Vielä ei suurempia oireita ole Etovaa oloa meinaa olla välillä. Hajuaisti on just nyt aika vahva.. Ei tätä meinaa vieläkään uskoa eikä ymmärtää. Tänään kävin ostamassa raskausajan vitamiinit ja oli outoa sanoa apteekin työntekijälle, että "Voisin ottaa jotain raskausajan vitamiineja"Jembbba Onnea! <3
Voitko kertoa tarkemmin miltä tuntuu odottaa esikoista . Ja millon sulla alkaa vahvemmat oireet
Pahoittelut niille jotka joutuivat uuteen kiertoon
Mulla on ollu kans kivut ympäri kierron. Ja ala-vatsaan sattuu. Nyt kun alotin vitamiinit ja gelee royalit niin ei ole ollu muutakuin oviskivut. Totta ne on jotain munasolun kypsymiskipuja. Lääkäri ei ollut niistä moksiskaa. Itsestä vaan tuntu ikävältä olla aina "kipeä", kun joka päivä kolottaaVoisin tänne teidän joukkoon liittyä, oon jo tuola lievästi kuumeilevissa (vaikka tää ei todellakaan oo mitään lievää kuumeilua nähnykkää )
Ensinnäkin ne tiedot:
21v mies 24v
Lopetin hormonaalisen ehkäisyn 12/2014
Yrityksen alkamisesta ei tietoa, kovat neuvottelut käynnissä
Ehkäisynä kumit/keskeytetty
Oliskohan siinä ollut tarvittavat
Mulla siis ollut kovasti vauvahaaveet pinnassa jo ties kuinka kauan. Aina oon tiennyt haluavani perheen nuorena, mutta mies ei aivan oo ajatukselle lämmennyt. Paljon ollaan päästy asiassa eteenpäin, vielä vuosi takaperin hän oli sitä mieltä, että lapsia ehkä kolmekymppisenä, nyt ehkä sitten kun valmistuu ja saa töitä. Mä en tahtois odottaa mutta ei tammikuuhun onneksi pitkä aika oo, vaikka pelkään että sitten keksii taas jonkun uuden tekosyyn :/ nyt olis ovis kalenterin mukaan huomenna.. Saas nähdä, se sanoi että mun pitää juottaa se känniin, että se uskaltaa sillä olis jo eka kalja auki
Onko kenelläkään täällä kokemusta menkkakivuista/oviskivuista ympäri kierron, limailua on joka päivä, kuivasta kaudesta ei tietoakaan. Ja tätä on siis jatkunut jo monen kierron ajan. Kierrot on säännölliset 24 päivää (joskus 25).
Jembbba hurjasti onnea!!!
Mymmeli_Myy: Luulisi jo tuossa vaiheessa näkyvän, itsellä ainakin tossa keskenmenneessä näkyi plussa, kun menkat oli 3pv myöhässä. Mutta yksillöllistähän se on, ja kai noilla testeilläkin on eroja...Testattu ja negatiivstahan se näytti :/ Oikein kun käänteli niin saatto kuvitella viivan paikan tai haamun tai jotain. Mut kun menkat on jo viikon myöhässä niin eikö testiin pitäis piirtyä jo ihan selkee viiva?
Paputoive: Mulla on joskus oviksen aikaan tuntunu terävä vihlasu munasarjan kohalla. Vähän niinkuin joku tökkäis neulalla sisältä päin. Joskus taas on vähän menkkamaista jomotusta, mut ei niin kovaa et tartteis mitään pillereitä syödä.
Anteeksi tyhmyyteni mutta mikä on "gelee royal"?Isbee92: Niinhän tuota luulisi että kyllä se jo tässä vaiheessa näkyisi, jos siellä joku kyytiläinen mukana olisi. Joku tässä kierrossa nyt kyllä mättää..Nythän tuo on alkoi mahaankin jomottomaan. Kohta varmaan alkaa vuotamaan :/ Pitää varmaan lekurissa käydä jos ei menkkoja rupee kuulumaan, eikä plussaa näkymään testissä.
Netistä kattelin jos tilais gelee royaleja, kun niitä on monet kehunu. Tiedä sitten oisko noista mitään apuja. Koko aamupäivän oon surffaillu vauvablogeja ja foorumeita lukemassa. Ei hitsi tää on vakava sairaus tää vauvakuume Hullukshan tässä tulee En mä nuorempana ees pitäny lapsista ollenkaan. Onko se sitten se biologinen kello vai mikä, kun tulee tiettyyn ikään niin tulee akuutti vauvakuume?
Luontaistuotekaupoista saa semmosia pillereitä, jotka on tehty työlaismehiläisten kuningatarmehiläiselle tuottamasta ravinnosta. Kuulostaapa tosi pöljältä en tiijä onko humpuukkijuttu, mutta ei siis oo mitään tavishunajaa. Sisältää hirveesti eri vitamiineja ja jotkut uskoo että se vaikuttaa positiivisesti myös hedelmällisyyteen. Googletapa tarkempaa tietoo, mä kun en oo mikään ekspertti. Mutta googlehan tunnetusti tietää kaikenAnteeksi tyhmyyteni mutta mikä on "gelee royal"?