ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

Tervetuloa kaikki, joista tuntuu, että haikara on eksyny matkalla.

Esikoisesta haaveilevat:

Duffy....................................yk14
kiharapää.............................yk23
Louvre..................................yk13
HaLLeBeRRy.........................yk21
Peppi1981............................yk52
anu84...................................yy18
Rosetta.................................yk19
kaz........................................yk14
Siniviuhka.............................yk20
yöperhonen-........................yk19
Paiju.....................................yk17
Orion....................................yk28
HappyFeet...........................yk8
Devi......................................yk8
Ibu........................................yk12
Pipopi....................................yk14
mely......................................yk6
Laulau...................................yritystä 11/08 alkaen
HayLina.................................yk9
Sinirusko...............................yk10
Diodium



HAAMUILIJAT




PLUSSA PÄRÄHTÄNYT:

Talvis....................................yk5
masuha1...............................yk6
Daadeli................................. yk8
nibbler..................................yk18
baby butterfly......................yk5
Ouska...................................yk8
Hempukka87........................yritystä n.2 vuotta
arianrhod..............................yritystä 11kk
Mii26.....................................yk5
Kuumeilija.............................yk12
pippur1...................................yritystä useampi vuosi


TAUSTAILEVAT:


Lupu.....................................yritystä 08/07 alk.
napsuneiti............................yk24
papaijaa81............................tjottailua takana reilu vuosi
Heinu....................................yk15
Santtuli.................................yritystä 1v. 3kk
Simpson...............................yritystä 1,5v.
Taikapapu............................yritystä 10kk
onlyer...................................yk41
 
HaLPe :LOL: :LOL: pitänee ehkä tuunata tuota otsikkoa vielä, tälleen alustavasti laitoin samalla tavalla.

Hei evribadi, ehdottakaas tosiaan pinon nimeksi jotakin muuta, jos tulee mieleen.
"Katkerat esikkojen vääntäjät" vois tietenki olla ihan hauska :D
 
Minä taidan painua petiin pohtimaan meenkö huomenna töihin vai not. Katotaas tuleeko lisää ehdotuksia ja huomenna jos vaikka laitettas uus otsikko, on tuo vähän tylsä :D tajuaakohan sitten toisaalta uudet kuumeilijat, että se on vitsu...no pohditaan sitä huomenna.
Hyvää yötä tytöt!
 
Kiitokset uudesta pinosta :D
Mulle vois vaik laittaa tohon listaan että yritystä takana 1v 3kk tai jotain, näyttää pöhkölle ku ei oo mittää =) Yrityskierroista en oo lukua pitäny ku on kierrot ollu alusta asti niiiin sekasin :) Mutta nyt nukkumaan, öitä kaikille :wave:
 
Huomenta!

Joo siis tänne uuteen pinoon kirjotukset hei naiset :D!

Santtuli, mulla oliki tarkotus kysyä että kirjotetaanko jotain tohon sun nimen perään, hyvä ku sanoit =) en ois muistanu.

Joo me taas mennään miehen kanssa työterveyteen yhdessä niin ku jotku vanhukset :D molemmat kipeinä :/ Täytyypä lähteä, ettei myöhästytä. Tulen myöhemmin takas :wave:
 
mu läppäri hajos taas ja sit ku riehuin ja heiluttelin sitä, ni se osu täysiä mun alavatsaan ja sen jälkeen alko polttaa alavatsaa ja oik nilkkaa.. :eek: mitä hemmettiä??
Nyt taas tapellaan tästä yhestä koneesta miehen kanssa.. :headwall:
 
Minäkin tulen kuulumisille pitkästä aikaa =).

Meillä oli eka poliaika perjantaina. Asiat rupesi selviämään heti eli minun kierroista suurin osa on todennnäköisesti ovuloimattomia kun kierrot on niin pitkiä ja vaikka saankin oviksen pitkissäkin kierroissa tikutettua níin ne munikset ei parhaita mahdollisia ole koska irtoavat niin myöhään. POlikäynnillä mulla oli kp18 menossa, eikä siellä johtofollia näkynyt joten ovuloimaton kierto ainakin nyt on menossa. Kun menkat alkaa aloitan syömään clomeja kp3-kp7 ja ovistesteillä sitten katson tapahtuuko ovis ja sitten tietysti laitellaan simppoja matkaan. tokassa kierrossa meen kp 8 aukiolotutkimukseen ja katsotaan miten clomit toimii ja silloin ilmeisesti aloitetaan clomien jatkoksi vielä joku piikitettävä lääkekin. Miehen simpat oli suhkoht hyvät, määrä ja liikkuvuus normaali, sittiöistä parhaimman muotoisia on vaan parisen prosenttia, mutta ihan perinteisellä menetelmällä pitäisi kuitenkin raskauden alkaa. Tosi positiivisella mielellä olen nyt, ehkä ensi vuonna minäkin tulen vihdoin raskaaksi =)
 
Heippa kaikille piiiiitkästä aikaa!
Olen ollut lomalla ja vaihtanut työpaikkaa ja vaikka mitä, enkä ole päässyt kuin välillä lukemaan teidän kuulumisia.

