""*~Esikoishaaveista Plussanneet 7~*""

Voi pylly..ulkona ihana ilma ja miulla kauhee nuha |O muuteki kipee olo..ärsyttävää! kahvikaa ei maistu ku ei mikään maistu miltään..tää räkä vieny makuaistin.. :kieh: Ja voi elämä mimmonen yö, katoin kelloo ja juoksin TUNNIN VÄLEIN pissillä :kieh: arg..siis aina katkee unet ku herää siihen et kauhee kusihätä tai vauva potkii rakkoo hajalle.. :ashamed: tahtosin nukkuu, mutta ei ni ei..tää on ihan järetöntä ku joutuu juoksee IHAN KOKO YÖN vessas.
Alley miulla ei tainu mennä ku viikko ni tuli ilmotus et äippä pakkaus on myönnetty ja siit reilu viikko ni pakkaus oli postissa =)
Toivova toivotaan nyt et noi supparit olis NIITÄ lopullisia, ja saisit tulla nyytin kanssa kotia :heart: tosi turhauttavaa tomonen..
 
supistellut koko päivän reippaasti, tossa puol seiskan maissa rupesin seurailemaan, tullut siitä saakka 10-5 min. välein, iltaa kohden lisääntyen ja kipeentyen. kävin tossa saunassa ja tahti vaan kiihty joten soittelen pikkuhiljaa synnärille. katsellaan jos pääsis vihdoin toimeen:) jännittää... tuun ilmoittelemaan jos lähtö ei tullutkaan, muuten :wave:

toivova ja nyytti 39+3
 
Huomenta :wave:

Tänään poksuu täysiaikainen Tyty ja Kitku 37+0 poks.. =)

Vois vaikka sairaalakassin tässä joku pv. pakata..oon kyllä ihan varma että täällä ei synnyttää päästä enneku LA ylitetty :snotty: eli vielä moonta viikkoa eessä..odottavan aika on pitkä.
Toivovalle tais vihdoin tulla lähtö.. =) hienoa! liekkö jo vauva sylkyssä.
BB se ei auta muu kuin siun lepäillä siellä :hug: ei mistään helpoimmasta päästä toi siun vaiva..sen kaa ei oo leikkimistä!

Hitto ku sais tän taudin pois :kieh: vois siivota koko kämpän, että on sitte puhas ku vauva tulee ( tietty pitää imuroida jne ) mutta nyt sais lattiatki pestyy ja matot tampattuu..
 
bb :hug: huilaamaan siitä! toivottavasti olo paranee.


napa: supistellu enempi tai vähempi neljästä asti. oikeestaan vähempi koska oon nukkunu, välillä heräten suppariin tai vessahätään tai molempiin. välit on niin pitkiä etten jaksa kellottaa edes.

sormet on kipeet ja makkarat!

Onnea tyty täysaikapoksista :)
 
Toivovalle tsemppiä ja paljon voimia!

Alley Äitiyspakkauksesta tuli päätös muutamassa päivässä. Siitä vajaan kahden viikon päästä tuli kirje, että paketin voi noutaa postista. Samalla tuleva isä sai myös tekemäni isyyspakkauksen.

bb :hug: Toivottavasti olosi paranee. Olit joutunut aika kovia kokemaan.

Nibbler :hug: jaksamista.

Tytylle onnea täysaikaisuudesta.

Viime viikolla käytiin 4-D ultrassa. Lääkäri oli tosi mukava. Kertoi tarkkaan kaikki ja saatiin dvd:kin mukaan. Useampi kuvakin saatiin. Vaavilla oli kaikki hyvin. Ultrauksen aikana tuli muutamia supistuksia, mut en niitä tuntenut. Sukupuolikin selvisi, mutta pidämme sen miehen kanssa omana tietonamme. Ei meillä sillä niin väliä ole kumpi on, kunhan on terve. Kaikki vaatteetkin on ostettu sellaisia, että sopii kummalle vain.

Neuvolalääkäri oli viime viikolla. Hänen mukaansa kaikki on hyvin. Kehui, että mulla on vahvat lantionpohjalihakset. Nyt ei saa niitä enää treenata. En ole kyl viime aikoina mitään sellaista tehnytkään. Ovat kuulemmat tulleet tanssimisen seurauksena. Sf-mitta oli 25cm, paino tullut +500g/vko. Hb oli 119 eli noussut edelliskerrasta. Ei tarvitse onneksi rautaa syödä. Sydänäänet kuului hyvin.

Hankintojen ollaan aloitettu vähitellen tekemään. Matkarattaat tuli ostettua. Ovat sellaiset joihin turvakaukalo sopii. Turvakaukalo ostettiin jo aikaisemmin. Hoitopöytä on myös ostettu. Pöytätaso tulee lipaston päälle. Lipastoa voi käyttää jo nyt tavaroiden säilytykseen ja sitten myöhemmin myös. Vaunuja ollaan käyty katsomassa, mutta vielä ei olla ostettu.

