Nopeasti vain kommentoin...
TA Pelkopolille meillä mentiin neuvolan kautta. Jossain paikoissa on ilmeisesti niin ruuhkaa, että sinne on vaikea päästä mutta mä pääsin samantien oikeastaan. Ja olisin saanut käydä uudestaankin siellä juttelemassa, mutta kerta riitti.
En tiedä oliko siitä varsinaisesti hyötyä, mutta kyllä se mieltä rauhoitti. Mä kävin siis puhtaasti synnytyspelkoon liittyen siellä. Käytiin asiat läpi perusteellisesti kaikkia puudutuksia yms. myöten ja kyselin ihan kaikki mitä mieleen tuli.
Suukkis: Meillä alettiin syömään vihanneksia sormiruokana ilman yhtään hammasta, että ei siihen touhuun hampaita tarvita. Edelleenkin Nuppu taitaa suurimman osan jotenkin liiskata kitalakeen, ennemmin kuin pureskelee vaikka hampaita on jo 8 kpl.
Tsemppiä, toivottavasti sun olo helpottaa levolla :hug:
TA Meillä oli Nuppu yhden yön mummilassa kun tissin lopetus ei sitten millään onnistunut kotona. Ja hyvin oli mennyt. Mutta sitten joutuikin samantien 3 yöksi takaisin kun anoppi oli niin huonona, että mun oli pakko olla miehen kanssa sairaalassa. Tilanne oli kauhea ja mä itkin koko pe-illan Nupun hoitoon jättämistä, anoppia yms. Mutta sitten aattelin, että mun on pakko olla täällä ja Nupun on pärjättävä. Ja olihan se pärjännyt. Tilanne on sulla tietty eri, mutta kyllä se poitsu pärjää ilman sua. Äitillä tosiaan voi tehdä tiukkaa
Meillä on tosiaan imetys lopetettu ja teki Nupulle aika tiukkaa. Mutta nyt ei kaipaa enään tissiä ja maidontuotankokin on alkanut loppumaan onneksi. Kauan siinäkin meni ja luulin saavani rintatulehduksenkin vielä loppujen lopuksi. Yöt ovat aavistuksen parantuneet, mutta välillä tosi rikkonaisia edelleen. Tosin meidän kesäkuu oli tosi rikkonainen kun mä olin töissä, Nuppu mummilassa, välillä isi pitkään pois kun oli äitinsä luona yms. Josko se tästä tasaantuisi.
Maitoallergia alkaa meillä helpottaan. Pienet määrät raejuustoa ja juustoa sopii, nyt on kokeiltu viiliä. Nuppu juo riisimaitoa ihan hyvin nyt nokkamukista vaikka vettä joisi enemmän kuin maitoa.
Ulkona pitäisi olla aamusta iltaan, mutta ei tuo neiti pysy varjossa millään. Onneksi nyt nukkuu pääosin päiväunia päivän kuumimpaan aikaan. Kävelemään lähti viime viikolla ja aika pitkiäkin matkoja nyt jo kävelee :heart:
Kotona olen nyt kun kuukauden kävin töissä ja pitempää en ollut sopinutkaan. Enkä sovikaan, kotona on kiva olla
Miehellä on ainakin nyt toistaiseksi töitä ja uudelleenkoulutukseen on menossa. Selkä on edelleen kipeä, mutta todella paljon parempi kuin ennen leikkausta. Mutta tuskin kokonaan ikinä parantuu
Kaikille tasapuolisesti hyviä vointeja ja en nyt muista olenko onnitellut kaikki uudelleenodottajia. Mutta oikein paljon onnea pikkuisista, jos en ole mukana pysynyt :heart: Tulee käytyä niin harvakseltaan, että ei oikein pysy jutuissa mukana :ashamed: