♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Menkkatuntemuksia ollut välillä enemmän ja välillä vähemmän jo viikon ajan, muttei vuotoa. Huomenaamuna (kp43) raskaustesti, jos ei ole vuoto alkanut. Jos olisikin plussa, niin peruttaisiin sitten miehen ensi viikkoinen siemennesteanalyysi.

Puhuttiin eilen miehen kanssa (toivottavasti) tulevien lasten nimistä ja mies vitsillä sanoi, että pitäisköhän se ensi viikon aika perua. Ihan siis siksi, että oli hänen mielestään niin kamalia nimiehdotuksia mulla :LOL: Sama juttu ollut kyllä lemmikkienkin kanssa ja lopulta miehellä ei ole ollut mitään ehdotuksia ja on sitten valittu joku niistä mun suosikkinimistä.
 
Mun edellinen viesti on näköjään hävinnyt taivaan tuuliin tai sit en vaan julkaisu sitä o_O

@Mansikka19 mulla on vakiintunut ovis siihen kp17 kohdalle mutta siinä kai on enemmänkin yksilöllistä vaihtelua kuinka pian menkkojen jälkeen ovis tulee.

@Bambinen hyvä, että löysitte sellaisen ratkaisun, että molemmille jää hyvä mieli eikä tarvi harmitella. Ihanaa kesää ja tervetuloa takas kun yritys on taas ajankohtainen :)

@Naturamama kuulostaa kyllä siltä, että mieskin pikkuhiljaa lämpeis ;) tsemppiä piinapäiviin, eihän se vaadi kun yhden oikein ajoitetun kerran!

@Emppuelkku pahoittelut keskenmenosta. Tervetuloa mukaan, toivotaan teille tärppiä nyt lääkityksen aloituksen myötä! :)

@Toiveli tsemppiä piinapäiviin! :love:

@Puukiipijä onhan toi nyt ihan selkeä viiva! Aika tylyä jos testi noin räikeän viivanpaikan antaa. Varovaiset onnittelut! :love:

Meillä tylsä vaihe menossa, ovista odotellaan ensi viikonlopuksi. Pitää toivoa, että se ajottuis vähän normaalia aiemmin tai myöhemmin että pääsis yrittämään kun mies on viikonlopun matkoilla :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
Kerronpas tännekin, että perjantai-iltana dpo:lla 11 herkkään testiin ilmestyi viiva! Ensimmäinen viiva, minkä olen ikinä saanut raskaustestiin! Olin aivan varma, että tulee nega-kierto taas, kun ei ollut oikein mitään oireita, alavatsan nippailuja vaan silloin tällöin. Niin ja migreeni joka ilta tällä viikolla, ja flunssamainen olo, mut enhän mä noita osannut yhdistää raskauteen.

Tänä aamuna aamulämpö nousi 0.1 asteen verran, kun normaalisti se laskee saman verran tällä dpo-päivämäärällä. Ja herkässä testissä viiva oli jo tasavahva kontrolliviivan kanssa.

Ja meillä oli tässä kuussa käytössä greippimehu (oli jo viime kuussa), vadelmanlehtitee ja pre-seed, jolle paljon ylistyssanoja. Uskon että pre-seed oli se ratkaiseva tekijä, ehkä mun omat nesteet on liian happamia tai jotain ja ne tappoi siittiöt. Mene ja tiedä.

