No näyttäähän tuo selkeeltä! Mulla tuo digi oli 25iu, mutta olin varma että ei se ois vielä näyttäny. Teet uudestaan testin huomenna tai ylihuomennaHuomenta!
Täällä dpo 10 ja heti herätessä tein pc:n. Liitteenä kuva. Mun mielestä siinä on selvä hailakka vaaleanpunainen haamu! Mitä te muut näette???
Tein nimittäin samasta pissasta myös CB:n digin, joka näytti "ei raskaana" Voiko se vaan olla että digi ei ole tarpeeksi herkkä vai pitäiskö sen jo näyttää raskaus?
Mulla oli se Flo käytössä niin sieltä pysty hyvin käydä tarkistaa miten se menikään Kiitos ja mä kyllä toivon että pääsen suakin pian onnittelemaan, vaikka kyllähän tuo sun viiva jo antaa aika selvät merkit siitä että ois pian onnittelujen paikka...@Apustaja kiitos ihanan tarkasta selostuksesta! Kaikkea hyvää sun odotukseen
Selkeä haamu!!! Onneksi olkoonHuomenta!
Täällä dpo 10 ja heti herätessä tein pc:n. Liitteenä kuva. Mun mielestä siinä on selvä hailakka vaaleanpunainen haamu! Mitä te muut näette???
Tein nimittäin samasta pissasta myös CB:n digin, joka näytti "ei raskaana" Voiko se vaan olla että digi ei ole tarpeeksi herkkä vai pitäiskö sen jo näyttää raskaus?
Hyvältä näyttää noi sun testit! Toivottavasti taraa kiinni kunnolla!! Mun tuntemukset ovat ihan perus. Ei mitään nippailuja, ei repäisyjä eikä edes turvotusta. Flo ennustaa menkkoja 5 (tai 4) päivän päästä. En sit tiedä onko se niin että menkat sit vain tulee, vai onko tämä oireettomuus hyvä asia... Sitä odotellessa!@haaveilija92 mitä näitä palstoja on tullut luettua, niin tuntuu että moni on aika paljon joutunut vänkäämään noissa lähetteissä jne joten musta toi on niin kiva että teillä tuo meni noinkin smoothisti. Silti toivon että stressittömyys+reissucombo toisikin plussan
@sucrine toivottavasti saisitte lähetteen vaikka sinne kunnalliselle Paljon tsemppiä sinne!
@StellaMom mites siellä? Mitään tuntemuksia?
Tein äsken uuden pc:n ja apteekin ultran Nyt kyllä tapahtuu jotain
Testasin tänään herkällä. Ja joo onhan nuo toki normaaleja ajatuksia.@StellaMom harmillista että fiilis onnistumisesta on tuommoinen. Toivottavasti testi olisi kuitenkin päinvastainen! Ja kuten Apustaja tuolla aiemmin sanoi, niin joskus intuitio voipi mennä metsään Ilmoittelehan sitten, kun testaat.
@Karvakorvat tuollaiset fiilikset ovat varmasti normaaleja. Mun mielestä kannattaa iloita kun iloittavaa on. Jos pettymys olisi sattuakseen, niin se tuntuisi pahalta joka tapauksessa. Toivottavasti fiilikset tänään ovat paremmat. Oletko testannut tuon digin jälkeen?
Täällä aamun pc oli pitkälti samanlainen kuin eilinen, toistaiseksi siis raskaana ollaan. Onestepiin piirtyi sellainen varjo - jos en paremmin tietäisi, niin tulkitsisin negaksi Laitan tähän vielä kuvan siitä, niin toimiipa ainakin lohdutuksena Onestepeillä negoja testaaville, että muut testit näyttävät jo hyvinkin selvää viivaa kun tämä puolestaan ei lähes mitään