Esikoista yrittämään 2011 vol3

melassi: sä oot kyllä niiiiiiiin raskaana!!

millimolli: kai oot jo tehnyt testin?? Mitäs näytti? Jos et oo tehnyt, niin nostan kyl hattua sun itsekurille :D Itellä niitä olis tos kohtaa palanu jo varmaan kaamee tukku :D

ON: nyt menos kaiketi dpo2-3, munasarjoja juilii taas ikävästi koko ajan, kuten 1.yks:ssakin. Yk2:ssa tätä juilintaa ja jomottelua ei ollut.. Epäilen siis suuresti, että tässäkään kierrossa ovista ei oikeesti ole tapahtunut testin näyttämästä lh-huipusta huolimatta. Kun vaan ei kierto taas venyis sinne 40 päivään.. No, teroja vaan naamaan taas, jos sais ees sen tädin sitten.
Mulla alkaa mennä kyllä vähä yli jo tää oman kropan tutkiskelu, jatkuvasti on mielessä noi helvetin pco-munasarjat.. No, täytyy vaan yrittää keksiä muuta ajateltavaa, raskaustestejä on turha alkaa tekemään vielä viikkoon :)
 
digitesti ilmoitti karusti aamu-yöllä ei raskaana.

Eli mulle voi päivittää kp5/noi vanhat ja yk 10

Henkisesti tähän jo eilen varauduin kun oireetkin alko häipymään, niin ei tää paha oo. Positiivista on kuitenkin se, että ollaan jo lääkärillä käyty juttelemassa ja lääkäri odottelee vaan labrojen tuloksia jotta laittaa lähetteet kunnalliselle polille eteenpäin tutkimuksia varten :)

Ja se on kivaa että ens viikolla lähdetään sinne häämatkalle! Aurinkoa ja lämpöä ja kiireetöntö yhdessä oloa <3
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai 21.10.2011

Omaa nyyttiä toivovat:
nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Ninja09..............22..........14..............45/28-43..........3.10.
Mustika..............31...........3..............42/25-28............?

Eris...................25............2...............38/28................?
Lilly-.................25............5...............31/30.................?
lakritsi...............22............2...............29/30.................23.10.

melassi..............28............6...............28/28-32............?
Selia..................25...........4...............27/27-32............27.10.
Santski..............28............6...............26/24..................?

Manda86............25...........11..............25/30.................27.10.
Hennu86............25............7...............22/27-70............29.10.
Destello.............23............5...............22/30..................?

lenkkari..............27............3...............21/28-36..............?
anfia.................23............2................21/30.................30.10.
pikkumy.............26............14..............18/25-28...............?

Tuikkiva.............27.............4...............17/34-47...........?
millimolli.............26............15...............17/24-30...........?
Puuhis25............25.............3...............16/29?..................2.11?

~Vivianne~........29............10...............13/25-54...........7.11
Tuttava1985......26.............4................9/25-?.............?

Crystal83...........28.............5.................7/28-30...........12.11.
Esikko83............28..............4................6/26-28............11.11
-Liv-.................23..............7................6/40-55..........?

Ambrosia85........26............10................5/25-32..........?
Tupu_...............26.............3.................3/30................17.10.



:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27.........6.10...........13.6.................YK1
Poikkka............21.........13.10............. ..................YK14


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Lauantai 22.10.2011

Omaa nyyttiä toivovat:
nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Ninja09..............22..........14..............46/28-43..........3.10.
Mustika..............31...........3..............43/25-28............?

Eris...................25............2...............39/28................?
Lilly-.................25............5...............32/30.................?
lakritsi...............22............2...............30/30.................23.10.

melassi..............28............6...............29/28-32............?
Selia..................25...........4...............28/27-32............27.10.
Santski..............28............6...............27/24..................?

Manda86............25...........11..............26/30.................27.10.
Hennu86............25............7...............23/27-70............29.10.
Destello.............23............5...............23/30..................?

lenkkari..............27............3...............22/28-36..............?
anfia.................23............2................22/30.................30.10.
pikkumy.............26............14..............19/25-28...............?

Tuikkiva.............27.............4...............18/34-47...........?
millimolli.............26............15...............18/24-30...........?
Puuhis25............25.............3...............18/29?..................2.11?

~Vivianne~........29............10.............. 14/25-54...........7.11
Tuttava1985......26.............4................10/25-?.............?

Crystal83...........28.............5.................8/28-30...........12.11.
Esikko83............28..............4................7/26-28............11.11
-Liv-.................23..............7................6/40-55..........?

Ambrosia85........26............10................6/25-32..........?
Tupu_...............26.............3.................5/30-34...........17.11.



:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27.........6.10...........13.6.................YK1
Poikkka............21.........13.10............. ..................YK14


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Moi taas :) Mulle vois päivittää kiertopäiväksi 18 (tuosa listalla on yhden päivän jälessä)

mulla siis vasta dpo 3 tai 4, ei vielä pääse testailemaan :(
Tuntuu kyllä vahvasti siltä, ettei tästä(kään) kierrosta tärppiä tullut, vaikka peitto on kyllä heilunut tiuhempaan kuin ees suhteen alkuaikoina :D Teroja vetelen tässä toista päivää napaan, että eiköhän se täti sieltä kurvaa sit reilun viikon päästä.
Rattoisaa viikonloppua kaikille :heart:
 
Lisäsin puuhis25 sun päivityksen tänpäiväiseen listaa. Ei kai sitä heti oviksen jälkeen oo tarkoituskaan olla oireita, positiivista ajattelua vaan :)

Anfia Onnea uudesta perheenjäsenestä :) Itelläkin välillä on hauvavauvakuume, mutta toistaiseksi oon malttanu mieleni jos tulisi ensin se oikea vauva.

Täällä ei ole suuria odotuksia tähän kiertoon, koska mies on joitakin viikkoja reissuhommissa ja puuhailu siis mahdollista vaan viikonloppuisin. Hyvällä tuurilla tietysti olis mahdollista, mutta meinasin nyt olla ovista tikuttamatta ja olla odottamatta mitään "tulosta". Keskittyä vaan muuhun elämään, joten voi palstailuunkin vähän tulla taukoa.

Toivottavasti on kaikilla mukava viikonloppu ja plussapuhureita ilmoille :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: anfia
Heippa taas.. Päivät vierähtää ja kiireessä käyn täällä lukemassa muiden kuulumisia :) Täällä kp 18 ja tänä aamuna sain ovistestiin minun mielestä selvän plussan, testiviiva oli siis ainakin yhtä tumma kuin kontrolliviiva!!! :) Niin mukavaa, että nyt oletettavasti pongasin oviksen, kun viime kierrossa se ei onnistunut. Toivotaan parasta ja nyt kyllä aiotaan hyödyntää ihan kympillä nämä päivät. Huomaatteko muut ovisoireita? Minä vasta nyt pillereiden lopetuksen jälkeen olen alkanut huomata mahdollisia ovismerkkejä. Tässä kierrossa alkoi melkein heti menkkojen jälkeen tosi runsas vallkovuoto, mitä ihmettelin ja välillä luulin jo tulehdukseksi. Nyt se vähentynyt selvästi, ainoastaan pieniä nipsaisuja vasemmalla puolella. Onko se normaalia, että tuommonen valkovuoto alkaa noin pian menkkojen jälkeen?

Tekis mieli tehä ovistesti vielä huomenna ihan mielenkiinnosta, mutta ehkä parempi lopettaa nyt, kun kerta se viiva ilmestyi siihen..? Ootteko muut jatkanu testailua pidempään?

Ihana lukea täältä, miten toisilla on onnistanut :) Jospa sen ihanan hetken, kun testiin ilmestyy se toinenkin viiva, saisi pian kokea <3

Ambrosia85 täällä myös pian suunnataan häämatkalle, ainakin pääsee nauttimaan auringosta ja lämmöstä ja yhdessä olemisesta ilman kiiretttä.