Mutta heti alkuun Rosetalle kauheasti onnitteluja, että asiat rupeavat selviämään. Ja selkeästi postiivisia uutisia =)

Meillä on nyt jo menossa yk 14 ja loppukierto menossa. Tädin pitäisi tulla vierailulle viimeistään lauantaina. Mulla ei ole ollut tässä kierrossa minkäänlaisia tuntemuksia onnistumisen tai onnistumattomuudeen suuntaan. Päätettiin kotona, että vuosi 2009 on meillä sellainen, että se vauva tulee ja oikeasti. Vuoden vaihteen jälkeen heti ajanvaraus tarkempiin tutkimuksiin.

Ja kaikille nuhanenille pikaista paranemista :)
 
kaz
yöperhonen Täällä meidän yhteistä elämää epäilee eniten anoppi. Mulla käy niin vihaksi :kieh: Niiden luona kun käydään melkein joka viikonloppu niin tulee miehelle aina huomautettua, ku sieltä ei koskaan voi lähteä ajoissa pois ja se aina lähtee siellä omille teilleen ja minä sinne yksin, niin anoppi on sitten aina että "jaksattekohan te toisianne" yms yms..aargh..
 
hienoa, uusi pino! =) =) tnx!

Mii arvaa vaan, vieläpä kaks kertaa :LOL: :LOL: taitaa se niin olla, että nuha lähtee nu...malla, on heti paljon parempi päivä ollut :LOL: :LOL:

argghh..mulla irtosi äsken hampaasta paikka :kieh: :kieh: 18. päivä on viisurinpoistoon meno, niin pitää arveluttaa siellä hlääkärille, että poistetaanko se viisuri vai paikataanko reikä..paikkaus olis kyllä akuutimpi. eiih..mä en tahdo kumpaakaan :'( :| :snotty: :snotty:
 
Rosetta ja Heinu, mukava kuulla teistäkin =) Hyvällä asenteella olette molemmat liikenteessä, kyllä ne kääröt teillekkin tulee ja

Rosetta, tosi hyvä että saitte selvyyden asialle :) Nyt vaan clomeja naamariin ja ovista bongaamaan :D

Sinikalle myötätunto :hug: hammassäryistä.

Jeps, 4pv nyt sit kotona saa olla, 2 saikkupäivää ja 2 vapaata onneksi siinä vielä sen jälkeen. Pitäs jaksaa kuitenki lähteä keskiviikkona tai torstaina kauppoihin, mies lähtee Pohjoseen kotipaikkakunnalla käymään ja pitäs sen sukulaisten lahjat nakata kyytiin.
Mua ihan jänskättää millon mulla alkaa kuukautiset terojen jälkeen :D keskiviikkona otan viimesen.

muoks. kazille vielä anoppi-asiasta. Mulla oli ex-anoppi kyllä yks piru. Se kans aina ääneen sano että " Kannattaako teidän nyt muuttaa yhteen ym paskaa. Voi juma se korpes! Nykynen anoppi asuu yli 500km:n päässä, ei tuu nähtyä liian usein :LOL:
 
Voi hitto mitähän mun kropassa taas oikein tapahtuu! Tuossa joku aika sitten kun miehen kanssa vähän, öh.. no lemmiskeltiin niin melkei välittömästi sen jälkee mulla alko ihan tajuton kipu koko alavatsan alueella!! Mulla ei oo koskaan ollu mitään vastaavaa..!nyt joku puol tuntia jo kestäny, sillai vähän helpottanu et kun oon täs sohvalla sikiöasennossa niin on ihan ok olla mut kävelemään ei voi kuvitellakka lähtevänsä! :eek: Onko kenelläkään ollut vastaavaa??
 