Eli minut voi siirtää plussanneisiin ja jos kaikki menee hyvin, meille tulee helmivauva :love::love:

Tsemppiä kaikille esikoisesta haaveileville!
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
Nopeasti ne miehetkin voivat mielipiteensä muuttaa, toivotaan, että äijä pehmittyy:D @Naturamama

Toi on se kierron ns. Tylsä vaihe kun vartoo ovulaatiota, tsemppiä odotteluun ja sitten pääset taas pinnailemaan! :X3: @Evelin27

Paljon onnea plussasta!! Helmikuinen nyytti, ihanaa :love: @rust

Täällä pe ja la aamuna ovistesti oli plussa, että epäilen oviksen olleen viimeistään tänään sunnuntaina. Huomisesta alan laskemaan dpo päiviä, piinailu alkakoot ja juhannuksena testataan :ROFLMAO: niin voimakkaat ovisoireet tässä kierrossa, että huh. Limoja, nipistelyä, painetta... Toivotaan, että onnistaisi <3
 
Onnittelut @Puukiipijä ja @rust vielä täälläkin plussasta. Tsemppiä kaikille kuumeiluun ja piinailuun!
Omaa napaa sen verran, että täällä olis tänään pitänyt olla ovis (ei juuri oireita) WomanLog'n mukaan, ja sänkyjumppaa sen mukaan harrasteltu pitkin mennyttä viikkoa ja tänään. Ei ole tärppiodotuksia tän kierron suhteen, kun kuitenkin kyseessä eka luomukierto, mutta pieni toive tietysti olemassa takaraivossa. Parin viikon päästähän sen näkee, että miten kävi. :whistle:
 
Onnittelut plussista @Puukiipijä ja @rust!

Täällä on tylsä vaihe menossa. Ovista odotellaan, pitäisi Flon mukaan olla lauantaina. Saa nähdä, kuinka tässä kierrossa käy, tuleeko oikeasti tuolloin vai joutuuko pitkäänkin odottelemaan niin kuin viime kierrossa. Toivon tietty normaalimman pituista kiertoa kuin viimeksi, mutta toisaalta nyt on kyllä vähän huono aika ovikselle, kun on pitkä yövuoroputki menossa, joten tallettelut saattaa jäädä vähän vähemmälle tässä kierrossa.
 

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 14.6.2018


Yritys päällä:

Jennipä
25v (mies 25v).......................ya 5/16, yk 20, hoidot aloitettu 8/17
Riannah 28v (mies 30v)......................ya 7/17, yk 6
Jahapa 25v (mies 27v)........................ya 7/17 yk 3
Toiveli 28v (mies 29v)........................ ya 9/17, yk 11
lovecoco 27v (mies 25v).....................ya 10/17, yk 6, letrozol
VauvaHaaveilija89 28v (mies 29v).....ya 1/18, yk6
Kumiankka1 27v (mies 27v).............. ya 5/17, yk 12, km 2/18, km 5/18
Päppyrä 24v (mies 22v)..................... ya 1/18, yk2, ku 3/18
Helmi30 31v (mies 37)....................... ya 1/18, yk5
Önnö 27v (mies 27v)...........................ya 4/18, yk2
Evelin27 27v (mies 28)...................... ya 2/17, yk16
minäitse 31v.......................................ya 5/18, yk1
nipsu#5 25v (mies 21v)......................ya 5/18, yk1
tylleröinen_21 21v (mies 23v)............ya 5/18, yk2
Mansikka19 27v (mies 28v)................yk2
Lilja<3 22v (mies 24v)........................ ya 11/17, yk8
Sennay 28v (mies 33v)........................ya 5/18, yk1
Emppuelkku 30v (mies 29v)................ya 9/17
Sasusa 25v (mies 28v)........................ya 5/18, yk1



Plussanneet 2018:

