukkoisuus taas rauhottunut.. .. elämä on aika hassua..pienistä oireen poikaisista saisi kyllä kehiteltyä vaikka mitä..onneksi olette täällä kuuntelemassa, muuten varmaan isäntäkin sekoaisi, jos kaiken pälättämäni pohdinnan joutuisi yksin kuuntelemaan:D
 
Viimeksi muokattu:
Torstai 17.11.2011

Omaa nyyttiä toivovat:
nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Lilly-..................25...............5.............58/30.................

Esikko83.............28..............4............32/26-28...........11.11
-Liv-...................23.............7.............32/40-55..............?
Tupu_.................26.............3............31/30-34............17.11.

Santski...............28..............7.............28/24.................?
Selia...................25.............5.............27/27-32.............23.11.
Barbababy..........25..............4.............24/25-29...............?

melassi...............29..............7.............22/28-32.............?
Destello..............23..............6.............18/32-33..............?
Ambrosia85.........26.............11............18/26-.................?

~Vivianne~........29..............11............16/25-54...............?
pikkumy.............26..............15............16/25-28...............?
anfia..................23..............3.............16/31...................?

lenkkari..............27...............4.............15/32-33..............6.12.
Puuhis25............25...............4.............12/29-32...............6.12
Hennu86............25...............8.............12/27-37..............11.12.
millimolli............26..............16.............x/24-30..............?



:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27..............6.10...........13.6.................YK1
Poikkka.............21.............13.10............. ..................YK14
Manda86...........25............25.10.................................YK11
Tuikkiva.............27.............2.11.................................YK 4
Tuttava1985.......26............12.11.................................YK4



Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
-Liv- Inhottavaa odottelua sulla :( Ilmeisesti menkkojen pitäisi alkaa noin viikon sisällä viimeisestä Terolutista. Tosin, jos oot ovuloinut alkukuusta, niin sittenhän sulla on hurahtanut käyntiin oma keltarauhashormonituotanto ja menkkoja voit odotella 14 vrk oviksen jälkeen. Mulla kun sitä ovulaatiota ei ole yleensä tapahtunut (paitsi viime kierrossa?), niin menkat ovat alkaneet kolmantena tai neljäntenä päivänä viimeisen Terolutin ottamisen jälkeen. Tsemppiä :hug:

Barbababy Mikäs siellä on tilanne? :) Jännityksellä odotellaan :)

Santski Toivottavasti saisit plussan! :)

melassi Plussaa odotellessa ;) KIITOS vielä ihan hirmusesti, kun jaksat tota listaa päivitellä :heart: Yritän itsekin tässä ryhdistäytyä asian suhteen.

ON: Täällä odotellaan ovistestien viivojen vahvistumista. Tänään oli jo ehkä hieppasen vahvempi kuin muina päivinä. Testailen vielä iltapäivästä uudestaan, kunhan kotiudun parturista ja kaupoilta :) Alapäässä alkaa kosteus lisääntymään ja pieniä nippailuja tuntuu molemmissa munasarjoissa. Myös olo alkaa pikkuhiljaa olemaan "seksikkäämpi", joten täytyy varmaan tänään mies kellistää pedin puolelle, kun eilen ei ollut fiiliksiä.

Graviditas

Aika hyviä juttuja oheisen linkin takana.
 
Viimeksi muokattu:
Hellurei ja harmaata torstaita :wave:

Jokos ryhmän kärkipäät on testaillu =) ?


Täällä kai oli ovis? En kyllä tiedä koska en satavarmasti noihin vanhentuneihin testeihin luota.
Mutta yhtäkaikki, toissapäivänä tuli suht vahvoja plussaviivoja ja eilen aamulla tuli myös.. iltapäivällä ei sitten enää tullutkaan kuin kontrolli-viiva, ja samoin aamulla.

Voisin siis vaikka itsenäisyyspäivänä testailla, jossei menkat ala aiemmin tai ellei tuu the oireita :LOL: ja niitähänn varmaan putkahtaa esiin varmaan jo tän päivän puolella :whistle:

Nyt lenkkarit jalkaan ja lenkkipolulle mars.. vaikkei vaaka mitään posiviivisa muutoksia näytä, niin vaatteet ja peili näyttää =) Ja vaikutuksen huomaa myös kestossa - jaksaa juosta huomattavasti pidempään kuin viikko sitten :)
Vähän vaan harmittaa se, että vaaka väittää että painoa olis tullu lisää, vaikka ruokailutkin oon kattonu ja annoskokoja pienentänyt.. :(
 
Täällä tuli nega.. (ja ei haamun haamua vaikka kuinka yritin tiirata :D) että toivottavasti oon vielä siinä melassin mainitsemassa X %:ssa, jolla ei vielä testissä näy mitään. Pitää yrittää viikonloppuna uudestaan, jos mitään ei tapahdu.
Oireet vähentyneet paljon, vähän vain vihlontaa tms. alavatsalla.

