Esikoista kuumeilevien :))

**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> TORSTAI 30.5.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄ..............KP.............YK/YA


Kiharapää29 v....................32/28-35..................?

audree 23 v.......................31/28-36................YK1, YA 5/13

Staffy85 ..........................29/27-30................YK4

Miss_piggy 32 v.................28/30-70................YK10, YA2/12

Fujin 24 v..........................27/26-32................

-KITTY- 21 v......................19/28.....................YK13

Pirpana2013 23 v...............17/28.....................YK2, YA3/13

Hilda-Maaria 27 v...............16/21-37................

Lauriska 27 v.....................15/32....................YK 8

Paloma84 28 v....................12/30-35................YK4, YA2/13

Mayinka 30 v.......................9/??.....................YK3, YA9/2011

maamis 21v.........................4/??.....................YK3, YA3/2013





PLUSSANNEET:
Myyttynen
Mary866
Mijau.............YK2


KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:

Päivittänyt: Hilda-Maaria
 
Mä päivitin tänään listan vielä toista kertaa ja tein itselleni saman kuin Fuijin. Mua kanssa turhauttaa laskea yrityskiertoja ja katsoa tuota numeroa tossa, koska yritys on aloitettu. Meillä kun ei ole mitään yritystä vielä voitu edes aloittaa kunnolla, kun kierrot niin eripituisia jne. muita täällä raportoimiani ongelmia.. Alkaa vaan ahistaa, kun miettii, että joo näin ja näin monta kiertoa mennyt eikä vielä vauvaa.

Edelleen oon onnistunut hyvin ajattelee ihan muita asioita. Tää tuntuu terveeltä touhulta. Tosin tätä palstaa on silti kiva käydä lukemassa ja kattomassa miten muille menee ja sen verran pohtia vauvoja :)

Plussaonnea kaikille! Toisesta ketjusta luinkin, että Miss Piggy oli bongannut haamun. Aika jännittävää! :)
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> PERJANTAI 31.5.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄ..............KP.............YK/YA


Kiharapää29 v....................33/28-35..................?

audree 23 v.......................32/28-36................YK1, YA 5/13

Staffy85 ..........................30/27-30................YK4

Miss_piggy 32 v, joka plussasi tänään, whooppaaaaa!

Fujin 24 v..........................28/26-32................

-KITTY- 21 v......................20/28.....................YK13

Pirpana2013 23 v...............18/28.....................YK2, YA3/13

Hilda-Maaria 27 v...............17/21-37................

Lauriska 27 v.....................16/32....................YK 8

Paloma84 28 v....................13/30-35................YK4, YA2/13

Mayinka 30 v.......................10/??.....................YK3, YA9/2011

maamis 21v.........................5/??.....................YK3, YA3/2013





PLUSSANNEET:
Myyttynen
Mary866
Mijau.............YK2


KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:

Päivittänyt: Fujin
 
Täällä dpo 14 aamuna bongattu ruskeata tuhrua, ei kipuja. Sellaista ei ole koskaan aiemmin tullut kuukautisten yhteydessä, aina on alettu ihan niagaramallia heti aamuyöstä ihan tajuttomien kipujen saattelemana. Sekavin fiiliksin siis töihin ja iltapäivällä raskaustestin ostoon, tuskin jaksan huomisaamulle asti testaamista odottaa. :confused:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Paloma84
Hei!

Mut saa poistaa listoilta. Oon tullut siihen pisteeseen, ettei tää tulokseton kuumeilu enää nappaa. En jaksa laskea yk:ita tai kp:ita enkä innostua oviksista tai "raskausoireista", joten ei mun kantsi enää roikkua listoillakaan. Ehkä meilläkin joskus tärppää, mut nyt en jaksa miettiä koko asiaa.

Kaikesta negatiivisuudestani huolimatta toivotan teille kaikille paljon onnea yritykseen!
 
kp 1, yk2

Niinhän siinä sitten kävi. Tuli päivän mittaan niin kovat kivut, että meinasin pyörtyä töissä. Vuotoa tuli vähän lisää ja raskaustesti näytti negatiivista. Seuraavan kierron ovis osuu juhannukselle, että sieltä ei kannata odotella mitään. Palataan heinäkuussa..
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> PERJANTAI 6.6.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄ..............KP.............YK/YA


Kiharapää29 v....................39/28-35..................?

audree 23 v.......................7/28-36................YK2, YA 5/13

Fujin 24 v..........................34/26-32................