Eevve
26v (mies 28v), ya 12/17, yk2, plussa 1/18
Möörtsi 26v (mies 24v), ya 11/17, yk 3, plussa 2/18
Hiutale89 28v (mies 33v), ya 8/17, yk3, km 12/17, plussa 2/18
voittamaton 26v (mies 36v), ya 12/16, yk 10, hoidot 3/17-->, plussa 2/18
Jocrow 25v (mies 28), ya 5/17, yk8, plussa 2/18
Eela- 29v (mies 32v), ya 1/17, yk 12, plussa 3/18
Nadine88 30v (mies 29v), ya 10/17, yk 5, plussa 3/18
Aurorials 29v (mies 29v), ya 5/17, yk 10, plussa 3/18
mmii 29v (mies 37), ya 3/18, yk1, plussa 3/18
Joulutoive 23v, ya 11/17, tm 1/18, plussa 4/18
Karla89 29v (mies 35v), ya 8/17, yk 5, plussa 4/18
emppu11 26v (mies 26v), ya 11/16, yk 14, hoidot 1/18-->, plussa 4/18
Abby87 31v (mies 36v), ya 5/17, yk11, plussa 4/18
Syystyttö 27v, ya 5/17, yk 10, ku 12/17, plussa 5/18
rust 33v (mies 35v), ya 11/17, yk 8, plussa 6/18
Puukiipijä 28v (mies 27v), ya 6/17, yk 11, plussa 6/18


Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:

Karvakorvat 24v (mies 25v), ehkäisy pois syksy -17, "varmat päivät"/keskeytetty
Bambinen 27v, keskeytetyllä, yritys alkaa syksyllä 2018
Staar9 23v, keskeytetty/"varmat päivät", ya 12/18 tai alkuvuodesta -19
Naturamama, yritys alkaa 2018 lopussa


Taustalla:

ananasbananas 25v (mies 29v), ya 1/17, yk 4
Emmae 24v (mies 24v), keskeytetty, yritys alkaa syksyllä 2018
Clothball 30v (mies 30v), ya 8/17, yk 10


Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli haluat tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella, niin ne on helpompi bongata ja päivittää listaan. Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea @Puukiipijä ja @rust !

Täällä eletään ihmeellisiä aikoja: Minulla on säännöllinen kierto 27-29 päivää. Viime kuukaudet ollut 27. Ovis kp 12-13. Tavallisesti selkeät ovisoireet limoineen (joudun käyttämään suojia housuissa) ja oviksen tunnen kovana toispuoleisena jomotuksena, joka kestää n. 10-20 min.
Tässä kierrossa: kp9 lievää jomotusta vasemmalla ja jonkin verran vetistä vuotoa, kp 10 pupuilu, ovistesti erittäin negatiivinen, kp 11 kuivaa, ovistesti nega, kp 12 kuivaa, ovistesti nega, kp 13 kuivaa, selkeä oviskipu vasemmalla ja ovisplussa. Mitä tämä kuivuus meinaa?? Mitä tässä yleensä kellontarkassa kropassa tapahtuu? Ehdotuksia?:eek:
 
Mun tietoihin voi päivittää seuraavalla kerralla yk5 ja iäksi 31v. Nyt jo kp 10 menossa, olen lomalla ja ollut taukoa myös täältä palstalta - onnea siis, jos tässä välissä tullut plussia ja pahoittelut muillekin uusiin kiertoihin joutuneille.

@Önnö toivotaan normaalimpaa kiertoa tällä kertaa!

@Naturamama meillä mies himmaili yrityksen aloitusta vuosia. Nyt kun on kohta 6kk yritystä takana, on hänkin selvästi miettinyt oliko näin pitkään odottaminen järkevää, kun molemmilla ikääkin jo on. Kysyi yhtenä päivänä, että miksi ihmeessä me on käytetty ehkäisyä, että olisihan tässä voinut aiemmin luottaa varmoihin päiviin kun ei yrittäessäkään tärppää.

No, otetaan tämä lomakuukausi nyt tjottaillen, en (näillä näkymin) tikuta ovista ja pupuilua luonnostaan enemmän kun ei ole työstressiä, toivotaan että rennompi ote auttaa :)
 
