~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~




Odottaja:........Laskettuaika:....Synnytyssairaala:
[color]

Joululahjat:[color]
Jive-....poika.........25.12.2008.........................K-SKS
vauvahaaveita....tyttö...28.12.2008..................OYS[color]



Tammikuiset:[color]

Chamorphis..........22.01.2009..........................VKS
haidi84.................23.01.2009..........................KYS[color]



Helmihiput:[color]
Veiled87.....poika....22.02.2009.........[color]



Maalismasut:[color]
Genet..................03.03.2009..........................NKL
xAnnax.................06.03.2009.........
Zoe-F.......poika....20.03.2009.........................KOKS
mamamm..............24.03.2009.........................OYS
Suunnistaja.........28.03.2009..........................TYKS
melisha................28.03.2009..........................KOS[color]



Huhtivaavit:[color]
SuukkoSuulle............10.04.2009......................K-HKS
Jouskis.................19.04.2009...........................TAYS
Ensitoive..............29.04.2009............................HYS
TinyAngel.............30.04.2009............................HYS[color]



Toukotuhisijat:[color]
Uneksija.................04.05.2009........................OYS
ElinaMaria...........12.05.2009...........................PHKS
emiliana...............15.05.2009........
HanTa...................20.05.2009..........................HYS
Markka84.............30.05.2009.......
Sompio.................30.05.2009..........................TAYS[color]



Kesämassut:[color]
johanna83........12.06.2009.............................KOKS
Talvis...................14.06.2009........................TYKS/SAS
la bebe................15.06.2009........
Daadeli................18.06.2009.........................KYS
pinkkimieli...........25.06.2009.........................TAYS[color]



Heinähelistäjät: [color]
kukkaiskeiju.........13.07.2009.........................K-SKS
toivova-84.........16.07.2009.......
Unu...................21.7.2009.............................SEKS
minteneiti..........??.07.2009..............................?
stellina..............30.07.2009 [color]



Elokuiset:[color]
tyty86.............02.08.2009..............................PKSSK
Mansikkatee.........03.08.2009..........................PHKS
Ouska..................03.08.2009..........................JORVI
Baby butterfly......10.08.2009..........................JORVI
Nibbler.................10.08.2009..........................PRSS
arianrhod.............14.8.2009............................MKS
londiliina85..........16.08.2009...........................NKL
Hemuli1981..........31.08.2009.........................TYKS
Onneli82..............31.08.2009........................JORVI[color]



Syysnaperot:[color]
Rekkumaaria........09.09.2009..........................[color]



*****************************************
SYNTYNEET:[color]:heart::heart:

Syntynyt 6 vauvaa, joista 2 tyttöä ja 4 poikaa :heart:




:

Tinii.........rv 37+2...15.08.2008......2900g, 46,5cm
DaylightDancer...rv 39+1...11.12.2008.......3380g, 50cm

:

koiramamma.......rv 40+6..16.09.2008...3650g, 52cm
Novelle78........rv 41+0...19.10.2008..3570g, 55cm
Juli05..............rv 40+2............29.12.2008.....
Toiveilija82......rv 39+2....5.1.2009.....3050g, 49,5cm
[color]

Edelliset keskustelut löydät täältä:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1063010
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1201558
[color]

Jos haluat listalle, ni muistahan ilmoittaa omat tietosi ni voin lisäillä siut mukkaan =)[color]




Täältä löydät ihania ihmisiä, tukea ja soljuvaa keskustelua! Antoisia rupatteluhetkiä sekä ennen kaikkea upeaa raskausaikaa!! :heart:
 
Kiitti suukkikselle uudesta pinosta =)

DD, kiva kuulla, et lento yms. meni hvyin :hug: =)

Ja tyty, :hug: :hug: :hug: Onnee ihan hirmusesti :hug: :flower: :flower: :heart:
Tätä uutista minäkin olen odottanut :hug:

*muoks* pahoittelut lyhyestä viestistä, mut ERITTÄIN huonosti nukuttu yö takana, ni ei jaksa nyt sen kummemmin perehtyä monen sivun takaisiin juttuihin :ashamed:
 
kiitos suukkis uudesta pinosta! :flower:

