♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Suuret onnittelut pumpulipallero!

Itsellä on nyt todellinen piinaviikko. Ajattelin että menkat alkaisi ensi viikon tiistaina mutta eilen tulikin muutama tippa punaista vessakäynnillä. Mietin että ompa lyhyt kierto (eilen kp25/28) mutta se loppuikin siihen. Nyt pelkään koko ajan menkkojen alkavan.
Mielessä kävikin että onko liian toiveikasta kutsua sitä kiinnitysmisvuodoksi ja mahdollisesti minulla olisikin ollut ovulaatio myöhässä. Testata ajattelin tiistaiaamuna jos tätiä ei kuulu.
Koko tämän aamun olen ollut niin vainoharhainen sen suhteen ja miettinyt manaanko koko jutun jos kirjoittelen tänne.
Ajatuksia?
 
Täällä kp 34/28-33. Ihmetys että missä menkat. Testit näyttäneet negaa. Tänä aamuna tihrustin testistä jotain viivanpaikkaa jo testiajalla, mutta totesin että kuvittelin vain. Iltapäivällä kun palasin kurkkaamaam testiä (juu ei pitäis) niin nään jotain viivanpaikantapaista. Mut joo. Eipä kyl oo paljoo toiveita... alkais menkat.
 
Pumpulipallerolle onnittelut!

Nanja_ harmi kun teillä ei oo tärppiä käynyt. :( Ootteko yksityisellä vai kunnallisella hoidoissa? Hyvä kun ootte nyt päässy kumminkin tutkimuksiin ja asiat etenee, jos pienellä avituksella se plussakin sieltä sit tulisi. :)

Toukokuinen, ymmärrän hyvin, että harmittaa. :( Se on niin kamala tunne, kun ehtii edellisistä menkoista juuri selvitä ja sit toivo herää uudestaan ja yritetty on, mutta silti ne menkat vaan alkaa. Tsemppiä! Onneksi menkkojen jälkeen mieli vähän paranee taas.

Täällä meneillään yk11 ja kp11. Kyllä on totaalisesti sellanen olo, että kirves on kaivossa ja syvällä! :poop::mad: Mutta kyllähän se ajatus näin oviksen aikaan päähän jostain hiipii, et voisko kuitenkin vielä luomusti onnistua. Kyllä olis niin suuri yllätys! Mä oon jotenkin päässäni luokitellut meidät lapsettomiksi ja et hoidoissa ollaan kohta. :(
 
  • Tykkää
Reactions: Toukokuinen
pumpulipallerolle paljon onnea plussasta! <3

kelokettu tsemppiä piinailuun, toivotaan et olis kiinnittymisvuodoista kyse, onko menkat pysyny poissa?

Sandzell tervetuloa mukaan kasvavaan joukkoon. Toivotaan et masutki alkais kasvamaan tällä joukolla pian. :)

nanja_ ja Toukokuinen höh uusista yrityskierroista. :(

Täällä menossa k35/28-33, minne ihmeeseen on jääny mun menkat... Ei oo yhtään kivaa et kierto venyny tälleen... Viimeks tänä aamuna tein testin. Testiajalla tihrustelin taas et tuleeko toista viivaa näkyviin. En nähnyt, mutta jotain viivanpaikkaa tuli taas testiin (tällä kertaa oli eri testi kuin toissa aamuna). En usko tuon viivanpaikan meinaavan mitään. Neuroottisena vaan tiiraan liian tarkkaan ja varmaan kuvittelen tuonkin viivanpaikan siihen. Näillä kiertopäivillä pitäis jo muutakin näkyy ku viivanpaikka jos raskaana olisin. Alkais nyt vaan uus yk, hulluks tässä tulee.
 
Täällä kans peukut pystyssä, et olis kiinnittymisvuotoa kelokettu!

Nanja_: toivottavasti hoidot tuottaa nopeesti tulosta :) positiivista kuitenkin, että on alettu tutkimaan ja niiden perusteella voidaan löytää ratkaisu, että tekin saatte sen oman pienen :)

Toukokuinen: pahoittelut uudesta kierrosta :(

Paputoive: älä vielä luovuta ;) Eiks aina oo toivoo jos menkkoja ei näy :) jos vaan jostain syystä ei näy testissä. Pidetään peukkui! :)

Täällä odoteltiin ovista tiistaille tai keskiviikkolle. Perjantaina kuitenkin tuli sellanen olo et ovis ois käsillä. Tein testin ja kappas, sieltähän se positiivinen tulos tuli. Päästiin onneks hyödyntää. Edellisessä kierrossa ovis tuli myöhässä (kp 18) ilmeisesti stressin takii, mut nyt sitte aikasemmin (kp 10), hassua. Yleensä tullu siinä kp 15. Toisaalta näin on hyvä, koska marraskuussa ulkomaanreissu tiedossa, niin kerkee menkat tulla ennen sitä. Vaikka tietenkään niitä ei toivoisi tulevan ollenkaan, mutta pessimisti ei pety...