Syöttekö jotakin vitamiineja tms. parantaaksenne mahiksia raskautua? Itse syönyt multitabs raskaus moniviitaminia, jota voi syödä juuri raskautta suunnittelevat. Tiedä sitten onko siitä hyötyä, muuten kuin omissa kuvitelmissa :)

Mukavaa lauantaita!
 
tuikkivalle onnittelut ovisplussasta!! :) Voithan sä just in case tehdä vielä vaikka huomenna testin, olisko vielä vahvistunut vaiko lähtenyt haalistumaan. Mä oon ainaki tehny aina testin vielä tasavahvan jälkeen, niin ei sit oleta ainakaa jännäpäivien olevan lähempänä kun onkaan :)

Noista vitamiineista: mä vedän kans jotain monivitamiinisettiä, en mitään erityisesti raskausajaksi suunniteltuja vaan ihan normi multitabsia. Mut esim. foolihappoa on niissäkin. Greippimehua juon kans päivittäin.. Niin ja tietenkin toi terolutit, että pysyy pco-onnettomalla ees kierrot kasassa.

Tupu_lle kiitos päivityskorjauksesta.. Eihän täs tietenkään mitään oireit näil dpo-päivillä viel vois ollakaan. Lähinnä tuolla päässä surraa, ettei pco-lainen vaan voi tulla 3yk:sta raskaaksi.. Että ihan sellasta päänsisäistä epäuskoa. Toiveet on toki korkealla :)
 
Sunnuntai 23.10.2011

Omaa nyyttiä toivovat:
nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Ninja09..............22..........14...............47/28-43..........3.10.
Mustika..............31...........3...............44/25-28............?
Eris...................25............2...............40/28................?

Lilly-.................25............5................33/30.................?
lakritsi...............22............2...............31/30.................23.10.
melassi..............28............6...............30/28-32............?

Santski..............28............6...............28/24..................?
Manda86............25...........11..............27/30.................27.10.
Hennu86............25............7...............24/27-70............29.10.
Destello.............23............5...............24/30..................?

lenkkari..............27............3...............23/28-36..............?
anfia.................23............2................23/30.................30.10.
pikkumy.............26............14..............20/25-28...............?

Tuikkiva.............27.............4................19/34-47...........?
millimolli.............26............15...............19/24-30...........?
Puuhis25............25.............3................19/29?..................2.11?

~Vivianne~........29............10.............. 15/25-54...........7.11
Tuttava1985......26.............4................11/25-?.............?
Crystal83...........28.............5.................9/28-30...........12.11.

Esikko83............28..............4................8/26-28............11.11
-Liv-.................23..............7.................7/40-55..........?
Ambrosia85........26............10................7/25-32..........?

Tupu_...............26.............3.................6/30-34...........17.11.
Selia..................25............5.................2/27-32............23.11.



:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27.........6.10...........13.6.................YK1
Poikkka............21.........13.10............. ..................YK14


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa,

Testi tehty ja lisää kysymyksiä ilmassa. Kontrolli tietenkin ilkkuvan punainen ja toinen viiva lähinnä tummentuva

Tukkivalle tärppionnea ovikseen kuten myös kaikille ovista odottaville tai sen jälkikourissa kärvisteleville..

ps. syön kans niitä multitabsin raskausvitamiineja..
 
Viimeksi muokattu:
Moikka!

Onnittelut Laurelle plussasta! :flower::heart:

Pahoittelut negasta Ambrosia :hug: Joka tapauksessa rentouttavaa ja ihanaa häämatkaa teille!

Onnea Hennu86 onnistuneesta tutkinnon suorittamisesta!

Tervetuloa kaikille uusille!

Melassi sullahan oireet sekä viivanpaikka testissä vaikuttaa lupaavalta! Toivottasti sieltä plussaksi vahvistuu. Onkos sulla minkä merkkisiä testejä? Mä tein perjantaiaamuna Davidin testin (10 herkkyys) viikonlopun varalle ja täysin negahan se oli, ei siis edes mitään viivanpaikkoja tosiaankaan. Joten toivottavasti sulla se tarkoittaisi kuitenkin raskautta!