Liitoskivuista olen nyt kärsinyt. Välillä on tosi hankala olla, kun oikein viiltää. Alaselkä on kans kipeä. Olen välil aina tukivyötä käyttänyt, mut en tiedä onko siitä kovin paljon hyötyä.
Yöt olen onneksi saanut nukuttua kohtalaisen hyvin. Jaksaa päivän olla töissä sen puolesta. Noiden kipujen suhteen olen aina välil miettinyt, etä pitäiskö hakea sairauslomaa. Vielä olis töitä jäljel ennen lomaa.

Nasuli08+MillaPetteri 26+3
 
Toivovalle taisi tosiaan tulla lähtö, hienoa!

Tytylle onnea täysiaikaisuudesta!

Nibblerille voimia suppareiden kanssa!

Nasulin kuulumisia oli mukava lukea :)

BB lepäilee nyt vaan siellä!!

Pahoittelut tökeröistä kommenteista, nyt vaan ei voimat riitä muuhun, välillä tuntuu et tuo kersa syntyy justiinsa...
 
Kylläpäs täällä supistellaan! :D Minä itse tosin en kuulu siihen porukkaan. Missäs mun supistukset on? :wave:
Joo yritä tässä sitten levätä ja nukkua prkl kun tuo rakennustyömaa tossa paukkaa niin ettei ees korvatulpat auta... :headwall: Väsyttää väsyttää...Anteeksi kun kitisen vaan :(
 
kitise pois vaan :)kyllä mäki kitisisin.

mulla on niskat kipeet.

Hiton mies ku se ei suostu kokeilemaan onko sen simpparit oikeen kokoset, eli jos ne sitte sairaalassa päälle laitettaessa on liian pienet ja menee vakoon niin se ei enää siinä vaiheessa oo mun ongelma. mä en kerkee siinä tilanteessa niitä häpeämään.

tänään on eka oikeesti laastariton päivä! woohoo! satanen vetoo ettei supista enää :D
kipee mä kyllä oon. haluisko joku ottaa nää? vaihetaan euforiseen ehkä lääkkeillä tuotettuun oloon :D

Nasuli
joo vähä epistä et teillä oli noin kiva 4-D ultra :) toi DVD ois ollu tosi kiva! onnea sukupuolilupauksesta, kumpi se nyt ikinä olikaan :)
 
NIbbenoista simmareista..eli varmaa uimabökistä =) ni pitääkö ne olla miehel mege synnäril jos menee mamman kaa "uimaa"kylpyy? Pitääkö naisellaki olla biksut :eek: ? Luulin et ite saisin mennä alasti..mut tuskin se mies saa sinne munasillaan tulla :LOL: meijän ukolla kun ei oo uimahousuja :whistle: ja boksereissa ei kyl TASAN tuu synnäril kylpee :LOL: !
BB eikö tosta melusta vois jo saada jotai henkisii korvauksii ku tollee rymyyvät :kieh: eihä tommosta jatkusvaa pauketta kestä kukaa..saatikka ku lapsi syntyy!

Tänään vähä inhimillisempi olo jo..en sitte aamul soittanukkaa lekurille ku mietin et nyt ku parempi olo ni meen sinne kuiteki iha turhaa ja lekuri kahtoo kieroo ku ei ookkaa ku tavan lentsu eikä mitää poskiontelontulehusta.. :headwall: noh jos sitä yrittäs tänää vaikka siivota..toi perkeleen rakki makaa aina sohvalla öisin vaikka mitä tekisin ja tää uus sohva on ihan karvassa..vituttaa! ja ukko ei oo voinu ostaa koirallesa uutta petiä jossa se vois nukkuu..karvaakii nii helvetistii kokoaja.. :kieh: joo ei yhtää ärsytä..ei :D
Vilma koitahan jaksaa suppareiden kaa.. :hug: ja jos niikseen tulee ni kyllä Elma jo pärjää hyvin jos päättää luopuu yksiöstään..ota panadolia ja muista levätä jos oikee supistaa..Mie voisin ottaa ne supparit :p tänne vaa kaikki!
Nasuli varmaa hieno kokemus toi 4D-ultra =) ois haluttu mihen kaa käydä siin mut ei ollu varaa..teillä on hyvin jo vauvan tavaratkin kasassa.
 
