♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Ei millään malttas odottaa et alkais uusi kierto! Lääkäri soitteli lapsettomuusklinikalta ja sanoi et voin hyvin aloittaa letrozolin jo ens kierrossa, ei haittaa vaikka noi alkukierron hormoonit jäis ottamatta kun ehtii myöhemminkin ottaa...mutta aion käydä noissa kilppari ja niissä muissa kokeissa kun niitä ei tarvii ottaa kierron alussa.. jotenki hitaasti menee aika siihen et alkais menkat ja voisin aloittaa tuon lääkkeen..

mulle ei ainakaan vielä tehdä tuota aukiolotutkimusta kun aika todennäköisesti on ainakin toinen auki kun kerran raskautunut. Mieskin kävi antamassa näytteen ja tuloksissa menee n.2vko..
 
Pahoittelut Villisilmä ja Jennipä negoista :(

Oi, pehmis26, jännät paikat! Peukut pystyssä, että viiva vahvistuu ja huomenna kuva meille tirkisteltäväksi? ;)

Kiuski jos sulla on menkat kovin kipeät tai muuttuneet kipeämmäksi, niin suosittelen gynellä käyntiä :) Itellä alko kuukautiskivut pahentua ku lopetin pillerit joskus 2011-2012 ja koko ajan vaan kipeimmiksi muuttu, nii nyt sitten tänä vuonna tuli endometrioosi diagnoosiksi. Söin 3 kk pillereitä nyt gynen suosituksesta ja nyt jätin ne pois vauvahaaveiden takia. Kivut lähti heti pois ja oli ihana olla ku menkkojen aikaan ei tarvinu särkylääkettä :)

Täällä kp 27-28 ja menkkoja oon odotellut. Tissit muuttunu koko ajan kipeämmäksi ja niitä on jopa vihlonu o_O Sitten tuo huono olo on muuttunu kokopäiväiseksi etomiseksi eikä tee mieli mitään "oikeaa" ruokaa. Saas nähä, tarkottaako mitään vai ei. En kyllä muista tämmöstä oloa olleen ennen menkkoja, syön yleensä ku hevonen muutama päivä ennen menkkoja :ROFLMAO:

Sekin ihmetytti kun puolikkaasta lonkerosta tuli älyttömän huono olo lauantaina:unsure: En tiiä oisko fiksua juoda, mutta eipä näköjään tee mielikään ja ällöttää vaan. Kuskina sitten olin. Niin ja nukuin la-su yön sohvalla ku mies oli baarissa ja tuli kotiin, nii makkari haisi niin kuolemalle, että yäk :LOL:

Nytkin huono olo, siksi valvon...onneksi ei tarvi lähteä mihinkään huomenna, jos ei oo pakko :)
 
Voi harmitus, viiva ei oo kyllä yhtään eilistä tummempi vaan jopa vaaleampi. Ei oikeen kuvaankaan meinaa saada. Nyt kun testiä kuivana katson niin onhan siihen ihan selvästi väriä jäänyt, mutta on kyllä ihan luovuttanut olo. Nyt kuitenkin kp 30 ja dpo 15-16 niin kai tuon jo pitäis selkeetä viivaa näyttää.

Tässä tämän aamuinen http://aijaa.com/UO5SgR

Tässä eilinen päiväpissasta http://aijaa.com/7rF4c1

Koska tuossa kuitenkin viivaa on nähtävissä niin sinänsä oon hyvillä mielin että kropassa on tapahtunut edes jotain, joku ehkä yritti/yrittää kiinnittyä tms. :) Nyt särkee päätä eikä meillä ole kuin buranaa, tekis mieli sellanen napata mutta ehkä ei oo viisasta nyt...Saatan lähteä apteekkiin ostamaan panadolia ja harkitsen kyllä myös digitestin ostoa ja sen tekoa lähipäivinä jos menkat ei ilmaannu. Menkkajomotuksetkin loppuneet yön aikana.. o_O
 
jenetsu Mulla oli kans tosi viiltävää toisen tissin vihlontaa kuluneella viikolla, osittain sen takia sit eilen sorruin testaamaankin. Ja kun menkkajomot jatkui kolmatta päivää ilman vuotoa. Ja eilinen päiväkahvi töissä maistu ihan kummalliselta niin sekin oli yks syy että joku pieni ääni mun päässä huusi että tee se testi! Nyt ei kyllä juurikaan oloja oo suuntaan eikä toiseen, ehkä hiukka huono olo mutta johtunee orastavasta päänsärystä. Tsemppiä sulle ja muille piinailijoille!! Pahoittelut negoista :(
 
