ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

pöö. on ollu vähä kiireitä, muutettiin ok-taloon... en nyt tiä onks tää hieno asia vai ei-niin-hieno... :eek:
taas olen kipeänä. kurkkua kuristaa, nuhaa, pää särkee ja kuumetta, tosin vain 37,5 tienoilla, mut soitin töihin, etten mene. on sen verran karmee olo.. :(
perjantaina on sitten totuuden hetki.. .tai en mä sillon kai testaa... jos alkuviikosta sit.. :)
 
Pepille :hug: tädistä. Päivitin uuden yk.n

astylle peukkuja b=)d ja paranemisia!

Mulla onneksi olo helpottunu, uskaltauduin leipääki syömään, huomenna vapaapäivä, ei tarvi huolehtia töihinmenosta. Taidan alkaa kattoon Frasieria ja sitten nukkumaan. Hyvää yötä naiset!
 
Ouska ja anu84 Ihanaa kun täällä on kohtalotovereita.. helpottaa niin! =) Vaikken tietenkään toivo tällasta kenellekään.. Inhoan niin noita teroja!!! Miula kans tosiaan 82 pv pisin kierto, mutta sillon menkat tuli ihan ittellään, ei teroilla. Nyt kierrot alkoi taas venyä.. otin teroja 2 kuuria, toivottavasti auttas :attn: Siula ouska tuo luomukierto olis about saman mittanen kun miula. Jos ei lasketa niitä venymä-kertoja.. Söin muuten 9 v. yhdistelmäpillereitä.. Nehän on niitä jotka estää oviksen, eikö? Gyne tosin sanoi, et toisaalta ne on hyvät koska "rensselit" saa levätä..ne on ikään kuin suojassa luomunaisten sairauksilta (mitä ne sitten onkaan)!? :eek: Ja mie kans sain näiden terojen kanssa maailman kivuliaimmat menkat! Aika "samiksia" ollaan ;) Enkä liioittele; jalat meni pari krt alta kun sattui niin kovaa, kyyneleet valu silmistä :'( Terottomat luomumenkat ei ollu noin kivuliaat! Kaikki vaan terojen syyksi :LOL:

Kyssäri: kuin pian raskausoireet voi ihmisellä alkaa??? Muutaman viikon päästä? Vai heti hedelmöittymisen jälk? Eikös se ole se hormoni joka oireet aiheuttaa, eli periaatteessa heti? ..aamulla yökkö olo, joka helpotti kun söin.. hih, ihan kun ihmisellä ei vois olla vaikka vattatautia :p
 
Hyvää huomenta kaikille :wave:
täällä ollaan podettu flunssaa jo toista viikkoa :snotty: Alkais jo riittämään tää nenän niistäminen :headwall: !
Mii26 mulla kans noi kierrot heittelee melko lailla, eka luomukierto tais olla jotai 120 pvän luokkaa :eek: ja viimesin kierto oli jotai 85 pvää.. muut kierrot siinä välillä millon mitenkin :kieh:
(.) pari pvää ollu epämääräsiä kipuja munasarjoissa, en oo koskaan onnistunu ovista bongaa et mahtaskohan olla oviskipuja? Lääkärille pääsyä oottelen ku kuuta nousevaa |O Tuntuu et nää päivät matelee niiiin hitaasti |O
 
Helou!

Täällähän on sairastelevaa porukkaa.
Santtulille paranemisia ja toivotaan, että ovis siellä ilmottelee itsestään, nyt vaan peitto heilumaan ;)

Tänään ei onneksi enää ollu mitään mahaoireita. Vapaapäivää tässä ollaan miehen kanssa vietelty, ihanaa ku saa vaan olla. Huomenna taas vyöhikseen ja sitten on viikon tauko siitäkin.
 
Ei hitto... Se testi minkä olin aamulla tehnyt.. Nyt sitä tuossa joku tunti sitte vilkaisin paremmin, niin "selvästi" erottaa haamujen haamujen haamu viivan ja aina olen tuolla samalla testannut ja mitään en ole niihin aikaisemmin saanut, vaikka olenkin sitä myöhemminkin vielä vilkuillut.. Mä nyt niin toivon et pari päivää menis nopeeta et sais testata uudestaan!!!!
Nyt olis niinki 4+0 tai 4+1, että haalea se viiva voi kyllä vielä ollakkin joten toivoa ei ehkä kuitenkaa vielä menetetty!!
ja tosiaan eilisesta asti ollu maha jotenki kivi kova! Mitään muuta tuntemuksia ei ole. Paitsi et paistoin tänään lohen uunissa joka on mun herkkua niin en ole saattanut sitä edes maistaa ku haiseekin jotenki niin "pahalle"!
 
anu84: Toivottavasti sulla tärppäis...
Kirjoitit tuossa kivuliaista tero-menkoista.. Puhutaan nyt vaikka tuolla nimellä =) Huomasin et terojen vaikutus on varmaan lakannut kun nyt menkkojen alkaessa en ollut lainkaan niin kipeä kun esim viimeksi. Silloin sama juttu et kyyneleet vaan valu silmistä kun sattui niin kovin.