Tyty, joo ei se Elma näillä suppareilla synny, tai en usko ainakaan :D Tänään onkin ollut rauhallinen aamu toistaiseksi. Ja saa mun puolesta supistellakin, kunhan eivät sitten parin viikon päästä ilmoita lääkärissä, että "joo, kohdunsuu kiinteä ja kiinni" Kaikki siis turhaan kitumista :LOL: Koitahan sinäkin parantua :hug: :heart:

Kitistään tytöt oikein urakalla, täältä saa teetä ja sympatiaa :LOL:
 
tyty sanoivat et alastomiin naisiin ne on tottunu, mut tuppaa kätilöt mennä hämilleen ku näkee alastomia miehiä, että parasta ois jos meinaavat altaaseen niin simpparit jalassa :D

joo ei boksereissa! :eek: tässä ajattelen nyt miehen kauhtuneimpia boksereita jossa kuminauha on rispaantunu ja näkyy läpi niistä kriittisimmistä kohista :D
 
hahaha :LOL: ..joo noi ois hyvät..tai sit jos meijän ukko tulis niissä sen "seksikkäissä" boksereissa joissa lahkeet nousee väkisinki stringimäisesti persevakoon ja etumus melkee pullahtaa ulos :LOL:

Nyt on kämppä siivottu perusteellisesti..ruuanki sain tehtyy ja pyykit viel koha kone on pyöriny..sit saa riittää tälle päivälle..ja ei tää tauti ainakaa kokonaa oo ohi :( kauheen hedarin heitti päälle kesken siivouksen, oli pakko otta panadooli ku tuntu et silmät pullistuu milli millitä päästä.
 
lahjottakaas mulle parit supparit kuulkaas niin mäki pääsisin joskus tositoimiin!! :)

Nibbe Meillä kans sairaalakassilistassa ne miehen UIMAHOUSUT ISOLLA. Koska voin vaikka vannoa että kun sattuu niin mä sen miehen sinne aammeeseen käsken ja siinä vaiheessa ei kyllä kiinnosta mitä sillä on päällä ja jos unohtaa ne uikkarinsa niin sitten on vaikka boksereissa siellä! Ja toi lääkkeillä aiheutettu euforinen olo niin oli ihan mukavat olot mulla siellä Meilahdessa kun olin magneettikuvauksessa kun nehän muhu pumppaili daiapameja etten hysteeriseksi mene sielä putkessa Olo oli kyl aika rauhallinen eikä ois kiinnostanu varmaa vaikka ois koko pää irronnu... :D Mutta tänne toki voit lahjottaa niitä supistuksia, kivuliaita ja kohdunkaulaan ja kohdunsuuhun vaikuttavia parikappaletta kiitos! Sen verta et syntyis lasketun ajan puitteissa. :)

Tyty Meillä miehen kummitäti on kätilö ja sanoi että miehele ne simmarit tai EDES bokserit kun on se kätilölle vähän kiva tilanne tulla tarkistaa kohdunsuun tilanne ja mies munasillaa siel ammeessa. :D Sama jos mennää perhehuoneesee on kuulemma pyjaman käyttö ihan sallittua kun siellä osastolla on muitakin. JA ei hirveen kivaa jonkun viereisen huoneen vieraille kun joku kävelee boksereis käytävillä :D
Joo no mä alan oikeesti kohta vaatii korvauksia piru vie kun talo tärisee, suihkusta ei tuu kunnolla lämpimää vettä välilä (tosta ihmee tärinä häiriöstä johtuen varmaankin) JA keittiön hanan vuoto on alkanu ihan hirveeks että täytyy vaan kutsuu pikkuhiljaa sitä putkimiestä. JA tosiaan MILLÄ MÄ NUKUTAN VAUVAA ELOKUUSSA kun tollanen pauke ja meteli. Eipä oikeen ikkunoitakaan sit auki pidellä?? ARG...

vilma mä oon viel kade kun mua ei supistele. Mut sit kun alkaa supistelee en varmaa oo enää yhtää kade vaan oon sillee et "EI ENÄÄ HETKEEKÄÄ" kohta meil on nyytit sylissä :)

Kuinkas moni on ajatellu videoida synnytystä?? Itte aattelin että ois kiva siitä ponnistusvaiheesta ja ensihetkestä saada videota. :) silleen tietysti ettei mitää kriittistä näy mä en AINAKAAN halua nähdä :) Mutta kuitenkin. :)
 
nibbler kun olin enen raskautta töissä uimavalvojana niin yhdellä kundilla oli tollaset borat uikkarit päällä kun tuli uimaan. Meinasion tosissaa vetää sumpit väärää kurkkuu aamusella kun se ilmesty paikalle... :D Sit oliki mukava käydä sanoa että "et viittis vaihtaa noi persvakouikkaris vähä asiallisempiin kun täällä on lapsiakin"

Tyty Meillä taas miehellä on väkisinkin uusia boksereita kun minä omin sen kaikki ja sit se ihmettelee missä ne kaikki on. Mulla on sairaalakassilistassakin laitettu että "BOXEREITA" :D mulle siis :D
 

Yhteistyössä