:attn:

Viivojen, oli sitten ovis tai raskaus, vahvistumista toivottelen torstain tai viimestään viikonlopun kunniaksi!! :)
 
Viimeksi muokattu:
Gyneterveisiä

Kävin siis äsken gynellä hakemassa lisää teroja ja selvittämässä munisten tilanteen. Nyt siis kp12 kunniaksi kummallakin puolella 10+ pientä, 5mm rakkulaa. Ei oo siis toivookaan tässä kierrossa :( Laittoi puolen vuoden terokuurin ja antoi myös clomireseptin jo valmiiksi, jota käski alkaa syömään alkuvuodesta. Helposti ne näyttää niitä antavan. Suht selvä pco-tapaus hänen mielestään. Täällähän se laihdutus ei oo vaihtoehto, kun oon melkein alipainoinen ja just tsekattu, että sokerit OK.

Barbababylle, Santsille ja Melassille toivon edelleen plussia! Toivottavasti negat johtuu vaan hätäsestä testistä :) :heart:

Ambrosia, painohan vaihtelee ihan kierronkin mukaan, et toivottavasti nousu johtuu vaan siitä. Kyllähän se peili, vaatteet ja yleinen fiilis kertoo kans paljon! :)

Hennu, toivottavasti siellä pärähtää pian ovisplussat kehiin. Mä en nyt tiedä, jaksanko ees testailla enää mitään tässä kierrossa. Eipä taida paljon järkee olla heittää testejä hukkaan, jos en taaskaan ovuloi noilla surkeilla minirakkuloilla :(

Toisaalta ihan positiivinen fiilis jäi, eipä tartte olla parii viikkoo valeraskaana vaan voin surutta keskittyä muihin asioihin loppuvuoden!!
katsoo sit ens vuoden puolella, alanko veteleen noit clomeja vai mitä teen.
 
melassi Paljon tsemppiä että sinne kunnon plussa pärähtäis! Mäkin odottelen jännityksellä miten huomenna käy...

Esikko83 Tuhruttelu on niiin inhottavaa, nimim. kokemusta on. Toivottavasti olisi kaikki kunnossa ja tulet huomenna kertomaan hyviä uutisia!

Paljon muillakin alkaa olla jänniä paikkoja ja hyviä oireita, plussia odotellessa siis!

Hennu86 Niin mäkin vähän järkytyin, että 2 vuotta. Vaikka monessa paikassa lukee ja sanotaan että kierto palautuu heti pillereiden lopettamisen jälkeen... ja paskat. Sen takia halusin mieluummin ne terot kun jäädä vielä odottelemaan, jolloin pahimmasa tapauksessa saisin odottaa toista vuotta.

Liv: Oletko meinannu testailla? Voihan se olla että ekasta terosta olisi tärppi käynyt! Mulla alko menkat aina 4.päivänä vikasta primolutista. Jaksamista odotteluun.

ON: minut voi pudottaa listan pohjalle, torstain mukaan
Tupu_.................26.............4....... .....3/28-34............17.12.
Täti tuli siis vierailulle jopa pari päivää etuajassa! Se visiitti kyllä oli odotettavissa, joten nyt vaan hyvillä mielin taas uuteen yritykseen. Sen puolesta olen vähän haikeana, kun olin toivonut/kuvitellut että olisin tämän vuoden puolella olisin raskaana, mikä ei kovin todennäköiseltä enää näytä :(
 
katso liitettä 14386

Oheinen testi tehty aamulla =). Huomenna selvinnee sitten lisää. Oloissa ei mitään kauhean ihmeellistä edelleenkään: väsyttää, paleltaa ja jalat turvottaa kauheasti. Mikäli en tietäisi testin olevan positiivinen, niin tuskin tilannetta olisin oireista havainnut :rolleyes:. Tuhruttelukin on vähän vähentynyt.
 
Tupu, mul on yks prisman halppistesti vaan kaapissa ja aikaisintaan lauantaina testaan, mikäli ei täti oo tullut ennen sitä kylään. Mä oon vaan kyllästynyt pettymään, niin siks ei huvita testailla.. :( Peukut sulle tähän kiertoon!

Esikko, vahvat viivat näyttää olevan! Tulehan sitten kertomaan gynekuulumiset tännekkin! :) Tsemppiä!

puuhis, pahoittelut ikävähköistä gyneuutisista! :hug: toivotaan, että plussaisit noiden terojen avulla, tai sit viimeistään clomien avulla alku vuodesta!
 
Esikko83 Onnea hienosta plussatuloksesta!! :) Tulehan sitten kertoilemaan gynekuulumiset :)

puuhis25 Inhottavia uutisia :hug: Toivon niin kovin, että sinunki munasarjat älyäis alkaa toimimaan niinkuin pitää! PCO on toisinaan yks oikea kirous ja monesti olen oman kroppani kironnut :( Toivottavasti Terolutit auttais sulla ja viimeistään sitten Clomit. Plussatuulia puhaltelen sinulle :)

Ambrosia85 Vaatteet, oma peilikuva ja oma fiilis kertoo toisinaan paljon enemmän kuin vaa'an lukema :) Olet siis ilmeisesti kiinteytynyt jonkun verran ja sehän on vain positiivista! Tsemppiä :)

Tupu_ Tätipahoittelut :hug: Toivottavasti tämä kierto olisi THE KIERTO ja raskautuisit vielä vuoden 2011 aikana :) Itselläni tähtäimet vuoteen 2012 :)

ON: Täällä iltapäiväpissasta aikas haalea viiva ovistestiin. Aamusta oli hieppasen vahvempi. Ovisplussaa odotellessa :) Munasarjoja kyllä nippailee aika lailla. Josko siellä jotain kasvaisi ja valmistautuisi irtoamaan.

Nyt on taas hiustyyli päivitetty ja huomenna menen käymään hyvän ystäväni synttäreillä :heart: Illasta suunnataan anoppilaan yöksi, kun appivanhemmat ovat etelän lämmössä :) Päästään pitkästä aikaa puukiuaslämmitteiseen saunaan :heart:
 
Ihana plussa Esikolla!! :heart:

Kiitos pahoitteluista Hennulle ja Liville :kiss: ja molemmille toivon kovasti plussaa lähipäiville! Viettäkäähän Hennu ihanan rentouttava viikonloppu :kiss:
Oon täs heti alkanut elätellä toivoo, josko mulla oliskin toi vasen munis vaan onneton. Kun viime kierrossa kuitenkin sain sen ovisplussan kera limojen ja halujen, ja lämmötkin nousi nätisti sen jälkeen.. Toisaalta, täti tuli vasta viikko terojen lopettamisen jälkeen.. Mene ja tiedä ny sit enää mistään mitään :D

Ehkä kuitenkin lähden siitä, et mun osalta plussat (sekä ovis että THE plussa) tulee vasta ens vuonna :) Onneks on 4 viikon päästä lomareissu tulossa, ja sit tietty joulu ym., saa ajatuksia kivasti muualle!

Tupulle kans isot plussapeukutukset!
Ihana Melassihan tuleekin huomenna heti aamusta piristämään päiväämme plussauutisilla ;) :heart:
 
Perjantai 17.11.2011

Omaa nyyttiä toivovat:
nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Lilly-..................25...............5.............59/30.................
Esikko83.............28..............4............33/26-28...........11.11
-Liv-...................23.............7.............33/40-55..............?

Santski...............28..............7.............29/24.................?
Selia...................25.............5.............28/27-32.............23.11.
Barbababy..........25..............4.............25/25-29...............?

melassi...............29..............7.............23/28-32.............?
Destello..............23..............6.............19/32-33..............?
Ambrosia85.........26.............11............19/26-.................?

~Vivianne~........29..............11............17/25-54...............?
pikkumy.............26..............15............17/25-28...............?
anfia..................23..............3.............17/31...................?

lenkkari..............27...............4.............16/32-33..............6.12.
Puuhis25............25...............4.............13/29-32...............6.12
Hennu86............25...............8.............13/27-37..............11.12.

Tupu_.................26.............4............4/30-34............17.12.
millimolli............26..............16.............x/24-30..............?



:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27..............6.10...........13.6.................YK1
Poikkka.............21.............13.10............. ..................YK14
Manda86...........25............25.10.................................YK11
Tuikkiva.............27.............2.11.................................YK 4
Tuttava1985.......26............12.11.................................YK4



Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Onnea plussanneille ja pahoittelut Tupulle.

En tiedä onko tässä ollut ovista (ei ainakaan testeihin jäänyt kiinni), tosin tais yks pv jäädä väliin kun olin muistavinani testanneeni ja sit en ollutkaan :/ Tuuripeliä. Eli hoitoihin vois hakeutua... Huoh.

No tänään itseni piristääkseni käsityömessuille tuhlaamaan. Ja pitäs täs ettiä mittanauhakin, haaveilen järjesteleväni meidän kotimme huonekalut uusiksi (on tämä näin ollutkin puolisentoista vuotta...). Sisustus on kivaa kun ns. olkkarinkin joka ikinen seinä on rikkonainen :D Mittanauhaa ja ruutupaperia taas vaan paljon, enköhän mä jotain keksi. Muuta tekemistä kun ei näistä haaveista ihan hetkessä totta tule ja tässä asunnossa näköjään pysytään vielä piiitkä aika.
 
puuhis25 Kyllähän lämpöjen nousun pitäisi olla melko varma merkki tapahtuneesta oviksesta :) Itselläni nyt alkukierrosta ollu lämmöt 35.6-35.9, kun viime kierron lopulla oli 36.2-36.8, keskimäärin 36.3. Näköjään oma peruslämpö vähän noussut, kun se oli alkusyksystä meidän mittareilla noin 35.2 :)

pikkumy Ihanaa, kun sulla on jotain tuollaista, mihin voit purkaa energiaa :) Itselläni ei ole esim. kädentaitoja juuri ollenkaan, joten kateellinen olen sinunlaisille ihmisille :) Meinasitko nyt hoitoihin hakeutua...?

Mikäs on melassin tilanne? :)

ON: Ovislaskureiden mukaan mulla alkoi nyt tänään viiden päivän hedelmällinen aika. Tosin se oli laskettu 28 päivän kierron mukaan. Jos taas laskee 37 päivän kierron mukaan, alkaisi mun hedelmällinen aika vasta 26.11. Täytyy siis nyt seuraavat pari viikkoa yrittää puuhastella säännöllisesti 2-3 kertaa viikossa :)

Eilen sainkin isännän kellistettyä illalla sänkyyn, vaikkei hänellä yleensä ole intressejä juuri ennen nukkumaanmenoa :) Jotain vetovoimaa mussa vielä on :D
 
Hieno plussa esikolla mitään epäselvää ei kyllä ole!
Toivottavasti meille kaikille moinen ilmestys ilmaantuis mahdollisimman nopeasti (ja pysyvästi) testeihin :)
Melassille tsemppiä testien turhusteluun. Mun on helppo sanoa että odota vaikka sunnuntaihin ja testaa uudestaan.. itse kun testaan aamuin illoin jos nään haamuja ja epäilen :LOL:


Joo, kyllähän vaatteet ja olo ylipäätänsä kertoo enemmän kuin vaa'an lukemat. ppitäis melkein kaivaa mittanauha esiin ja kattoa onko oikeesti tapahtunut jotain.
Sen kyllä huomaan ettei vatsa pömpötä niin paljoa kuin ennen.
Hassua miten tosta lenkkeilystä tuli lyhyellä aikavälillä tapa. Nytkin kun on vapaata niin ollu pakko käydä kahdesti päivässä lenkillä kun alkaa muuten seinät kaatumaan. Ja mä luulin etten oo mikään lenkkeilijä-ihminen edes!
Mä kehittelen täällä oireita.. haha, katotaas kuinka pitkä listasta tulee ennenku testeilen ;)
 
melassi :hug: Onko sulla minkä vahvusia testejä? Minäkin melkein suosittelisin odottamaan nyt ainakin sunnuntaihin ennen kuin testaat uudestaan :) Tosin viivanpaikkaa ei kyllä pitäisi testeihin ilmestyä.

Barbababy
Josko se sullakin vielä plussaks muuttuis :)

Ambrosia85
Mittanauha on oiva väline :) Mulla tuli eilen niin hyvä fiilis, kun vyötärönympärys oli 81,5 cm! Kuitenkin viime huhtikuussa oli sen 90 cm :) Painoa on tippunut nyt noin 4,5 kg eli prosenteissa 6 %:n painonpudotus reilu puolessa vuodessa :) Ihanaa, että olet löytänyt lenkkeilyn. Ite olin aikanaan kova tyttö käymään ihan vaan kävelylenkillä, mutta onpa sekin nyt jotenkin jäänyt : / Laiskapaska olen minä.
 
Ambrosia: Mä voin tulla vertailee mun oireita.. :D niitä rupee varmasti kyl kohta tulemaan niin ettei muuta ehdi miettiäkään.. :D

ite aloitin kans kuntoilun ja terveellisemmän ravinnon.. ja ainakin sen oon huomannu et on mukava "stressata" jostain muustakin (peilikuvan muutoksesta) kun pelkästään vauvasta.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86

Yhteistyössä