Täällä siis perjantaiaamuna testaamani negan mukaisesti menkat alkoi eilen :(. Erittäin pettynyt fiilis oli kyllä perjantaina ja eilen, mutta kyllä se tästä taas. Eihän tässä vielä pitkäänkään olla yritetty. Eli täällä tänään sunnuntaina yk5, kp2/27-32 ja jännäpäivä 23.11.. En tiiä viitinkö tehdä ovistestejä tässä kierrossa, kun ei näyttänyt mitään hyötyä olevan viime kierrossakaan vaikka selvän ovisplussankin sain ja se todella hyödynnettiin. Voi olla että nuo käytän mitä on laatikossa, mutta uusia en taida tilata.

Vitamiineista joku kyseli... Mä syön ihan perusmonivitamiinivalmisteita joissa on se foolihappo mukana, mitä milloinkin. Beroccaa tällä hetkellä.
 
tuikkiva, minnes kauas te suuntaatte?
me mennään niinkin kauas kun egyptiin - haluttiin lämpimään, aurinkoon ja lyhyen lentomatkan päähän :D Tosin ei kyllä ois perse kestäny mitään malediivejäkään :)

Kiitos osaanotoista!
Voi kyllä kuitenkin olla että pitää testata vielä ennen reissua.
Tissit on edelleen kipeet, ja isännällekin joutuu muistuttamaan että ei anna niille niin paljoa huomiota peittojen heiluttelun aikana.. oikeastaan parempi jossei anna lainkaan :D
Ja eilen heräsin yöllä viiltäviin "kipuihin" kun käänsin kylkeä. Se siis sattu sekunnin ehkä kaks ja sitte oli ihan normaali olo o_O ?
Ja mulla on vieläkin jotain hämäriä vuotoja.. Välissä tossa oli huimasti reippaampaa, mutta jos normaalisti mulla menkat on sen verta runsaat että kuukuppia pitää ihan säännöllisesti tyhjentää useamman kerran päivässä, niin nyt tuli ehkä yhteensä puolitoistakupillista viiden päivän aikana..
Muuten kyllä kaikki kummalliset mielihalut on aika hyvin jäissä, väsymys on kova, lämmöt korkealla ja nuha.. mutta nää voi olla vaikka matkakuumetta :LOL:

vitamiineistä ym mä syön raskausvitamiineja (syöny noin kuukauden) ja foolihappoa :) Greippimehua juon muutenkin ihan mielelläni, ja oon myös kokeillu nestemäistä vehnäalkioöljyä, mutta se on niin kuvottavan pahaa, että on ollu kohta puolivuotta kaapissa lähinnä koristeena :saint:

Nyt ananasrahkan kimppuun :p ja sitten päikkäreille!

Ovisplussia ja plussatuulia muutenkin ++++++++
 
Hei kaikille! Täällä olikin uusi ketju :) Mulla torstaihin asti jännitettävää, mut nyt tuntuu siltä että on tärpännyt. Ensinnäkin kasvoilla on paljon enemmän näppyjä kuin pitkiin aikoihin, yleensä niitä on vaan menkkojen aikoihin eikä silloinkaan näin paljon, mutta nyt ovat jääneet (valitettavasti, hermo menee). Toisekseen, tärppipäivät käytettiin erittäin tehokkaasti. Kolmanneksi, oon törkeen väsynyt. Ja neljänneksi, mahaa kuumottaa samalla tavalla kuin ois menkat. Perkule jos ei nyt niin ei sit koskaan!

Tänä aamuna oli nega, hehe, kuinka yllättävää :D Testaan varmaan joka aamu (kunnes menkat alkaa) Pitäkää plussalle peukkuja... Jo ois aikakin, 11 kuukautta mennyt! Tässähän alkais oleen oikeutettu jo hoitoihin... :D
 
Selia Kiitos kannustuksesta.. Minulla eivät viivanpaikat kuitenkaan merkkaa oikeastaan mitään..saan niitä kyllä testeihin ilman raskauttakin..opin sen edelliskierrosta, jolloin menkat olivat 3 vk myöhässä.. katsotaan nyt mitä tapahtuu..päivitän tietosi tämän päivän listaan..paremmalla onnella ensi kierrossa:heart: niin ja siis olen käyttänyt davidin 10 vahvuisia.

Manda Tuplaviivoja toivotellen=)
 
Pikainen päivitys: yk 7........kp 3/25.......?