Millaisia ovis oireita teillä on? Itsellä pahin on selkeästi turvotus. Näytän siltä että olisin jo vaikka kuinka pitkällä raskaana. Ja ahdistava olo sen takia. Lisäksi toki limat ja mahanippailu. Mitään tietoa millä turvotusta saisi vähennettyä?
 
Kannatti eilen purppasta. Heräsin mahakipuun ja märkään tunteeseen, hanat aukes. Kierron pituudeksi jäi 35 päivää. Kolme viimeisintä kiertoa ollut nyt sen 31-35 päivää. Meillä pyörähti nyt käyntiin yk6. Tässä kierrossa tulee täyteen myös puoli vuotta yritystä, tärppäsi tai ei.
 

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
(lista päivitetty 2.11.2015)

Yritys päällä:
Jes94 21v (mies 23v)...................ya 3/2014​
isbee92 23v (mies 32v)................ya 7/2014
kelokettu 26v.............................ya 9/2014, yk 14
nanja_ 24v (mies 26v).................ya 10-11/2014, yk 13
Annataika 24v (mies 26v).............ya 11/2014, yk 13
Kinder_Kitty 23v (mies 25v)........ya 1/2015, yk 6
venla90 24v (mies 25) ................ya 1/2015 yk 9
Mustikk4 27v (mies 26v)..............ya 1/2015, yk 11
hipeltäjä89 26v (mies 27v)...........ya 2/2015, yk 10
likka90 24v (mies 32v).................ya 3/2015
tiitu86 29v (mies 29v).................ya 3/2015, yk 6
Toukokuinen 27v........................ya 4/2015, yk 8
Falisa 25v (mies 25v)...................ya 4/2015
M|RA 28v....................................ya 5/2015
Paputoive 27v (mies 28v).............ya 6/2015, yk 6
nennsu 27v.................................ya 6/2015, yk 4
ladygreen 24v (mies 25v).............ya 6/2015, yk 3
ioms 23v (mies 25v).....................ya 6/2015
Iigu 28v (mies 38v)......................ya 6/2015, yk 2
Mils 23v (mies 19v).......................ya 6/2015, yk 2
Unelmoida 26v............................ya 7/2015, yk 2
Myya 29v (mies 29v).....................ya 7/2015, yk 4
mandarina 20v (mies 24v)............ya 7/2015, yk 1
Domellan 25v (mies 28v)..............ya 8/2015, yk 4
MerMer 23v (mies 31v).................ya 8/2015, yk 2
TTK86 29v (mies 31v)....................ya 8/2015, yk 2
Susu90 25v (mies 30v)..................ya 8/2015, yk 2
Sandzell 24v (mies 25v).................ya 8/2015, yk 3
Syli 28v (mies 38v)........................ya 9/2015, yk 1
mimosa91 24v (mies 24v).............ya 10/2015, yk 1


Plussanneet:
pumpulipallero 29v (mies 39v) ya 7/15, yk 4, plussa 10/15

Kuiske 25v (mies 28v) ya 8/15, yk 2, plussa 10/15
henttis 22v (mies 25v) ya 3/15, plussa 9/2015
Swipulit 26v (mies 27v) ya 9/15, yk 1, plussa 9/15
Ellanolla 32v(mies 37v) ya 6/15, yk 2, plussa 9/15
amadecasa 28v (mies 28v) ya 7/14, plussa 8/15
pirplua 24v (mies 24v) ya 6/13, plussa 7/15
Jembbba 22v (mies 25v) ya 11/14, yk 8, plussa 7/15
Mymmeli_Myy 24v (mies 24v) ya 10/14, yk 9, plussa 7/15

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Tanja12 20v (mies 22v) [ehkäisynä kumi/varmat päivät/keskeytetty yhdyntä]
annimaria93 21v (mies 24v) [ehkäisynä kumi/keskeytetty yhdyntä]
kuvituksia 26v (mies 27v) [ehkäisynä e-pillerit (Gestinyl)]
P-P 28v (mies 28v), ya syksyllä 2015

Taustalla:
huupelson 25v (mies 25v)............ya 11/2014, yk 13
sporttimimmi 28v (mies 38v).......ya 6/2014, yk 18

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskerrat) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.​
 
Paputoive hyvä että pääsit uuteen kiertoon. Jospa se olisi jo SE kierto.