Heippa, voisin littyä tänne kanssa :) Eli itse oon 25 vuotias ja mies 28. Lopetin e-pillerit tossa 3.5. Ekoja luomumenkkoja odottelen. Ehkäsy päätettiinki jättää jos heti 27.5 pois ja ensimmäin vaavi olis haaveissa :) ja Flo apista olen yrittänyt kiertoa seurailla, tällä hetkellä kp36 menossa. Ovulaatiosta en ole varma tuliko ajallaan, 5-6.6. Kirkasta hyytelömäistä kanamuna valkuaismaista vuotoa kerran päivässä hmm.. Testejä oon muutaman tehnyt koska 11 päivä oli todella haalea haamu, mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään :( https://aijaa.com/HIJVQh plaah.. Odottavan aika on pitkä :D
 
@Sasusa Selkeä haamu tuossa! Ruon jälkeenkö ei mitään? Outoa!
No juu ei :( mutta kyselin tuolla toisessa keskustelussa niin rsfussa vissiin ollu enemmänkin noita huijarihaamuja.. Kokeilin kyllä myös pc:n ja ei mitään. Huomenna vielä clearbluen ja sit jos ei näy mitään niin kai se on hyväksyttävä että ei vielä ja odotella menkkoja o_O Menkkamaista juilimista on kyllä ollut ja vähän etovuutta (närästys/röyhtäily juttua) iltaisin, nenä tukossa yms .. Mutta niinku aina kaikki sanoo että kun alkaa ajatus liikaa juosta niin kaikki vaivat on yhtääkkiä alkuraskaus oireita :LOL:
 
No juu ei :( mutta kyselin tuolla toisessa keskustelussa niin rsfussa vissiin ollu enemmänkin noita huijarihaamuja.. Kokeilin kyllä myös pc:n ja ei mitään. Huomenna vielä clearbluen ja sit jos ei näy mitään niin kai se on hyväksyttävä että ei vielä ja odotella menkkoja o_O Menkkamaista juilimista on kyllä ollut ja vähän etovuutta (närästys/röyhtäily juttua) iltaisin, nenä tukossa yms .. Mutta niinku aina kaikki sanoo että kun alkaa ajatus liikaa juosta niin kaikki vaivat on yhtääkkiä alkuraskaus oireita :LOL:
Itse en ole koskaan ollut raskaana. Luomumenkoilla jo monta vuotta ja ne aina säännölliset. Silti olen kokenut todella erilaisia oireita kierroissa, joten enää en rupea niiden perusteella ajattelemaan, että olisin raskaana. :censored:
 
Itse en ole koskaan ollut raskaana. Luomumenkoilla jo monta vuotta ja ne aina säännölliset. Silti olen kokenut todella erilaisia oireita kierroissa, joten enää en rupea niiden perusteella ajattelemaan, että olisin raskaana. :censored:
Jep :D ja tiedän että kun epillerit lopettaa voi kestää kauankin ennenku oikeet menkat tulee.. Jossain vain luki että kannattaa testata jos ei ala sillee oikeeseen kierto aikaan.. Nyt jo 6päivää "myöhässä" mutta odotellaan. :)
 
Jep :D ja tiedän että kun epillerit lopettaa voi kestää kauankin ennenku oikeet menkat tulee.. Jossain vain luki että kannattaa testata jos ei ala sillee oikeeseen kierto aikaan.. Nyt jo 6päivää "myöhässä" mutta odotellaan. :)
Tuossa vaiheessa tosiaan kaikki on mahdollista, kun ovis voi tulla koska vaan tai sitten menkat. Toivottavasti tasaantuu pian!
 
  • Tykkää
Reactions: Sasusa
No tein sitten sen Cb:n testin. Tosiaan sillon 11 päivä oli haamunhaamu (rfsun testi) aamupississä. Sen jälkeen ei ollut parissa testissä mitään ja nyt taas haamunhaamu? (tai sitten viivanpaikka) https://aijaa.com/fVLPBA
https://aijaa.com/H9Bo7a :confused: Tuntuu oudolta mutta eihän voi vaikuttaa se että ne testit mitä tein ja mihin ei tullut yhtään mitään oli ennen 5 aamulla tai sitten päivällä. Ja nämä mistä nyt haamut nii oon tehnyt tässä 7:30-8:00 aikaan? :ROFLMAO:
 
Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille.