Vitamiineista; ite syön D-vitamiinia ja foolihappoa. Luin just lauantain hesarin mielipide sivuilta, kun joku lääkäri oli kirjoittanut, että foolihappoa pitäis tosiaan syödä jo raskauden yrityksen aikana. Toihan ei mikään uus tieto ole, mutta tärkeä vitamiini jo ennen raskautta. :)

Plussapuhureita jännääville!
 
Ambrosia85 Ehkä kannattaa testata vielä uudestaan :) Jotain sun kropassa yrittää tapahtua?

melassi Ehkä sinunkin kannattaa tehdä testi uudestaan :) Sulla ei kuitenkaan kiertopäivät oo vielä täyttyneet :)

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille! :hug:

tuikkiva Onnittelut ovisplussasta! :) Mullakin alkaa melkein heti menkkojen jälkeen valkovuoto runsastua. Muita lähestyvän oviksen oireita on halukkuus ja pienet nippailut muniksissa. Myös pari finniä saattaa ilmestyä. Mulla tosin ne oireet ei takaa sitä, että ovis myös tapahtuisi...

ON: Täällä ERITTÄIN huonosti nukuttu yö takana. Isännän kanssa otettii eilen illalla pitkästä aikaa kunnolla yhteen ja sen seurauksena heitin makuuhuoneen telkkarin kaukosäätimen seinään... No, kaukosäädin ei tätä kestänyt vaan meni rikki. Yleensä ei käydä vihasina nukkumaan, vaan yritetään tehdä sovinto. Yleensä se olen minä, joka pyytelee sitten anteeksi, koska eihän herra täydellinen tee/sano ikinä mitään väärin. Vittu nyt en pyytäny anteeks, vaan kävin nukkuu silmät punasina ja turvoksissa... Viimeisinä sanoinaan isäntä sano mulle: "Vittu sie oot taas ihan pimee!"

Veikkaanpa, että on Terolutien vaikutusta toikin. E-pillereiden lopettamisen jälkeen oon luonteeltani ollut paljon tasasempi enkä edes muista, koska viimeks olisin kunnolla itken ennen eilistä. Pinna palo ihan totaalisesti.

Ja meillä oikeesti tappelun aiheet tulee ihan mitättömistä ja pienistä asioista. Eikä meillä osata puhua. Tai oikeastaan isäntä ei puhu. Mutta enpä nyt viitsi tästä enempää avautua.

Tänään illalla vika tero naamaan ja menkkoja voi odotella alkavaks torstaina tai perjantaina. Toiveita tästä kierrosta ei ole, koska tuskin se yksi kerta on mihinkään riittänyt ja tuskin mulla mitään munasolua on taaskaan irronnut. Eikä kyllä ole mitään oireitakaan.

*muoks* Viime yönä tuntui alavatsalla justiinsa siltä, että menkat olis voinu alkaa minä hetkenä hyvänsä. Eli tätiä odotellessa.
 
Viimeksi muokattu:
Maanantai 24.10.2011

Omaa nyyttiä toivovat:
nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Ninja09..............22..........14................48/28-43..........3.10.
Mustika..............31...........3................45/25-28............?
Eris...................25............2...............41/28................?

Lilly-.................25............5................34/30.................?
lakritsi...............22............2................32/30.................23.10.
melassi..............28............6................31/28-32............?

Manda86............25...........11...............28/30.................27.10.
Hennu86............25............7................25/27-70............29.10.
Destello.............23............5................25/30..................?

lenkkari..............27............3................24/28-36..............?
anfia.................23............2.................24/30.................30.10.
pikkumy.............26............14...............21/25-28...............?

Tuikkiva.............27.............4................20/34-47...........?
millimolli.............26............15................20/24-30...........?
Puuhis25............25.............3................20/29?..................2.11?

~Vivianne~........29............10............... 16/25-54...........7.11
Tuttava1985......26.............4................12/25-?.............?
Crystal83...........28.............5................10/28-30...........12.11.

Esikko83............28..............4.................9/26-28............11.11
-Liv-.................23..............7.................8/40-55..........?
Ambrosia85........26............10..................8/25-32..........?