ON: Elämä alkaa taas helpottaa... alkuketutuksesta on päästy yli. Pitäis varmaan hankkia ovistikut ja soittaa aikaa lekurille..
 
Argh, mie kirjotin viestin ja sit kaikki hävis |O No ei ku uudestaan.. juups teromenkat on ihan osuva nimi sille hirviölle!!! Vaikka nuo 2 kuuria ei tasais menkkoja, niin ei sitten. Uutta terokuuria en aio syödä enää ikinä :(

Tänä aamuna olis taas hyvin hento yökkö.. eilen aamuna oikein kunnon yökkö. Tarkotan siis kuvoa oloa :p Mutta turha mistään plussasta on haaveilla kun en ole onnistunut bongaamaan ovislimoja |O Kp 16 vai olikohan jo 17 (?) on meneillään.. hoh.. kierron pituudesta vaan kun ei tiiä! Ja onkohan oviksen aikaan limat aina yhtä voimakkaita? Kun lopetin pillerit, niin 2 kierrossa tuli aivan järkyttävä määrä ovislimaa!!! Kukaan ei varmaan usko miten paljon :LOL: Sitten tulikin eka superpitkä kierto, eikä vastaavaa limahyökkäystä ole sen koommin nähty.. Terokierroissa ei todellakaan! Nyt olis siis ihan luomu meneillään... Voi limat, missä ootte??? :p

Tsemppiä kaikille jännääjille :flower:
 
tipuin! saa nostaa takasin listoille: yk 10...
en tiedä edes harmittaako, kun jotenkin tässä kierrossa tiesin, ettei tärppiä kuitenkaan tuu..harmittaa vaan, että täti antoi odottaa itseään päivän normaalia pidempään..

ps. mua oksettaa kun duunikaveri kaivaa nenää oikein autuaana tossa mun vasemmalla puolella.. :x :x :x :x :x
 
Huomenta!

anulle plussapuhuri +++++++++++++++ :whistle: toivotaan, että saat mehevän ja muhevan plussan lähipäivinä :)

Mii26, en eilen muistanu vastata sulle tohon raskausoirekysymykseen, mä oon henkilökohtasesti sitä mieltä, että ensimmäiset oireet voi tulla aikasintaan siinä vaiheessa kun alkio on kiinnittynyt kohdun seinämään ja alkanut erittämään istukkahormonia, eli oviksesta noin viikon päästä.

Sinikka tervetuloa takas :flower: ja :hug: tädistä, vaikka sitä onkin luovuttanut kierron suhtene, niin kyllä mulla ainakin on pieni toivo aina päällä, se on toisaalta inhottavaa :/

Mulla on nyt jotenki ollu rennompi olo, varsinki ku tietää ettei todennäkösesti ovuloi niin ei tarvi "suorittaa" :D, mut kyllä mulla varmaan loppukierrosta alkaa jänskättään, että no jospa sitä sittenki ois! Ärsyttävää! :kieh: Pitääpä mennää aamiaiselle, mies teki mulle leivät, ihana nasu :heart:
 
torstaita kaikille =)
on jo huomattavasti parempi mieli.. kyllä tää tästä. itkuinen ooon ollut, mut se kuuluu tähän tädin vierailuun aina aika kiinteästi..viikonloppuna on uudessa kodissa lähes kaikki siinä kunnossa, että tämä perhe muuttaa sinne :heart: kiirettä siis pitää! ;)

täti on näköjään vierailemassa muuallakin kuin täällä :hug: kaikille sitä tarvitseville neitokaisille
 
Mua niin jännittää huominen testaus ettei ikinä.. Mitään muuta oiretta ei oo ku et tosi ällöttävä olo ja nipistelee välillä tosi kipeestikkin oikealta alhaalta!! Mun tekis mieli testata jo nyt!
 
joo voipi päivitellä sen yk5 pikkusen niin arvelinkin. En ole vain ovuloinut ollenkaan tässä kuussa ja kierto oli 46 päivää... 10.11 tulee puoli vuotte yritystä täyteen...kuukausi oltii sille tulee jos on tullaksee epävirallisesti nyt siis periaattees yk 6 mut pidetää se tossa viidessä kun niin kauan tääl ollu... :ashamed: Kertokaa te pitkää yrittäneet miten tästä ahdistuksesta pääsee eroon kun tuntuu ettei mitää tapahdu... Tuntuu kauheelta ajatukseltaki et joutuis näin nuorena jo turvautuu johonki hoitoihi... koska niihi ylipäätänsä pitäis ees hakeutua?? :/ :(
 
Tipuin :( Yk8 olis nyt vuorossa, huokaus.
Kiertokin venyi pitkäksi, kun on niin paljon stressiä tällä hetkellä. Rakennetaan taloa ja se vie kaikki voimat. Täälläkään en kerkee käydä kirjottelemassa kun kaikki aika menee tontilla.

Mut tsemppiä yrityksiin kaikille!