Musta on ihan käsittämätöntä et meijän pinossa on jo eka ELOKUUN LA !!! :eek: Siis miten voi olla?! :D Aika menee kuin siivillä!!!

voi mikä megaflunssa täällä on päällä.... :headwall: |O kaamee kurkkukipu!! Räkää tulee ja tulee..... :snotty: jos vielä ottaisi panadol hottia mukillisen ja painuisi kohta petiin.
 
kukkaiskeiju :heart: Juu erheitä sattuu, mut ny ainaki oot listalla =)

Kahtoin nelosen lehvaa, tykkäsin! Tosin iha kokonaa en kahtona ku BB:n äänestystulokset kahtoin välissä :p Se kyl harmitti ku ois pitäny kahtoo koko leffa kokonaa..

Ennee kolme pvää töitä (6h pvässä ) ja sit onki lomaa aina tonne helmikuun alkuu asti miltei!! :heart: Ja torstaina onkii rakenneultra! Vitsi mie oon nii ilone ku pääsee taas näkeen mytyn siellä! :heart: :heart:

SS & mytty 20+2
 
voi RÄKÄ millainen yö takana... |O

Yskimistä, niistämistä... kurkkuun sattuu niin pirusti että jokainen nielaisu ja yskäisy tuntuu kuin sinne tunkisi jonkun piikkipallon. :( Siippa heräs töihin 7 aikaan ja otin kaks panadolia ja HUMPS! Uskomatonta mikä helpotus!! :eek: Sain sen jälkeen nukuttua kymmeneen saakka.

Dodo protestoi mun yskimistä aamuyöllä. :D Joka yskimispuuskan jälkeen se alkoi monottelemaan reippaasti. :heart: Eiks istukka kuitenkin blokkaa flunssapöpöt niin Dodolla on varmaan kaikki ihan ok siellä...

EM ja vilkas Dodo 15+6 :heart:
 
jive kävin just kans kattomassa jouluistenpinoa, ja mikä ihana pikku tyttö :heart: :heart: , ja kuin ihanasti mies oli kirjoitellut kuulumisia :'( :D ...Tuli kyl ihan herkistynyt olo...

Ei menis enää meilläkää kauaa kun tommoset ihmeelliset paketit saadaan :heart: :D

vauvis neiti 35+1
 
Kiitos! Koitin tehdä värikkään ja mukavan pinon=)

Anteeksi nanakuu! Voi ei :| Mie taas vaan copy pastesin enkä kahtona sen tarkemmin nimiä.. Äh.. Noh, mutta pian tuut uudestaan ni sit suahaa siut taas listalle! :hug:

Kohta töihin, sit kuudelt pois ja mies hakkee. Ku mennää suoraa anoppilaan =)
 
Chamorphis
DD kiva kuulla, että pääsit kunnialla perille! =)
Suukkis ihana uus palsta! Kiitos! Ai niin ja onnittelut muuten by the way puolenvälin saavutuksesta! :D :flower:
tyty jo oli aikakin tulla tänne! :D Oikein paljon onnea ja vauvaliimaa mukaan!!! :flower: =)
Nuhanenille pikaista parenemista!
Omaan napaan ei erikoista. Taas vaihteeksi liitoskivut vaivaa enemmän, mutta niitten kans kyl pärjää vielä. Olin äsken lumitöis pihalla ni ei voinu kauaa kolata ku rupes sattuun häpyluuhun... :( Mut pihalla on nyt niin ihanan näköstä kun on lunta!!! :heart: :p Ja täälä ainakin sataa koko ajan lisää! :xmas:

Chamorphis ja Nasu 31+6
 
niinnpä niin minä sen vain autaumuksella kirjoittelen ed. pinoon...

zoe-f me muutettiin 1½ vuotta sitten pois sieltä... ukkelini pukkelini kertoi juuri puhelimessa että olitte saaneet aika lahjakkaasti lunta eilisen aikana :D

mutta juu... pelkäsimpä tänään auton ratissa niin etten ikuna... pirkule en sitten ihan heti aja autolla toistamiseen... jos renkaan vaihtoa ei huolehdittu ajoissa... nyt on talvikumit kyydissä... ja kohta lähden ne vaihtamaan... mutta kyllä nuo jäiset pikkutiet ja kesäluistimet on väärä yhdistelmä...

mutta enpä valita... tää talvi loppuu kuitenkin lyhyeen...
 