Tupu_...............26.............3..................7/30-34...........17.11.
Santski..............28............7..................4/24..................?
Selia..................25............5..................3/27-32............23.11.



:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27.........6.10...........13.6.................YK1
Poikkka............21.........13.10............. ..................YK14


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos melassi :hug: Saatii onneksi sopu aikaiseksi. Vaikka välillä tuuletetaan tunteita, niin ei meillä esim. mökötetä montaa päivää...

ON: Täällä saatii viime yö nukuttua ja olisin kyllä voinu nukkua vielä lisää. Laitoin eilen loma-anomuksen esimiehelle ja toivottavast saisin viikon 46 pitää syyslomaa.

Noin muuten omassa olossa ei paljon kertomista. Pientä turvotusta havaittavissa ja myös rinnoissa alkaa vasta nyt tuntumaan jotain. Naama ei onneksi ole alkanut vielä pahemmin kukkia.

Isännälle eilen sanoinkin, että onneksi alkaa taas pieni tauko Teroluteista. En oikein tykkää siitä sivuvaikutuksesta, kun alkaa mieli vetää matalaksi ja tulee semmosia raivokohtauksia : /

Ja täytyypä tunnustaa, että vaikka vauvahaaveet olen saanut vähän taka-alalle, niin silti näin kierron lopussa löytää itsensä erilaisilta keskustelupalstoilta lukemassa alkuraskauden oireita :ashamed: Mutta verrattuna esim. kevääseen ja kesään, niin nyt syksyllä en ole ollu valeraskaana niinkään paljon. Kyllä oma mielikuvitus, haaveet ja kova tahto saa myös kropan toimimaan ihmeellisellä tavalla.
 
Viimeksi muokattu:
Tiistai 25.10.2011

Omaa nyyttiä toivovat:
nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Ninja09..............22..........14................49/28-43..........3.10.
Mustika..............31...........3................46/25-28............?
Eris...................25............2...............42/28................?

Lilly-.................25............5................35/30.................?
lakritsi...............22............2................33/30.................23.10.
melassi..............28............6................32/28-32............?

Manda86............25...........11...............29/30.................27.10.
Hennu86............25............7................26/27-70............29.10.
Destello.............23............5................26/30..................?

lenkkari..............27............3................25/28-36..............?
anfia.................23............2.................25/30.................30.10.
pikkumy.............26............14...............22/25-28...............?

Tuikkiva.............27.............4................21/34-47...........?
millimolli.............26............15................21/24-30...........?
Puuhis25............25.............3................21/29?..................2.11?

~Vivianne~........29............10............... 17/25-54...........7.11
Tuttava1985......26.............4................13/25-?.............?
Crystal83...........28.............5................11/28-30...........12.11.

Esikko83............28..............4.................10/26-28............11.11
-Liv-.................23..............7.................9/40-55..........?
Ambrosia85........26............10..................9/25-32..........?

Tupu_...............26.............3..................8/30-34...........17.11.
Santski..............28............7..................5/24..................?
Selia..................25............5..................4/27-32............23.11.



:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27.........6.10...........13.6.................YK1
Poikkka............21.........13.10............. ..................YK14


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Hyvä että saitte sovun nopeasti..meilläpäin kanssa otetaan rajähtäviä riiitoja (lue: minä otan räjähtäviä riitoja;)) ja sopu löytyy silti aika nopeasti.. minussa on sitä vikaa että olen tärrä ja kiukunpuuska saattaa nousta alta kahden sekunnin tornadon mittasuhteisiin..onneksi mies rauhallisempi tapaus..voihan silti olla että itsekin tästä tasaannun kun saadaan tasapainoon kilpirauhasarvotkin..

Itse tässä odottelen josko sais huomenissa lisää testejä..ja pääsis taas dippailemaan..toivon että saatais jotakin muutakin kuin vain tummentumia..oloni on ärsyttävän normaali, paitsi rinnat ovat alkaneet taas elää omaa elämäänsä..niitä pakottaa ja aristaa vuorokauden ympäri..muuten ei mitään merkkejä mistään ja rintojen oireisiin ei kannata minun tilanteessani takertua ennenkuin varmistus tullut muulla tavalla..
 

Yhteistyössä