@Vesinokkaeläin juu tuota puolta vuotta oon itekki aatellu, että sitte varmaa just tuota aukiolotutkimusta. Oonki lukenu, että eniten siihen vaikuttaa. Mutta eipä tässä hätä vielä
Toivottavasti la meillä molemmilla pärähtää plussat kehiin!! Mulla ollut muissa kierroissa kreisejä (vale)raskausoireita niin nyt kun ei ole juurikaan mitään oireita niin who knows jos vaikka nyt sitten olisikin tärpännyt iso finni nenän alla vaan muistuttamassa että jotkut hormonit toimii - mulla ei KOSKAAN ennen menkkoja finnejä - tulee vasta kun menkat ovat alkaneet.@Minguliini joo nega täälläkin. Suoraan sanottuna alan miettiin mikä mun kroppaa vaivaa, jos ei näillä oireilla sitä plussaa tule testaan ens kerran lauantaina
Joo mulla myös ollut koko ajan enemmän vasen puoli ovulaatiosta lähtien kipeä! Tää ajan mateleminen on jotain ihan naurettavaa En uskalla kuitenkaan alkaa vielä testailemaan, koska ensinnäkään siinä ei voisi mitään vielä näkyä ja toisekseen se pettymys negasta tulee ekalla kerralla olemaan varmaan aika iso@Karla89 me jännitellään sit hyvinkin samoihin aikoihin. Mä oon jo huomannut ajan hidastuneen mateluvauhtiin. Edelleen alavatsan oireilua, erityisesti arkuutta oikealla puolella, jolla siis ovulaatiokin tapahtui.
Meidän kaksio on reilu 50m2. Ei meinata nytkään mahtua tähän niin alkais kovasti polttelee löytää isompi kämppä.