-KITTY- 21 v......................26/28.....................YK13

Pirpana2013 23 v...............24/28.....................YK2, YA3/13

Hilda-Maaria 27 v...............23/21-37................

Paloma84 28 v....................19/30-35................YK4, YA2/13

Mayinka 30 v.......................16/??.....................YK3, YA9/2011

maamis 21v.........................11/??.....................YK3, YA3/2013





PLUSSANNEET:
Myyttynen
Mary866
Mijau.............YK2
Miss_Piggy..... YK10


KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:

Päivittänyt: Hilda-Maaria
 
Täällä menossa kp 20/30-35. Alaselkä on ollut todella kipeä. Joko kyseessä on oviskivut tai sitten olen saanut selkäni kipeäksi muuten vain. Mä bongasin kp 14 vessassa käydessä ilmeisesti ovulaatiolimaa. Oli sellainen kunnon klöntti kirkasta venyvää limaa. kaksi päivää myöhemmin väri oli jo muuttunut maidonvaaleaksi. Hyi, yök!

Mulla on tänään työhaastattelu ja vähä jänskättää, et mitäs sit jos saan sen paikan ja onnistun tässä tulemaan raskaaksi. hmmm...mietityttää.

Miss Piggylle onnittelut nyt täälläkin.

Hilda Maaria, en minäkään jaksa laskea kiertopäiviä. Niinpä hommasin puhelimeen (älypuhelin) semmosen ohjelman joka hoitaa laskemiset mun puolesta :D
Ei tarvi ite ressata.
 
Viimeksi muokattu:
Pakko tulla kyllä nyt avautuu tänne.. mulla menee niin hermo..

Tikutin eilen klo 17 tosi hienon ovisplussan sekä digillä, että perinteisellä tikulla.. No, meillä on TAAS ollut vieraita tässä muutaman päivän yökylässä ja tähän iltaan asti on.. Ei tuu taas mitään tästä hommasta. Mitä luulette onkohan myöhästä yrittää vauvaa vielä tänään iltapäivällä vieraiden poistuessa, kun eilen iltapäivällä tikutin oviksen.. Pikkusen tuntuu vielä oviskipuja ja on sellainen ovisolo.. mutta kyllä mä ite kroppani tiedän ja tunnen, että eilinen oli se THE Päivä..

Mä teen kohta silleen, että mä en ota meille KETÄÄN yökylään eikä me poistuta tästä kämpästä ennen, kun pullat on uunissa. Alkaa oikeesti vähän ärsyttää se, että sen harvan kerran ku mä sen oviksen bongaan niin täällä on joku ihminen meidän kahden lisäksi..

Nyt jotain rohkaisevia kommentteja tähän kanssasisareni!!

Nyt yritän ite lohduttautua sillä, että mulla on ollut tässä keskimäärin noin 33 päivää nää kierrot ja luteallivaihe kestänyt sen 11 päivää tasan.. Ehkä vähitellen pystyn alkaa ite vähän ennakoimaan miten nää kierrot menee.. Ehkä heinäkuussa sitten.. Laskeskelin, että jos kierto on tuo, niin silloin me ollaa ihan kahdestaan kyllä eikä olla kylässä eikä täällä oo ketään.. Huoh.
 
