ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

Heinu: Luulis että se ois ainakin tienyt että noista särkylääkkeistä vois olla haittaa :/. Oooteko menossa tarkempiin tutkimuksiin =) .

Mulla tasan kuukausi seuraavaan poli aikaan ja voitte uskoa että aika matelee :p
 
Heinu kirjoittiko kenties Miranaxia, tai muuta vastaavaa?

mulle kirjoittivat kerran todella koviin menkkakipuihin tuota, vaikka kerroin, että yritämme lasta..muuten hyvä joo, tehokas nappi on, mutta se saattaa tuhota munasoluja ja vaikeuttaa raskautumista entisestään. erityisesti haitallista raskaana.. :| samaa lääkettä suositteli myös päänsärkyyn, jota mulla on välillä..

tälläkin hetkellä koskee päähän ihan sikana, niin, että näköä haittaa..en vaan viitsi tuota miranaxia mielellään ottaa kun tiedän haitat..

tänään tulee täti, illemmalla tod.näk.
 
Heinu: Useissa lääkkeissä tuntuu lukevan tuo sinun mainitsemasi testi... Yksi lääkäri kerran sanoi minulle että eräissä lääkkeissä se pitää olla mutta mahdollisuus että todellisuudessa vaikuttaa jotenkin on minimaalinen.. Toivotaan et plussa tulis...

Avokkikin oli eilen illalla ihana kun oltiin menossa nukkuu.... Kysyi että onko hassu oloni hävinnyt.. tarkoitti sitä kun olin valittanut hassua oloa hänelle viikonloppuna... Vastasin ettei ollut... sit vaan kysyi et koska tekisin testin... :heart:
 
Terrrrve tytöt!

Heinu, mulla vissiin on noissa virtauksissa tuolla munasarjoissa ja kohdussa jotain häikkää ja sit vissiin en ovuloi, noihin ainakin pitös auttaa sen vyöhiksen. Kannattaa kokeilla, siitä sen tietää onko häikkää, että käykö niiden heijasteiden painelu kipeää. Jos ei tunnu missään niin ei siellä sitten mitään ongelmia ole, mutta mullahan oli aluksi niin kipeet, että vedet valu silmistä. Se täti suositteli, että kävisin siinä munatorvien aukiolotutkimuksessa, ettei vaan siellä ole tukoksia. Olen kuullut juttuja, että vyöhyketerapian avulla on tullut raskaaksi, vaikka johtimet olis ollu tukossa. Se antaa toivoa ainakin mulle :)

Mulle on määrätty Pronaxenia kivuliaisiin kuukautisiin ja mä luin vasta nyt, että se saattaa haitata raskaaksituloa :eek: ! Mutta toisaalta, mä oon ottanu sitä yleensä vaan yhden tabletin, kierron ensimmäisenä päivänä, että toivottavasti se ei vaikuta...pitääpä kysyä viikon päästä gyneltä kun on se aika.

Millon Ouska tosiaan ajattelit testata? Me täällä jännittyneinä ootellaan :D

muoks, unohdin! papaijalle iiiiiso :hug: voisko olla kemiallinen kun noin vuotaa? Et vissiin ehtiny tehdä testiä?
 
Voi Ouska :hug:

Siniviuhka No tota samaa mä itekkin mietin, että eikö meille kannattais vaan määrätä sellasia lääkkeitä mitkä ei ainakaan millään muotoa voi sabotoida tota yrittämistä!!! :eek:

Duffy Mun täytyy siis etsiä itelleni tollanen vyöhyketerapeutti. Hittolainen, kyllä tollaset vanhan kansan parannuskeinot on aika usein toimivampia kuin pusilliset uusia. Tietääkö kukaan ketään hyvää pk-seudulta?
 
Voi ei Ouska!! :hug: :hug:

Heinu, pk-seudulla varmaan löytyy tarjoajia :) mä kävin ennen tuota tuttua yhdellä jonka löysin netistä ja se ei ollu hyvä. Sano ettei mulla oo mitään vikaa munasarjoissa jne ja sit se tuttu täti joka mua alko hoitamaan sano heti, että nää pisteethän on aivan tukossa! :eek:
Sun kannattaa soitella ja kysellä vähän mitä ovat mieltä siitä kipuaistimuksesta, mun hoitaja on ehdottomasti sitä mieltä, että sen hoidon täytyy sattua (siis jos on häikkää niissä pisteissä) koska sillon se keho tietää, että aha tuolla on häiriötä ja alkaa parantamaan sitä. Sellanen pikku kutittelu ei kuulemma auta yhtään mitään. Nyt toisella kerralla ei tosiaan käyny enää niin kipeää ja ylihuomenna kun taas meen niin ei varmaan käy niinkään kipeää kuin eilen. Aika nopeasti sitä vissiin alkaa siellä tapahtumaan muutoksia
Mä uskon ihan täysin vyöhyketerapiaan, se on ikiaikanen hoitomuoto ja osa lääkäreistäkin uskoo siihen.

Mulle määrättiin nuo Pronaxenit melkeen kaks vuotta sitten ja en oo ees tajunnu kysyä nistä kun lasta alettu yrittämään, mutta muistaakseni perus buranaki voi estää ovulaation.
 
Eipä paljon mieltä ylentänyt tuo tädin saapuminen... Ainut mikä ihmetyttää ettei mahani ole ollut yhtään niin kipeä kun aina ennen tädin tuloa... Olen suurinpiirtein ollut kaksin kerroin ja mikään särkylääke ei ole auttanut tuntia kauempaa.. Nyt vaan oli tuota nipistelyä parisen viikkoa mut tänään eikä eilen edes sitä kunnolla...

Sori nää mun vuodatukset... Täällä on paljon ihania ihmisiä jotka ymmärtävät mun vitutuksen.
 
Ouska tietysti ymmärretään ja vuodata vaan. Mä kyllä ainakin jaksan lukea ja jotenkin kun tietää itekin ton tunteen, niin ei voi jättää toista ilman tukea. Se on vaan suoraan sanottuna niiiiiiin perse-tunne :headwall: |O

Anteeksi kiroiluni... :ashamed:

Duffy ja ei kun tuumasta toimeen! Mä kysyn heti yhdeltä mun kaverilta, että voisko sen tuttu vyöhyke terapeutti ottaa mutkin vastaan :)
 
Tulin nopsaa äkkii kirjottaa palaan viel illemmalla eli ouskalle ja papaijaalle ainakin extramega hali :hug: ja muillekin tasavertasesti jos unohdin jonkun antakaa anteks.

Heinu mulle kans lääkäri kerra yritti selittää keskenmenoa kivuliaina menkkoina se oli ihan uus nuori lääkäri vaadin toisen lääkärin kun se oli täys sovinistisika muutenkin niin kappas kun oliki muuta kun vaan kipeet menkat...

Tänään kävin lääkärissä. Lääkäri vaan osas sanoo (EI MITÄÄ SIIS) että "vhän on vaikee sanoo ;Vähän kohtu tuntuu ja näyttää vähän että voi olla raskauden mahdollisuus mutta ei sitä voi varmasti sanoa" Sit se ei ees tienny mikä on verestä otettava raskaustesti ja selaili lääkärikirjaansa ja sit määräs mut siihen kun pyysin. Huomenna kuulen tulokset. Paras oli kun se sano että "jos ne ei vielä ala niin oottele rauhas vaa kyl ne sielt tulee" Ei ees tutkinu mitää muuta kun raskautta :eek: |O hyvät jos onki joku tulehdut tai jotai!
 
kiitos kaikille haleista.. outoa, mut nousi kyyneleet silmiin :'( enkä ees tiedä miks.. jotenkin ollut tunnerikas päivä...ajoin jopa miehen töihin tänään vaan siks, kun oli niin kova ikävä... itkee pillitin sielläkin sitten tätä oloani..
en uskalla ees ajatella että olis ollut kemiallinen, en ehtinyt tehdä testiä. harmittais ehkä jopa enemmän jos nyt sais tietää että se olikin kemiallinen raskaus.. itkettää ja itkettää eikä huvita tehdä mitään. onneks tänään ja huomenna on vapaata, niin saan kököttää täällä sohvalla oloni kanssa. kyllä tää tästä vielä iloks muuttuu..
enpä tiennyt että pronaxenillakin on tuollaisia vaivoja.. mullekin on määrätty selkäkipuun sitä, ja oon hyvällä omalla tunnolla niitä popsinut.. :( kumma kun vielä kysyin, että eihän se sit haittaa raskautumista tai raskautta :eek:
 
Heippa kaikille! :wave:

:hug: Halpelle, papaijalle ja muillekki tädin yllättämille.

Täällä se täti vasta nyt alkaa häippäseen poisa. Ihmeen pitkään se mun kiusana viihtyki. Olin tuossa reissun päällä loppuviikon, nii en oo ehtiny kirjottelemaan.

bb toivottavasti siitä veritestistä sitte pamahtaaki se plussa! =) Omituinen lääkäri kyllä ku ei mitään muuta kuitenkaa ala varmistelemaan. Mää ite kävin koulun puolesta terveystarkastuksessa ja sillon kerkesin sairaanhoitajalle puhua siitä ku ei menkat ollu alkanu, nii se totesi et jos testit on negaa nii ootella vaan rauhassa kaks tai kolme kuukautta ennen ku millekään alkavat.. toivottavasti sulla ei tartte ootella ainakaa, vaan saat selvyyden asiaan! :hug:
 
Apua, mulle iski mahatauti :eek: jouduin lähtemään kesken päivän töistä, ihan hirveet vatsanväänteet :/ kaiken lisäksi tuntu että porukka luuli että lintsaan :(

Täytyyki päivittää Ouskan uus yk.

papaijalle
Itke vaan jos siltä tuntuu, se helpottaa.
 
Nyt mä unohan koko ajan mitä mun piti kommentoida ja kenelle...

bblle sattunu vähän huono tuuri lääkäreiden suhteen, toivotaan että tulee veritestissä plussa :)

Mun kaveri sai keskenmenon tässä joku aika sitten ja kun oli menny lääkäriin niin oli ollu ihn uuno se tapaus. Ei ollu ultraan laittanu tai mitään, ei ees ollu varma onko km menossa vai ei! Ja kuitenkin viikkoja oli sen verran, että ois näkyny jo ultrassa ja sydänäänetki ois kuulunu.
 
Duffy itse syön nuita Lacto7 merkkisiä maitohappobakteereita..ei oo hirveän kalliita, ihan perusmarkettien luontaistuotehyllyltä pitäis löytyä.. :) voi nam, se gefilus-herajuoma on NIIN hyvää, voisin juoda sitä purkin kerralla! :D
 

Yhteistyössä