Vieläkö mukaan mahtuu uusi jo pitkään esikkoa toivonut pohjalaisnainen. Mä eilen kirjottelin tonne Apuja tarvitseviin, mutta nyt mä en ainakaan pääse sinne enää ollenkaan, toivottavasti ei ole musta johtuvaa, kun mun kirjotus oli viimesenä. Coctailina primot ja metut, ja ihan hyvää tulosta on syntynyt, nyt kun vaan vielä sais plussan niin oujee:)



Siniviuhka Mulla just pari viikkoa sitte poistettiin viisuri, ja se oli viimenen lajiaan mun suussa, ja täytyy sanoa et on näköjään hampulääkäristä kiinni kuinka kovaa sattuu, mulle tää viimesin oli helepoin ja kivuttomin, vaikka kyseessä oli alaleuan hammas(lääkäri sano et ne on pahimmat)Mut lääkäri heitti niin kivaa juttua siinä et ois voinu kuunnella kauemminki:)
 
Simpson tervetuloa messiin! enkä usko, että se pinon kaatuminen susta johtuvaa on, täällä nää pinkat kaatuilee omia aikojaan sen minkä kerkeää! =)
tuleeko siitä poistamisesta kauheat jälkisäryt? :| pelottaa, kun tosiaan niin lähellä joulua vielä on, että ei paljon tahtoisi kipua kokea. mulla myös alaleuasta poistetaan, ja röntgenkuvien mukaan ei oo kovin pitkät juuret..huh.
 
Mulla särki n.2h sen jälkeen kun puudutus lakkas, mut mulle hammaslääkäri sanoi et välttää kuumia juomia ja ottaa panadolia 4-6h välein vuorokauden ajan, niin ei pitäisi päästä säryn yllättämään, ja mä tein työtä käskettyä. Mulla oli pitkät juuret,ja se vaikein homma olikin pitää kieli pois sieltä suuresta kraaterista, mikä nyt on kyllä jo mennyt umpeen.

Oonkohan se vaan mä vai tuntuuko kenestäkään muusta et just mietti, että joulu on taas pian ja nyt se oikeesti on hemmetti ihan just, näillä näppäimillä. Mä oon 26 ja ainavaan se yllättää joka vuosi kuinka nopeesti se loppuviimein tulee :LOL:
 
Nyt alkaa jo kipu helpottaa, alavatsa edelleen 'kosketusarka' mut kärsii jo liikkua.. täytyy varmaan ens kerralla gynellä kysellä moisesta kipukohtauksesta että mistä johtuu.. :|
Tervetuloa Simpson :flower:
sinikka mulla on poistettu leikkaamalla yks alaleuan viisuri, pahin kipu kesti mulla joku 3 pvää, mutta kun söi kunnon kipulääkkeitä niin pysy kipu suunnilleen kurissa :/ poski oli tietty ku jalkapallo, eipä tarvinnu peiliin töllistellä pariin päivään :D Mut kyllä mä suosiolla poistattaisin sen hampaan, harmia niistä kuitenki jossain vaiheessa tulee :|
 
Tervetuloa Simpson :flower: Ootteko kuinka kauan yrittäny lasta? (laitan tiedot nimen perään listaan)

Minä otin reilu tunnin päikkärit =) Nyt aletaan tekemään miehen kans ruokaa.
Makaronilaatikkoa, laitetaan jauhelihan sekaan soijarouhetta, saapa nähdä minkälaista tulee :D
 
Meillä on ollu haikara hukassa maaliskuusta -07 ja siitä pois muuatama kierto kun mentiin naimisiin ja söin pillereitä...Ja toki kun nyt todettiin toi mun ovuloimattomuus, niin toivoa ei oo kauheesti ollu mut...Eli n.1,5vuotta yk on varmaan joku 16-18 riipuen kuinka laskee. Kireto on aina ollut säännöllinen 26-29pv, vaikka en ovuloikaan. Tai se on heikko tai epäkypsä tai jotain...

Mä en ole vielä kohtalotoveria löytänyt jolta kysyä et kuinka voi olla anovulatorinen ja silti kierto on säännöllinen? :headwall:
 
Soijarouhe on ihan kätevä lisä ruokaan, hyvin kun maustaa niin ukkokaan ei tajua syövänsä vähän terveellisemmin :D Myös niitä soijapaloja tullut joskus kokeiltua, niitä en oikein osannu valmistaa ku ne meni sellaseks mössöks.. :x
 
Santtuli, meillä kuule ukko oikein osti niitä :D se on meillä se terveellisemmin syövä :D Meikä se kävelee aika suvereenisti kasvis-osaston ohi kaupassa, mut mies sitten ostaa hedelmiä ja vihanneksia, minä hoidan lihapuolen hihi.

Simpson, minäpä laitan vaikka ton 1,5v listaan =) jännä kyllä että kierto säännöllinen, vaikka ei ovista taphdukkaan! Mä oon josku lukenu pco-tapauksista, keillä on ollu kierto säännöllinen, mut ei ovista taphdu siltikään. Sulla ei tainnu sellasta olla?
 

Yhteistyössä