Viikonloppuna oli mahanippailuja ja huonoa oloa iltaisin. Tänään vaan menkkaoireita. Vielä ei oke niitä kuulunut mutta alkavat varmaan huomenaamuna kuten aina ennenkin.
Huomenna on kuitenkin myös testipäivä jota vähän jännitän.
Jos kuitenkin joudumme uuteen kiertoon niin pitää varmaan soittaa lääkäriin. Ei enää jaksaisi luomusti yrittää.
 
Saatiin kutsu ristiäisiin. Miehen kaverin lapsen ristiäisiin. Mua nyt vähä häiritsee et miks saatiin kutsu,kun ei ne ole niin paljoa tekemisissä.. Puhumattakaan et mutki on kutsuttu. Eiks ristiäiset oo vähä niinku perheen ja kummien kesken juttu.. No mut nyt pitäs keksii sit joku lahja vauvalle? Mitä ostamme . Ei kallista vaan joku pieni juttu.
 
kelokettu toivotaan niin et tää olis SE kierto. Toivotaan et sun oireet olis raskausoireita ja testiin pärähtäiskin plussa. Ja jos taas tulokseton kierto, niin ehottomasti yhteyttä lekuriin et pääsette tutkimuksiin ja hoitoihin. Teillä on kuitenkin yritystä takana jo pitkältä ajalta.

M|RA aika monet pitää ristiäiset pienessä piirissä, mutta jokainen toki tyylillään ja kutsu tilaisuuteen ketä haluavat. Onko kyseessä miehesi hyväkin ystävä? Kyllä minunkin mieheni kaveri kutsui meidät kesällä tyttönsä rippijuhliin, ja minutkin oli kutsuttu vaikken ole heillä montaa kertaa käynyt. Lahjaan en kyllä osaa oikein keksiä mitään, joku kiva body/vaate?

AI hitto meni hermot muuten äsken miehen äitiin... Oon vaihtanu ruokavalioo kasvisruokaan, niin arvosteli sitä ja sano sitten että nyt jos kasvisruokaa syön niin laihdun (aiemminki miun ulkomuotoo kommentoinu). Lisäks teki mulle semmosen sormustempun ja sai siitä tulokseksi että saan pojan ja tytön. Tokas sen jälkeen et "hyvä ettet oo maho lehmä". Ja alko sit jauhamaan että se on yläkerrasta päätetty kelle se lahja suodaan. Piti vähän aikaa henkästä ja nieleksiä etten huuda sille päin naamaa että eihän tässä oo ku puol vuotta yritetty saada lasta, eikä onnistu että sitä lahjaa ei oo taidettu meille suoda ja anteeks vaan ku olen maho lehmä enkä sulle saa lapsenlapsia väännettyä. Muutenkin arvosteli rivien välistä kaikenlaista. Phuuh, älytön tyyppi. Tosiaan toi lastensaanti/tekeminen ym kommentointi pitäs olla kiellettyä.
 
Sandzell, mulla oviksesta tulee tietysti se lisääntynyt valkovuoto ja toispuoleinen mahakipu, mutta joka kierrossa se ei ole niin selvä. Välillä sen tuntee tosi vahvasti toisella puolella ja kestää pitempään, mutta sitten taas toisinaan on vaan sellaista välillä tuntuvaa nippailua. Mahan turvotusta taas mulla on yleensä vaan menkkojen aikaan, et siihen en osaa antaa vinkkejä.

Paputoive
, siis herranjesta miten rumasti sun miehen äiti sulle puhunut! Huh huh! Kyllä olis minunkin sinuna tarvinnut pari kertaa vetää henkeä, ettei sano pahasti takasin. Onko sit vaan ronski puhumaan, niinkun jotkut on, mutta kurjasti silti. Höh!

Kelokettu, toivotaan että uusi kierto ei alkaisi! Itsekin niitä hoitoja jo valmiiks murehtineena vaan toivoo, että tärppäisi eikä tarvisi niihin mennä.

Semmosta oon miettinyt, että nyt jos tärppäisi, niin ehtisi käydä varhaisultrassa ennen joulua ja voisi antaa ultrakuvat tuleville isovanhemmille joululahjaksi. Olis kyllä niin ihanaa! :love: Voiskohan tää nyt vihdoinkin olla jo se kierto, kun plussa pärähtäisi testiin? Tuntuu, että sit on odoteltu jo niin kauan!
 