KP Meidän kaverit yritti 10v vauvaa, luopuivat toivosta, ottivat koiran ja pam.. heti raskaaksi! Toivottavasti koira tuo mukanaan teillekin onnen :heart:
 
bb enpä oo itse kovin montaa kiertoa pidempään yrittänyt kuin sinä, mutta voin sanoa, että omakohtaisesti tuntuu sille, että mitä pidempään on yrittäny niin ainakin mulla se pettymyksen tunne on laimeampi..jotenkin kun siihen on jo niin turtunut ettei kuitenkaan plussaa kuulu..

oikein lämpimiä halauksia tippuneille :hug: :hug: :hug:

TÄÄLLÄ SATAA LUNTA!!!!!!!!!!!!!!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: *etsii suksia ja pulkkaa* hiphip hurraa!!

ja niin, mies sanoi eilen, että sillä on ensi torstaina lääkäriaika, joku esitarkastus leikkausta varten, jossa ne napsii sen kikulista sellaisia ylimääräisiä kiinnikkeitä pois ( hirveän ahdas esinahka siis.. ), niin aikoi kysyä samalla, että voiko spermaa testauttaa ns. etukäteen, vaikka missään tutkimuksissa ei ollakaan käyty..mun mielestä on ihanaa, että mies oma-aloitteisesti on päättänyt kysellä asioista :)
 
JenPen
Siniviuhka Ihanaa kun miehes on oma-aloitteinen! :heart: Onko sulla tai jollain muulla muuten tietoa voiko toi sperman laatu huonontua ratkaisevasti? Mun mies oli nimittäin aikoinaan jossain tutkimuksessa mukana, missä katottiin sperman laatu. Mies sai todistuksen, jonka mukaan sperma erittäin laadukasta tavaraa, siittiöitä runsaasti ja hyvin liikkuvaisia :D Mies kuitenkin tupakoi ja on elänyt aika epäterveellisesti jossain vaiheessa, ja tutkimuksesta aikaa varmaan 5-6 vuotta...
 
täälläki tuota saastasta kämmästä lunta!!! |O onneks sulaa hissukseen pois. toisaalta taas onhan se kivempi ku on lunta ku että ois vaan harmaata ja risuista noin niinku estetiikan kannalta...

nenä tukossa :snotty:


en tuosta sperman laadun huonontumisesta tiedä, mutta mun korviin kuullostaa järkevältä jos tosiaan on eläny epäterveellisesti pidemmän aikaa. kannattaa käydä testaamassa. meki miehen kans puhuttiin vähän että se kävis testaamassa...
 
Heissan!

Tädistä kärsiville :hug: :hug: Päivittelen listaan udet yk:t.

Mitenhän anun tän päivän testaukset?!

Sinikka, kyllähän sitä voi mun tietääkseni vähän niin kuin etukäteen tutkituttaa spermansa, vaikka ei hoidoissa oiskaan. Mä oon mietitny, että tekis samalla lailla ku nibberi että harrastas miehen kanssa seksiä ja sitten kävis gynellä ja se ottas sen näytteen sisältä. Siitähän ei muistaakseni nää ku sen että onko ne elossa vielä esim 24 tunnin kuluttua kuksimisesta ja vissiin liikkuvuudesta voi jotain sanoa, korjaa nibberi jos oon väärässä :D :D

JenPen, mä oon ainaki lukenu, että tupakointi huonontas vähän sitä siittiöiden laatua ja kai liikkuvuutta, mutta se laatu ilmeisesti palautuu takas kun lopettaa tupakoinnin, että nyt vaan mieheltä tupakat piiloon :D

Testasin tänään ovistestillä, mut ei tullu plussaa, tosin virtsa oli aika laimenneen olosta, että en tiedä...aattelin testailla nyt muutaman päivänä. Mua jänskättää se ultra ens viikolla ja siis okei tää on niin säälittävää ja tyhmää, mut mä oo miettiny, että vähänkö ois hurjaa jos siellä oiski yllätysvauva :LOL: :LOL: :ashamed:
 
joo noin se meni, eli aika oli silloin ja silloin ja 10 tunnin sisällä ennen sitä varattua aikaa piti hässiä ja site gyne otti vaan nopeesti näytteen ja tutki sitä.

joo ja mulla tuo yllätysvauva fantasia aina kun tiedän että on ultra edessä :D
 
iltoja naiset :wave:

lenkiltä palattu, täti lähes tiessään, ja pää pystyssä taas.. näyttää vaan kalenterit hiukan siltä että ens kierto tulee menee hukkaan, on mies just ovis aikaan reissun päällä :/ noo.. pieni hengähdystauko tekee ihan hyvää tähän talouteen.. onhan tässä jo asiaa ressattukin..mitäs teidän viikonloppuihin?täällä jo oleillaan uudessa kodissa, takan edessä :heart: eli kotinurkilla menee tää viikonloppu laatikoita purkaen.. paitsi että huomenna mennään tyttöjen kanssa katsomaan jenni vartiaista.. jihuu!! ja tämä nainen nollaa päänsä tädin käsittelystä :saint:
 

Yhteistyössä