Mä tuun koht varmaan hulluks oman kroppani kanssa...
Menkat on nyt 6päivää myöhässä.. eilen tuli pikkareihin pienen pieni ruskea tahra ja aattelin heti et nyt ne menkat alko, mut ei oo näkyny viel tänäänkään menkkoja.. tosin tänään taas tuli pyyhittäessä pienen pieni ruskea tahra.. sellainen minkä vaan nainen voi nähdä :D
Et ota tästä nyt selvää että tekeekö ne menkat tuloaan vai onko tää jotain muuta...
Aattelin et jos ei menkkoja näy viel lauantainakaan niin sit teen uuden testin ku viime viikol tein tosiaan kaks negaa perjantaina ja sunnuntaina..
Onko muilla ollut tällästä? Voiko olla jotain kiinnittymisvuotoa vai kiusaako menkat vaan vauvahaaveilijaa...
 
jenetsu, kuulostaa kyllä niin hyviltä noi oireet (y)

pehmis26, toi viiva näyttää kyllä selkeältä. Useinhan käsketään odottamaan pari päivää ja sit tekemään uus testi, ymmärrän kyllä ettei sitä malta rauhassa odottamaan välttämättä. Mut sillon näkis selvemmin vahvistuuko. Toivottavasti toi viiva vielä vahvistuis, koska kyllä toi oikeesti plussa on.

Haaveilija(ko) mulla on tiputteluvuotoa ollut tässä kierrossa. Just semmosta ihan vaalearusehtavaa limaista vuotoa. Mulla on menossa kp 43 nyt ja tota tiputtelu/pyyhkimisvuotoo on ollu kp 24 asti välillä enenmän ja välillä vähemmän. En oo tarvinnu oikeestaan ollenkaan edes pikkuhousun suojaa ja seksiäkin on pystynyt harrastamaan ilman mitään sotkuja. Ovuloimaton ja siks pitkä kierto kyseessä mulla, todennäköisesti johtuu siitä kystasta/endometrioomasta mikä mulla oikeassa munasarjassa sotkee hormonitoimintaa. Tällä viikolla on gyne ja siellä saan lisätietoa aiheesta. Jännittää kovin.
 
Pehmis26: varovaiset onnittelut, mutta kyllä tuo aivan selkeä haamuplussa on. Eli se olis kyllä täysin nega jos et olis raskaana. Näin ainaki ymmärrän noista testeistä. Toivotaan parasta <3

Haaveilija(ko): mä kun stressasin 3 ekaa kiertoa aika paljon omaa raskautumista ja tuhlasin lähes kaiken ajan tän miettimiseen mitä pysty, niin pari kiertoa tais olla (pitkä että lyhyempi) kierto niin, että saatto tiputella rusehtavaa ainakin 3pv ennen varsinaista vuotoa. Ihmettelin sitä itsekkin et mitä tiputtelua tää on. Normaalisti mulla on kierrot 29-35vrk eli heittelee. Mut noi tiputtelut ennen vuotoa oli 31vrk kierrolla, sekä 29vrk kierrolla, jolloin alkoi tiputtelemaan jo kp26, mitä en muista moneen vuoteen et olis noin aikasin tullu yhtään mitään menkkoihin liittyvää.
kroppa on jotenkin ihmeellinen reagoimaan stressiin, murheisiin tms asioihin.
Esim edellisessä kierrossa taas normaamisti tuli 1 tuhrupv ennen varsinaista runsasta vuotoa. Oon ehkä nyt ottanu rennommin, kun kaikkeen negakiertojen sarjaan vaan turtuu jossainvaiheessa.

Paputoive: toivotaan nyt et saisit gyneltä lisää infoa tilanteeseesi. Toivotaan et tulee hyvä käynti ja asiat menis eteenpäin.

jenetsu: ei sitten voisi enempää raskausoireilta kuulostaa ;) tsemppiä piinapäiviin.