Mustikk4 on ronski suustaan eikä todellakaan ajattele sanomisiaan. Ei olla mainittu mitään että yritetään vauvaa, enkä haluakaan hänelle mainostaa asiaa. En haluaisi myöskään kertoa hänelle ensimmäisten joukossa asiasta, koska jos tulisi keskenmeno, niin en usko häneltä saavan kuin tökeröitä kommentteja. En välttämättä halua tulevia lapsiani hänen luokseen viedä käymään (kun jutut on mitä on), enkä varsinkaan hoitoon voisi kuvitella jättäväni. Juo aika paljon alkoholia ja polttaa tupakkaa sisätiloissa (semmoisella verstaalla, ei kotonaan kuitenkaan) ja varmasti tulee kommentoimaan asiaa kun täysimettää haluaisin 6kk ja muun ruuan ohella sinne 1v-2v ikään (niin kuin suositukset suosittavat). Hänellä olisi varmasti paremmat ja omakohtaiset suositukset asiaan, joilla hänen pojistaan on tullut hyviä ja terveitä nuorukaisia. Nytkin kommentoi siihen kun sanoin haluavani enemmän lapsia kuin kaksi (kun siinä sormusjutussa tuli se poika ja tyttö), niin tokaisi että kasvata nyt ensin ne kaksi. Ärsyttävän tyly tyyppi. Onneks mies ei hirveästi halua olla tekemisissä äitinsä kanssa ja nyt ymmärrän minäkin että miksi ei. Aiemmin olen kannustanut olemaan yhteydessä äitiinsä, mutta nyt loppui kannustus.

Toivottavasti teillä tärppäisi ja saisitte toteuttaa tuon ihanan ultrakuva-jutun. :) <3 Olishan se kiva että tärppäisi luomusti, eikä tarvitsisi hoitoja. Toivotaan kovasti plussia meille kaikille!
 
Täällä uni ei tule silmään. Yöllä heräsin jännittämään aamua ja tunnin unen odottelun jälkeen oli pakko nousta testaamaan.

Sain selvän haamun testiajalla mitä en ole ikinä ennen saanut. Jännittää. Ajattelin to aamu testata uudestaan, jospa viiva tummentuisi. Elkää siis vielä onnitelko. Odotellaan muutama piinaava päivä.
 
Anopeista sen verran:
Minulla on myös anoppina perusnegatiivinen ihminen. Tuntuu että jokaisesta asiasta kaivaa aina negatiivisimmat puolet esiin. Miehellä ja hänen äidillään on myös välillä tulehtuneet välit tämän asian vuoksi. Tällä hetkellä ovat taas paremmissa väleissä.

Muutenkin itse tunnustan olevani yleensä positiivinen ihminen. En pidä ihmisistä jotka ympäröivät itsensä negatiivisilla ajatuksilla. Kurjaa paputoive että anoppisi on noin ajattelematon sanoissaan.
 
Nyt lähti tilaukseen Gelee Royale "kuningatarhyytelö", lukekaa lisää täältä ketä kiinnostaa: http://www.homeopaatti.com/itsehoito/kuukauden-artikkeli/geele-royal-kuningatarhyytelo (oman gelee royalen tilasin luontaistukku.fi sivustolta)

Ajattelin että nyt kaikki peliin. Lisäksi ajattelin ottaa sen greippimehun myös tähän kiertoon. Eihän noista nyt haittaakaan voi olla.

Kuinka paljon juotte greippimehua/pvä ja juotteko päivittäin? Minkä ajan kierrosta juotte, vai koko kierron? Löytyykö täältä muita Gelee Royalen käyttäjiä, otatteko 1 vai 2 kapselia päivässä ja joka päiväkö?
 
Mul on gleet kyl ostettuna mut enoo käyttäny niit nyt ku tuli nää menkat pitkän tauon jälkeen. Ehkä alotan ne sit ku nään et alkaaks menkat tulee kerran kuussa..

Mun anopit on kyl tosi kummallisia. Ne on todella sisäänpäin kääntyneitä vai miksikä sitä sanotaan. En oo varmaan koskaa näinä 8 vuotena niiden kanssa juurikaan mistään jutellu. En ees jaksa mennä käymään niiden luona ku pakolliset joulupyhät. Mulla ja niillä ei oo mitään yhteistä. Ja ne varmaan vihaa mua tai jotain.. En tiiä mikä mättää..
 

Yhteistyössä