Esikoista odottavia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ulriikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ulriikka

Uusi jäsen
22.07.2007
6
0
1
Heippa! Täällä olisi esikoista odottava 29-vuotias iloinen ja uusia ystäviä kaipaileva nuori nainen. Laskettu aika on tammikuussa 08 ja olisi mukava kirjoitella samassa tilanteessa olevien naisten kanssa. Asun Helsingissä mieheni kanssa, vielä mukavampaa olisi jos asuisit myös samalla seudulla niin voitaisiin nähdäkin? Kaikki äidit, kirjoitelkaa!! =)

Täältä löytyy esikoista odottava, marraskuussa 20v, Helsingistä. Laskettu aika on helmikuun 11, tosin mies on sitä mieltä että olen vähintäänkin viikon edellä siitä mitä kätilö sanoi.. :D

Heissan! Olen myöskin esikoistani odottava siippoineni Helsingissä asustava neitonen, iältäni 28 vuotta. Laskettu aikani on samoin kuin sinulla tammikuussa 2008, joten talvivauvaa täälläkin odotellaan.=) Ystäväpiiriini kuuluu enemmänkin sinkkuja, vielä perheettömiä tai toistaiseksi vain työlleen omistautuvia uraohjuksia. Olisikin tosi mukavaa vaihtaa ajatuksia itseni kanssa samassa elämäntilanteessa olevien äitien/ tulevien äitien kanssa! Minulle voi kirjoitella osoitteeseen:

tuulia1979@hotmail.com

Heips!
Minäkin ilmottaudun tähän joukkoon! Olen 27 -vuotias esikoisen odottaja myöskin täältä Helsingistä. Miehen kanssa asustellaan siis vielä toistaiseksi kahden, laskettu aika on lokakuussa. Ystäväpiiri koostuu minulla myöskin lähinnä perheettömistä / sinkuista, joten ajatustenvaihto samassa tilanteessa olevien kanssa kuulostaa hyvältä...

Yhteistyössä