ON: dpo4 menossa. Aika hyvin pystyn olemaan miettimättä tätä asiaa ja piina-aikaa, niin silti on sellanen epäonnistumisen tunne takaraivossa et ei tää onnistu ei sit millään. Et mikä tässä mättää. Kaikki tehty oikein ja siltiki on tunne et ei tärppää. On vaan niin iskostunu päähän se negakierto. Tuntuu et tää kaikki olis vaan ihan liian hyvää ollakseen totta. Tekis mieli vaan odotella menkkojen alkua ilman testejä kun niistä negoista tulee vaan niin paska mieli ja epäonnistunu fiilis. Voi kumpa silti tää olis se tärppi kierto, sitä tässä mietin...
 
Kiitos testianalyyseistä, itse olen tosiaan vain yhden raskaustestin tehnyt elämässäni ennen eilistä ja siitäkin on jo monta vuotta, joten tollaset haamulaiset on aivan mysteerejä mulle, kun ei ole yhtä vahvat viivat. :D

Jään seurailemaan tilannetta, testaan varmaan parin päivän päästä vasta uusiksi ellei menkat yllätä. Anttilassa oli alennuksessa pregcheck-puikot niin hamstrasin pari, menevät jo marraskuussa vanhaks niin toivottavasti on tarvetta testata vielä ennen sitä (=menkat älkää saapuko, taas tuntuu siltä että alkavat mikä hetki hyvänsä...) :whistle:
 
Voi harmitus, viiva ei oo kyllä yhtään eilistä tummempi vaan jopa vaaleampi. Ei oikeen kuvaankaan meinaa saada. Nyt kun testiä kuivana katson niin onhan siihen ihan selvästi väriä jäänyt, mutta on kyllä ihan luovuttanut olo. Nyt kuitenkin kp 30 ja dpo 15-16 niin kai tuon jo pitäis selkeetä viivaa näyttää.

Tässä tämän aamuinen http://aijaa.com/UO5SgR

Tässä eilinen päiväpissasta http://aijaa.com/7rF4c1

Koska tuossa kuitenkin viivaa on nähtävissä niin sinänsä oon hyvillä mielin että kropassa on tapahtunut edes jotain, joku ehkä yritti/yrittää kiinnittyä tms. :) Nyt särkee päätä eikä meillä ole kuin buranaa, tekis mieli sellanen napata mutta ehkä ei oo viisasta nyt...Saatan lähteä apteekkiin ostamaan panadolia ja harkitsen kyllä myös digitestin ostoa ja sen tekoa lähipäivinä jos menkat ei ilmaannu. Menkkajomotuksetkin loppuneet yön aikana.. o_O
Ei epäilystäkään etteikö olisi plussa! Onnea! Kannattaa odotella pari päivää ja testata uudelleen:)
 
Kyllä mä kanssa pidän peukut pystyssä pehmis26:n puolesta! :)

Täällä ei sen ihmeempää, viikonloppuna alkanee menkat. Su-ma kipeytyi jo rinnat, kuten aina silloin tällöin jo viikkoa ennen menkkojen alkua. Välillä sitten taas vasta pari päivää ennen. Ns. kuivaa kautta ei kyllä nyt ole juuri ollut, mikä on hassua. Mut mitään oloa mulla ei ole, että olis tästäkään kierrosta tärpännyt. En siis siihen usko yhtään. Mutta onhan se silti aina näitä päiviä viettää ja odotella seuraavaa kiertoa. Kun aina toivoo kuitenkin "ihmettä". :)
 
Hyvältä vaikuttaa @pehmis26 ^____^

Omaa napaa: kyllä tää naisen mieli on sit ärsyttävä kun kaikesta tekee raskausoiretta.. Menossa kp 20/34-39 ja 5/4dpo. Tunsin ovulastion mielestäni molemmin puolin perättäisinä päivinä, eka perjantaina iltapäivällä vasemmalta ja lauantaina heti aamusta oikealla. En testaile niin varmahan en ole, että ovis on edes tapahtunut.. mä oon tehny nyt tässä yövuoroja niin öissähän ruumiinlämpö on muutenkin koholla, mulla nyt öisin asteen verran korkeampi kuin ns. normaali päivälämpö. Ikäänkuin yövuorossa kannattaisi mitään lämpöjä itseltään edes mitata....... Viime yön jälkeen heräsin karmeaan suonenvetoon pohkeessa ja sehän tietty voi olla raskausoire kun keho käyttää kalsiumia eri tavalla, eiks.....? XD Turvottaa paljon, ei tee mieli ruokaa samalla tavalla, söisin mieluummin viilejä/rahkoja tms kun ruokaa. Öö no jos tekee öitä niin ne vois johtua siitä mutta ei tietenkään kun vauvakuumeisena höyryää :D Yhdet urkkaliivit tuntu vähän nafteilta, mut nekin oli kyllä tullu just pesusta, että sellasta...... Kipua, aristusta tai semmosta en oo rinnoissa koskaan tuntenut, ja kun niillä kokoakin kiitettävästi on niin ei sillälailla muutosta huomaa.. Noh, viikon kun malttaisi niin ennen reissua testaan :)
 
