Kiitos tsempistä, tuntuu kyllä ikuisuudelta ku alko yk 12 jo.. oliko teilläkin taustalla pitkä yritys? Onko sua tai miestäsi tutkittu? Tsemppiä kovasti ja kärsivällisyyttä sinnekin!!Moi @voittamaton oon välillä käynyt täällä ohimennen lueskeleen ja huomannut että porukka on vaihtunut paljon. Taidatte tosiaan olla Jennipän kanssa ainoat mun kanssa aiemmin kirjotelleet. Kivaa että täällä oli vielä vanhoja tuttuja vaikka ihan ettei teilläkään oo vielä tärpänny! Mua kiinnostaa kovasti mitä lääkäri on mieltä tosta kilpparista. Tuu kertoon sitten käynnistä
Hyvä @lovecoco että teillä on jo tässä vaiheessa hoitokontakti kunnossa. hyvin näyttää lähteneen lyheneen kierto vaikka toki pitkähkö vielä on. Toivottavasti tää kierto on edelleen lyhyempi ellei sitten tuu plussaa
Pahoittelut myös täältä @Pocahontas- että joudut noin kauan odottamaan. Jokainen ylimääräinen kuukausi tuntuu kyllä tässä hommassa ikuisuudelta
@Abby87 Meillä kierto näköjään melkein samassa vaiheessa. Mulla tänään kp 23/25. Toivon sinulle niin plussaa!! Itsellä ei noin voimakkaita oireita, vatsaa juilinut jo yli viikon, ja rinnat hieman kipeät. En usko, että näillä saadaan plussaa, mutta toivoa on aina siihen asti kun kp1 alkaa@emppu11 edelleen odottelen kp24/26 Dpo 7 lämmöt ylhäällä ja piti jo mies hätistää kauemmas, kun nännit kokoajan kovat ja arat ehkä hiukan punerta. Koiralle nämä lukisin tiineyden merkeiksi Just astutettu narttu kotona ja siltäkin tarkkailen oloja, josko meistä jompi kumpi plussaisi Aikaisemminkin välillä tissit olleet arat n. viikko ennen menkkoja, mutta ei koskaan nännit tämmöset. Kauhean pitkä viikko odottaa perjantaihin, kun kouluakin niin vähän, joten ei mitään tekemistä. Ehkä teen pitkiä metsälenkkejä koirien kanssa koko viikon, jotta saa ajan kulumaan.
Olen jo pitkään lueskellut sivusta, mutta nyt on pakko kommentoida. Olisiko ensimmäin kuulemani gyne, joka on sanonut, että pillereiden jälkeen voi mennä pitkään ennen kuin keho palautuu! Missä tällaisia lääkäreitä on lisää Mä olen aina saanut kuulla, ettei pillereillä ole mitään vaikutusta.Omanapaa gynekäynnin jälkeen, lääkärin mukaan kaikki vaikuttaisi olevan kunnossa eikä pitäisi olla mitään estettä raskauden yrittämiselle tai raskautumiselle. Kohtu on kuulemma hieman taaksepäin kallistunut ja normaalikokoinen synnyttämättömälle naiselle. Limakalvot normaalit ja hyvässä kunnossa ja munasarjoissakaan ei tuntunut mitään kummallisuuksia. Lääkäri sanoi, ettei tässä vaiheessa olisi mitään tarvetta ultrata, kun kaikki näyttää ja tuntuu siistiltä. Toisaalta olisin ehkä halunnut ultran, kun en tiedä, kuinka paljon käsikopelolla voi oikeasti tietää mahdollisista ongelmista, mutta toisaalta yksityisellä kyllä yleensä kaupataan kaikenmaailman lisätestit, joten jos gyne sanoo, ettei näe oikein mitään tarvetta ultrailla, kun kaikki vaikuttaa just siltä kuin pitääkin, niin kaippa se vaan täytyy siihen luottaa
Viime viikkoisista hieman normaalia kauemmin kestäneistä menkoista sanoi, että todennäköisimmin jokin pieni hormonihäiriö, muttei kannata tässä vaiheessa asiasta mitenkään huolestua.
Kaiken kaikkiaan siis ihan hyvä käynti ja kaiken pitäisi olla kunnossa. Gyne oli ihan mukava ja toivotti onnea yritykseen, mutta sanoi, ettei kannata huolestua, jossei vauvaa tai edes menkkojakaan heti kuulu. Samaa sanoi, kuin täällä aiemminkin todettu, että suurin osa raskautuu vuoden kuluessa ja näin pitkällä pillereiden käytöllä voi olla vaikutuksensa siihen, kuinka nopeasti keho palautuu, mutta mitään varsinaista syytä, miksei onnistuisi, ei nyt ainakaan ole tiedossa.
Tämä kyseinen lääkäri ainakin oli Helsingissä Ei hänkään sen kummemmin sanonut, kuin että ei tarvitse huolestua, jos kestää jonkin aikaa. Jos ei menkkoja kuulu parin, kolmen kuukauden sisällä pillereiden lopetuksesta, eikä ole raskaana, niin sitten kannattaa kuulemma mennä käymään uudestaan. Mutta katsotaan nyt, kuinka käy. Ei ihan heti olla aloittamassa yritystä, kunhan kävin hyvissä ajoin tarkistuttamassa, että kaikki on ok ja kyselemässä ensimmäistä yritystään aloittelevan hölmöjä kysymyksiäOlen jo pitkään lueskellut sivusta, mutta nyt on pakko kommentoida. Olisiko ensimmäin kuulemani gyne, joka on sanonut, että pillereiden jälkeen voi mennä pitkään ennen kuin keho palautuu! Missä tällaisia lääkäreitä on lisää Mä olen aina saanut kuulla, ettei pillereillä ole mitään vaikutusta.
Mutta ihanaa, että kaikki on kunnossa ja tsemppiä yritykseen