@Sasusa en näe tossa cb:n testissä mitään. Eikös tuo testikin ole viallinen? Eikö tuohon pitäisi tulla se miinusmerkki ainakin? Vai onko tuo eri testi? Tuntuu et kaikki cb:n testit mitä oon nähnyt nii on ollut semmosii joihin tulee plussa tai miinus :geek:
 
Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille.

@Sasusa en näe tossa cb:n testissä mitään. Eikös tuo testikin ole viallinen? Eikö tuohon pitäisi tulla se miinusmerkki ainakin? Vai onko tuo eri testi? Tuntuu et kaikki cb:n testit mitä oon nähnyt nii on ollut semmosii joihin tulee plussa tai miinus :geek:
Tää oli se early detection, jossa molemmat viivat pitää olla samoin päin. Eli kontrolli viiva ja samassa suunnassa positiivinen viiva. https://aijaa.com/YYuilD tummensin tohon tota ylimmäistä kuvaa, alhalla alkuperäinen. Puhelimella tulee niin huonoja mutta silmällä sen haaleanhaamun kyllä näki (n)
 
@rust onnittelut! :love:

@Toiveli sehän tässä eniten turhauttaa että ovis löytyy kyllä ongelmitta ja kaiken pitäis olla kunnossa mutta välillä ei pääse piinailemaan lainkaan :( hyvältä kuulostaa sunkin oireet, toivotaan tärppiä! (y)

@Önnö toivotaan, että kierto tasaantuis ja tekin pääsisitte piinailemaan! :)

@Sasusa tervetuloa mukaan, toivottavasti siihen testiin vielä piirtyisi viiva :)

ON: Täällä ovis bongattu eilen ja ohihan se taas meni kun mies joutuikin lähtemään odotettua aiemmin reissuun. Eilen testissä haamuviiva ja tänään vielä haaleampi eli ei tarvi arvailla osuiko tuntemukset oikeaan. On kyllä niin pettynyt ja turhautunut olo kun ei pääse edes piinailemaan :( Useampi kuukausi meni jo loppuvuodesta niin, ettei saatu mun lääkityksen vuoksi yrittää ja nyt ollaan oltu pari viime kiertoa oviksen aikoihin eri paikkakunnilla. En ois kyllä ikinä uskonut että tässä menee lopulta näin kauan.
 
@Sasusa tervetuloa mukaan, toivottavasti siihen testiin vielä piirtyisi viiva :)

ON: Täällä ovis bongattu eilen ja ohihan se taas meni kun mies joutuikin lähtemään odotettua aiemmin reissuun. Eilen testissä haamuviiva ja tänään vielä haaleampi eli ei tarvi arvailla osuiko tuntemukset oikeaan. On kyllä niin pettynyt ja turhautunut olo kun ei pääse edes piinailemaan :( Useampi kuukausi meni jo loppuvuodesta niin, ettei saatu mun lääkityksen vuoksi yrittää ja nyt ollaan oltu pari viime kiertoa oviksen aikoihin eri paikkakunnilla. En ois kyllä ikinä uskonut että tässä menee lopulta näin kauan.
Harmi että ei oo mennyt teillä yks yhteen :( toivotaan että mahdollisimman pian saisitte aikaa toisillenne ja sit tärppäis!

Jostain luin että säännöllisesti viikossa ku harrastaa seksiä 2 kertaa niin se edes auttaa sitä että siittiöt pysyy aktiivisena ja muuta. Varmaan muille iha tuttu juttua, itse niin uusi tässä että tulee paljon uusia tietoja :) Jee! Ostin tänään jopa omega3 pillereitä kun niitäkin kai suositeltiin. Mulle saa jakaa kaikkia vinkkejä siis :love: Hammaslääkärille menossa juhannuksen jälkeen, saa senkin alta pois :D:D
 

Yhteistyössä