No niin, tänään (tai eilen) testattu puhdas nega. Jospa nää oireet olis vaan pillerien lopetuksesta johtuvia ku ärsyttää jo nämä olot. Kävin eilen kaverin kans kauppakeskuksessa ja siellä meinas taju lähteä ku heikotti ja oksetti niin paljon. Väkisellä söin puolet semmosesta leipäsestä, minkä ostin ja loput kun tulin kotiin.

Saattoi tietenki johtua ku pyöräilin 24 km yhteensä tuolla reissulla :LOL:Mutta ei kyllä noin pahaa oo tehny ikinä, hyi että. En oo ees syöny lämmintä ruokaa tänään ku ei oo saattanu. Nyt ois kyllä nälkä ja taas valvon ku simahdin täysin jo iltapäivällä ja nukuin monta tuntia :LOL:Toisaalta vähän iljettää ajatus ruoasta, mutta kyllä se menis varmasti, jos nokan eteen sais :)

Ootko Sandelinos hoitsu ku yövuoroja teet? Tuli vaan mieleen kun oon ammatiltani lähihoitaja ja yövuoroja on tullu tehtyä ihan mukavasti. Ei siinä, tykkään öistä ku on rauhallisempaa yleensä :)
 
Täällä on vissii paljo hoitoalalla olevia. Itekki olen,tosin vammaisavustaja nyt koulumaailmassa eli päivävuoroja. Sillai kiva ku on säännöllinen rytmi ja loma-ajat. Lähärinä ei kuitenkaa hirveenä oo päivätyötä ellei päiväkotii haluu. Vammaistyössä jonkinverran.
Onko siis lämmöt oire raskaudesta??? Eiksne oo muutenki koholla oviksen jälkee? Itellä ollu usiamman pvn 36.8 lämmöt. Normaalisti 36.
Dpo5 eikä muutoin mitään oireita ole.
 
Mulla kans lämmöt ollu koholla, mutta en kyllä luota ku vissiin pitäis säännöllisesti mitata ja mielellään pepusta. En kyllä ole satavarma :)Nyt oli sitten 36,7 lämpö ja yleensä mullakin on lähempänä 36,0. Yleensä ollut 36,0-36,3 välillä. Kerran oli aamulla 35,5 ku töissä mittasin. Työkaverit meinas, että sinähän kylmänä käyt :LOL:

Ja nega aalto jatkuu. Nyt seuraavan testin teen perjantaina vasta, sillon on kp 32. Mietin, että oisko voinu olla myöhäinen ovis ku en saanu ovisplussaa missään vaiheessa ja lopetin testailun kp 16.
Muistan tossa kp 18-20 joku yö ku sattu alamahaan ihan hirveesti ja varsinkin tonne oikean munasarjan kohdille, nii oisko sillon voinu olla ovis? :) Silloinhan ois nyt dpo 10-12 vasta eli ei vielä näkyiskään testeissä. En tiiä, toivoo vaan niin kovasti :unsure: Tänään kyllä ollut olo suht normaali ja nälkäkin. Aamusta painelin kauppaan ja söin hyvällä ruokahalulla kanaa ja riisiä :) Ostin vielä jätskiäkin.
Eilinen meni siis 3 leivällä, nii oli pikkusen nälkä :LOL: Tissejä kyllä on särkeny, mutta voi mennä kyllä tulossa olevien menkkojen piikkiin...jos siis on tulossa :)
 
@danissa1 joo raskaana olevan keho nostaa ruumiinlämpöä n. asteella luodakseen paremmat olot sikiölle. Luotettava keino varmistaa raskaus se ei ole kuitenkaan kun pitäis ottaa joka päivä tismalleen samaan aikaan ja heti heräämisen jälkeen melko aikaisin aamulla ennen kuin nousee ylös. Ovulaatiokin nostaa ainakin hetkellisesti lämpöjö eli muuttujia tässäkin hommassa riittää...
 