Toivottavasti Hilda-Maariaolette tänään iltapäivällä päässeet petipuuhiin, koska hyvinkin tänään vielä voi tärpätä kun eilen illalla olet tikuttanut. Ovulaatiohan tapahtuu reilu vuorokauden lh huipun havaitsemisesta ja munasolu odottaa siimahäntiä 12-24h ovulaatiosta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hilda-Maaria
Sori, olen ollut törkeän hiljainen, ei vain ole ollut hirveämmin kirjoitettavaa koska ensin odoteltiin punaviittaa ja sen jälkeen ovista. Nyt se sieltä sitten tuli, kp20 kunniaksi, ja osoitti ettei tämä ollutkaan ovuloimaton kierto kuten aluksi ajattelin. Ylläripylläri äijänretale on ryyppäämässä serkustensa kanssa eikä vastaa puhelimeen! Päräytän kohta paikalle ja raahaan mokoman vaikka puskaan hyödyntämään oviksen nyt kun se kerran tuli :LOL: Pitää yrittää vielä soitella, olisihan se kiva edes kokeilla tärppäisikö, ei ainakaan voi syyttää itseään siitä ettei edes yrittänyt. Syksyllä tulee jo kaksi vuotta tuloksetonta yritystä täyteen, ei hotsittaisi jättää yhtään kiertoa tietoisesti välistä :)
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> SUNNUNTAI 9.6.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄ..............KP.............YK/YA


Kiharapää29 v....................42/28-35..................?

audree 23 v.......................10/28-36................YK2, YA 5/13

Fujin 24 v..........................37/26-32................

-KITTY- 21 v......................29/28.....................YK13

Pirpana2013 23 v...............27/28.....................YK2, YA3/13

Hilda-Maaria 27 v...............26/21-37................

Paloma84 28 v....................22/30-35................YK4, YA2/13

Mayinka 30 v.......................19/??.....................YK3, YA9/2011

maamis 21v.........................14/??.....................YK3, YA3/2013





PLUSSANNEET:
Myyttynen
Mary866
Mijau.............YK2
Miss_Piggy..... YK10


KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:

Päivittänyt: Hilda-Maaria
 
Kiitos Staffylle kommentoinnista! Toivotaan, että tuo ovulaatio menis just noin kun kuvaat. Sitten olis vauvalle mahdollisuus :) Mä vaan tunnen kropassani, että se ovis saattoi ehkä mennä jo ohi.. kun tuossa la päivällä ne limat loppuivat.. tosin oviskivut jatkuu edelleen. No, saa nähdä miten tässä käy. Ei ehkä oo sellainen ihan tosi tosi jännäilyaika nyt edessä, koska tätä ovista ei ihan täydellisesti hyödynnetty. Mutta vähän kuitenkin jännittää tietty, jospa siellä olis sattunut olemaan vielä se munasolu paikalla :) Toivotaan parasta.


Mites teillä Mayinka meni hommat? Ehdittekö hyödyntää oviksen ja tuliko mies kotiin?
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> MAANANTAI 10.6.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄ..............KP.............YK/YA

Fujin 24 v.....................................38/26-32...............
-KITTY- 21 v..................................30/28.................YK13
Pirpana2013 23 v...........................28/28....................YK2, YA3/13
Hilda-Maaria 27 v...........................27/21-37...............
Paloma84 28 v...............................23/30-35...............YK4, YA2/13
Mayinka 30 v.................................22/??...................YK3, YA9/2011
maamis 21v..................................15/??...................YK3, YA3/2013
Kiharapää29 v................................9/28-35................
audree 23 v...................................8/32.....................YK2, YA 5/13


PLUSSANNEET:
Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy


KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:

