mimmu84 lisäsin listoille. Toivottavasti raskaus etenee mallikkaasti!
Onpa hyvä kuulla, että täällä on muitakin, jotka eivät ole alkuun d-vitamiinia antaneet, eikä vauvalle ole mitään haittaa ollut.
Meillä on tytön unirytmin kanssa vähän ongelmia, kun tyttö nukahtaa pääsääntöisesti iltaisin vasta puolilta öin (joskus itkee sitä ennen mahakipuja tai vaihtoehtoisesti on todella pirteä vielä myöhään illallakin). Eilen sain tytön nukahtamaan jo yhdeksän jälkeen illalla, mutta tyttö riekkuikin aamulla hereillä jo puoli viideltä, eikä sen jälkeen enää yöunille nukahtanut... Eli vaihtoehtona tuntuu joko olevan myöhään valvominen ja sitä kautta myös aamulla suht pitkään nukkuminen tai aikaisin nukahtaminen ja todella aikaisin herääminen. Olen koittanut vaikka miten järjestellä päiväunia, että tytön yöunet olisivat jotenkin järkevät, mutta tähän mennessä en ole onnistunut esim. 22-08 yöunien toteuttamisessa. Päivät meillä jo menee aika samalla rytmillä joka päivä.
alley neuvolassa on kyllä aina ihana käydä uusia mittoja saamassa.
Toivottavasti lonkat on kunnossa!
Kaikesta huolimatta mulla pukkaa jo uutta vauvakuumetta.
Toinen vauva ei kuitenkaan ole ajankohtainen vielä pariin vuoteen, että pääsisin itse hetkeksi työelämään, ja mielellään asuttaisiin seuraavan vauvan kanssa vähän tilavammin kuin tässä nykyisessä kaksiossa. Käytiin pari päivää sitten katsomassa kavereiden 1,5viikon ikäistä vauvaa, ja silloin tajusin, että tässä kahdessa kuukaudessa on tapahtunut ihan hirveästi kasvua ja kehitystä. :heart:
Aurinkoista viikonloppua!