Danissa1, sandelinos; Lämpöjenhän pitäis pompata heti oviksen jälkeen ja olla koholla kunnes menkat alkaa tai sit jos on raskaana niin jatkaa korkeella oloo ofc. Paha niistä kai on raskautta tulkata.

Ite en oo jaksanut lämpöi mittailla, koska hoitsu ja kolmivuorotyö! Voitas perustaa joku vauvakuumeilevien hoitsujen kerho ;)

Ihania piinaviikkoja Danissa1 :giggle::p oon niin happy kun sulla on niin onnistuneen kuulonen kierto tähän asti, toivotaan että tuottais tulosta :love:

Jenetsu: pahoittelut negasta :( oireet kuulosti kyl hyviltä..

Pehmis26: iihanaa :love: onnittelisin jo jos uskaltaisin mutta kauheesti peukkuja nyt alkupaloiks (y)(y)(y)

Itellä joku super ovuloimattomuus kierto menos. Oireetonta, normii, kp 36/35. Negatesti taas aamul varmisteltu, enään ei oo testei. Menkkoi ei viel kuulu eikä tunnu et olis lähelläkään, normisti olis jo alkanut.
Pelkään vaan et niit menkkoi ei ala pian kuulumaan ja mun pää alkaa solu kerrallaan hajoomaan niitä odotellessa :alien:. Kivaa kantaa rättei joka paikkaan varmistellen..
 
Tän hoitsun aamu ei kyllä alkanut yhtään hyvin, testi näyttää negaa :cry: testiajan ulkopuolella kyllä tuli taas joku hailura viiva jonka mieskin näki mutta ei kai sitä lasketa. Voi itku ja parku, kai tässä on menkkoja vaan odoteltava. Nyt kai KP 32 ja dpo 17-18.
 
pehmis, toivotaan että muuttuu vielä selväksi plussaksi! :)

Täälläkin muuten yks hoitsu :D Meillä alkoi yk 6. Tilasin ovistestejä varmistukseksi, ensi viikon lopulla pitäis olla ovis. Varasin myös ajan yksityiseen labraan verikokeisiin, haluan nähdä että mun kilpirauhasarvot on kunnossa (kun väsyttää ja paleltaa kokoajan eikä johdu raskaudesta) ja ajattelin katsoa myös progesteronin, kun labra-aika ois sopivasti noin viikko ennen menkkoja. Näkis sitten mahdollisesti, että tapahtuuko se ovulaatio vai ei. Luottoa omaan kehoon kun ei ole enää pätkääkään :cautious:

Pitää toisaalta yrittää vähän himmailla ja ottaa rauhallisesti, ei sillä että oma pää alkaa hajota mutta että mieskin alkaa masentua, kun ei tuota plussaa ihan heti kuulunutkaan. Pelkää kovasti, että vika on hänessä :( Mistäpä tuota tietää onko vika hänessä vai minussa vai onko ylipäätään missään, vai onko meidän tarkoitus vain odottaa vähän pidempään :unsure:

Toivottavasti tämä kierto tois meille kaikille plussat tullessaan! :love:
 
Harmistuksien harmistus @pehmis26 kun ei kahta viivaa tullut :( Mutta onneksi toivoa on vielä tän kierron osalta niin kauan kun menkkoja ei näy :)

Täällä taas houruinen pää pohtii kaikenlaista, mm. voiko raskausoire olla että yhtäkkiä onkin suunnattoman onnellinen kaikesta mitä on tässä ympärillä ja siitä mitä kaikkea tulevaisuus voi tuoda tullessaan. Pari päivää sitten iski vaan tämmönen ihana onnellisuuden puuska, liekkö aurinko tuonu tullessaan :D Ihanat siniset linssit minkä läpi katsoa ja tuntea tätä kaikkea, voi kun näitä vois vaan pitää eikä enää koskaan mitään loppukuun pms-linssejä! XD
 
Toivotaan pehmikselle vielä parasta!

Täällä kanssa yksi epäonnistunut kierto. Tänään tuli pieni värillinen piste valkovuodon seassa, eli uusi keittiö alkaa normaalilla aikataululla viikonloppuna. :( Kai se on pakko itsekin alkaa ovulaatiota testata. Mies just sanoi, että hän ei halua liian tarkasti tietää päiviä, joten sille ei varmaan kauheesti tartte kertoa mahdollisista plussista, mut jos omaa mieltä helpottamaan. En tiiä, vähän ottaa päähän ja harmittaa. Et eipä tää niin helppoa vaan ole.
 
