Mä oon kans nyt pitäny taukoa kaikesta vauvahommasta, en oo ees laskenu kiertopäiviä enkä seurannu kalenteria! Häämatkalle lähetään ihan just ja haluan vaan nauttia enkä stressata mitään
Apua! Ihana joululahja! Onnea! <3Muutaman viikon olen yrittänyt olla ajattelematta vauva-asiaa ja suht hyvin onnistunutkin siinä. Mulla oli nyt viikonloppuna firman pikkujoulut ja halusin tehdä varmuuden vuoksi testin.. joka iloiseksi yllätykseksi olikin positiivinen! Kädet täristen tein vielä toisenkin, ja kyllä.. pakko se on uskoa. Edellisistä menkoista on vasta 4vk eli hyyyvin alussa ollaan. Pikkujoulut meni alkoholittomilla drinksuilla ja oluella, toivon kovasti ettei kukaan kuunnellu hirveen tarkasti.. en ainakaan ollut huomaavinani mitään kysyviä katseita ym. Odottajien puolelle siis siirryn, virtuaalihalauksia ja tsemppiä kaikille haaveileville <3
Eipä tänne ainakaan mitään ihmeellistä. Mäkin yritän olla rennosti ja olla silleen et tulee jos on tullakseen. Et enpä kauheesti mieti asiaa.Mitäs teille muille kuuluu?
Täällä semmonen tilanne, et oon koittanut olla murehtimatta tätä lapsettomuutta ja ihan hyvin nyt se on onnistunutkin ei koko aika pyöri mielessä.. enkä oo ottanut stressiä hommailuista sun muista. se natsaa jos natsaa ennen hoitoja tai sit ei. Eipä siihen itse oikein voi vaikuttaa.
Joulukin on ihan kohta jo enkä oo yhtäkään lahjaa vielä ostanut . Tiistaina oon menossa ystävän kanssa jouluostoksille jospa sais ostettua suurimman osan lahjoista.
Menkoista sen verran et onpa ihanaa kun terolutien aikana kuukautisvuoto on aika vähäistä kun vertaa siihen millasta se vuoto oli joskus yläasteikäisenä sillon se vasta olikin hirveetä.. hyytymiä kauheesti ja kunnon vuoto kesti ainakin sen 4pv ja sitten 3pv vielä tuhrutteli.. mutta nyt terolutien aikana kunnon vuoto kestää n.1-3pv ja sitten pari pv tuhruttelua, esim viime menkat kesti vaan 5pv! edes pillereiden aikaan mulla ei ollu näin helpot menkat vuodon suhteen. Oon aina aatellut et joo mulla on ollu aika normaalit menkat mut nyt oon tajunnu et mulla on ollu tosi runsaat aina sai pelätä ohivuotoja.