Päivittänyt: audree
 
Viimeksi muokattu:
Heippa audree, on nyt pakko kommentoida, koska mulla on ihan samaa ongelmaa. Ollaan tässä jo vuosia miehen kanssa mietitty mistä se mahtaa johtua. Joskus siitä oon gynellä maininnut ja se vaan kohauttaa olkiaan ja sanoo että et ole tarpeeksi kiihoittunut ja käytä liukkaria. Joo ihan kun en olisi jo kokeillut masiivisia määriä kaikkia aineita. Kauhee perusolettamus että kun sattuu niin en vaan oo kiihottunut, oikeesti, voiko typerämmin sanoakaan. Yritä siinä nyt sitte selittää gynelle muuta. Mä olen elänyt nyt toivossa, että toi e-pillereiden lopettaminen paksuntais mun limakalvoja, koska oon ymmärtäny et ne voi ohentaa sitä. Oon kuitenki 10v. Syöny pillereitä. Menee vähän fiilis seksistä ja tulee semmonen oravanpyörä pelko että taas sattuu. Miehelle tulee aina paha mieli ja yritän olla kertomatta sille kuinka paljon mua kirvelee jälkikäteen. Syyttää itseään vaikka vika on varmasti minussa. Jotkuthan on allergisia toisen spermalle ja sitäkin oon jo harkinnut. Se tunne on kun pieniä viiltoja olisi täynnä, aina jälkikäteen ja se pissaaminen :/ En oo pitkään aikaan käyttänyt kondomia, enkä nyt haluakaan kun raskautta yritetään, mutta ehkä se auttais. En tiedä, mutta olen täällä ihan ihmeissäni mistä se johtuu. Nyt kp10 yk1 että e-pillerien lopetuksesta ei vielä niin paljon aikaa. Täytyy toivoa että se auttais. Estrogeenipuikkoja oon joskus käyttäny ja ne vähän kai autto mutta en haluis käyttää mitään tollasia hormoneja. Ceridal öljyä myös täytyy aina laittaa ja se auttaakin lyhentämään sitä kipuaikaa. Kyl se ohi menee mut vaikuttaa oikeesti siltä että se on se sperma joka sen aiheuttaa. Säkin oot just lopettanut pillerit vai? Täytyy nyt toivoo vaan että aika parantaisi ja paksuntaisi paikat. Ja ettei toi vaikuta mitenkään hedelmöittymiseen ja raskauteen!
 
Mä en ookaan hetkeen kirjoitellut.. Menkat siis alkoi viime viikon tiistaina eikä ollut kauheasti fiiliksiä mihinkään. Oon ottanut vähän etäisyyttä koko baby makingiin kun ei se näköjään tekemällä tärppää :LOL: Joten aika chillisti mennään ja tulee kun on tullakseen, luonnollisesti toiveena olis että mielummin ennemmin kuin myöhemmin!

MUOKS. Eli jos nyt tällä listalla vielä heiluis mukana niin voisi päivittää kp:ksi (kaivaa kalenterin ja katsoo...) 7/??
 
Viimeksi muokattu:
Hilda-Maaria, mulla ainakin on ihan sakea ovis, limailu tuntuu tulevan vasta jälkijunassa. Eli kun kohdunsuu on auki ja munasolu johtimessa, limoja ei ole oikeastaan yhtään. Niitä tulee JOS tulee silloin kun sattuu huvittamaan. Ei kait ne limatkaan aina totuutta kerro, paitsi tietenkin jos kroppa toimii kuin kello :) Toivotaan että sulla olisi ollut samaa, koska kuitenkin paperilla laskien mahdollisuuksia vielä olisi ollut!

(.) Ovis hyödynnetty. Nyt pitäisi osata heittää kädet niskan taa ja jäädä odottamaan ihan rauhassa. Mitä minä tein? Tilasin 10 raskaustestiä :ashamed: Toki noilla menee monta kiertoa mutta silti. Mikä jekku siinä on että osaan olla rento ja stressitön ovikseen saakka mutta yksi mikroskooppinen munasolu muuttaa kaiken? Ennen ovista, vaikka tikutin, kp:t kului sen kummemmin laskematta eikä täällä palstallakaan tullut asuttua, nyt vauva-ajatukset puskevat läpi vaikka yritän tietoisesti ohjata energiaani johonkin muuhun. Toivotaan että aika kuluu lomalla kivemmin, koska mulla on enää tämä viikko töitä! :xmas: Kylpylälomakin on jo varattu :heart:

Tällä positivismillä on hyvä lähteä töihin :D Mukavaa viikkoa!
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> TIISTAI 11.6.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄ..............KP.............YK/YA


-KITTY- 21 v..................................31/28.................YK13
Pirpana2013 23 v...........................29/28....................YK2, YA3/13
Hilda-Maaria 27 v...........................28/21-37...............
Paloma84 28 v...............................24/30-35...............YK4, YA2/13
Mayinka 30 v.................................23/??...................YK3, YA9/2011
maamis 21v..................................16/??...................YK3, YA3/2013
Kiharapää29 v................................10/28-35................
audree 23 v...................................9/32.....................YK2, YA 5/13
Fujin 24 v......................................8/26-32...............