Hei vaan kaikille!

Tyty86: Hurjan suuret onnittelut plussasta. Oli jo aika sinunkin tulla tänne :hug: :)
Suukolle: kiitokset uudesta värikkäästä pinosta =)
DD: ihanaa, että kaikki on mennyt lennolla hyvin. Ja todellakin, nyt sinulla on lupa viimein nauttia täysin massuin raskaudesta. :heart: :D
Ja kaikilla joulukuisilla alkaakin olemaan jännät paikat. kukakohan on ensimmäinen? :)
Nuhanenille pikaista paranemista :hug: täällä ilmeisemminkin kärsitään flunssan alkuoireista. :ashamed: :snotty:

Ja sitten pikaisesti neuvola kuulumisia:
sydänäänet kuunneltiin :heart: ja voi kuin olisitte olleet paikalla katsomassa mieheni ilmeen. Hassuhymy kasvoilla ja silmät alkoivat vetistämään, heti ensimmäisillä sykkeillä.
Tilanteen kruunasi, kun neukkatäti päätti kurkkia massuun.
Oli helpottunut tunne, kun sai tietää, et massussa on oikeasti elämää.
vaikkakin ultrattiin vatsanpäältä, niin näkyvyys ei ollut parhain. :) mutta
n. kolmen viikon päästä onkin sitten ultra, jossa nähdään sitten tarkemmin.
Raskaus alkaa tuntumaan, viimein todelliselta :heart:

Daadeli 9+3
 
ohh tyty!! :flower: :hug: :heart: ihanaa!! just 15min sit makasin sohvalla ja sit tuli mieleen, et mitäs sul kuuluu, meenpä kaksplussal kattelee kuulumisii.. ja mitä ihania kuulumisia tulikaan :heart:

Hanta vai olit säki päässy tekee lumitöitä auton kanssa. :LOL: mä harjasin vähän väliä tota autoa kun oli kans muutaman päivän seisonnas tos parkis. ei ollu kerralla kauheeta =)

DeeDeetäki ajattelin, että onko lento mennyt hyvin. hyvä että ootte kaikki ehjänä perillä :) heh yks pvä oli lööpeis ku tyttövauva synty finnairin lennol.. ensmäitteeks ajattelin et hui! mut päivä oliki onneks väärä... :D

lauantaiset tuparit meni ihan kivasti. kävin moikkaas paria kaveria ennen kemuja, oli kiva nähdä pitkästä aikaa. tupareissa kaikki miehen kaverit kyselivät kovin vauvasta ja olivat innoissaan meiän puolesta. =)

Daadeli onnea hyvistä neuvolakuulumisista :hug: se ilme on kyllä näkemisen arvoinen miehellä... =)

meillä mies alkoi yks päivä puhumaan, miten hän on miettiny isyyslomaansa. mulla loksahti leuka auki :eek: kun sillon joskus kun asioista juteltiin ni mies kuittas isyysloman kommentilla "en mä pysty töistä semmosta lomaa ottaa" ja sit mä ajattelin et ok, no pitäähän se onneks kesälomaa... no hän oli suunnitellu että on viikon kotona jahka kotiudutaan sairaalasta, ja sitten hän menee taas töihin, pari viikkoa kesälomaa, ja myöhemmin loput isyyslomat.. ihana mies minulla, ja tuleva isä :heart: tukijoukkoja mulla muutenkin on kesällä, etten yksin oo. miehen porukat asuvat lähellä ja siellä anoppi kotona, ja haaveissa mulla olis, jos pystyis mun siskolle (ens kesänä 15v) tarjoo niinku pariks viikoks kesätöitä vauvan- ja kodinhoidon/seuran merkeis. jos vaan jostain rahat repäistään. tiedän et ton ikäsen on tosi vaikee saada mitään töitä, vaikka halu omaan rahaan ois jo kova ja tekemistäki olis kiva olla.

mutta, oma puolisohan se paras kaveri vauvan/kodinhoidossa on :heart: siispä meenki täst kullan kainaloon sohvalle ->

Talvis ja Pallukka 10+6 :heart: (viikko ultraan!!)
 

Yhteistyössä