Täältä neuvolakuulumiset!
Rv38+3
paino +1867g/viikko
RR 116/77
Sf 38cm
RT
syke +130
liikkeet ++
Hurjasti oli painoa kertyny viikon sisällä?!
En yhtään ymmärrä että mihin ne pari kiloa on menny. Turvotusta kun ei ole ollut ja muutenkaan en mielestäni ole paisunu.
Sitten on tuo sf-mitta aika suuri! Ens viikolla katotaan taas että missä mennään ja kuulemma sitten laitetaan lähete polille. Muuta se ei nyt siitä taas jälleen puhunu. Samoin se hoiti sen käännösyrityksenki että katotaan ens viikolla ja varataan se aika sitten ja kun polilla ihmeteltiin sitten että miksi ei olla aikasemmin oltu yhteydessä koskien sitä. Nyt sitten mietityttää että luotanko hoitajaan ja katotaan ens viikolla vai soittaisinko polille ja kysyisin heidän mielipidettään koskien tätä isoa vatsaani. Eli siis epäillään suurta vauvaa. Kolme viikkoa sitten arvio oli 3250g joten nyt se alkais olee jo aika iso, jos siis arvio pitää paikkansa.
Kun en omalta hoitajalta saa vastauksia mihinkään etukäteen vaan aina pitää odottaa se viikko niin onko kellään kokemusta tai tietoa, (kokemuksella tarkotan että on joku tuttu jolle on käynyt vastaavasti), siitä että mitä on edessä? Painoarvioon ja siitä sitten? Käynnistetäänkö synnytys jos vauva vaikuttaa isolta? Vai annetaanko olla siellä? Nyt tulee taas sektiopelko esille! Hitto vieköö kun koko ajan joudun sitä murehtimaan
Mä niin satavarmasti joudun sektiolla synnyttämään kun koko ajan kaikki viittaa siihen. Ja sit vielä tylsää että oma n-hoitaja ei ota mun huolen tosissaan kun ei viitsi asioita kertoa vaan jättää ens kertaan :/
Joten täällä sitten taas mietitään asioita. Toivon nyt vielä enemmän että tämä käynnistyis tällä viikolla (itsekseen).
Samalla kun minä murehdin niin iloitsen
Kirskiksen puolesta! Toivottavasti sulla olis nopea ja helppo synnytys. Heti kun vähäsen alkaa niin vauhdilla eteenpäin!
Bubble ja Lillus 38+3