PLUSSANNEET:
Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy


KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:

Päivittänyt: audree
 
_Lilja_ Kuulostaa ihan samalta kuin täällä :D Gynen suhtautuminen ihan samanlaista liukkariehdotteluineen. Ja eihän ne nyt voi tietää vaikka ei oltais tajuttu sellasta käyttää, mutta sitten kun selittää että kaikki on kokeiltu ja asiaan auttaa ainoastaan kondomi ja selibaatti niin tulee just olkien kohauttelua, estrogeenivoidetta ja "koita pärjätä"-kannustuksia.
Ja se on niin inhottavaa että miehellä tulee omantunnontuskia kun seksi aiheuttaa mulle kipuja ja pitää sitä omana syynään, vaikka se ei todellakaan sitä ole. Tää ei oo pitkään aikaan vaivannu kun jätettiin kumit pois vasta toukokuun puolivälissä, ja vasta parina viime päivänä on taas ollu tätä ongelmaa. Pillerit oon siis jo lopettanu marraskuussa tätä kierron tasaantumista ajatellen, joten vielä yli puolen vuoden jälkeenkään ei mulla oo ainakaan tilanne täysin ohi, tosin ainakaan vielä ei oo ollu ihan niitä pahimpia kipuja. Täytyy tosiaan toivoa että pääsisin paitsi kirvelyistä eroon niin sinne joku kiinnittyisikin.

Mayinka Auttaiskohan se, ettei tikuttelis sitä ovista? Mäkin oon nyt tosi rentona ja jännittää että tuleekohan taas se sekoaminen sitä todennäköisemmin mitä pidemmälle kierrossa pääsee :LOL:

Mä oon tässä vähän kahden vaiheilla, kun toisaalta haluan yli kaiken tietää et milloin se ovis on, jotta sen voi varmasti käyttää hyödyksi, mutta toisaalta se varmaan stressaa niin mua kuin miestäkin. Nyt tuntuu siltä, ettei stressaa yhtään ja ovis on varmaan ensi viikolla johonkin aikaan ja et kaippa se sieltä tulee stressaamattakin kun seksiä on ainakin joka toinen päivä. Välillä taas tulee ihan turhautunut fiilis, että kannattaako tässä mitään lasta edes koittaa jos ei ole enää mitään hirveätä vauvakuumetta, vaikka sitä on podettu viimeiset 12 kuukautta ja vihdoinkin se olisi ajankohtaista?! Toisaalta tää puolirentous tuntuu paljon oikeammalta ja terveemmältä suhtautumiselta asiaan kuin mitä viime kierrossa tähän aikaan. Vaikutan kyllä aivan sekapäiseltä. Täytyy varmaan mennä töihin rauhoittumaan :whistle: :LOL:
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> KESKIVIIKKO 12.6.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄ..............KP.............YK/YA

Pirpana2013 23 v...........................30/28....................YK2, YA3/13
Hilda-Maaria 27 v...........................29/21-37...............
Paloma84 28 v...............................25/30-35...............YK4, YA2/13
Mayinka 30 v.................................24/??...................YK3, YA9/2011
maamis 21v..................................17/??....................YK3, YA3/2013
Kiharapää29 v................................11/28-35................
audree 23 v...................................10/32...................YK2, YA 5/13
Fujin 24 v......................................9/26-32...............
-KITTY- 21 v..................................5/28...................YK14



PLUSSANNEET:
Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy


KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:

Päivittänyt: audree
 
Viimeksi muokattu:
Täällä meneillään ilmeisesti dpo4. En ole kyllä varma päivistä.. Bongattu outoja mahakipuja ja turvotusta.. itsekin just tajusin, että pitää ottaa järki käteen ja myöntää, että kuvittelen vain, koska ei kellään ole mitään raskausoireita näillä päivillä :D Ehkä mua oikeesti nyt vähän jännittää, vaikka toiveet on tosi matalalla. Oon varma että missattiin optimaalinen hetki. Kyllä sitä kehoaan sen verran tuntee. Mutta ainahan sitä vähän toiveita elättelee kuitenkin. Näillä ajatuksilla nukkumaan nyt..
 

Yhteistyössä