@peanut_butter Mulla on vasta yk 3.
Tuota ovulaatiota olen nyt yrittänyt tikutella, sunnuntaina kp10 viiva oli semmonen keskivahva mutta vielä nega, eilen kp11 viiva oli haalenemaan päin ja tänä aamuna kp12 viiva oli vielä sitäkin hailakampi. Aloin miettiä että oiskohan se ovulaatioplussa ollutkin tuloillaan jo silloin sunnuntaina kp10, mutta en vaan hoksannut tikuttaa sitä sinä päivänä kuin kerran, kun flo ennusti ovista vasta huomiselle eli kp 13:lle. Vai voiko se olla niin että ovulaatio on vasta tulossa mutta viivojen vahvuudet jostain syystä heittelee? Vai onko nuo testit semmosia että viivojen pitäis tasaisesti voimistua ovulaatioon asti, ennen kuin ne lähtee haalenemaan?
Viime kierrossa mulla tuli kp15 illalla epäselvä positiivinen (testiviiva oli reunasta samanvahvuinen kuin kontrolliviiva mutta suurimmaksi osaksi ihan aavistuksen haaleampi kuin kontrolliviiva), ja kp16 aamulla selvä positiivinen tulos (testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva), ja kp16 kuusi tuntia sen positiivisen tuloksen jälkeen oli jo selvä nega.
Jos ovulaatio onkin nyt tapahtunut näin aikaisin, niin talletuksia on ainakin tehty ahkerasti oikeaan aikaan
Menkkamaista jomotusta, pahoinvointia ja selkäsärkyä on ollu tänään ja eilen.