Voi kun nyt jollain edes tärppäis niin saatais vähän toivoa tähän ketjuun. Tuntuu et kaikilla vaan odotuttaa tärppi.

Nyt on siellä gynellä käyty. Tää gyne kurkkas ultralla ja teki perusteelliset tunnustelut sisätutkimuksen yhteydessä (myös peräsuolen kautta :eek:) endoajatuksella. Hän oli sitä mieltä että ei ehken endoa olis kun ei mulla pahempia kuukautiskipuja ole, kun tyypillisesti ne endoon sopii. Tuossa sisätutkimuksessa ei mitään pesäkkeitä tuntunut. Se verikoe on hieman epäspesifi mittaamaan hedelmällisessä iässä olevilla naisilla, kun se voi nousta jo kierron vaiheesta riippuen. Ei mitään pahanlaatuisepäilyä edelleenkään. Hän epäili sitä hemorragiseksi kystaksi, semmoiseksi toiminnalliseksi siis joka voisi seuraavassa kierrossa hävitä. Terveellä puolella ei edelleenkään näyttänyt mitään johtofollia olevan. Limakalvo sopi kierron loppuvaiheeseen, mutta koska kierto on jo kestänyt tovin, niin määräsi teroluteja et vuoto alkaisi ja päästäisiin uuteen kiertoon. Kun vuoto alkaa niin mun pitää soittaa gynen polille ja varata uutta aikaa tarkastukseen, joka tehdään seuraavan kierron aikana kun tuo vuoto siis loppunut. Myös verikoe katsotaan uudelleen kierron vaihtuessa.

Jos se kysta sieltä on hävinnyt niin saadaan jatkot lapsettomuuspuolelle samoin tein ja jos se siellä vielä möllöttää niin leikkausta mietitään sit. Tää gyne ei siis suorilta haluaisi kajota sinne munasarjaan kun se kajominen lähes aina vaikuttaa sen munasarjan toimintaan. Ihan hyvä näin, jos se vaikka sieltä häviäisi itsestään. Toki aikaa menee taas eteenpäin, mutta sitähän meillä riittää. :X3:
 
Voi ei pahoittelut negoista. :( Todellaki vois joku tässä plussata, et sais vähän toivoa raskautumiseen itsekukin.
Mulla dpo6 menossa. Just tällanen rasittava odotusvaihe. Lämmöt edelleen vähän koholla. Työ on vieny aika hyvin ajatuksia pois tästä et välil ihan unodan tän et voin olla raskaana :D toki sitä on nii vaikee edes kuvitella muutenkaan mut ainahan se pieni mahis on ku yritys päällä. Olispa vaan niin ihanaa saada ensvklla se plussa. Vapauttais koko kehon tästä "vankilasta" onnelliseen vapauteen matkalle kohto äitiyttä <3 no ensvk pe dpo14 testaan sit jos ei menkat oo alkanu. Katotaa pystynkö sinne asti oottaa.

Paputoive: kiva et sait vähän jatkosuunnitelmia auki gynellä. Ihan hyväkin katsoa kuukausi et tapahtuuko kystalle mitään. Uskon kans ettei se oo mitään pahanlaatuista kuitenkaan. Toivotaan myös et teroluteista olis apua. Voiskohan niistä olla apua kystan pienenemiseen, luulis jos kiertokin tasaantuu ja saa vähän hormonia kehoon. Onneks sitte pääsette vihdoin hoitoihin, ellei sitä leikkausta sitte väliin tuu
Mut toivotaan et selviäisitte ilman sitä niin säästyy munasarjakin, vaikka onneks toinen onki terve munasarja.
 
Dpo7. Yön aikana tuli kurkku karheeks ja vähän nenä vuotaa/ on tukossa. Vilunväreitäkin on. Aamulämpö sama kuin eilen eli 37 ja pepusta :D haluan tarkan tuloksen johon voi luottaa. Mut joo ei mitään kummempia odotuksia tässä vaiheessa. Miehellä oli 2pv sit nuha mut se kesti vaan päivän. Et en tiiä mitä tää mun sit on.
 

Yhteistyössä